IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Waldrock 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 09-01-2004 19:44 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 19:35 schreef Voice Of Doom het volgende:
Waar gaat dit over?


Geen idee


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-01-2004 20:03 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 19:35 schreef Voice Of Doom het volgende:
Waar gaat dit over?
over die keer dat je in de gigant werd betrapt met een breeezahh


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-01-2004 21:36 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

oh ja...die keer dat ik op het toilet een breezah-flesje in mijn sterretje geramd kreeg...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-01-2004 21:38 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 21:36 schreef Voice Of Doom het volgende:
oh ja...die keer dat ik op het toilet een breezah-flesje in mijn sterretje geramd kreeg...
door jezelf ja


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 10-01-2004 2:52 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 2:32 schreef H-K het volgende:
Waarom naar een cafe?
Ik vind de waldrockcampingvrijdag altijd zo'n beetje de gezelligste dag van alle festiva.

Ja daar heb je gelijk aan!!! Maar als je er al tegen 13.00 bent, is er nog geen ruk te doen. En dan kun je kiezen:
1. Of je hele bier voorraad opzuipen. En de hele dag maar wachten op de pre-party (geldt alleen voor Waldrock '03)
2. Punt 1 bewaren voor 's nachts /'s morgens. En als een beest te keer gaan in het dorp, plaatselijke horeca, pre-party, after-party, camping-party etc. etc. En dus de hele festival dag slecht te pas zijn en toch bier drinken. En zondag met een kut-gevoel huiswaarts. En maandag denken; Godverdomme!!! Wat fuckin' good weekend.



H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 10-01-2004 3:42 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Mja, wij zijn er meestal rond 16/17
Biervoorraad is vaak wel in dusdanig grote getale aanwezig dat het opzuipen slechts een utopie is. Het is ook een stuk drukker dan en plaats zat nog, vind 13.00 wat onnodig vroeg op zich.


Life doesn't get much better than this!


Seek & Destroy
Usericon van Seek & Destroy
Posted 10-01-2004 23:43 by Seek & Destroy Wijzig reactieProfiel van Seek & DestroyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/hexxor

Jaa, ik ga dit jaar weer! vorig jaar ook geweest, was zeker wel gaaf! ondanks de line-up misschien niet fantastisch was.
Maar het begint toch best goed dit jaar!

Cradle...tja ach, het moet maar
Testament!! heb ze gezien op wacken, waren zeker wel cool!
CC ben benieuwd, nog nooit live gezien. en Monster Magnet gezien op Fields, maar weet ik niet veel meer van, heeft zeker weinig indruk op me gemaakt...of gewoon te veel :D


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 11-01-2004 17:04 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2004 3:42 schreef H-K het volgende:
Mja, wij zijn er meestal rond 16/17
Biervoorraad is vaak wel in dusdanig grote getale aanwezig dat het opzuipen slechts een utopie is. Het is ook een stuk drukker dan en plaats zat nog, vind 13.00 wat onnodig vroeg op zich.

Is misschien wat vroeg, maar om uren in de wachtrij te staan is ook niks. En om een 1km te slepen met je campingspul staat mij ook niet aan. We konder vorig jaar gewoon doorrijden tot aan de campingpoort. Spul uit de auto's en zo de camping op. Niks geen wachtrij, niet kilometers lang slepen met de prut, in alle rust de boel opzetten. Plus een extra dag vrij van het werk.



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-01-2004 17:15 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2004 2:52 schreef Buried_Alive het volgende:
Ja daar heb je gelijk aan!!! Maar als je er al tegen 13.00 bent, is er nog geen ruk te doen. En dan kun je kiezen:
1. Of je hele bier voorraad opzuipen. En de hele dag maar wachten op de pre-party (geldt alleen voor Waldrock '03)
2. Punt 1 bewaren voor 's nachts /'s morgens. En als een beest te keer gaan in het dorp, plaatselijke horeca, pre-party, after-party, camping-party etc. etc. En dus de hele festival dag slecht te pas zijn en toch bier drinken. En zondag met een kut-gevoel huiswaarts. En maandag denken; Godverdomme!!! Wat fuckin' good weekend.


Geweldig relaas


..."Hate can only create more hate"...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 11-01-2004 17:21 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2004 17:04 schreef Buried_Alive het volgende:
Is misschien wat vroeg, maar om uren in de wachtrij te staan is ook niks. En om een 1km te slepen met je campingspul staat mij ook niet aan. We konder vorig jaar gewoon doorrijden tot aan de campingpoort. Spul uit de auto's en zo de camping op. Niks geen wachtrij, niet kilometers lang slepen met de prut, in alle rust de boel opzetten. Plus een extra dag vrij van het werk.
3 jaar geleden kon je nog meerijden op een of andere boerenkar herinner ik me...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 11-01-2004 17:23 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2004 17:21 schreef Voice Of Doom het volgende:
3 jaar geleden kon je nog meerijden op een of andere boerenkar herinner ik me...

Zag de kinderen uit de buurt vorig jaar met hun mammoet skelter met karretje bagage heen en weer rijden. Was wel een grappig gezicht zo'n klein kereltje op een te grote skelter met daarachter een groep van dat langharige tuig. Zo komen zij ook weer aan hun zakcentjes.



Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 11-01-2004 17:24 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2004 17:15 schreef Immortella het volgende:
Geweldig relaas

Moge duidelijk zij dat we dus voor 1 gaan.



Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 11-01-2004 18:56 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Ja waldrock is een zeer Tof festival!
Heel veel goeie vrijwillegers die het beste met je voor hebben

Dat kan je niet van iedereen zeggen


"Sehnsucht"


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 11-01-2004 22:54 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 9 januari 2004 17:14 schreef H-K het volgende:
Volgens mij is die hele cof rage ook wel weer voorbij. Het aantal mensen met die shirt neemt ook af heb ik het id.
En op festiva komen nou eenmaal kutbands. Dan liever cof dan dat infantiele stelletje van vorig jaar dat zich de murderdolls noemden.


Helemaal mee eens. De reden waarom er ook kutbands komen is nu eenmaal heel simpel. Als je bij een platenmaatschappij aanklopt: hey, wij willen die band! Krijg je als antwoord: ok, maar dan neem je die en die ook, anders gaat de deal niet door.



Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 12-01-2004 11:15 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Hmm, lineup voor waldrock is nog niet echt heel bijzonder, weet iemand nou of er iets waar is van de geruchten dat Judas Priest komt? Ik hoop het in ieder geval wel

Kamperen ga ik niet, gewoon heen en weer met het busvervoer, mogelijk gemaakt door onze lokale metalkroeg


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 12-01-2004 11:24 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

doe je goed pil

maarre ik moet nog ff zien.. graspop, hoa en woa wil ik ook niet missen


zzz


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-01-2004 11:38 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 11:15 schreef Pil het volgende:
Kamperen ga ik niet, gewoon heen en weer met het busvervoer, mogelijk gemaakt door onze lokale metalkroeg
Ja, en dan halverwege de hoofdact huiswaarts!

(SLAYER! SLAYER! SLAYER!)

Nee hoor, gewoon op de camping. Alleen ga ik ze nog wel ff mailen of we échte polsbandjes mogen ipv die goedkope breekbare ziekenhuisdingen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 12-01-2004 11:52 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Cramperen ga ik zeker ook niet, rijden wel heen en weer


"This one is older than shit, heavier than time!"


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-01-2004 11:55 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik lig dit jaar gewoon twee nachten op de camping; Zaterdag als een vd eerste de metal market bestormen


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-01-2004 11:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gewoon met ootootje ...
's avonds lekker in me eigen bedje


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-01-2004 11:57 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

tja veel rijbewijs en auto heb ik


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-01-2004 11:59 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 11:55 schreef kwelgeest het volgende:
Ik lig dit jaar gewoon twee nachten op de camping; Zaterdag als een vd eerste de metal market bestormen

Met een dronken harses om de kater van de vorige avond op de camping te verzuipen!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-01-2004 12:01 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 11:59 schreef Greycloak het volgende:

Met een dronken harses om de kater van de vorige avond op de camping te verzuipen!
haha, nee van dat bier op waldrock wordt ik nooit dronken. Aan het eind van de avond (zo'n 100 euro aan bier verder) voel ik me altijd wel wat waazig ja. Als dat bier niet aangemengd is weet ik het ook niet meer.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-01-2004 12:04 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 12:01 schreef kwelgeest het volgende:
haha, nee van dat bier op waldrock wordt ik nooit dronken. Aan het eind van de avond (zo'n 100 euro aan bier verder) voel ik me altijd wel wat waazig ja. Als dat bier niet aangemengd is weet ik het ook niet meer.
Nooit last mee, gewoon tijdens een paar schijtbandjes (vorig jaar die Murder Dolls waren er erg goed voor) naar de auto sjouwen en een paar blikken écht bier ipv dat alcoholarme gele schuimwater van het festival soldaat maken alvorens weer bands te gaan kijken.

Slechte bands zat, en bier zat in de kofferruimte.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-01-2004 12:06 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 12:04 schreef Greycloak het volgende:
Nooit last mee, gewoon tijdens een paar schijtbandjes (vorig jaar die Murder Dolls waren er erg goed voor) naar de auto sjouwen en een paar blikken écht bier ipv dat alcoholarme gele schuimwater van het festival soldaat maken alvorens weer bands te gaan kijken.

Slechte bands zat, en bier zat in de kofferruimte.
Zoals ik al eerder poste heb ik hele grote mercedes dus bier genoeg voor mij.




Oftewel, nee ik heb geen zin om vanaf het laatste bus punt met24 kilo bier te gaan lopen, neem wel wat whisky mee


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen