IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : \"The passion of the Christ\" Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-03-2004 22:48 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

The Passion of Christ is in amerika van de nr.1 in de box-office-charts afgestoten door Dawn of the Dead (remake) ..


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 26-03-2004 22:49 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 26 maart 2004 22:45 schreef attila_de_hun het volgende:
Het schijnt dat het lijden heel sterk in beel wordt gebracht. en dat zelfs de meest grote lomperik dit niet onbewogen laat.




Ik ben erg benieuwd! Het lijkt me wel een film om in de bioscoop te zien trouwens.


the only pleasure is pain


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-03-2004 22:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2004 22:48 schreef Valorian het volgende:
The Passion of Christ is in amerika van de nr.1 in de box-office-charts afgestoten door Dawn of the Dead (remake) ..


Old news! Als u even enkele posts terug kijkt......

(ps: Jezus was toch de eerste zombie ooit,die stond ook weer op toen hij dood was)


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-03-2004 22:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 maart 2004 22:36 schreef attila_de_hun het volgende:
... voor het zelfde geld was de film volledig geflopt, zeker in het wat preutsere VS geen ondenkbeeldig risico.


Daar ben ik het niet mee eens; Mel Gibson is nogal beroemd en het verhaal berucht dus de hype was onontkoombaar; volgens mij is er trouwens een hype geweest bij elke jezus gerelateerde film.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-03-2004 22:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2004 22:52 schreef Mutilator het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens; Mel Gibson is nogal beroemd en het verhaal berucht dus de hype was onontkoombaar; volgens mij is er trouwens een hype geweest bij elke jezus gerelateerde film.


ach, het is verder een filososfische discussie aangezien de film idd zeer succesvol is. en wat "had kunnen zijn" heeft verder geen zin...

ja, alle jezus films worden gehypt en vergezeld van een fikse rel. zelfs de beste "life of Brian".

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-03-2004 22:57]


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 26-03-2004 23:06 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

film is trouwens geheel in het ARAMEES gesproken en niet alles heeft ondetiteling. En als bonus speelt Monica Belluci in deze film mee, ik ga hem zeker in de bios zien. kheb hem in slechte kwaliteit op mun compu staan maar deze wil ik graag in goed ekwaliteit zien.

intrigerende film lijkt me, of je nu gelooft of niet dat jezus de zoon nvan god wasof niet, dit is daadwerkelijk gebeurd. er is een "jezus"-like figuur geweest en is deze martelddod gestorven....



I Find That I Am Not There...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 26-03-2004 23:13 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 26 maart 2004 22:52 schreef attila_de_hun het volgende:

(ps: Jezus was toch de eerste zombie ooit,die stond ook weer op toen hij dood was)


fucking heersch!!!!! die quote jat ik even van je!

quote:
Op 26 maart 2004 22:45 schreef attila_de_hun het volgende:
Het schijnt dat het lijden heel sterk in beel wordt gebracht. en dat zelfs de meest grote lomperik dit niet onbewogen laat.




dát lijkt me heel sterk. tis maar een film, hoor.


Oud Vuil.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-03-2004 0:09 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik ga dus zeker weten, Even kijken waar die Joodse groeperingen nu weer over zorken en de liters bloed gaan er natuurlijk ook in.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-03-2004 0:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

iedereen loopt er over te zorken volgens mij. Heb er nog weinig positiefs over gehoord in de media.

belangrijkste kritiek punt wa sin mijn ogen dat er gedaan was alsof de kruizinging van jezus iets heel bijzonders was, en dat hij heel bijzonder was om die lijdensweg voor "ons"af te leggen. terwijl om de haverklap iemand gekruisigd werd toen der tijd, en men jezus maar al te graag gehangen zag worden.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 27-03-2004 0:21 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 27 maart 2004 0:15 schreef ghoulliette het volgende:
terwijl om de haverklap iemand gekruisigd werd toen der tijd, en men jezus maar al te graag gehangen zag worden.


gehangen zag worden, kruisigen, wat was het nou...


Oud Vuil.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-03-2004 0:22 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2004 0:15 schreef ghoulliette het volgende:
, en dat hij heel bijzonder was om die lijdensweg voor "ons"af te leggen.
En daar heb je nou net de essentie van het verhaal wat deze kruiziging zo bijzonder maakt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-03-2004 0:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2004 0:21 schreef webblaster wim het volgende:
gehangen zag worden, kruisigen, wat was het nou...

gehangen aan het kruis, of dacht je dat hij er op lag?

edit: bedtijd

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 27-03-2004 0:25]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-03-2004 0:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2004 0:22 schreef kwelgeest het volgende:
En daar heb je nou net de essentie van het verhaal wat deze kruiziging zo bijzonder maakt.

yadda yadda...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-03-2004 0:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2004 0:25 schreef ghoulliette het volgende:
yadda yadda...
*hap*


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-03-2004 0:27 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2004 0:24 schreef ghoulliette het volgende:
gehangen aan het kruis, of dacht je dat hij er op lag?

edit: bedtijd


Hehe, ik had het bijna gepost, maar wist me nog net op tijd te beheersen.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 27-03-2004 0:30 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

volgens mij word men gehangen aan een galg en gespijkerd aan een kruis.

maar ik heet geen nico en zit niet in eigen huis en kruis.

of was het opgeknoopt, of...

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 27-03-2004 0:31]


Oud Vuil.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-03-2004 0:32 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2004 0:30 schreef webblaster wim het volgende:
volgens mij word men gehangen aan een galg en gespijkerd aan een kruis.

maar ik heet geen nico en zit niet in eigen huis en kruis.


Mensen die aan een kruis worden gespijkerd blijven over het algemeen ook nog een tijdje hangen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-03-2004 0:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2004 22:09 schreef attila_de_hun het volgende:
er is ook al een sequal gepland!: " the passion of chris(hetmetalhoofd)".

maar serieus, jij bent nog niet gegrepen door de hype?




Niks hype. Ik wil hem zien omdat ik uit een voor mij betrouwbare bron vernomen heb dat dit een uitstekende film is ongeacht wat je verder van het Christendom wel of niet mag denken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-03-2004 2:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Uitstekend lijkt me een schromelijk overstatement; ik heb begrepen dat het technisch allemaal prima in elkaar zit en door de overdreven dramatiek indrukwekkend, maar het verhaal blijft desalniettemin uiterst voorspelbaar heh?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 27-03-2004 11:01 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ja, ga jij dan ook maar naar de film TITANIC kijken, over voorspelbaar gesproken, wat donderd dat nou?


I Find That I Am Not There...


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 27-03-2004 11:21 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2004 11:01 schreef rvanderholst het volgende:
ja, ga jij dan ook maar naar de film TITANIC kijken, over voorspelbaar gesproken, wat donderd dat nou?



Mwa, films boeien me zowiezo al niet. Had het wel nooit nie gedacht dat juist Mellie hier mee af zou komen.


mvg wk10


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-03-2004 12:08 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik ga alleen als ze "The Tenderhearted's Manifesto" als soundtrack hebben


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-03-2004 12:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2004 0:45 schreef Chelman het volgende:
Niks hype. Ik wil hem zien omdat ik uit een voor mij betrouwbare bron vernomen heb dat dit een uitstekende film is ongeacht wat je verder van het Christendom wel of niet mag denken.


maar een deel van de mensheid gaat wel of juistniet om dat die gemartelde nu eenmaal Jezus christus is. Als het Attila de Armeen was zou er toch minder commotie omheen zijn. dus hype.
Ook vraag ik me af of veel van de mensen die volledig "reborn" of huilend uit de bioscoop komen dat ook hadden gedaan als het Attila de Armeen (of: chelly de Pool ) was geweest die alles had moeten ondergaan op het witte doek. Nee dus. Wat is dan die factor die het wel veroorzaakt als de naam jezus valt?

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 27-03-2004 12:20]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-03-2004 12:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2004 2:07 schreef Mutilator het volgende:
Uitstekend lijkt me een schromelijk overstatement; ik heb begrepen dat het technisch allemaal prima in elkaar zit en door de overdreven dramatiek indrukwekkend, maar het verhaal blijft desalniettemin uiterst voorspelbaar heh?


net als (helaas) 95 % van de films vandaag de dag.


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 27-03-2004 13:18 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Ik geloof er geen woord van dat het historisch klopt, dat is volgens mij niet eens mogelijk als je er dergelijke ideeen op nahoudt als die van Mel Gibson:

(van de site van Netwerk ff geplukt: )
Antisemitisch
Daarnaast zou de film antisemitisch zijn, omdat Mel Gibson in zijn versie de indruk zou geven dat de Joden Jezus Christus hebben vermoord. Gibsons vader versterkte dit door in een interview te stellen dat ‘de Holocaust een verzinsel is’. In een reactie hierop zei Mel Gibson dat hij ‘zijn vader niet zal tegenspreken’.

... Dit spreekt voor zich. Het enige dat ze realistisch in beeld brengen zijn hun fundamentalistische waanideeen.

[Dit bericht is gewijzigd door Ishtar op 27-03-2004 13:19]


~ By the fallen one I shall arise ~


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen