IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : \"The passion of the Christ\" Vorige pagina | Volgende pagina
RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 01-04-2004 14:49 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2004 14:46 schreef campske666 het volgende:
Dat is geen man, dat is god ! Ketter !!


Doet mij aan shaorma denken wat aan zo'n spit ronddraait...

[Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 01-04-2004 14:49]


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-04-2004 14:50 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 april 2004 14:49 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Doet mij aan shaorma denken wat aan zo'n spit ronddraait...


God...shoarma
tomato...tomàto

Ze komen alletwee uit die zandbak van daarachter


invictis
Usericon van invictis
Posted 01-04-2004 14:51 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 04-04-2004 16:52]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 01-04-2004 14:54 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2004 14:08 schreef invictis het volgende:
dit las ik net ;

nu ga ik hem zeker kijken


Stel je er niet te veel van voor.
Ik heb hem dan wel niet op het grote doek gezien, maar gewoon op m'n eigen pc-tje, maar ik vond hem niet overdreven goed.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Aart
Usericon van Aart
Posted 01-04-2004 16:23 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

Ik heb hem net op het witte doek gezien en ik vind het een erg goede film.


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-04-2004 17:37 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik ben behoorlijk nieuwsgeirig geraakt. Ik hoop alleen (al zal je er niet omheen kunnen) dat er niet teveel moraal in zit... zieltjeswin-gedoe.


Aart
Usericon van Aart
Posted 01-04-2004 17:56 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

SPOILER!:
....
...
..
.
Nee hoor helemaal niet eigenlijk... ik ben nou niet anders over die kerel gaan denken. Het einde is ook niet zoals ik gedacht had, want daar verwacht je juist dat bij zijn wederopstand weer dat typische verhaaltje zou komen...maar het blijft bij zijn reincarnatie en dat zijn grot opengaat. De hele film is gewoon een grote marteling van Jezus.


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 01-04-2004 18:17 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht



"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


cranial
Usericon van cranial
Posted 01-04-2004 18:30 by cranial Wijzig reactieProfiel van cranialQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ferdyH

op de jehova's aan het einde na,was ie erg amuserend..maar voor iedereen die hem gaat zien,veel plezier!!


Expired,Erased and Forgotten


NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 01-04-2004 18:36 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

dankje, ik ga 'm binnenkort zien met wat vrienden


Enbodyment of hate
All of your souls belong to the Tormentor
Usericon van Enbodyment of hate
Posted 03-04-2004 23:00 by Enbodyment of hate Wijzig reactieProfiel van Enbodyment of hateQuote dit bericht

Koen waar blijf je geld man
Ik wil naar die film
"Maar ik heb geen geld!", zeker wel voor andere dingen!
Zorg ma dat je geld hebt


I'm trapped in this...life full of misery, I've spend all my time alone, Questioning what's left to feel, Last breath before I fall


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-04-2004 23:02 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Om al uw geldzorgen te regelen, klik hier.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 03-04-2004 23:04 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 3 april 2004 23:00 schreef Enbodyment of hate het volgende:
Koen waar blijf je geld man
Ik wil naar die film
"Maar ik heb geen geld!", zeker wel voor andere dingen!
Zorg ma dat je geld hebt


ik ben aan het sparen <----is sinas hoor Richard


..


H.
Usericon van H.
Posted 03-04-2004 23:06 by H. Wijzig reactieProfiel van H.Quote dit bericht

quote:
Op 3 april 2004 23:02 schreef M. het volgende:
Om al uw geldzorgen te regelen, klik hier.


Hee M. de groetjes van morke!


metaldennis
Rise, rise, rise, rise......Mighty dragon rise!
Usericon van metaldennis
Posted 03-04-2004 23:07 by metaldennis Wijzig reactieProfiel van metaldennisQuote dit bericht

Vet hoor!

dan weet ik dat ik veilig bent :D


One for the pain and two for my name


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-04-2004 23:08 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 3 april 2004 23:06 schreef H. het volgende:
Hee M. de groetjes van morke!

Dank je H(arm??)!!

Groeten terug


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Tormentor_horst.
Usericon van Tormentor_horst.
Posted 03-04-2004 23:16 by Tormentor_horst. Wijzig reactieProfiel van Tormentor_horst.Quote dit bericht

quote:
Op 3 april 2004 23:04 schreef venom rules het volgende:
ik ben aan het sparen <----is sinas hoor Richard

Koen heeft alleen geld voor en
Dan moet je wel snel kotsen van die sinas he,Bij koen in de tuin ,keurig


Or you children of today are Children of the Grave.


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 03-04-2004 23:23 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

On-Topic:De film lijkt mij eigenlijk wel leuk(net zo als elke andere film van Deheer Gibson(Braveheart en The Patriot ) Maar gaat het alleen over de kruising van Jezus of zit er ook nog een verhaal in?


..


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-04-2004 23:43 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Gister met DH geweest. Eerst is ie wel amuzzzzant maar de tweede helft is heavy.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 03-04-2004 23:45 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2004 23:23 schreef venom rules het volgende:
On-Topic:De film lijkt mij eigenlijk wel leuk(net zo als elke andere film van Deheer Gibson(Braveheart en The Patriot ) Maar gaat het alleen over de kruising van Jezus of zit er ook nog een verhaal in?


Uhm, dat ís het verhaal.


Subtiel kamerolifantje


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 03-04-2004 23:46 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

ja lees de bijbel bid elke dag kristen


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 04-04-2004 10:00 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 3 april 2004 23:45 schreef stigma het volgende:
Uhm, dat ís het verhaal.


Oh,je kijkt dus gewoon anderhalf uur naar iemand die met een kruis op zijn schouder loopt en er laterna op vast getimmert word?


..


Aart
Usericon van Aart
Posted 04-04-2004 10:16 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

Neh, dat duurt geen 1.5 uur
Eerst wordt hij helemaal verrot gemarteld.


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


Aldebaran
He who follows the Seven Sisters
Usericon van Aldebaran
Posted 04-04-2004 13:09 by Aldebaran Wijzig reactieProfiel van AldebaranQuote dit bericht

Gezien, en erg goed bevonden. De dialogen in Aramees/Latijn maken het erg authentiek.

In mijn ogen een erg sterke film, omdat hij zo fysiek is in vergelijking met alle voorgaande passie-films. En het is gewoon ontzettend goed in beeld gebracht, prachtige shots en goede sets/aankleding.

Satan en aanverwanten zijn ronduit ziek, dat creatuur dat hij/zij op de armen heeft, godver!

Als je gaat miepen over "propaganda" en "moraal" ben je gewoon een domme zak hooi. Wat dacht je dan, dat er een objectief verslag valt te halen uit het belangrijkste verhaal in de hele Bijbel? In een film die rechtstreeks uit de Evangeliën is overgenomen? Dat zijn vast weer de figuurtjes die zich graag door christenen belaagd voelen zodat ze hun metalhouding weer kunnen rechtvaardigen en kunnen klagen.

Echt, als jij vrijwillig naar de bioscoop gaat en geld betaalt om uit eigen initiatief een film te zien, en na afloop over propaganda gaat zeiken ben je een domme clown. Je hebt nog altijd de keus om het niet te zien. Jehova's getuigen bij de uitgang, dat lijkt er wel meer op.


invictis
Usericon van invictis
Posted 04-04-2004 13:51 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

indrukwekkende speelfilm; heavy duty stuff en geen christenpropaganda


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen