IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Werk/opleiding deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-06-2007 11:10 by Smoochy Profiel van Smoochy

Klopt als een carbidbus. Dat hebben wij ook. Moeten we om denken dat we als team niet teveel uitgeven. Ondertussen wordt voor elk onopvulbaar uurtje zo Spiller aangesteld. ( vroeger vlinder):


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-06-2007 11:14 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 15 juni 2007 11:10 schreef Smoochy het volgende:
Klopt als een carbidbus. Dat hebben wij ook. Moeten we om denken dat we als team niet teveel uitgeven. Ondertussen wordt voor elk onopvulbaar uurtje zo Spiller aangesteld. ( vroeger vlinder):


Vlinderpool, ook nog tijd gedaan hahaha in Meppel dan, niet in Assen. In combinatie met het logeerhuis in Meppel, 70% vast en daarnaast 30% invalwerk overal. Best leuk altijd, ingezet worden op de "probleemgroepen".

Wat voor soort groep loop je nu stage op dan?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-06-2007 11:15]


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-06-2007 11:16 by Smoochy Profiel van Smoochy

Ze komen ook wel bij ons en als je dan moet samenwerken met zo spiller is echt aarghh. Niet allemaal zijn slecht maar het merendeel wat binnenkomt plant zijn of haar kont in een stoel en wacht tot het eindsignaal.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-06-2007 11:17 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 15 juni 2007 11:14 schreef MMayo het volgende:
Vlinderpool, ook nog tijd gedaan hahaha in Meppel dan, niet in Assen. In combinatie met het logeerhuis in Meppel, 70% vast en daarnaast 30% invalwerk overal. Best leuk altijd, ingezet worden op de "probleemgroepen".

Wat voor soort groep loop je nu stage op dan?


Ik loop nu op een groep van bewoners tussen de 29 en 63 die allemaal hun eigen appartamentje hebben binnen de boerderij. Een heel relaxed groep mensen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-06-2007 11:22 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 15 juni 2007 11:16 schreef Smoochy het volgende:
Ze komen ook wel bij ons en als je dan moet samenwerken met zo spiller is echt aarghh. Niet allemaal zijn slecht maar het merendeel wat binnenkomt plant zijn of haar kont in een stoel en wacht tot het eindsignaal.


Hehehe, was toen wel anders. Kreeg je map in handen gedrukt, succes ermee he. Moest je medicijnen uitdelen, terwijl je geen idee had wie nou wie was.. als je bij midden of laag niveau werkte. Ook mooi altijd, na afloop horen dat die en die client waarmee je net de strijd aangegaan was.. de dag ervoor een stagiaire in elkaar gemept had op dagbesteding en je moest uitkijken voor hem. Ehhrrr ooookee, bedankt voor het vooraf melden..

Wij krijgen geeneens invalkrachten, mensen willen niet bij ons werken en op de woning was er laatst invalkracht huilend weggelopen.

quote:
Op 15 juni 2007 11:17 schreef Smoochy het volgende:
Ik loop nu op een groep van bewoners tussen de 29 en 63 die allemaal hun eigen appartamentje hebben binnen de boerderij. Een heel relaxed groep mensen.


Oh das wel relaxt ja.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-06-2007 11:23 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 15 juni 2007 11:22 schreef MMayo het volgende:
Hehehe, was toen wel anders. Kreeg je map in handen gedrukt, succes ermee he. Moest je medicijnen uitdelen, terwijl je geen idee had wie nou wie was.. als je bij midden of laag niveau werkte. Ook mooi altijd, na afloop horen dat die en die client waarmee je net de strijd aangegaan was.. de dag ervoor een stagiaire in elkaar gemept had op dagbesteding en je moest uitkijken voor hem. Ehhrrr ooookee, bedankt voor het vooraf melden..

Wij krijgen geeneens invalkrachten, mensen willen niet bij ons werken en op de woning was er laatst invalkracht huilend weggelopen.



Oh das wel relaxt ja.


Volgend jaar ga ik naar ook naar een probleemgroep voor jongeren. Dat leek mijn stagebegeleidster een goede training dus heeft ze dat even geregeld.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-06-2007 11:25 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 15 juni 2007 11:22 schreef MMayo het volgende:
Hehehe, was toen wel anders. Kreeg je map in handen gedrukt, succes ermee he.






Zo map hebben wij ook, maar in de ochtend heb je gewoon geen tijd om zo 1 op sleeptouw te nemen. Dan moet je de 12 bewoners voor 09:00 uur klaar hebben. En als je dan 1 hebt die de hele tijd om je heen loopt te drentelen, schiet het echt niet op.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-06-2007 11:25 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 15 juni 2007 11:23 schreef Smoochy het volgende:
Volgend jaar ga ik naar ook naar een probleemgroep voor jongeren. Dat leek mijn stagebegeleidster een goede training dus heeft ze dat even geregeld.


Hehe jongeren zijn wel geinig inderdaad, hoog niveau groep? Mooi man, hele tijd dat gebekvecht naar elkaar. Ik heb nu een mix van jongere tot oudere, allemaal met probleemgedrag en soms in combinatie met psychiatrische problematiek. Harstikke leuk! Wij zoeken overigens nog een stagiaire

quote:
Op 15 juni 2007 11:25 schreef Smoochy het volgende:
Zo map hebben wij ook, maar in de ochtend heb je gewoon geen tijd om zo 1 op sleeptouw te nemen. Dan moet je de 12 bewoners voor 09:00 uur klaar hebben. En als je dan 1 hebt die de hele tijd om je heen loopt te drentelen, schiet het echt niet op.


Hehehe, dat is zo ja. Maarja, die mappen zijn niet echt duidelijk altijd Toen ik er weg ging begon men daar net met inwerkdiensten voor ochtend en avonddiensten, liep je eerst mee als extra en dag erop als inval zeg maar. Werkte stuk prettiger ook, ik had daar op gegeven moment een paar groepen waar ik regelmatig inviel.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-06-2007 11:28]


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-06-2007 11:27 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 15 juni 2007 11:25 schreef MMayo het volgende:
Hehe jongeren zijn wel geinig inderdaad, hoog niveau groep? Mooi man, hele tijd dat gebekvecht naar elkaar. Ik heb nu een mix van jongere tot oudere, allemaal met probleemgedrag en soms in combinatie met psychiatrische problematiek. Harstikke leuk! Wij zoeken overigens nog een stagiaire


Meppel is zo ver. Ik zit vlakbij Groningen. Dus dan ben ik meer dan een uur onderweg.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-06-2007 11:27 by Smoochy Profiel van Smoochy

MMayo werken jullie ook al met dat programma Plancare?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-06-2007 11:31 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 15 juni 2007 11:27 schreef Smoochy het volgende:
MMayo werken jullie ook al met dat programma Plancare?


Ja, voor pb-ers. We hebben de uitleg al gehad en ik heb er toevallig afgelopen woensdag nog mee zitten klooien. Ziet er op zich wel goed uit allemaal, handiger dat centrale dossier systeem.



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 15-06-2007 11:32 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Hmmm, centrale systemen.. altijd leuk.

Binnenkort weer eens verder duiken in het verhaal van GBZ, LSP, etc. De zorg, wat een leuke sector.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-06-2007 11:33 by Smoochy Profiel van Smoochy

Bij ons kan iedereen erin. Zelf ik heb me eigen account voor plancare. Echt ideaal als je snel wat moet rapporteren.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-06-2007 11:38 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 15 juni 2007 11:33 schreef Smoochy het volgende:
Bij ons kan iedereen erin. Zelf ik heb me eigen account voor plancare. Echt ideaal als je snel wat moet rapporteren.


Bij ons ook, maar dan alleen bij rapportage, persoonsbeeld en werkplan heeft men leesrechten geloof ik (dagbesteding, is weer anders dan wonen). Maar heb je ook de rechten gekregen om dingen te veranderen in het dossier zelf? Dat kunnen/mogen hier alleen de pb-ers namelijk.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-06-2007 11:40 by Smoochy Profiel van Smoochy

Ik kan overal inkomen. Ook in de werkplannen,zorgplannen etc. Als opdracht had ik namelijk om dit jaar een nieuwe actieplan en zorgplan op te zetten voor 1 van de bewoners. Dus heb ik toegang gekregen tot het gehele plancare systeem.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-06-2007 11:45 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 15 juni 2007 11:40 schreef Smoochy het volgende:
Ik kan overal inkomen. Ook in de werkplannen,zorgplannen etc. Als opdracht had ik namelijk om dit jaar een nieuwe actieplan en zorgplan op te zetten voor 1 van de bewoners. Dus heb ik toegang gekregen tot het gehele plancare systeem.


Ahja lachen ja, in het kader van je *hoe te pb-eren*?

Een nieuw systeem is altijd weer funfunfun. Ik vraag me alleen nog af hoe ik het precies moet gaan combineren met onze nieuwe manier van werken, volgens de Triple C methodiek.

Pb-er zijn sucks helemaal geen tijd voor.



Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 26-06-2007 12:08 by Kimmey Profiel van Kimmey

Ik ben nu aangenomen op de opleiding Laboratorium techniek: Life Science op het ROC in Arnhem.

Moet binnekort stage gaan lopen en dat gaat waarschijnlijk op de Uni in Wageningen gebeuren.

Verder werk ik bij de Music Store, beetje cd'tjes, films en games verkopen.


Het is de lichtinval ;')


Spletvlek
Usericon van Spletvlek
Posted 27-06-2007 12:55 by Spletvlek Profiel van Spletvlekhttp://https://soundcloud.com/timodejong-1

Ik doe MBO Sociaal Cultureel Werk (In de sector Kunst & Cultuur), ik heb een studieverlenging van een halfjaar mogen ontvangen. Hierna wil ik Pabo doen (Meppel). Stage gelopen bij STT Produkties, Xplosief en nu wil ik op De Krullevaar in Zwolle stage lopen..

Nog meer Pabo-ers hier?


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 27-06-2007 13:23 by Jolijn Profiel van Jolijn

volgend jaar laatste jaar van den SJD. en darna wil ik toch wel verder gaan. maarja met wat?

mischien een opleiding gebarentaal/doventolk. dat wil ik echt nog wel eens leren.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-06-2007 18:09 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Ja ja, ik heb een nieuwe baan. Jr. Coldfusion developer, maar ik werk ook nog bij de TNT. Dus dat wordt nog ff een drukke maand


"This one is older than shit, heavier than time!"


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 27-06-2007 19:03 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

Als het goed is nog twee weekjes Commerciele Economie en dan hoop ik eindelijk het studentenleven achter me te kunnen laten


Life doesn't get much better than this!


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 27-06-2007 19:05 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

Volgend jaar de 6e van het gymnasium, daarna waarschijnlijk antropologie. Zit ook te denken aan psychologie.



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-06-2007 1:54 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Mag me vanaf nu een gediplomeerde journalist noemen


Faustian Spirit of the Earth


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 30-06-2007 2:00 by Ishtar Profiel van Ishtarhttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 30 juni 2007 1:54 schreef cataclysm child het volgende:
Mag me vanaf nu een gediplomeerde journalist noemen


Van harte, mooi beroep


~ By the fallen one I shall arise ~


WMP
Usericon van WMP
Posted 30-06-2007 2:04 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 30 juni 2007 1:54 schreef cataclysm child het volgende:
Mag me vanaf nu een gediplomeerde journalist noemen


Ik hoop alleen dat je in je toekomstige artikelen wél de Nederlandse taal op een correcte wijze hanteert. Als zelfs journalisten in gebreke blijven...

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 30-06-2007 2:05]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen