IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : De benzineprijzen Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2005 22:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Shell zuigt aars, en regering nog erger


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-09-2005 22:51 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Pff, ook weer fijn ja.

Klote benzine.

Als ik nog ´s geld teveel heb, komt er een mooi autootje op G3. M´n ouders tanken gvd voor 12 á 13 euro de tank vol.
Ok, daar kunnen ze iets minder lang mee, maar dan nog.


..."Hate can only create more hate"...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 03-09-2005 22:52 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ga binnenkort maar weer op den fietsch naar m'n werk


Bazzio Attacks!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2005 22:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

en die betalen meer belasting ..


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-09-2005 22:52 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 22:52 schreef Jenje het volgende:
en die betalen meer belasting ..


Dat valt dus 100 % mee als je een G3 installatie hebt.

Kan er makkelijk uit, als je maar genoeg rijdt. En ik rijd elke dag zo´n 80 km.


..."Hate can only create more hate"...


renYek
Usericon van renYek
Posted 03-09-2005 22:53 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 22:52 schreef bazzio het volgende:
Ga binnenkort maar weer op den fietsch naar m'n werk


dat doe ik sinds kort (verhuisd, dichter bij werk). ga mijn auto ook verkopen (als ik mijn verbouwing klaar heb, nu nog te vaak nodig hehe)


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-09-2005 12:49 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Gisteren al bijna 1,52 euro betaald voor een liter loodvrij Schandalig dat de mensen het geld op deze manier uit de beurs word getild


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


renYek
Usericon van renYek
Posted 04-09-2005 13:01 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 12:49 schreef Hub de Gallier het volgende:
Gisteren al bijna 1,52 euro betaald voor een liter loodvrij Schandalig dat de mensen het geld op deze manier uit de beurs word getild


Ik gisteren 1,549 (zie 1 pagina eerder) *jank*


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 04-09-2005 16:19 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 4 september 2005 12:49 schreef Hub de Gallier het volgende:
Gisteren al bijna 1,52 euro betaald voor een liter loodvrij Schandalig dat de mensen het geld op deze manier uit de beurs word getild
Waar ga je tanken dan? Hier kost een liter 1,409.



watery black
Usericon van watery black
Posted 04-09-2005 16:21 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 16:19 schreef Mies het volgende:
Waar ga je tanken dan? Hier kost een liter 1,409.



Q8 zeker... die hebben we hier niet...


hier in t dorp kost ie ook 1,47


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-09-2005 17:20 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 16:19 schreef Mies het volgende:
Waar ga je tanken dan? Hier kost een liter 1,409.
Gisteren de Texaco in Helden, hier in Roermond ligt de prijs ongeveer hetzelfde momenteel.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-09-2005 17:23 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Boeien wat die benzine kost..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-09-2005 22:57 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 11:45 schreef Chelman het volgende:
Mijn auto hoort 1 op 20 te kunnen. Maar dan moet ik 100-110 blijven rijden.

Ik haal zelden meer dan 1 op 12.5
1 op 12,5, in een 307?
Schakel jij ooit?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-09-2005 22:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee hij kan niet rijden


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-09-2005 23:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 22:57 schreef Misanthrope het volgende:
1 op 12,5, in een 307?
Schakel jij ooit?


12.8 om precies te zijn. Dat is dan wel mijn gemiddeld verbruik hé? Dus inclusief 160-170 op de snelweg, file, stadsverkeer etc.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 04-09-2005 23:23 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Ja, het gaan de goede kant op.. the only way is up!
Hoe heette die tijdelijke minister van EZ ook al weer? Van Heinsbroek


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-09-2005 12:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

wordt er nu eigenlijk opeens minder getankt? of gaan mensen "bewuster" rijden??

(lang leve LPG trouwens)


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 05-09-2005 12:50 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

Heb gelukkig weer (tijdelijk) werk in m'n woonplaats, fietsbandjes maar eens gaan plakken. Afgelopen zaterdag ook 1,54 per liter kunnen betalen...


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-09-2005 12:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 12:47 schreef attila_de_hun het volgende:
wordt er nu eigenlijk opeens minder getankt? of gaan mensen "bewuster" rijden??


Dat denk ik niet. Ik meen gehoord te hebben dat er zelfs vorige maand meer getankt is dan vorig jaar augustus. Niet vreemd aangezien de meeste mensen niet voor hun lol in de auto rijden.
quote:

(lang leve LPG trouwens)


LPG is uncool.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-09-2005 13:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 12:53 schreef Chelman het volgende:
Dat denk ik niet. Ik meen gehoord te hebben dat er zelfs vorige maand meer getankt is dan vorig jaar augustus. Niet vreemd aangezien de meeste mensen niet voor hun lol in de auto rijden.


als mensen niet voor de lol in de auto zitten, dan moet het openbaar vervoer maar weer eens een flinke financiële input krijgen zodat het een serieus alternatief wordt van het eigen vervoer. het zou toch een goede oplossing zijn voor mensen die verder op hun werk niet mobiel zijn? en of een goed functionerend openbaar vervoer nu door privatisering of door de staat geregeld word kan mij geen fluit schelen. als ik maar op betrouwbare tijden van punt a naar punt b kan komen.


quote:

LPG is uncool.

vast, maar ook goedkoop (en dat jij als man van de centen niet al lang vijf tanken in je achterbak hebt staan is natuurlijk een groot raadsel

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 05-09-2005 13:12]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-09-2005 13:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 13:11 schreef attila_de_hun het volgende:
als mensen niet voor de lol in de auto zitten, dan moet het openbaar vervoer maar weer eens een flinke financiële input krijgen zodat het een serieus alternatief wordt van het eigen vervoer. het zou toch een goede oplossing zijn voor mensen die verder op hun werk niet mobiel zijn? en of een goed functionerend openbaar vervoer nu door privatisering of door de staat geregeld word kan mij geen fluit schelen. als ik maar op betrouwbare tijden van punt a naar punt b kan komen.



Ik verwacht dat het openbaar vervoer nooit een ECHT alternatief voor de auto zal vormen. Het mist immers een ZEER belangrijk aspect: flexibiliteit.

quote:

vast, maar ook goedkoop (en dat jij als man van de centen niet al lang vijf tanken in je achterbak hebt staan is natuurlijk een groot raadsel


Een man van centen, maar ook een man die bepaalde dingen graag waardeert....waaronder lekker autorijden.

Ik koop ook geen Schultenbrau terwijl ik een man van de centen ben, zeg maar.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jerome
Usericon van Jerome
Posted 05-09-2005 13:17 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

Je kan allemaal janken, maar de olie raakt ooit op. Benzine zal gewoon alleen maar duurder worden....niets aan te doen. Gewoon een zuinigere auto kopen om het verschil te compenseren..

(rijdt zelf ook micra 1.2)



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2005 14:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Sla-olie is teh sith


signature


Broezur
Usericon van Broezur
Posted 05-09-2005 14:46 by Broezur Wijzig reactieProfiel van BroezurQuote dit bericht

Boycot Shell!

Gewoon doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2005 14:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 14:46 schreef Broezur het volgende:
Boycot Shell!

Gewoon doen.


jaaaaaaaaaaaaaaa, dan krijgen die Arabieren NOG meer macht!!!!







signature


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen