IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Werk/opleiding deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-06-2004 0:13 by Immortella Profiel van Immortella

Mooi man!


..."Hate can only create more hate"...


Rapture
Usericon van Rapture
Posted 25-06-2004 0:15 by Rapture Profiel van Rapturehttp://www.deluzion.nl

quote:
Op 25 juni 2004 0:13 schreef Immortella het volgende:
Mooi man!
Ik mag weer een jaartje



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-06-2004 0:16 by Immortella Profiel van Immortella

Dat is een lekkere zekerheid Ik heb ook een jaarcontract.


..."Hate can only create more hate"...


Rapture
Usericon van Rapture
Posted 25-06-2004 0:17 by Rapture Profiel van Rapturehttp://www.deluzion.nl

quote:
Op 25 juni 2004 0:16 schreef Immortella het volgende:
Dat is een lekkere zekerheid Ik heb ook een jaarcontract.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-06-2004 18:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik ben eindelijk over naar atheneum 5


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-06-2004 18:54 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 25 juni 2004 0:13 schreef Rapture het volgende:
Vanmiddag net weer het contractje verlengd...


Je had al een jaarcontract en je laat je met nog een jaarcontract afpoeieren? Beter onderhandelen lijkt me op zijn plaats. Ik zou nooit een jaarcontract verlengen met nog een jaarcontract.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 29-06-2004 18:54]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 29-06-2004 18:58 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Volgend schooljaar nog een jaartje Sociaal-Technische volgen.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-06-2004 22:03 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 29 juni 2004 18:54 schreef Chelman het volgende:
Je had al een jaarcontract en je laat je met nog een jaarcontract afpoeieren? Beter onderhandelen lijkt me op zijn plaats. Ik zou nooit een jaarcontract verlengen met nog een jaarcontract.


Tsja.. hangt er natuurlijk wel vanaf wat je alternatieven zijn, hoe gewild je bent op de arbeidsmarkt. Als het de keus is tussen nog een keer een jaar of de WW in dan is de keus denk ik vrij snel gemaakt.

Overigens is het bij mijn werk gelukkig de intentie van de werkgeven om een contract voor onbepaalde tijd aan te bieden als het wederzijds bevalt.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 30-06-2004 10:43 by kleine Micha Banaan Profiel van kleine Micha Banaan

quote:
Op 24 juni 2004 12:00 schreef M. het volgende:
Als je een baan hebt worden opeens een hoop kosten te overzien .
Maar gaaf, je eerste echte baan geeft echt een geweldig gevoel (mij wel althans). Erg mooi als je leven zich de juiste kant opbuigt.


Yep heb je iniedergeval wat mooie herinneringen als je met je burn-out thuis zit.


And my marlboro light


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-07-2004 15:51 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Ik heb net mijn eerste jaar pedagogiek er op zitten. Mijn P gehaald en ook nog een aantal meerdere jaarsvakken.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 01-07-2004 19:04 by skitzoid kitten Profiel van skitzoid kitten

ben al weer bijna 2 jaar afgestudeerd in HBO toerisme, afstudeerrichting interactieve marketing. Maar ben blijven hangen als reisadviseuse op internet/ contactcenter. Best balen, maar ik weet niet wat ik verder wil doen


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-07-2004 20:21 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 1 juli 2004 19:04 schreef skitzoid kitten het volgende:
ben al weer bijna 2 jaar afgestudeerd in HBO toerisme, afstudeerrichting interactieve marketing. Maar ben blijven hangen als reisadviseuse op internet/ contactcenter. Best balen, maar ik weet niet wat ik verder wil doen


Solliciteer je nog verder naar wat meer uitdagendere functies?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-07-2004 20:26 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 1 juli 2004 20:21 schreef Valorian het volgende:
Solliciteer je nog verder naar wat meer uitdagendere functies?


Dat is idd de key. BLIJVEN drammen voor de vettere functies. Je krijgt ze uiteindelijk toch alleen op basis van persoonlijke relaties en netwerken en niet zo zeer alleen op basis van ervaring. Zo hoort het ook. 90% van de wat uitdagendere functies staat of valt met persoonlijke skills.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 01-07-2004 22:25 by skitzoid kitten Profiel van skitzoid kitten

quote:
Op 1 juli 2004 20:21 schreef Valorian het volgende:
Solliciteer je nog verder naar wat meer uitdagendere functies?


Op het moment niet niet. Het punt is juist dat ik niet weet wat ik wil...en daar hang ik al een beetje een jaar in vast. Maar ja, alles valt weer wel op zn plaats I guess


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-07-2004 22:28 by M. Profiel van M.

quote:
Op 1 juli 2004 22:25 schreef skitzoid kitten het volgende:
Op het moment niet niet. Het punt is juist dat ik niet weet wat ik wil...en daar hang ik al een beetje een jaar in vast. Maar ja, alles valt weer wel op zn plaats I guess

Nou, dat moet je maar afwachten. Volgens mij is het veel beter als je gaat solliciteren op functies op jouw niveau, in datgene waar je voor geleerd hebt/waar je goed in bent/denkt te zijn.

Want in je huidige telefoonmiepfunctie leer je toch niets nieuws, ontmoet je geen nieuwe mensen en zal er dus ook niet iets gebeuren waardoor 'alles op z'n plaats valt'. Je weet alleen maar steeds beter dat je dit baantje niet wil....

Toch?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 01-07-2004 22:36 by skitzoid kitten Profiel van skitzoid kitten

quote:
Op 1 juli 2004 22:28 schreef M. het volgende:
Nou, dat moet je maar afwachten. Volgens mij is het veel beter als je gaat solliciteren op functies op jouw niveau, in datgene waar je voor geleerd hebt/waar je goed in bent/denkt te zijn.

Want in je huidige telefoonmiepfunctie leer je toch niets nieuws, ontmoet je geen nieuwe mensen en zal er dus ook niet iets gebeuren waardoor 'alles op z'n plaats valt'. Je weet alleen maar steeds beter dat je dit baantje niet wil....

Toch?


yep zoiets. Maar waar moet ik naar solliciteren? Waarin ik ben afgestudeerd wil ik geen baan hebben. Geen zin/geld om een nieuwe opleiding te doen. Dus ja, beetje kut allemaal. Daarom kabbelt het allemaal een beetje voort nu en hoop ik dat er op een dag een lampie gaat branden of dat er iets op mn pad komt wat ik echt graag wil doen. Ik hou het nog wel ff uit met die baan, daar niet van..


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-07-2004 22:50 by M. Profiel van M.

quote:
Op 1 juli 2004 22:36 schreef skitzoid kitten het volgende:
yep zoiets. Maar waar moet ik naar solliciteren? Waarin ik ben afgestudeerd wil ik geen baan hebben. Geen zin/geld om een nieuwe opleiding te doen. Dus ja, beetje kut allemaal. Daarom kabbelt het allemaal een beetje voort nu en hoop ik dat er op een dag een lampie gaat branden of dat er iets op mn pad komt wat ik echt graag wil doen. Ik hou het nog wel ff uit met die baan, daar niet van..

Er komt niets zomaar 'op je pad', denk ik. Je kunt je op z'n minst bij detacheringsbureaus en iets als TopStart academy inschrijven. Op die manier ben ik toen in het verzekeringswezen terecht gekomen.

Verder helpt het ook wel om eens serieus een goede beroeps/interessetest te doen of zelfs alleen maar eens een sollicitatiecursus te doen.

Of heb je dat allang gedaan?

Anyway, als je niets onderneemt gebeurt er ook niets en ben je over 10 jaar nog steeds reisadviseuse. Toch zonde van die dure hersentjes.
Zo, dat was wel weer genoeg aanmatigend gelul...

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 01-07-2004 22:50]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 01-07-2004 23:03 by skitzoid kitten Profiel van skitzoid kitten

quote:
Op 1 juli 2004 22:50 schreef M. het volgende:
Er komt niets zomaar 'op je pad', denk ik. Je kunt je op z'n minst bij detacheringsbureaus en iets als TopStart academy inschrijven. Op die manier ben ik toen in het verzekeringswezen terecht gekomen.

Verder helpt het ook wel om eens serieus een goede beroeps/interessetest te doen of zelfs alleen maar eens een sollicitatiecursus te doen.

Of heb je dat allang gedaan?




vanmiddag nog gedaan toevallig:
Schrijver, Acteur, Zanger, Redacteur, Fotograaf, Artiest, Schilder, Muzikant
Dierenarts(assistent)(e), Dierenverzorg(st)er, Tuinarchitect, Tuinman,
Boswachter
Psycholoog, Maatschappelijk werker, Historicus, Socioloog

tja weet niet wat ik daar mee moet

Maar je hebt gelijk, ik moet es wat actiever op zoek gaan


Gieteraar
Krrrgggggg?
Usericon van Gieteraar
Posted 02-07-2004 6:40 by Gieteraar Profiel van Gieteraar

*zie post tijd*
ik ga nu aan het tomatenplukken
maarja...ben dan ook 16


Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand!


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 02-07-2004 7:21 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

quote:
Op 29 juni 2004 18:54 schreef Chelman het volgende:
Je had al een jaarcontract en je laat je met nog een jaarcontract afpoeieren? Beter onderhandelen lijkt me op zijn plaats. Ik zou nooit een jaarcontract verlengen met nog een jaarcontract.


Naar mijn weten is het ook niet toegestaan dat een werkgever een jaarcontract verlengt met nog een jaarcontract, tenzij hij/zij daar een zeer gegronde reden voor heeft (bijvoorbeeld door ziekte van de werknemer).


Op je knie en pijp voor genade!


SoM
Usericon van SoM
Posted 06-07-2004 22:48 by SoM Profiel van SoM

Ik ga vanaf september eindelijk weer naar 'school'.
HBO, Academie voor Beeldende Kunsten, Maastricht.


"My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 06-07-2004 22:51 by Paul (Administrator) Profiel van Paulhttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 24 juni 2004 12:07 schreef Valorian het volgende:
Inderdaad.. Kosten waren eigenlijk al te overzien de laatste maanden omdat ik bij dat magazijn redelijk goed verdiende (ook ivm toeslagen enzo, ploegendienst) dus financieel gezien veranderd er niet zo heel veel, (behalve dan dat ik een 1/2 jaarcontract met uitkijk op onbepaalde tijd heb ipv een uitzendbaantje) maar het toekomstperspectief bij die nieuwe baan is gewoon erg goed, en ik doe iets wat ik leuk vind en waar ik voor geleerd heb, terwijl dat uitzendwerk totaal uitzichtloos is.

Ik heb nou vijf maanden in dat magazijn gewerkt, en bepaalde leidinggevenden daar komen me echt de keel uit..
Maar je hebt het werk wel gedaan en dus niet thuis gaan zitten met een uitkering. Respect


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-07-2004 22:51 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 juli 2004 22:51 schreef Paul het volgende:
Maar je hebt het werk wel gedaan en dus niet thuis gaan zitten met een uitkering. Respect


IDD



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-07-2004 23:03 by Schaep Profiel van Schaep

Ik houd het spannend en leer mijn tentamen voor morgen eens niet.


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 08-07-2004 1:08 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 24 maart 2004 15:00 schreef Vampie het volgende:
Vandaag ook gedaan..op hoop van zegen maar weer

je zou ook evt langs de kamer van koophandel kunnen gaan , om te vragen welk bedrijven er zijn in de regio ( in jou interessegebied ) en dan kan je bij die bedrijven evt een open sollicitatie doen
www.kvk.nl
( ik heb dit idee uit het boek "Welke Kleur heeft je parachute" , er staat ook in, dat zoeken in de Gouden Gids naar bedrijven ook effectief is ,en nog meer handige tips )

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 08-07-2004 3:04]



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen