IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : \"The passion of the Christ\" Vorige pagina
Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 25-04-2004 12:06 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2004 12:06 schreef Phantom Lord het volgende:
Gister gezien... vond het wel een lollige film... vooral dat Latijn... dat was meer een kruising van Italiaans en Spaans dan Latijn .
Hebreeuws..


Like Some Snow-white Marble Eyes


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 25-04-2004 12:08 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2004 12:06 schreef Pink Floyd het volgende:
Hebreeuws..
Het Hebreeuwse klonk nog wel... De Romeinen spraken serieus slecht Latijn...


FREEZE


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 25-04-2004 12:09 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2004 12:08 schreef Phantom Lord het volgende:
Het Hebreeuwse klonk nog wel... De Romeinen spraken serieus slecht Latijn...
Ah zo, ja, helaas erg beroerd! (overigens vond ik het een slaapverwekkende film, dat terzijde)


Like Some Snow-white Marble Eyes


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 25-04-2004 12:09 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2004 12:09 schreef Pink Floyd het volgende:
Ah zo, ja, helaas erg beroerd! (overigens vond ik het een slaapverwekkende film, dat terzijde)
Het was erg slaapverwekkend... maar de stukjes die ik net aanhaalde waren wel erg leuk .

Vooral dat bewerken...


FREEZE


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-04-2004 12:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2004 12:06 schreef Pink Floyd het volgende:
Hebreeuws..


Volgens mij was het geen Hebreeuws maar Arameïsch.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-04-2004 18:29 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 april 2004 1:35 schreef Freduk het volgende:
Net gezien, het was ff goedkoop scoren voor Mel, beetje jezus martelen en de mensen zijn geschokt
En dat 3 uur lang ofzo, althans zo leek het. Op een gegeven moment geloofde ik het wel dat ie geleden heeft.
Ik voel me ook NUL meer verbonden met de kerk in tegenstellig tot wat de media placht over te brengen. Er zijn meer mensen gekruisigd door de joden/romeinen dan jezus hoor. Huichelaars.

dat is goed te zien bij Spartacus, en weg met gekruisigde slaven ik heb de ilm zelf niet gezien en mij lijken alleen de "horror" stukjes leuk


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 25-04-2004 22:46 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2004 18:29 schreef ElitE het volgende:
dat is goed te zien bij Spartacus, en weg met gekruisigde slaven ik heb de ilm zelf niet gezien en mij lijken alleen de "horror" stukjes leuk

De film is zeker de moeite waard om in de bioscoop te zien naar mijn mening, je hebt een inleiding van 5 a tien minuten, en dan begint de lijdensweg die ongeveer tot het einde duurt

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 25-04-2004 23:07]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Pleeborstel
poep in je nek
Usericon van Pleeborstel
Posted 26-04-2004 20:29 by Pleeborstel Wijzig reactieProfiel van PleeborstelQuote dit bericht

Vond em wel goed opzich.
ook al ben ik totaal geen christen, toegegeven ik ging eigenlijk voor de bloodspill.

Maar zeker de marteling en kruisiging was zeer indrukwekkend.


Ik zal je familie maar wezen!!!!!


nekro
Usericon van nekro
Posted 26-04-2004 20:31 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Ik heb 'm nog niet gezien, maar ben zeker wel nieuwsgierig geworden na alle shit te hebben gelezen hier dus ik gaat 'm wel eens kijken.Ben wel benieuwd naar de lijdensweg


Phantom
Metalhead
Usericon van Phantom
Posted 31-07-2004 23:46 by Phantom Wijzig reactieProfiel van PhantomQuote dit berichthttp://www.unspoken-fantasy.tk

Ik heb hem ook nog niet gezien... Was nog van plan hem in de bioscoop te gaan kijken, maar volgens mij draait hij al niet meer in de locale bioscoop...

Maar wachten tot de DVD er is dan.

Overigens heb ik wel mensen gesproken die hem erg indrukwekkend vonden, dus ik ben erg benieuwd wat ik ervan mag verwachten (Niet verklappen hoe 'ie afloopt hoor!!! )

[Dit bericht is gewijzigd door Phantom op 31-07-2004 23:46]


All the posers: leave the hall!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-08-2004 0:20 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Geniale film.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-08-2004 0:20 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmf.. vond het boek beter.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-08-2004 0:21 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2004 0:20 schreef Valorian het volgende:
Hmf.. vond het boek beter.




When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-08-2004 1:15 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 augustus 2004 0:20 schreef Valorian het volgende:
Hmf.. vond het boek beter.




On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-08-2004 13:02 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2004 12:10 schreef Chelman het volgende:
Volgens mij was het geen Hebreeuws maar Arameïsch.


'Aramees' is het woord...



When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 01-08-2004 15:15 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Gewoonweg een prachtfilm!


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen