IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Werk/opleiding deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-01-2006 19:19 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 15 januari 2006 19:18 schreef Marjolijn het volgende:
Duidelijk dat jij geen Nederlands hebt gehad op de middelbare school


hehe nee ik let alleen op mn typfouten als ik met projecten en andere verslagen bezig ben


Je moeder.


Marjolijn
Satyricon heerscht
Usericon van Marjolijn
Posted 15-01-2006 19:21 by Marjolijn Profiel van Marjolijn

DAt is inderdaad DE manier. Sjapoo! Misschien moet ik dat maar overnemen van je.
Gheghe. Ik heb je duidelijk gevonden he, JAAP!

[Dit bericht is gewijzigd door Marjolijn op 15-01-2006 19:22]


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 15-01-2006 19:25 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 14 januari 2006 15:53 schreef Burzum het volgende:
Full time kansloos


Ik heb je niet gezien tijdens onze opleiding...ik was laatste jaars....

Ik had meester lullemans en Juffrouw kutje

dus

+1

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 15-01-2006 19:26]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-01-2006 19:27 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 15 januari 2006 19:21 schreef Marjolijn het volgende:
DAt is inderdaad DE manier. Sjapoo! Misschien moet ik dat maar overnemen van je.
Gheghe. Ik heb je duidelijk gevonden he, JAAP!


juist MARJOLIJN

qua studie ben ik juist altijd de spel-checker van de projectgroep hehe. de ironie!


Je moeder.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 15-01-2006 19:51 by Brujo Profiel van Brujo

Dinges gedaan, ..Sociale Geografie van Internationaliserings -en Ontwikkelingsprocessen. Goede opleiding als je buiten Nederland wilt kijken.

En daarna lekker werken als sociaal geograaf dus.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-04-2006 21:12 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 december 2004 22:41 schreef Jenje het volgende:
Natuurlijk zijn makelaars hufters, het zijn verkopers en die hebben het huftergen.


Je hoort wel eens dat ze bij verkoop, expres lager taxeren om met een koper een prijsafspraak te maken, om het later duurder te verkopen oid; maar hoe kan je dat soort -en andere- truukjes doorzien, ook met de aankoop van een huis?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-04-2006 21:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wij hebben zelf geen makelaar ingeschakeld.

Gewoon ogen en oren goed open houden, en niet meteen happen ... praat met anderen over de prijs en kijk naar huizen die in de buurt staan ...

Na de koop komt er sowieso een nieuwe taxatie, die hoger uitviel dan de prijs die we betaald hebben ... dus ik denk dat je met een gezonde dosis goed verstand en beetje argwaan een heel eind komt.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-04-2006 21:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

zelf studie doen en zelf taxeren, of meerdere taxeurs(?) inhuren

volgend jaar biologie in Leiden


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-04-2006 21:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Meerdere taxateurs? Geld teveel ofzo ....

Zorg ook ALTIJD dat de verkopende partij een bouwtechnisch keuringsrapport laat zien, willen ze dat niet doen, dan is er wat mis, en dat gewoon zonder pardon nee zeggen ...


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 17-04-2006 21:25 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

Morgen eerste dag nieuwe job...

Search Engine Optimalisation.. klinkt chiq, he


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 17-04-2006 21:26 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 17 april 2006 21:16 schreef Jenje het volgende:
Na de koop komt er sowieso een nieuwe taxatie,


Want? Niet dus.



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-04-2006 21:31 by M. Profiel van M.

quote:
Op 17 april 2006 21:12 schreef Mutilator het volgende:
Je hoort wel eens dat ze bij verkoop, expres lager taxeren om met een koper een prijsafspraak te maken, om het later duurder te verkopen oid; maar hoe kan je dat soort -en andere- truukjes doorzien, ook met de aankoop van een huis?

Je kunt altijd een onafhankelijke taxateur inhuren, als je dat wil.

Verder is de tip van Jenje (opvragen van een bouwtechnisch rapport) ook waardevol.

Daarnaast is er het Kadaster (http://www.kadaster.nl). Daar kan je online per postcode opvragen welke transacties er de afgelopen paar jaar zijn geweest (kost geloof ik 2 euro per opvraging). Zo kom je dus te weten wat de buren voor hun vergelijkbare woning betaald hebben e.d.
Met andere woorden je kunt dus zo zien of er voor een woning radicaal meer wordt gevraagd dan voor vergelijkbare woningen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-04-2006 21:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 17 april 2006 21:26 schreef Argus het volgende:
Want? Niet dus.


Hmmmm, er moet altijd een taxatierapport zijn van een makelaar anders dan de verkopende makelaar ...


daffodil
sort
Usericon van daffodil
Posted 20-04-2006 14:52 by daffodil Profiel van daffodilhttp://www.myspace.com/pickingdaisies

Huismoedertje
Daarnaast een kleine twee maanden geleden gestart met thuisstudie "Vakopleiding Pedicure". 's Kijken wat daar uit rolt. Moeilijke combinatie, studie en druk gezin (hoe doen die anderen dat?)


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 20-04-2006 15:26 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

Volgend jaar weer student een of andere HBO opleiding - nu productie medewerker bij sentega (en wat andere noeste arbeid zo hier en daar af en toe)

Ik merk wel dat ik nu een bak geld krijg, en ik niet weet waar ik 't aan moet uitgeven


I am the 1%.


daffodil
sort
Usericon van daffodil
Posted 20-04-2006 15:51 by daffodil Profiel van daffodilhttp://www.myspace.com/pickingdaisies

quote:
Op 20 april 2006 15:26 schreef stoomfiets het volgende:
Volgend jaar weer student een of andere HBO opleiding - nu productie medewerker bij sentega (en wat andere noeste arbeid zo hier en daar af en toe)

Ik merk wel dat ik nu een bak geld krijg, en ik niet weet waar ik 't aan moet uitgeven


Dat probleem heb ik nou nooit.(inkoppertje)


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 20-04-2006 16:10 by Immortella Profiel van Immortella

Binnenkort ga ik 'Psychopathologie' doen. Heb er zin in! Toch weer een beetje studeren.

Op de langere termijn staat 'Hoger Management' nog in de planning.


..."Hate can only create more hate"...


Bitterbal
Usericon van Bitterbal
Posted 20-04-2006 17:12 by Bitterbal Profiel van Bitterbalhttp://www.delachendepoffer.nl

Volgende week een nieuwe job in een outdoor/kampeerwinkel Heb er al zin in!!


De oude man en de zee...


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 20-04-2006 17:17 by mardukfan Profiel van mardukfan

Ik werk als milieu-inspecteur.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 20-04-2006 17:18 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 20 april 2006 16:10 schreef Immortella het volgende:
Binnenkort ga ik 'Psychopathologie' doen. Heb er zin in! Toch weer een beetje studeren.

Op de langere termijn staat 'Hoger Management' nog in de planning.


Oja, ik werk nog steeds als Sociotherapeute. Bevalt erg goed, ik heb in ieder geval mijn eerste serieuze doel die ik ooit heb opgesteld voor mijn toekomst behaald .


..."Hate can only create more hate"...


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 20-04-2006 19:04 by Creepmime Profiel van Creepmime

Grafisch Lyceum Utrecht
- Multimedia Vormgeven


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-04-2006 19:08 by Snaack Profiel van Snaack

Software engineer, J2EE.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-04-2006 20:12 by MMayo Profiel van MMayo

Nog steeds ambulant activiteiten begeleider, ik geef activiteiten aan mensen met een verstandelijke of meervoudige handicap die niet in groepen kunnen functioneren (of in z'n geheel niet functioneren). Ik haal ze op van hun woning en werk ongeveer 45 minuten tot een uur per activiteit met ze. Overigens alle niveau's, leeftijden en zorgvragen maar allen met ernstig probleemgedrag en bijkomende problematieken als autisme, doofheid, blindheid enzovoorts. Wat enorm leuk is dat je de hele dag bezig bent met dingen als fietsen, wandelen, zwemmen, creatieve vorming maar ook muziek therapie geven, communicatie training (aanleren van simpel gebarentaal en betekenis van pictogrammen). Verder heb ik twee clienten die begeleidt worden met behulp van electro aversie therapie. Bijna allemaal krijgen ze 1 op 1 begeleiding, behalve een vrouw.. die heeft 2 begeleiders en een man die heeft 3 begeleiders (allemaal ivm hun probleemgedrag). Mijn dag is dus altijd divers, altijd maar weer afwachten hoe de clienten zich gedragen. Het is overigens een nieuw opgestart project, draait nu bijna anderhalf jaar en ik doe dit samen met 1 collega. In totaal hebben we 9 clienten. Ik vind het ondanks een boel organisatorisch gezeur ontzettend leuk werk.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2006 20:15 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 13 januari 2006 23:36 schreef Brujo het volgende:
Dat lijkt me een groot voordeel!
Pfffff, in Gent hebben ze geen Kwelgeest.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 20-04-2006 20:16 by stigma Profiel van stigma

Opleiding dierverzorging vervolgt door para-veterinair (dierenartsassistente) en dan ga ik misschien nog een jaartje management doen. En daarna uiteraard een geheel andere opleiding.


Subtiel kamerolifantje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen