IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : De benzineprijzen Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-05-2004 16:10 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 13:21 schreef Gunman het volgende:
Volvo o.a. is één van de constructeurs die af fabriek LPG modellen aanbiedt


Yep .. maar helaas kan de gemiddelde ZM'er geen nieuwe Volvo betalen .. .. ik zou ook wel in een nieuwe Peugeot 407 (wat een gave auto!) willen rijden, al dan niet met gastank dat boeit me dan weer niet zoveel, maar voorlopig zit ik in een fiesta 1.1 en dan is het plaatsen van een G3 installatie natuurlijk verre van rendabel


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-05-2004 16:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Die 407 is idd gaaf. Ik zit ergens volgend jaar aan mijn kilometers en moet dan een nieuwe scoren. De voorlopige shortlist bestaat uit de 407, A4, C40, en de 156.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-05-2004 16:35 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 16:24 schreef Chelman het volgende:
Die 407 is idd gaaf. Ik zit ergens volgend jaar aan mijn kilometers en moet dan een nieuwe scoren. De voorlopige shortlist bestaat uit de 407, A4, C40, en de 156.
Ik zou de Audi nemen, je weet hoe Franse auto's zijn, tenzij je het gaaf vindt om vaak in een ruilbak te zitten omdat je mooie 407 weer eens met haperende electronica bij de dealer staat.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2004 16:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hey dat ken ik 205je heeft ook al nieuwe startmotor daardoor (gelukkig niet op mijn kosten)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-05-2004 16:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 16:35 schreef Greycloak het volgende:
Ik zou de Audi nemen, je weet hoe Franse auto's zijn, tenzij je het gaaf vindt om vaak in een ruilbak te zitten omdat je mooie 407 weer eens met haperende electronica bij de dealer staat.



Ik heb nu een 307. Vind hem zeer prettig.

En ondanks dat ik alle electronica heb die er is (automatisch lichten, auto ruitenwissers e.d.) heb ik daar nog nooit problemen mee gehad.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-05-2004 16:40 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Tjsa .. Frans.. Een collega van mij heeft ooit een oude Citroen gekocht, een enorme bak, reed naar zijn zeggen extreem comfortabel, maar toen na korte tijd er een probleem onstond met dat hydrolische systeem wat die kar zo comfi maakt waren de kosten niet meer te overzien ..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-05-2004 16:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Reparatiekosten zijn voor mij geen issue. Daar mag de leasemaatschappij zich zorgen om maken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2004 16:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja dat hebben de citroëns, dat hydrolisch systeem is heerlijk, totdat het kapot gaat.

Eens met een paar maten op vakantie geweest met een citroentje, in België leidinkje lek. Vloeistof spoot er vrolijk uit ... dikke prop kauwgom erop en naar nederland terug ...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-05-2004 16:48 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 16:40 schreef Chelman het volgende:
Ik heb nu een 307. Vind hem zeer prettig.

En ondanks dat ik alle electronica heb die er is (automatisch lichten, auto ruitenwissers e.d.) heb ik daar nog nooit problemen mee gehad.
Zeldzaam. Er zijn ouders van leerlingen die de auto alweer hebben ingeruild wegens de electronica. Moet ik er wle bij zeggen dat Citroën beter is in het maken van defecten bij hun auto's dan Peugeot. Maar het blijven wel auto's waarmee je liever niet te ver van huis gaat.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 17-05-2004 20:18 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

1,30 EUR ??!?!?!?!?!?


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 17-05-2004 21:01 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

hmmm, vandaag in Duitsland kostte 1 liter 1,16 euro, en hier in Nederland 1,30 euro....En tussen die twee tankstations zit net 5 km.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-05-2004 22:41 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 21:01 schreef Mies het volgende:
hmmm, vandaag in Duitsland kostte 1 liter 1,16 euro



Yep .. en als je in België tankt kan je er nog eens 8 cent afhalen ..




Sloeber
Zoembas
Usericon van Sloeber
Posted 18-05-2004 10:34 by Sloeber Wijzig reactieProfiel van SloeberQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~fuzzbass

Heheh, in Belgie tank ik 'm vol voor 'n tientje. Maar het is net iets te ver rijden vanuit Zevenbergen. Dus dan maar 14 euro betalen.



Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-05-2004 10:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik heb voor het laatst ergens in 2000 geld voor benzine neergeteld.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-05-2004 10:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Profiteur Het land uit!


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 18-05-2004 11:01 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Oeh, heerlijk zo'n tankpas van de leasemaatschappij


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-05-2004 11:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 10:40 schreef Jenje het volgende:
Profiteur Het land uit!


Maar...maar....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-05-2004 11:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 11:11 schreef Chelman het volgende:
Maar...maar....
Rauss mit dir! Schnell!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-05-2004 15:59 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 10:35 schreef Chelman het volgende:
Ik heb voor het laatst ergens in 2000 geld voor benzine neergeteld.


..

Ik heb net nog 43 euro neergelegd voor een tank.. Gelukkig rijdt mijn auto vrij zuinig (1 op 14 bij veel korte stukjes en lange stukken op 140 km/u, 1 op 16 of zelfs 17 bij zuinig rijden) .. maar het blijft duur.. Het 'doorrijden zonder betalen' lijkt me ook wel aantrekkelijk, of is inmiddels die wet erdoorheen waardoor benzinestations rekeningen kunnen nasturen??


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-05-2004 16:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ongetwijfeld...ik betaal echter wel...maar met een tankpasje.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-05-2004 16:15 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 16:05 schreef Chelman het volgende:
Ongetwijfeld...ik betaal echter wel...maar met een tankpasje.


Hehe.. dat had ik al begrepen ..

..



Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 18-05-2004 16:19 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 16:05 schreef Chelman het volgende:
Ongetwijfeld...ik betaal echter wel...maar met een tankpasje.


Ik ook. En ik heb geeneens een auto, maar zowel in de auto van mn vader, als in die van m'n moeder ligt zo'n mooi pasje. Ideaal, want benzine is schandalig duur.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-05-2004 18:07 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

De benzineprijzen zijn weer eens schandalig duur en komen die nerds in den haag met bezuinigingen aan..........


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 18-05-2004 18:07 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Prijzen die duur zijn?


..."Hate can only create more hate"...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-05-2004 18:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 18:07 schreef Smoochy het volgende:
De benzineprijzen zijn weer eens schandalig duur en komen die nerds in den haag met bezuinigingen aan..........



Wat in de naam van Jezus hebben de bezuinigingen met de benzineprijs te maken?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen