IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : De benzineprijzen Vorige pagina | Volgende pagina
Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 18-05-2004 21:18 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

Mijn auto heeft een tank van 60 liter, dus als ik ga tanken, moet ik daarna een nier achterlaten als onderpand... zoveel geld heb ik normaalgesproken niet op zak...

Ellende, dus dan maar tanken als de tank half leeg is, dan doet het niet zo'n pijn...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-05-2004 21:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

....het kost nog steeds net zoveel per KM...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 18-05-2004 21:34 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Ja fuckzooi,Elke week 50 euro kwijt aan benzine,Minder hoor


"Sehnsucht"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-05-2004 21:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Wat kost diesel eigenlijk? Ik tank het bijna twee keer per week maar heb eigenlijk geen idee wat het kost.

edit: wat heerscht invrijwen!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 18-05-2004 21:36]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-05-2004 21:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 21:35 schreef Chelman het volgende:
Wat kost diesel eigenlijk? Ik tank het bijna twee keer per week maar heb eigenlijk geen idee wat het kost.

edit: wat heerscht invrijwen!!!!!


hoeveel (kilo)meters fiets/loop jij op een dag waarde vriend?

ps: "kilo" staat hoopvol voor "meters" bij maar ik vrees het ergste.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 19-05-2004 0:01 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 18 mei 2004 21:18 schreef Hollie! het volgende:
Mijn auto heeft een tank van 60 liter, dus als ik ga tanken, moet ik daarna een nier achterlaten als onderpand... zoveel geld heb ik normaalgesproken niet op zak...

Ellende, dus dan maar tanken als de tank half leeg is, dan doet het niet zo'n pijn...
en dan ga je dus twee keer zo vaak tanken en kost het dus toch eveneel



Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 19-05-2004 13:37 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 19 mei 2004 0:01 schreef Mies het volgende:
en dan ga je dus twee keer zo vaak tanken en kost het dus toch eveneel


...puur spychies...


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 19-05-2004 13:46 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 12 mei 2004 17:42 schreef Aeolus het volgende:
Dat is niet helemaal waar. Ik heb een bijbaantje bij een benzinestation, en ik word dus regelmatig met die prijzen geconfronteerd.

Bij de invoering van de euro, dat was begin 2002 was de benzine 1,08 euro. Nu, twee en een half jaar later is dat 1,28 euro. Dat is een gigantische stijging.


Erger nog: begin dit jaar was de benzine nog tussen de E1,- en E1,10.

En de prijzen bij de supermarkt zijn niet zo hard gedaald als de prijzen van de benzine gestegen.

Men zegt dat de prijsstijging hier komt door meer vraag elders. Laat dan lekker "elders" ook meer betalen als ze meer willen,en niet over onze rug. Dat heet marktwerking.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-05-2004 13:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Marktwerking op de brandstofmarkt? Dan moet je in DenHaag aankloppen....zij bepalen voor 75% de prijs.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2004 13:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

en Shell de andere 25% ... dus welke markt?


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-05-2004 0:04 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Tankte voorheen altijd bij shell, toch om de hoek, maar het prijsverschil wordt met te groot.. 1 km verderop zit een tankstation 6 cent onder de shellprijs, en als ik naar mijn ouders rij kan ik in Maarsbergen tanken voor 1,17 cent/liter (euro95) ..


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 26-05-2004 18:22 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Net gaan tanken voor 1,13 Dat begint weer de goede kant op te gaan.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-06-2004 21:47 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Face it; hoe moelijker het is om olie te krijgen (men voert er tenslotte al oorlog om) hoe schaarser en dus duurder het zal worden

Ik blijf met plezier principieel een OV trut

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-06-2004 21:54]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-06-2004 22:03 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2004 21:47 schreef Mutilator het volgende:
Face it; hoe moelijker het is om olie te krijgen (men voert er tenslotte al oorlog om) hoe schaarser en dus duurder het zal worden

Ik blijf met plezier principieel een OV trut


Yep.. het is wachten tot we met zijn alle op kippenvet, maisolie of andere belachelijk klinkende maar wel werkende vloeistoffen kunnen gaan rijden.. olie zit weinig toekomstperspectief in..

PS: Als je in een gat woonde zoals ik dan zou je ook een auto kopen


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 13-06-2004 22:07 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

En ik rij nog wel een benzine slurpende 2.0i mégane. 1 op 9, als ik héél zuinig rij.

Dat lukt me niet vaak.


Oud Vuil.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-06-2004 22:08 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2004 22:07 schreef webblaster wim het volgende:
En ik rij nog wel een benzine slurpende 2.0i mégane. 1 op 9, als ik héél zuinig rij.

Dat lukt me niet vaak.


Ik heb niet voor niets gekozen voor een fiesta die 1 op 16 haalt


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 13-06-2004 22:14 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Jamaar ik kan wel heel hard.

Hehehe. Dat blijft leuk, ondanks de benzineprijzen.


Oud Vuil.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 13-06-2004 22:50 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2004 13:51 schreef Chelman het volgende:
Marktwerking op de brandstofmarkt? Dan moet je in DenHaag aankloppen....zij bepalen voor 75% de prijs.

idd, de staat doet hier ook zijn best:

Ze weigeren zelfs de acceinzen (tax dus) omlaag te halen bij al te hoge prijsstijgingen, te forse dalingen willen ze wel compenseren Liberaal mijn gat ja

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 13-06-2004 22:50]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2005 22:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hop, Nederland duurste benzineland ..


Pierced by the metal
Usericon van Pierced by the metal
Posted 01-09-2005 22:44 by Pierced by the metal Wijzig reactieProfiel van Pierced by the metalQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 22:40 schreef Jenje het volgende:
Hop, Nederland duurste benzineland ..


Nee, turkije is duurder!

Nederland staat op plaats 2 of 3.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2005 22:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 22:44 schreef Pierced by the metal het volgende:
Nee, turkije is duurder!

Nederland staat op plaats 2 of 3.
Sinds vandaag is Nederland duurder


Pierced by the metal
Usericon van Pierced by the metal
Posted 01-09-2005 22:46 by Pierced by the metal Wijzig reactieProfiel van Pierced by the metalQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 22:44 schreef Jenje het volgende:
Sinds vandaag is Nederland duurder


Godver!!

Scheelt dat hier een Tango in de buurt zit, maar toch... GODVER!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2005 22:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hier zit ook een retegoedkope pomp in de buurt .. maar toch ... prijzen reizen de pan uit godver


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-09-2005 22:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 22:44 schreef Pierced by the metal het volgende:
Nee, turkije is duurder!

Nederland staat op plaats 2 of 3.


Ale een paar weken hoor.

Al zou ik liever de prijs naar rato van purchasing power zien. Dan zal Nederland niet meer op plaats 1 staan denk ik.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-09-2005 23:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2004 13:51 schreef Chelman het volgende:
Marktwerking op de brandstofmarkt? Dan moet je in DenHaag aankloppen....zij bepalen voor 75% de prijs.


ik heb eens een staafdiagram met een percentuele verdeling van de inkomsten gezien. ik viel zowat van mij stoel. ongelooflijk wat gaat er een groot gedeelte van het geld naar den haag.
maargoed, dat zal alleen maar erger wordenals olie schaarser en schaarser wordt


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen