IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Dissection Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-07-2004 20:11 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2004 19:36 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Ik zie Dissection toch meer als black metal, vooral omdat de band een bepaalde beklemmende sfeer weet op te roepen, zoals dat hoort bij (goede) black metal... maar we kunnen het natuurlijk ook gewoon death/black metal noemen


Gelukkig maar, bestaat er toch nog een black metal band die ik wel tof vind.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 19-08-2004 14:05 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ik ga lekker naar het concert op 30 oktober hier in stockholm, eens kijken wat ze ervan bakken..... he he!


I Find That I Am Not There...


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 19-08-2004 14:10 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

Ik mogelijk ook die kant op, als de kaartjes deze keer niet weer NET op het laatste moment weg zijn


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 19-08-2004 14:27 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

Due to overwhelming demand, reactivated Swedish death metallers DISSECTION's much-anticipated comeback show in Stockholm has been moved from Klubben to Lilla Arenan, according to the band's booking agency, Skrikhult. The gig, which is scheduled to take place on October 30, will also include a performance by DEATHSTARS, the Swedish band featuring former DISSECTION drummer Ole Öhman and guitarist Emil Nödtveidt (brother of DISSECTION leader Jon).


Reken er dus maar niet op dat er nog kaarten zijn


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 19-08-2004 14:31 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

dude, i just booked a ticket!!

er zijn dus nu juist weer wel kaarten aangezien het concert eerst in een kleinere zaal was geplanned. nu dus in een grotere zaal, en dus meer kaarten die meteen in de verkoop zijn gegaan!


I Find That I Am Not There...


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 19-08-2004 15:34 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

Ja goed, jij woont er, hij niet, dus zal hij niet zo heel snel een ticket kunnen boeken. En als de vraag erg groot is zal t ook ondanks een andere lokatie snel uitverkocht zijn.


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 19-08-2004 16:29 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 15:34 schreef Lothar het volgende:
Ja goed, jij woont er, hij niet, dus zal hij niet zo heel snel een ticket kunnen boeken. En als de vraag erg groot is zal t ook ondanks een andere lokatie snel uitverkocht zijn.


Hmmm, krijg ik net een mailtje als reactie op mijn vraag aan de organisatoren hoe ik aan een kaartje kom:

Date: Thu, 19 Aug 2004 16:06:56 +0200
From: Gry Gater <info@skrikhult.se>
To: "'Magistus @ xxxxxx.net'" <magistus@xxxxxx.net>
Reply-to: info@skrikhult.se
Subject: SV: How does a Dutch guy get a ticket for Dissection?

Hello,


You have placed a reservation for one ticket at the Dissection show at the
30th of October at Fryshuset in Stockholm, Sweden.


This means that if the show is sold out, you will still be able to purchase
a ticket at the enterance. The ticket costs 195 Swedish kronor (approx: 26
USD or 21 Euro), you must have Swedish kronor when you buy the ticket at the
arena.


The whole thing will work like this:


If the concert is not sold out, you will be able to buy your ticket at the
arena entrance, like everybody else. If the festival is sold out, your name
will be on a list at the entrance with other foreigners with ticket
problems. Your name is the key to purchasing your ticket. Bring your
passport or other identifications.


Hope you can make it to Sweden and the Dissection show!

( Fryshusets webpage: http://www.fryshuset.se )

Med Vänliga Hälsningar / Regards
Gry Gater

Heb zo'n vermoeden dat ik een pilsje met je kom drinken Rutger

[edit]Jup, ik heb net bevestiging gekregen dat ik inderdaad daar verwacht wordt Nu nog een slaapplek regelen...heb jij niet een kamer met een matras over? :p [/edit]


[Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 07-11-2005 20:43]


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 19-08-2004 16:52 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ja das allemaal wel mogelijk, maaruh, kwam je niet met je vriendin??


I Find That I Am Not There...


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 19-08-2004 17:00 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 16:52 schreef rvanderholst het volgende:
ja das allemaal wel mogelijk, maaruh, kwam je niet met je vriendin??

Dat klopt


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 19-08-2004 17:33 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 20:06 schreef Gtranquillity het volgende:
Heeft iemand een idee wat de orginele (in perfecte staat) The Grief Phrophecy cassette waard is?

5 Euro, mail maar op dzouwe@hotmail.com

Owja, vanaf wanneer ken je die kaarten van de Baroeg reserveren?
Ze hebben er nu weer 'Optie!' voor geknalt op de site...

[Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 19-08-2004 17:35]


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-08-2004 21:42 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 14:27 schreef Lothar het volgende:
Due to overwhelming demand, reactivated Swedish death metallers DISSECTION's much-anticipated comeback show in Stockholm has been moved from Klubben to Lilla Arenan, according to the band's booking agency, Skrikhult. The gig, which is scheduled to take place on October 30, will also include a performance by DEATHSTARS, the Swedish band featuring former DISSECTION drummer Ole Öhman and guitarist Emil Nödtveidt (brother of DISSECTION leader Jon).


Reken er dus maar niet op dat er nog kaarten zijn


Dat wordt een leuke toer: Een legendarische band met een stel janetten in hun voorprogramma


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-08-2004 22:14 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 21:42 schreef Gunman het volgende:
Dat wordt een leuke toer: Een legendarische band met een stel janetten in hun voorprogramma


Ja, zelfs ik vind die The Kovenant-kloon te erg voor woorden... en dát wil wat zeggen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Sater
Usericon van Sater
Posted 19-08-2004 22:26 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Maar als ik het goed begrepen heb staat Nodtveidt niet op erg goede voet met zijn voormalig bandleden en juist daarvan zitten er een paar in Deathstars. Worden dit backstagerellen of zal het allemaal storm in een glas water zijn?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 20-08-2004 20:18 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2004 23:23 schreef webblaster wim het volgende:
Nouja, idd.
En ik hoor die beklemmende sfeer niet echt. De teksten zullen wel satanistisch zijn, maar dat weet ik niet, want die lees ik niet.

De man is, wat je ook vind van dissection, wel een g-e-w-e-l-d-i-g-e slaggitarist.

Slag??? Volgens mij speelde hij altijd de leads!!!



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-08-2004 22:22 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 augustus 2004 20:18 schreef Buried_Alive het volgende:
Slag??? Volgens mij speelde hij altijd de leads!!!


Ja, ook natuurlijk. Maar hij speelt toch niet alleen maar de solo's, of wel.

En ik hou nogal van slaggitaar in de metalmuziek. Ik heb hem dus ooit live zien spelen. En dat deed hij érg goed.


Oud Vuil.


1234567890
Usericon van 1234567890
Posted 20-08-2004 23:29 by 1234567890 Wijzig reactieProfiel van 1234567890Quote dit berichthttp://www.cliteater.com

ik zie dat er meer mensen naar Stockholm afreizen voor de 1e Dissection show te zien


cliteater
Usericon van cliteater
Posted 20-08-2004 23:41 by cliteater Wijzig reactieProfiel van cliteaterQuote dit berichthttp://www.cliteater.com

666


valfar
Usericon van valfar
Posted 21-08-2004 0:26 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 20 augustus 2004 23:41 schreef cliteater het volgende:
666


Intelligente post zit er mischien nog een geheime betekenis achter?



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-08-2004 8:32 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2004 23:41 schreef cliteater het volgende:
666
Hey Analex, toch de weg naar ZM gevonden...hoe is het in Amerika


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Retribution
Usericon van Retribution
Posted 26-09-2004 3:32 by Retribution Wijzig reactieProfiel van RetributionQuote dit berichthttp://hem.passagen.se/dark_ages

Ik denk dat sommigen wel verrast zullen zijn als ze het nieuwe materiaal horen. Ik had het geluk twee nummers te kunnen beluisteren toen ik in mei daar op auditie was in Stockholm. Die twee nummers klonken anders dan verwacht moet ik zeggen. Ik had niet gedacht dat het zo zou klinken. Ik kan/mag jammer genoeg wel geen details vertellen aangezien alles wat geheim gehouden wordt ivm de band.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-09-2004 11:32 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Waarom begin je er dan over, malle pietje.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-09-2004 12:27 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2004 11:32 schreef M. het volgende:
Waarom begin je er dan over, malle pietje.
Hij is gewoon trots dat ie auditie mocht doen en wou het op deze bescheiden wijze even laten weten.

"Ik heb 2 nummers met Dissection meegespeeld, hihihihi."


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 26-09-2004 12:32 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Daar hebben een aantal journalisten ook last van als het om de troonrede gaat.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Lulfiep
Usericon van Lulfiep
Posted 26-10-2004 13:13 by Lulfiep Wijzig reactieProfiel van LulfiepQuote dit bericht

even iets heel anders over Dissection. Ik ben sinds 2 dagen in het bezit van de release 'Where Dead Angels Lie" uit 1996.
Weet iemand wat voor release dit is? Met zijn 6 nummers (2 covers, 1 demo lied en 3 gewone nummers) lijkt het me meer een zwakke poging van de platenmaatschappij (ik denk Nuclear Blast) om wat centen te verdienen. Ik zou het op kunne zoeken maar de site van dissection (en dan vooral de navigatie) foet het niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Lulfiep op 26-10-2004 13:17]


Over gebrek aan smaak valt niet te twisten.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 26-10-2004 13:15 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

http://www.metal-archives.com/

hier staat wel wat info...


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen