IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Waldrock 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 08-01-2004 23:34 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2004 23:21 schreef Immortella het volgende:
Eh, zit er dik in dat we vrijdag al gaan, maar is ook een beetje afhankelijk van wat iedereen wil..


We gaan netzo als vorig jaar weer vroeg heen op de vrijdag. Vorig jaar waren we er tegen een uur of 13.00 of 14.00. Nog maar 15 tentjes op het terrein, mooi doorrijden met de auto tot aan de camping poort. Tent opzetten luchtbed erin en richting het dorp opzoek naar een café. Dit jaar weer dezelfde bedoeling.



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-01-2004 1:46 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2004 23:34 schreef Buried_Alive het volgende:
We gaan netzo als vorig jaar weer vroeg heen op de vrijdag. Vorig jaar waren we er tegen een uur of 13.00 of 14.00. Nog maar 15 tentjes op het terrein, mooi doorrijden met de auto tot aan de camping poort. Tent opzetten luchtbed erin en richting het dorp opzoek naar een café. Dit jaar weer dezelfde bedoeling.


Dat klinkt erg goed inderdaad.. Lijkt me gezellig


..."Hate can only create more hate"...


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 09-01-2004 2:32 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Waarom naar een cafe?
Ik vind de waldrockcampingvrijdag altijd zo'n beetje de gezelligste dag van alle festiva.


Life doesn't get much better than this!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-01-2004 3:08 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 2:32 schreef H-K het volgende:
Waarom naar een cafe?
Ik vind de waldrockcampingvrijdag altijd zo'n beetje de gezelligste dag van alle festiva.
ja inderdaad...ben 1 maal geweest [2000] en de camping heerschte best...we waren er al heel vroeg...maar tegenwoordog hou ik niet meer zo van campings...ik zal wel oud worden...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 09-01-2004 3:12 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Haha, het campingleven is de helft van de lol op festiva
Zowieso de totale vrijheid, nergens aan denken, hersens op nul (naja, daar ben ik zowieso wel goed in) en lol hebben.
Het leven zou een festival moeten zijn (maar dan wel mijn eigen bed in de tent en fatsoenlijke douches )


Life doesn't get much better than this!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-01-2004 3:31 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 3:12 schreef H-K het volgende:
Haha, het campingleven is de helft van de lol op festiva
Zowieso de totale vrijheid, nergens aan denken, hersens op nul (naja, daar ben ik zowieso wel goed in) en lol hebben.
Het leven zou een festival moeten zijn (maar dan wel mijn eigen bed in de tent en fatsoenlijke douches )
Ja...ik vind het ook zwaar tof...maar na 1 dag ben ik totaal op en verveel ik me dood...op Waldrock is dat niet zo'n probleem...gewoon 1 avond feestvieren...een dag bands kijken en de volgende dag hopen dat je uit je coma raakt...maar op festivals van 3 dagen tot een week verkijk ik me de laatste jaren toch wel eens...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 09-01-2004 11:36 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Waarom zit iedereen toch zo te zeuren over die Cradle Of Filth? Ok, ik geef toe dat ze hun beste tijd wel gehad hebben (eerst 3 platen blijven gewoon zeer ok naar mijn mening). Je moet toch ook tijd hebben om te eten? Dan doe je dat toch lekker wanneer zij spelen

[Dit bericht is gewijzigd door Henke op 09-01-2004 12:02]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2004 11:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Al meer bands bekend?

Komt er nog Nederlands talent?
Die worden nogal vergeten op nederlandse feestjes


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 09-01-2004 12:05 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Mijn lijstje voor Waldrock

- Hatebreed
- My Dying Bride
- Borknagar
- Soilwork

Trouwens erg vet dat Testament komt


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-01-2004 12:43 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 3:08 schreef Voice Of Doom het volgende:
ja inderdaad...ben 1 maal geweest [2000] en de camping heerschte best...we waren er al heel vroeg...maar tegenwoordog hou ik niet meer zo van campings...ik zal wel oud worden...
was jij er toen ook


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-01-2004 15:17 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 12:43 schreef kwelgeest het volgende:
was jij er toen ook


Ik was die zatte gast met dat lange haar...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-01-2004 15:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 15:17 schreef Voice Of Doom het volgende:


Ik was die zatte gast met dat lange haar...
Mjan barry, menno en ik ook


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 09-01-2004 15:31 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 11:36 schreef Henke het volgende:
Waarom zit iedereen toch zo te zeuren over die Cradle Of Filth? Ok, ik geef toe dat ze hun beste tijd wel gehad hebben (eerst 3 platen blijven gewoon zeer ok naar mijn mening). Je moet toch ook tijd hebben om te eten? Dan doe je dat toch lekker wanneer zij spelen


Met het oog op het budget?
voor een CoF had ook een andere wel vette band kunnen staan, daarom is het kut!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-01-2004 17:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 15:31 schreef Nimmer nuchter het volgende:
Met het oog op het budget?
voor een CoF had ook een andere wel vette band kunnen staan, daarom is het kut!

zijn die nog wel zo duur nu ze bij \sony eruit zijn gekickt?


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 09-01-2004 17:14 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 9 januari 2004 17:00 schreef ghoulliette het volgende:
zijn die nog wel zo duur nu ze bij sony eruit zijn gekickt?


Volgens mij is die hele cof rage ook wel weer voorbij. Het aantal mensen met die shirt neemt ook af heb ik het id.
En op festiva komen nou eenmaal kutbands. Dan liever cof dan dat infantiele stelletje van vorig jaar dat zich de murderdolls noemden.


Life doesn't get much better than this!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-01-2004 17:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

liever nog allebei niet.
Zijn er eigenlijk al prijzen bekend, dan kan ik alvast beginnen met sparen.


Nix
Usericon van Nix
Posted 09-01-2004 17:39 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 17:14 schreef H-K het volgende:
Volgens mij is die hele cof rage ook wel weer voorbij. Het aantal mensen met die shirt neemt ook af heb ik het id.
En op festiva komen nou eenmaal kutbands. Dan liever cof dan dat infantiele stelletje van vorig jaar dat zich de murderdolls noemden.


Murderdolls waren grappig.

We zaten daarzo op de grond te drinken en genieten van het weer (uche uche ). En ineens begonnen ze te spelen. Wij opstaan kijken. En toen zagen we ineens superveel middelvingertjes omhooggaan tijdens een nummer a la 'fuck you' ofzo.

Daarna zijn we maar weer gaan zitten


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-01-2004 18:27 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Wij gaan zoals gewoonlijk ook weer vrijdag.Tis trouwens maar een kwartiertje rijen voor ons,maar de camping blijft nou eenmaal geweldig.Ik hoop dit jaar eens wat lelijke zm ers tegen het zatte lijf te lopen


spelfout weggehaald...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-01-2004 18:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 17:39 schreef Nix het volgende:
Murderdolls waren grappig.

We zaten daarzo op de grond te drinken en genieten van het weer (uche uche ). En ineens begonnen ze te spelen. Wij opstaan kijken. En toen zagen we ineens superveel middelvingertjes omhooggaan tijdens een nummer a la 'fuck you' ofzo.

Daarna zijn we maar weer gaan zitten
Wat heb ik me dood lopen ergeren aan meerdere bands toen, o.a. murderdolls dus. Maarja ik liep er ook bij alla toen in de Gigant.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2004 18:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 18:27 schreef varanus het volgende:
Wij gaan zoals gewoonlijk ook weer vrijdag.Tis trouwens maar een kwartiertje rijen voor ons,maar de camping blijft nou eenmaal geweldig.Ik hoop dit jaar eens wat lelijke zm ers tegen het zatte lijf te lopen
pff ik wete nog niet eens zeker dat ik kom


Nix
Usericon van Nix
Posted 09-01-2004 19:18 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 18:27 schreef kwelgeest het volgende:
Wat heb ik me dood lopen ergeren aan meerdere bands toen, o.a. murderdolls dus. Maarja ik liep er ook bij alla toen in de Gigant.



Ah er sociaal dus . ER werd mij al aangeraden om nix te zeggen, vandaar


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-01-2004 19:19 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 19:18 schreef Nix het volgende:
Ah er sociaal dus . ER werd mij al aangeraden om nix te zeggen, vandaar
haha, dat was gewoon omdat doomy mij voor zichzelf wou houden


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Nix
Usericon van Nix
Posted 09-01-2004 19:27 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 19:19 schreef kwelgeest het volgende:
haha, dat was gewoon omdat doomy mij voor zichzelf wou houden



JE zal wel gedacht hebben 'Wat is dat voor een raar kind'


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-01-2004 19:29 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

mja ik had wel zoiets van: okej.
maar toen zag ik dat je weer bij roy ging staan, dusch.......


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-01-2004 19:35 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Waar gaat dit over?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen