IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : \"The passion of the Christ\" Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-04-2004 21:40 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2004 21:37 schreef Rasputin het volgende:
Wahaha, faler!
Je lacht als je afgezeken wordt.
Dit getuigt van een zwak gestel, en een chronisch gebrek aan teelballen!

Kusjes, Rasputin en Micha
Dat mag geloof ik ook als vrouw zijnde


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


booswicht
duvekoater
Usericon van booswicht
Posted 05-04-2004 21:43 by booswicht Wijzig reactieProfiel van booswichtQuote dit bericht

Het was ook niet heel stoer bedoeld ofzo, iedereen die loop te zeiken over martelingen.. dat weet je toch van te voren?
Ga er dan niet heen als je er niet tegen kan!

Heb zeker een tekort aan teelballen ja, voor de rest niet dus kom maar op

Kusje terug


NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 05-04-2004 21:43 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

tsja dan heb je daar wel last van ja, hahaha


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 06-04-2004 0:41 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2004 21:43 schreef booswicht het volgende:
Het was ook niet heel stoer bedoeld ofzo, iedereen die loop te zeiken over martelingen.. dat weet je toch van te voren?
Ga er dan niet heen als je er niet tegen kan!



Ik zeg niet dat ik er niet tegen kan, het staat alleen niet garant voor een goede film

(dat ik hier nog op reageer... )


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-04-2004 0:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht


quote:
Op 5 april 2004 21:27 schreef NorthernThrone het volgende:
tsja wie gaat daar niet voor? ja okay de christenen maar de meeste kunnen hem ook niet waarderen, ze hebben wel vaker wat te zeuren maar goed...
aanstaande zaterdag gaan we?!


De christenen vinden de marteling en kruisiging van Jezus zeer belangrijk. Het is namelijk een essentieel onderdeel van hun verlossingsverhaal. Zodoende denk ik dat ze dat helemaal niet erg vinden. Net zo min als dat ik denk dat ze boos zijn dat 'de joden het gedaan hebben' aangezien zonder de joden die Jezus aan Pontius Pilatus uitgeleverd hebben zou hun verlossingsverhaal nooit voltooid zijn.

Ja in de middeleeuwen was veel anti-semitisme op de 'zij hebben het gedaan' sentimenten gestoeld maar dat had eerder een politieke en economische achtergrond waarbij het e.e.a. aan een religieus kapstok opgehangen is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


cranial
Usericon van cranial
Posted 06-04-2004 13:21 by cranial Wijzig reactieProfiel van cranialQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ferdyH

is wel lache hoe deze film tot op het bot wordt uitgepluist... keep going..en wie gaan er naar no mercy?!?


Expired,Erased and Forgotten


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 06-04-2004 17:21 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 4 april 2004 19:48 schreef grindcore het volgende:
klopt, dus de klacht dat het een andere volk moest zijn geweest veeg ik van de baan.
Welke volk hadden ze dan in gedachten?
Altijd de schuld schuiven bij een ander, joods eigen.


Nee, mens eigen.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 06-04-2004 17:28 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2004 17:21 schreef Phriar het volgende:
Nee, mens eigen.
Op zo'n manier?
No fucking way!


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 06-04-2004 17:36 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

geloof me, het gaat letterlijk om iedereen die generaliseert, in 90 % van de gevallen is discrimineren en generaliserende uitingen produceren slechts schuld afschuiven.

Je kan geen baan krijgen? Klote Allochtonen!
Kan geen lekker mokkel krijgen? Die negers kapen alle meiden weg!
Kan niet wonen op de plek waar je wil wonen? Is ingenomen door een herenigd allochtoons gezin!
Voel je je niet veilig in deze wereld? Fucking Moslims!!!
Wordt je sociaal niet geaccepteerd als metalhead? Fucking Christenhonden!!!

Er is niets makkelijkers dan discrimineren...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 06-04-2004 17:51 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2004 17:36 schreef Phriar het volgende:
geloof me, het gaat letterlijk om iedereen die generaliseert, in 90 % van de gevallen is discrimineren en generaliserende uitingen produceren slechts schuld afschuiven.

Je kan geen baan krijgen? Klote Allochtonen!
Kan geen lekker mokkel krijgen? Die negers kapen alle meiden weg!
Kan niet wonen op de plek waar je wil wonen? Is ingenomen door een herenigd allochtoons gezin!
Voel je je niet veilig in deze wereld? Fucking Moslims!!!
Wordt je sociaal niet geaccepteerd als metalhead? Fucking Christenhonden!!!

Er is niets makkelijkers dan discrimineren...
Dude, ik kan je alleen gelijk geven daarin.
Zeker vanwege het feit dat A een neger ben B joods bloed door m,n aderen heb gutsen C ook nog eens een metalhead..
Als het om discrimineren gaat ben ik zeker de laatste die zegt dat alle buitenlanders het land uit moeten omdat het anders te vol wordt.
Maar de mentaliteit van het joodse volk doet mij enigsinds walgen.


[Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 06-04-2004 17:53]


NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 06-04-2004 19:40 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2004 0:48 schreef Chelman het volgende:
De christenen vinden de marteling en kruisiging van Jezus zeer belangrijk. Het is namelijk een essentieel onderdeel van hun verlossingsverhaal. Zodoende denk ik dat ze dat helemaal niet erg vinden. Net zo min als dat ik denk dat ze boos zijn dat 'de joden het gedaan hebben' aangezien zonder de joden die Jezus aan Pontius Pilatus uitgeleverd hebben zou hun verlossingsverhaal nooit voltooid zijn.

Ja in de middeleeuwen was veel anti-semitisme op de 'zij hebben het gedaan' sentimenten gestoeld maar dat had eerder een politieke en economische achtergrond waarbij het e.e.a. aan een religieus kapstok opgehangen is.



dat die christenen het niet kunnen waarderen komt niet door de marteling (niet dat ik zei van wel), ze kunnen die film gewoon niet waarderen net als die Jesus Christ Superstar film


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 07-04-2004 20:03 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Dit weekend maar eens heen gaan.
Ben er wel benieuwd naar eigenlijk.


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 07-04-2004 20:58 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

hmm, ben er ook wel benieuwd naar ja.
hopelijk is het net zoiets als Army Of Darkness



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 07-04-2004 21:09 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2004 19:40 schreef NorthernThrone het volgende:
dat die christenen het niet kunnen waarderen komt niet door de marteling (niet dat ik zei van wel), ze kunnen die film gewoon niet waarderen net als die Jesus Christ Superstar film


Hoe kom je er trouwens bij dat 'de christenen' de film niet kunnen waarderen?
Hier gaan ze er met kuddes tegelijk heen van allerlei kerken..


..."Hate can only create more hate"...


nekro
Usericon van nekro
Posted 07-04-2004 21:31 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

mogen gelovigen voor de helft van de prijs ?


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 07-04-2004 21:33 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Nee, gratis zelfs!! Als je lid bent van die kerk that is..


..."Hate can only create more hate"...


nekro
Usericon van nekro
Posted 07-04-2004 21:34 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

serieus ?????


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 07-04-2004 21:35 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Ze hebben al zo weinig geld


F*ck hippies


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 07-04-2004 21:35 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ja echt. De pinkstergemeente in Vriezenveen (gehucht bij mij in de buurt) organiseerde zoiets..


..."Hate can only create more hate"...


nekro
Usericon van nekro
Posted 07-04-2004 21:36 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

lekker met de bijbel onder de arm naar de film


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 07-04-2004 21:37 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2004 19:40 schreef NorthernThrone het volgende:
dat die christenen het niet kunnen waarderen komt niet door de marteling (niet dat ik zei van wel), ze kunnen die film gewoon niet waarderen net als die Jesus Christ Superstar film


Nee de rede hiervan is, dat het niet klopt. Er zitten dingen in die niet kloppen in tegenstelling tot de bijbel.

Net als wat deTolkien boek puristen hebben met de LOTR films.


dood


nekro
Usericon van nekro
Posted 07-04-2004 21:39 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

tolkien 's lord of the rings is ook niet veel aan. net zoals de bijbel : saai


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 07-04-2004 22:28 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Ik vind de bijbel heel wat interessanter dan lord of de rings...


~ By the fallen one I shall arise ~


nekro
Usericon van nekro
Posted 07-04-2004 22:30 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

maar de bijbel blijft langdradig en daarom ook saai. Net als Lord Of Te Rings


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 07-04-2004 22:48 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Je leest het niet even in een avondje uit inderdaad.. Maar wel boeiend voor evt studie het is toch een historische bron blaat blaat... (ik ga slapen)


~ By the fallen one I shall arise ~


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen