IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Werk/opleiding deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Vinay
Usericon van Vinay
Posted 20-07-2004 14:41 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

ik ga nu minder af op vacatures( en uitzendbureau's ) ,en meer op kleine zich ontwikkelende bedrijven in mijn interessegebied .info zoek ik op via gouden gids en bij de kamer van koophandel.
heb nu veel goede bedrijven gevonden in mijn interessegebied die uitbreiden en mensen willen aannemen , ben bezig met een vooronderzoek om te kijken wat voor bedrijven het zijn ,ik solliciteer ook naar tijdelijk werk om de tijd te overbruggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 20-07-2004 14:44]



Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 20-07-2004 16:12 by Paul (Administrator) Profiel van Paulhttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 19 juli 2004 0:00 schreef Jenje het volgende:
toen ik 16 was verdiende ik 16 nog wat (gulden ....) bij de AH ...
Noiu echt niet. Dat zal wel per avond geweest zijn. Ik heb ook bij de AH gewerkt en op mijn 16e kreeg ik daar nog net geen 5 gulden per uur voor. Zels toen ik al over de 20 was kreeg ik geen 16 gulden per uur.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-07-2004 16:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hmm ik heb daar altijd erg goed kunnen verdienen ....

Ik zat op een moment alleen maar vrijdagavond en zaterdag (van 7 tot 7) en toen had ik maandelijks iets van 750 gulden ...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 20-07-2004 16:20 by Paul (Administrator) Profiel van Paulhttp://https://www.brainoverload.nl/

nou dat is wel een hoop geld voor iemand van 16 ... zat er geen studiefinanciering bij (of was je niet wat ouder ?)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-07-2004 16:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

nee zat geen stufi bij .. kan zijn dat ik toen al 18 was .. aangezien ik me nu bedenk dat ik toen ik net ging studeren, ik aan inkomen (baantje + stufi) aan de 1100 gulden per maand zat (en ja, ik kreeg het met gemak op ./..)


Gieteraar
Krrrgggggg?
Usericon van Gieteraar
Posted 20-07-2004 18:36 by Gieteraar Profiel van Gieteraar

mja ik zit dus met die 5,50 zo in de zomervakantie behoorlijk veel te verdienen
minstens 200 euro in de week..en dat hebk nu 5 weekjes achter elkaar gedaan...moet nu op vakantie en dan weer naar school...kzou het bijna jammer vinden


Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 03-08-2004 19:01 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Als je 2 wit betaalde baantjes hebt, hou je dan vanwege belasting nog wel wat over van je tweede loontje? Aangezien je maar bij 1 werkgever loonheffingskorting mag toepassen. Of kun je van een tweede baantje uiteindelijk ook geld terugvragen met zo'n belasting-T-biljet?


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 03-08-2004 19:33 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 3 augustus 2004 19:01 schreef TNightmare het volgende:
Als je 2 wit betaalde baantjes hebt, hou je dan vanwege belasting nog wel wat over van je tweede loontje? Aangezien je maar bij 1 werkgever loonheffingskorting mag toepassen. Of kun je van een tweede baantje uiteindelijk ook geld terugvragen met zo'n belasting-T-biljet?


Yeppie. In het laatste jaar van m'n opleiding had ik 2 ' werkgevers ' : een zaterdagbaantje en een stagevergoeding. Bij m'n stageplek werd er geen (of weinig, dat weet ik niet meer) loonheffingskorting toegepast, ik heb volgens mij het volledige bedrag (of in ieder geval een flink deel) teruggekregen met een TJ-biljet.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 03-08-2004 20:23 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 3 augustus 2004 19:33 schreef Chantalie het volgende:
Yeppie. In het laatste jaar van m'n opleiding had ik 2 ' werkgevers ' : een zaterdagbaantje en een stagevergoeding. Bij m'n stageplek werd er geen (of weinig, dat weet ik niet meer) loonheffingskorting toegepast, ik heb volgens mij het volledige bedrag (of in ieder geval een flink deel) teruggekregen met een TJ-biljet.


Hey kijk, bedankt! Dan loont het zich dus uiteindelijk wel om mijn ogen open te houden voor nog iets erbij.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2004 20:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik wil ook weer werk ...

sinds maandag officieel werkloos solliciteer me gek ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-08-2004 20:28 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 augustus 2004 20:24 schreef Jenje het volgende:
Ik wil ook weer werk ...

sinds maandag officieel werkloos solliciteer me gek ...


kut man. succes (leuk he, sollicitatie brieven schrijven).

wat voor werk zoek je?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2004 20:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik pak alles aan met niveau MBO/HBO ....

(heb zelfs voor lagere functies gesolliciteerd, maar die willen me niet aangezien ze niet iemand willen die met een half jaar weer weg is ..)

Enigste wat ik niet ga doen, is verkopen ... zekers niet langs deuren of telefonisch ...


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 03-08-2004 20:31 by Pink Floyd Profiel van Pink Floyd

Kut Jenje! Zoek je echt niets specifiekers? Dan zou je toch zeggen dat er genoeg banen op de markt zijn voor je?


Like Some Snow-white Marble Eyes


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-08-2004 20:54 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl


Ik ga in oktober maar het huidige contractje laten aflopen als ik dan al een nieuw bijbaantje heb gevonden.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2004 20:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 augustus 2004 20:31 schreef Pink Floyd het volgende:
Kut Jenje! Zoek je echt niets specifiekers? Dan zou je toch zeggen dat er genoeg banen op de markt zijn voor je?
Specifiek zoeken voor mij heeft niet al teveel zin ....

Nadeel is dat er ook erg veel mbo/hbo-ers werk zoeken ....


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 03-08-2004 20:56 by Pink Floyd Profiel van Pink Floyd

quote:
Op 3 augustus 2004 20:56 schreef Jenje het volgende:
Specifiek zoeken voor mij heeft niet al teveel zin ....

Nadeel is dat er ook erg veel mbo/hbo-ers werk zoeken ....
Ah oke, hmm..hopen dat je snel wat vindt dan, kan uit ervaring zeggen dat thuis zitten de hele dag behoorlijk gaat vervelen! (wat je zelf ook al door had hehehe)


Like Some Snow-white Marble Eyes


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2004 20:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 augustus 2004 20:56 schreef Pink Floyd het volgende:
Ah oke, hmm..hopen dat je snel wat vindt dan, kan uit ervaring zeggen dat thuis zitten de hele dag behoorlijk gaat vervelen! (wat je zelf ook al door had hehehe)


Is zeker kut ... hoop dat ik rap aan de slag kan ... krijg nu WW dus ik ben gelukkig nog geen bijstandstrekker ...

Op zich maakt het me ook niet uit wat ik doe, als ik er maar in kan groeien ... werken op eens chool was op zich tof, maar na een half jaar wist ik alles daar al en deed ik alles daar al .... dus daar kan ik echt niet lang werken ... laat mij maar lekker werkenderwijze dingen bijleren, daar ben ik enorm sterk in ... (volgens mij ex-college's iig ...)


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 03-08-2004 22:00 by Pink Floyd Profiel van Pink Floyd

quote:
Op 3 augustus 2004 20:59 schreef Jenje het volgende:
Is zeker kut ... hoop dat ik rap aan de slag kan ... krijg nu WW dus ik ben gelukkig nog geen bijstandstrekker ...
Pfoei! Dat lijkt me inderdaad helemaal zuigen, WW is al geen vetpot maar in de bijstand zou ik me inderdaad ook een "leech" voelen.
quote:

Op zich maakt het me ook niet uit wat ik doe, als ik er maar in kan groeien ... werken op eens chool was op zich tof, maar na een half jaar wist ik alles daar al en deed ik alles daar al .... dus daar kan ik echt niet lang werken ... laat mij maar lekker werkenderwijze dingen bijleren, daar ben ik enorm sterk in ... (volgens mij ex-college's iig ...)
Das inderdaad ook veel leuker, kun je in ieder geval je horizon flink mee verbreden, zal eens in de gaten houden of ik nog eens iets tegen het lijf loop


Like Some Snow-white Marble Eyes


H.
Usericon van H.
Posted 04-08-2004 2:17 by H. Profiel van H.

quote:
Op 3 augustus 2004 20:30 schreef Jenje het volgende:
Ik pak alles aan met niveau MBO/HBO ....

(heb zelfs voor lagere functies gesolliciteerd, maar die willen me niet aangezien ze niet iemand willen die met een half jaar weer weg is ..)

Enigste wat ik niet ga doen, is verkopen ... zekers niet langs deuren of telefonisch ...


Misschien kun je proffesioneel recensies gaan schrijven, je hebt er zo veel verstand van, vooral als je zegt dat de nieuwe Esoteric een teken is van de steeds groeiende Doom scene, dan moet ik je toch gelijk geven en niet gaan zeggen dat doem al een jaar lang aan populariteit toeneemt en dat het momenteel al weer dik aan het achteruitgaan is en dat alle nieuwe cd's die jij in je recensie noemt daar een teken van zijn. *ahum* Keiharde loser.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-08-2004 10:17 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 4 augustus 2004 2:17 schreef H. het volgende:
Misschien kun je proffesioneel recensies gaan schrijven, je hebt er zo veel verstand van, vooral als je zegt dat de nieuwe Esoteric een teken is van de steeds groeiende Doom scene, dan moet ik je toch gelijk geven en niet gaan zeggen dat doem al een jaar lang aan populariteit toeneemt en dat het momenteel al weer dik aan het achteruitgaan is en dat alle nieuwe cd's die jij in je recensie noemt daar een teken van zijn. *ahum* Keiharde loser.
De Aarsschok kan vast nog wel iemand met verstand van zaken gebruiken.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-08-2004 11:00 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wat is Harm toch een lieve knul.


Sludge
100% real
Usericon van Sludge
Posted 04-08-2004 12:12 by Sludge Profiel van Sludgehttp://www.metalsludge.com

Een baan zoeken waarvoor je hebt geleerd valt in deze tijd niet mee. Ik ben al ruim een jaar zoekende.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 04-08-2004 12:13 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Nu autocadtekenaar 3D, wiiiiiiiiiiiiiii


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-08-2004 15:44 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Net weer voor het eerst in dikke 10 maanden m'n handen vies gemaakt aan RAUW VLEESCH.

I love my job.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-08-2004 15:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tof kerel!

IK wil ook wel weer eens aan de slag ...
Hel dag op ZM hangen gaat ook vervelen ..


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen