IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Waldrock 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 25-01-2004 14:02 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 10:26 schreef varanus het volgende:
Misschien een idee om het hele topic effe te lezen??


Ook gedaan, bedoelde of er nog meer bands waren toegevoegd aan de lineup, afgezien van de band die hier al genoemd werden

Met Testament en Exodus hebben ze toch twee regelrechte thrashkanonnen in huis gehaald. Nou nog ff wat Zweeds spul in de vorm van the Haunted, The Crown en Entombed en ik ben helemaal happy


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-01-2004 15:12 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 14:02 schreef Borgia II het volgende:
Ook gedaan, bedoelde of er nog meer bands waren toegevoegd aan de lineup, afgezien van de band die hier al genoemd werden

Met Testament en Exodus hebben ze toch twee regelrechte thrashkanonnen in huis gehaald.



Ah,dan heb ik niks gezegd Ik ben overigens al dik tevreden met deze line-up


spelfout weggehaald...


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 25-01-2004 15:14 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 15:12 schreef varanus het volgende:
Ah,dan heb ik niks gezegd Ik ben overigens al dik tevreden met deze line-up


Zeker ja!

Hmm ik had wat meer vollediger moeten zijn in mijn vorige posts


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 27-01-2004 13:50 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

het is aan mn portemonnee of ik ga


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 27-01-2004 13:51 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Testament is daar, dus ikke ook!!!


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 27-01-2004 13:52 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

De nieuwe van Exodus schijnt zwaar OK te zijn.


http://www.scrotum.tk Ãœberhammer


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 27-01-2004 15:43 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

das zeker!


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 27-01-2004 16:20 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Hmm..hopelijk komt Cathedral ook. Heb zelf een zware Cathedral verslaving te pakken


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 27-01-2004 16:21 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 13:51 schreef Sharteel het volgende:
Testament is daar, dus ikke ook!!!


ben je zeker ook op Graspop?


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 27-01-2004 18:17 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

En Twisted Sister is vandaag bevestigd...

I WANNA ROCK!!!


We don't take it, we just fake it...


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 27-01-2004 18:28 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

hehe!
die chaos wil ik nog wel een keer beleven eigenlijk
I Wanna Rock! ROCK! *jump*


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-01-2004 19:08 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Nou,ik weet niet wat hun webmaster uitvreet,maar ik krijg helemaal geen bevestigingsmailtjes meer

Maarruh...Twisted sister lijkt mij besyt eens grappig om te zien


spelfout weggehaald...


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 27-01-2004 20:42 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 18:17 schreef VivaHate het volgende:
En Twisted Sister is vandaag bevestigd...

I WANNA ROCK!!!

Twisted Sister...WHAHAHAHAHAHA..die zijn nog dertig jaren ouder dan ik.

Maar ik zal zeker van de partij zijn, de line-up is een stuk beter dan die van graspop dit jaar. Maar nog niet alles is bekend.



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-01-2004 21:30 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik kreeg een mailtje van de waldrock organisatie dat twisted sister idd is bevestigd,maar van exodus had ik geen bevestiging gehad.Ik heb dus de waldrock site effe bekeken,maar er wordt helaas nog geen woord over exodus gerept......dus het lijkt mij dat exodus helaas nog NIET is bevestigd


spelfout weggehaald...


Orion
Usericon van Orion
Posted 27-01-2004 23:08 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

waarom staat het dan in vredes naam op blabbermouth?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-01-2004 23:12 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

mjah exodus, leuk als ze komen, maar ik lig er niet wakker van als ze er niet zijn.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Orion
Usericon van Orion
Posted 27-01-2004 23:21 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik wel scheelt weer een saai 13 in een dozijn death metal band

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 27-01-2004 23:21]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 27-01-2004 23:23 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Hm.. GVD, ik wil hier eigenlijk ook wel heen! Eens kijken wat er te regelen valt...


changed to 'ouwe'


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-01-2004 23:24 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 23:21 schreef Orion het volgende:
ik wel scheelt weer een saai 13 in een dozijn death metal band


hmm, als dat zo is dan mogen ze wegblijven


"This one is older than shit, heavier than time!"


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 27-01-2004 23:26 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Zie liever Twisted sister dan Exodus vertrekken

Heb weinig met "hair" metal


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Orion
Usericon van Orion
Posted 27-01-2004 23:26 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik zou vrijdag een aan die vent vragen die die bands boekt!
hoe het zit


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 27-01-2004 23:30 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Twisted Sister? Is dat niet de band van Koos Poederdoos?


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 27-01-2004 23:32 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

FUck off, Twisted Sister heerscht. ZUllen ook wel op Graspop komen gok ik zo...


Ik, Wil Schuurman


Orion
Usericon van Orion
Posted 27-01-2004 23:37 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

TWISTED SISTER Confirmed For Holland's WALDROCK Festival - Jan. 27, 2004

Reunited '80s hard rockers TWISTED SISTER are the latest band confirmed for this year's installment of the Waldrock festival, set to be held June 19, 2004 in Bergum, Holland. Also scheduled to appear are MONSTER MAGNET, TESTAMENT, EXODUS, CRADLE OF FILTH, CANNIBAL CORPSE and FINNTROLL. A total of 14 acts will perform at the event, which is expected to draw around 12,000 metalheads.


vaag


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 27-01-2004 23:48 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Als Twisted Sister komt neem ik wel een doos eieren mee


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen