IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Werk/opleiding deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 12-06-2007 20:14 by Lionheart Profiel van Lionheart

Zelfbenoemde Messias.


SoM
Usericon van SoM
Posted 13-06-2007 10:19 by SoM Profiel van SoM

quote:
Op 12 juni 2007 13:28 schreef Zenial het volgende:
Maar gelukkig wel een veelbelovende carriere dus


Heb je het tegen mij?


"My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-06-2007 11:53 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 12 juni 2007 18:25 schreef MMayo het volgende:

Dat was geen verwijt.
Maar feit blijft wel dat het achterhaalde termen zijn, net als debiel, mongool en achterlijke. Als je in het werkveld zit, helemaal als je nog met de opleiding bezig bent, zou je het moeten weten. Thats all, het was bovendien ook meer met een knipoog bedoelt die post. Bij mij op het werk kom je die termen in ieder geval niet tegen, omdat ze worden gezien als respectloos. (woops)

Dat ze worden gezien als respectloos is ook maar een sociaal construct, zoals Chelman al aangaf.

Daarbij begrijp ik echt niet hoe 'geestelijk gehandicapt' ook maar enigszins respectloos is, over een uitermate neutraal woord gesproken!

Van mongool begrijp ik het wel, omdat dat in de normale wereld als scheldwoord wordt gebruikt.

Overigens, als jij zo respectvol bent, zal ik dan maar eens gaan opletten wat jij allemaal tegen mensen hier zegt? Wedden dat daar een stuk ergere dingen tussen staan dan 'geestelijk gehandicapt'
quote:

Maarja stiekem mogen wij ook geen clienten meer zeggen maar moeten we klanten zeggen, omdat ze zorg kopen.

En waarom is een cliënt iets anders dan een klant? Wat een gezeik zeg, dat je nog aan werk toekomt.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-06-2007 12:35 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 13 juni 2007 10:19 schreef SoM het volgende:
Heb je het tegen mij?


Zenial


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-06-2007 14:42 by altx Profiel van altx

quote:
Op 12 juni 2007 13:15 schreef SoM het volgende:
Eerstelijns technisch helpdeskmedewerker op de helpdesk van een groeiende internetprovider. En ja, ik heb de brui aan mijn studie gegeven .


Over een jaar of wat zeg je dit echt niet zo dapper meer...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-06-2007 14:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Niks mis met HDwerk, maar opgeven studie is wel blond ja


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-06-2007 14:49 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 13 juni 2007 14:43 schreef Jenje het volgende:
Niks mis met HDwerk

Als bijbaantje terwijl je iets nuttigs doet misschien...


Zenial


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-06-2007 14:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 13 juni 2007 14:49 schreef Zenial het volgende:
Als bijbaantje terwijl je iets nuttigs doet misschien...
Iedereen denkt dan vrij rap aan onderbetaald bijwerk, maar zitten dan vaak backoffices waar wel interessant werk zit hoor (en stuk beter betaald)


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 13-06-2007 15:35 by Jällö Profiel van Jällö

En dan nog, kutwerk moet ook gebeuren.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-06-2007 15:38 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ach, zit zelf ook aan de foon, wel stukken beter dan een normaal callcenter, maar vind het geen kutwerk.


morrigan
Usericon van morrigan
Posted 13-06-2007 16:24 by morrigan Profiel van morrigan

Ik heb zelf een jaar een bijbaantje bij een technische helpdesk van een callcentre gehad. Vond het altijd wel leuk, klanten blij maken als hun internet/telefoon het weer deed. Maar na een jaar had ik het toch echt wel gezien.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-06-2007 17:59 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 juni 2007 11:53 schreef ZelThoR het volgende:
Overigens, als jij zo respectvol bent, zal ik dan maar eens gaan opletten wat jij allemaal tegen mensen hier zegt?


Ja hoor, doe eens?
Volgende week een volledig verslag in mijn mailbox?

quote:
Op 13 juni 2007 11:53 schreef ZelThoR het volgende:
En waarom is een cliënt iets anders dan een klant? Wat een gezeik zeg, dat je nog aan werk toekomt.


Klant, omdat men zorg op maat koopt van eigen budget.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-06-2007 18:01 by MMayo Profiel van MMayo

Binnenkort cursus gebarentaal en communicatie. Cursus Triple C vorige week laatste bijeenkomst van gehad. En ik ben nog aan het denken om een cursus stagebegeleiding te volgen, zodat ik aan de slag kan als stagebegeleidster.

Tenminste, als ze die dingen niet weer gaan weg bezuinigen binnenkort

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-06-2007 18:07]


SoM
Usericon van SoM
Posted 13-06-2007 18:34 by SoM Profiel van SoM

quote:
Op 13 juni 2007 12:35 schreef Zenial het volgende:



Ik heb hele goede redenen gehad te stoppen en het is niet zo dat ik'dat werk m'n hele leven wil doen. Maar ik ben gelukkig zo op dit moment en dat lijkt me belangrijker dan ongelukkig zijn in een betere baan die je eigenlijk niet ligt. Maar goed, waarom doe ik sowieso moeite mijn beweegredenen uit te leggen aan iemand die z'n oordeel al klaar heeft...


"My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman


SoM
Usericon van SoM
Posted 13-06-2007 18:36 by SoM Profiel van SoM

quote:
Op 13 juni 2007 14:43 schreef Jenje het volgende:
Niks mis met HDwerk, maar opgeven studie is wel blond ja


Is niet blond. Er was geen andere mogelijkheid meer dan stoppen. Deed kunstacademie fotografie en er waren gewoon teveel factoren die me deden beslissen te stoppen, samen met het feit dat ik vanaf sept. 2007 geen recht meer had op stufi.
En helaas: nogmaals iemand die een oordeel velt zonder iets van de situatie af te weten, dus waarom doe ik uberhaupt moeite.

[Dit bericht is gewijzigd door SoM op 13-06-2007 18:38]


"My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-06-2007 18:40 by M. Profiel van M.

quote:
Op 13 juni 2007 18:36 schreef SoM het volgende:
En helaas: nogmaals iemand die een oordeel velt zonder iets van de situatie af te weten

*pssst* Misschien he, ik zeg niet dat het zo is maar het ZOU! ZOMAAR! KUNNEN!, misschien ligt dat wel aan de manier waarop je het brengt.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


SoM
Usericon van SoM
Posted 13-06-2007 19:37 by SoM Profiel van SoM

quote:
Op 13 juni 2007 18:40 schreef M. het volgende:
*pssst* Misschien he, ik zeg niet dat het zo is maar het ZOU! ZOMAAR! KUNNEN!, misschien ligt dat wel aan de manier waarop je het brengt.


*Pstt* Misschien he, heb ik alleen maar neergezet dat ik 'de brui' aan mijn studie heb gegeven. Dat iemand daar dan meteen het waardeoordeel 'blond', etc. aanhangt, ligt wat mij betreft dan volledig aan de bekrompen geest van die persoon.


"My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-06-2007 9:21 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

En de foto in je avatar


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-06-2007 9:27 by altx Profiel van altx

quote:
Op 13 juni 2007 19:37 schreef SoM het volgende:
*Pstt* Misschien he, heb ik alleen maar neergezet dat ik 'de brui' aan mijn studie heb gegeven. Dat iemand daar dan meteen het waardeoordeel 'blond', etc. aanhangt, ligt wat mij betreft dan volledig aan de bekrompen geest van die persoon.


Ik denk dat 1 van ons tweeën een boekje "smileys voor dummies" nodig heeft.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-06-2007 9:28 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 juni 2007 17:59 schreef MMayo het volgende:
Ja hoor, doe eens?
Volgende week een volledig verslag in mijn mailbox?

Neuh, ik zie wel wanner ik wat van je zie. Heb in ieder geval al een opmerking over de flaporen van je broertje gezien, dat was niet echt verantwoord...
quote:
Klant, omdat men zorg op maat koopt van eigen budget.

Echt waar, waar doen jullie moeilijk over in de zorg:

cli·ënt (de ~ (m.), ~en)
1 iem. die van de diensten van een advocaat, notaris, psychotherapeut, maatschappelijk werker e.d. gebruikmaakt in zijn verhouding tot deze
2 klant

Verder goed verhaal hoor


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-06-2007 9:45 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 13 juni 2007 14:43 schreef Jenje het volgende:
Niks mis met HDwerk,

Ik heb op studie wel een module 'HLP10' gehad, ging over dat programma...eh, Topdesk! Dat was het! Met die eerste- en tweedelijns incidenten enzo, pff, wat een gay programma is dat.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-06-2007 20:02 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 14 juni 2007 9:28 schreef ZelThoR het volgende:
Neuh, ik zie wel wanner ik wat van je zie. Heb in ieder geval al een opmerking over de flaporen van je broertje gezien, dat was niet echt verantwoord...


Echt, dat zou mij een zorg zijn. Je ziet immers ook niet staan dat het mijn mening is, maar iets wat men bij ons op het werk (en waar men ook bij van Boeijen mee bezig zijn geweest, daar waar Smoochy werkt en ik heb gewerkt) doordrukt. Kiek maar:

quote:
Op 12 juni 2007 18:25 schreef MMayo het volgende:
Bij mij op het werk kom je die termen in ieder geval niet tegen, omdat ze worden gezien als respectloos.





quote:
Op 14 juni 2007 9:28 schreef ZelThoR het volgende:
Echt waar, waar doen jullie moeilijk over in de zorg:



Sja, management bedenkt leuke zaken hoor. Eens in de zoveel tijd dien je andere woorden te gebruiken voor dezelfde dingen. Schijnt hip te zijn. Krijg je weer een of andere instructie



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-06-2007 10:15 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 14 juni 2007 20:02 schreef MMayo het volgende:
Echt, dat zou mij een zorg zijn. Je ziet immers ook niet staan dat het mijn mening is, maar iets wat men bij ons op het werk (en waar men ook bij van Boeijen mee bezig zijn geweest, daar waar Smoochy werkt en ik heb gewerkt) doordrukt. Kiek maar:

Kom in opstand, dan!
quote:

Sja, management bedenkt leuke zaken hoor. Eens in de zoveel tijd dien je andere woorden te gebruiken voor dezelfde dingen. Schijnt hip te zijn. Krijg je weer een of andere instructie

Kom in opstand, dan!

Maar zeiken dat er (te) veel bezuinigd moet worden en dan zulke debiele dingen gaan doen?

(Tegen de managers dus )


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 15-06-2007 10:29 by Kimmey Profiel van Kimmey

Ja ik ben aangenomen bij de opleiding Laboratorium Techniek: Life Science..



[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 15-06-2007 10:30]


Het is de lichtinval ;')


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-06-2007 11:06 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 15 juni 2007 10:15 schreef ZelThoR het volgende:
Kom in opstand, dan!
Kom in opstand, dan!

Maar zeiken dat er (te) veel bezuinigd moet worden en dan zulke debiele dingen gaan doen?

(Tegen de managers dus )



Nee, geen opstand deze week. Ben in een hippy mood

Achja vanaf juli hier nu weer bezuinigingen, vacaturestop en inzet invalkrachten moet minder (en dat in de vakantie periode, haaaaandig). Het kan overigens nog debieler, zeggen dat er nergens geld voor is bladiebla en de managers dan wel 2 dagen in hotel laten overnachten in 25 1 persoonskamers, voor teambuilding.

En als je er ook maar iets over zegt, dan ben je negatief en moet je positiever gaan denken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen