IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Werk/opleiding deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 28-12-2004 14:40 by Ishtar Profiel van Ishtarhttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

.

[Dit bericht is gewijzigd door Ishtar op 28-12-2004 14:41]


~ By the fallen one I shall arise ~


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-12-2004 14:42 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 28 december 2004 11:28 schreef MindlessMayo het volgende:
SPH is toch altijd hbo niveau hehe.


Toch relatief veel mensen hier die een SPW/SPH-achtige studie doen geloof ik.

Ik zelf studeer ook nog (een half jaartje als het goed is) SPH, ik doe dit duaal (alleen dit laatste jaar) want ik heb ook al een baan als sociotherapeute in een TBS-kliniek.


..."Hate can only create more hate"...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-12-2004 14:44 by Mark Profiel van Mark

Laten ze je subtitel dan maar niet lezen!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


watery black
Usericon van watery black
Posted 28-12-2004 14:45 by watery black Profiel van watery black

Heb in juli mn opleiding Horeca ondernemer/manager afgemaakt. ik heb nog geen werk, maar hoop snel wat te krijgen.

als alles gaat zoals ik wil begin ik over een paar jaartjes mn eigen metalkroegje.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-12-2004 14:47 by Mark Profiel van Mark

Metalkroegen zijn toch helemaal niet levensvatbaar joh. Van de 20 die het proberen blijft er misschien eentje overeind. Maar hulde voor elke poging natuurlijk!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


watery black
Usericon van watery black
Posted 28-12-2004 14:48 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 28 december 2004 14:47 schreef Mark het volgende:
Metalkroegen zijn toch helemaal niet levensvatbaar joh. Van de 20 die het proberen blijft er misschien eentje overeind. Maar hulde voor elke poging natuurlijk!


ik ben te eigenwijs om niet te overleven


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-12-2004 14:54 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 28 december 2004 14:42 schreef Immortella het volgende:
Toch relatief veel mensen hier die een SPW/SPH-achtige studie doen geloof ik.

Ik zelf studeer ook nog (een half jaartje als het goed is) SPH, ik doe dit duaal (alleen dit laatste jaar) want ik heb ook al een baan als sociotherapeute in een TBS-kliniek.


Ja klopt inderdaad, het grappige is dat men denkt dat ik ook heel sociaal ben gezien mijn sociale opleiding. Die vooroordelen ook altijd


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-12-2004 15:26 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 28 december 2004 14:54 schreef MindlessMayo het volgende:
Ja klopt inderdaad, het grappige is dat men denkt dat ik ook heel sociaal ben gezien mijn sociale opleiding. Die vooroordelen ook altijd


Hehe, same here.. Al heb ik wel mijn sociale kanten hoor, maar mede door m'n werk ben ik een stuk harder geworden in doen en denken.


..."Hate can only create more hate"...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-12-2004 15:35 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 28 december 2004 15:26 schreef Immortella het volgende:
Hehe, same here.. Al heb ik wel mijn sociale kanten hoor, maar mede door m'n werk ben ik een stuk harder geworden in doen en denken.


Ik denk dat het werken met een moeilijke doelgroep waarbij veel agressie komt kijken, je persoonlijkheid wel beinvloed. Ik maak dagelijks fysieke agressie mee op het werk en ik heb aan mezelf gemerkt dat ik minder snel ergens van op kijk of onder de indruk raak. Voor mijn clienten ga ik door het vuur, hoe lastig zij ook soms zijn maar voor anderen heb ik soms zoiets als tja boeiend. Harder worden in doen en denken komt me dan ook bekend voor, ik denk zelfs dat je een bepaalde persoonlijkheid moet bezitten om het werk wat jij en wat ik doe, aan te kunnen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-12-2004 21:35 by M. Profiel van M.

quote:
Op 28 december 2004 11:09 schreef Snaack het volgende:
Ik ga waarschijnlijk een career-move maken. Ik overweeg een duaal traject vastgoed & makelaardij te gaan volgen.

ICT? WEG ERMEE!

Met die laatste uitspraak kan ik het alleen maar eens zijn, heerschap SnaacK!

Maarre... makelaardij, kerel? Dat valt niet mee... wil je een makelaar worden voor particulieren, voor bedrijven, of iets anders? Een stap hoor... (als je maar niet zo'n stuk schoftentuig wordt waar ik mij recentelijk & herhaaldelijk mee heb mogen onderhouden!)


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-12-2004 21:37 by altx Profiel van altx

quote:
Op 28 december 2004 11:09 schreef Snaack het volgende:
Ik ga waarschijnlijk een career-move maken. Ik overweeg een duaal traject vastgoed & makelaardij te gaan volgen.

ICT? WEG ERMEE!


Blijft er meer werk voor mij over...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-12-2004 22:23 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 december 2004 21:35 schreef M. het volgende:
...(als je maar niet zo'n stuk schoftentuig wordt waar ik mij recentelijk & herhaaldelijk mee heb mogen onderhouden!)


Hoezo?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-12-2004 22:37 by M. Profiel van M.

quote:
Op 28 december 2004 22:23 schreef Mutilator het volgende:
Hoezo?

Ga maar eens serieus op zoek naar een huis en je komt er vanzelf achter .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-12-2004 22:39 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 december 2004 22:37 schreef M. het volgende:
Ga maar eens serieus op zoek naar een huis en je komt er vanzelf achter .


Is handiger natuurlijk om vantevoren al te weten.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-12-2004 22:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Natuurlijk zijn makelaars hufters, het zijn verkopers en die hebben het huftergen.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 28-12-2004 22:51 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 28 december 2004 22:41 schreef Jenje het volgende:
Natuurlijk zijn makelaars hufters, het zijn verkopers en die hebben het huftergen.

Da's net wat ik wou zeggen, maar in betere bewoordingen.
Ik denk wel dat Snaack de nodige capaciteiten heeft om makelaar te worden.
(Doch dit geheel los van de vorige zin.)

Ik ben eh.. evil secretaresse in evil Fnac Uiteraard zal ik die klotejob vaarwel kunnen zeggen wanneer ik ga trouwen met een rijke metalhead die alles voor me wil doen. Wat een opluchting!


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Michaeltjuh
Blaat
Usericon van Michaeltjuh
Posted 28-12-2004 23:31 by Michaeltjuh Profiel van Michaeltjuhhttp://www.cyberstronghold.com

Opleiding: 2 ing. / 1 MSc in Werktuigbouwkundige richtingen

Baan: managing consultant bij een dienstverlener.



Mekker


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-12-2004 23:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 december 2004 23:31 schreef Michaeltjuh het volgende:
Opleiding: 2 ing. / 1 MSc in Werktuigbouwkundige richtingen

Baan: managing consultant bij een dienstverlener.



als ik mijn diploma heb pen ik ook van plan werktuigbouwkunde te gaan studeren in delft
is het erg theoretisch of niet?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-12-2004 23:59 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Ik heb O.L.O. gedaan....


spelfout weggehaald...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 29-12-2004 0:00 by aerodis Profiel van aerodis

ach, dat zal wel wat zijn...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-12-2004 0:02 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 28 december 2004 23:59 schreef varanus het volgende:
Ik heb O.L.O. gedaan....


Ongelofelijk Laag Onderwijs......


spelfout weggehaald...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 29-12-2004 0:02 by aerodis Profiel van aerodis

ongeLOOFlijk laag onderwijs, mijn beste


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-12-2004 0:04 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 29 december 2004 0:02 schreef aerodis het volgende:
ongeLOOFlijk laag onderwijs, mijn beste


Hehe, zo laag dat mijn spelling nog steeds vrij beroewrd is...


spelfout weggehaald...


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 29-12-2004 10:45 by el mariachi Profiel van el mariachi

Ben Meubelmaker(mts), gediplomeerd lasser, heb 2 jaar kunstacademie gedaan waar ik volgend jaar mee verder ga. Ben motorfietsmonteur(2jarige opleiding in Belgie) en heb ook nog een opleiding fitnessinstructeur gedaan.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 23-03-2005 20:33 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Ik ben nu bezig met een cursus te volgen aan de vdab voor technisch tekenaar, de ganse tijd autocad spelen, cursus is morgen er al door (cursus 2D, is ergens een dikke ringmap volledig vol, gaat leuk ), en de zanger/gitarist van Iconoclasm zit naast mij , toffe gast


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen