IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Meldt hier de doden Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-07-2002 21:02 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 1 juli 2002 20:45 schreef Valorian666 het volgende:
Een Amerikaans gevechtsvliegtuig heeft maandag in de Afghaanse provincie Oruzgan een dorp gebombardeerd waar een trouwfeest gaande was. Volgens de overlevenden zijn er zo'n 120 tot 150 doden en gewonden te betreuren.

Het bombardement vond plaats op zo'n 175 kilometer ten noordoosten van de stad Kandahar. President Karzai heeft gezegd dat er hulp naar het getroffen dorp onderweg is.

..

..

Raar volk, die Amerikanen..
Dude, waar heb je dat gelezen? Dit is in de categorie 'oorlogsmisdaden' als je het mij vraagt... waar blijven de VN?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-07-2002 21:04 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 juli 2002 21:01 schreef Mutilator het volgende:
Weird? Typisch geval van 'Show must go on'. Wel keihard en respectloos imo...


jah, ik loop er de hele dag al aan te denken. je hebt goed kans dat dit de laatste keer is dat the who ging touren. maar het is weird. ik ben in '95 al gelukkig geweest. heerschte enorm. jammer, john was een grootheid op bas!


Oud Vuil.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-07-2002 21:58 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 1 juli 2002 21:02 schreef Dwaallicht het volgende:
Dude, waar heb je dat gelezen? Dit is in de categorie 'oorlogsmisdaden' als je het mij vraagt... waar blijven de VN?


Op FOKZINE (www.fokzine.nl) ..
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=20053

WIJZIG:

(het valt toch 'wel mee' met de doden: 20 stuks en minstens 60 gewonden !

Het gebeurde omdat die lui tijdens het huwelijksfeest in de lucht schoten als 'celebration' toen er toevallig wat amerikaans overvloog die het aanzag voor anit-air geschut!

HIER DE CNN- VERSIE

http://www.cnn.com/2002/WORLD/asiapcf/central/07/01/afghanistan.bombing/index.html




[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 01-07-2002 22:02]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-07-2002 22:00 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 1 juli 2002 21:02 schreef Dwaallicht het volgende:
Dude, waar heb je dat gelezen? Dit is in de categorie 'oorlogsmisdaden' als je het mij vraagt... waar blijven de VN?


ai, piloot wordt opgepakt en naar het internationaal gerechthof gebracht.
drie maal raden wie er dan den haag plat gooien.

Ik ga asiel in belgie aanvragen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-07-2002 22:04 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 1 juli 2002 22:00 schreef attila_de_hun het volgende:
ai, piloot wordt opgepakt en naar het internationaal gerechthof gebracht.
drie maal raden wie er dan den haag plat gooien.

Ik ga asiel in belgie aanvragen.


Yep.. Den Haag under fire... lees dit maar (ook vers nieuws van fokzine)

AMERIKANEN BANG VOOR INTERNATIONAAL STRAFHOF

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=20057


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-07-2002 22:07 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Ok.. sorry, het wordt steeds zieker..

Nu we toch anti-amerikaans bezig zijn, hier weer een schoolvoorbeeld van amerikaanse stomheid: (erg ziek overigens, triest ook):

VAN FOKZINE:

Een vrouw uit Southfield, Michigan is gearresteerd nadat haar twee kleine kinderen in de auto overleden waren terwijl ze zelf haar haar liet doen bij de kapper. De vrouw liet haar drie jaar oude zoontje en tien maanden oude dochtertje meer dan drie uur in een verwarmde auto zitten.

"Hier is geen excuus voor. Deze vrouw is een crimineel, ik ga voor moord", aldus Joseph Thomas, hoofd van de politie.

Toen ze de kinderen dood ontdekte reed ze bijna een uur rond om een excuus te kunnen bedenken. De moeder zei in de eerste instantie dat ze was ontvoerd en verkracht vanaf de parkeerplaats van de kapsalon. Daarna zou ze haar kinderen in de auto hebben gevonden. Later die dag gaf ze toe dat ze de kinderen meer dan drie uur alleen in de auto had laten zitten wachten.

"De temperatuur buiten was rond de dertig graden. In de auto was de temperatuur rond de 46 en 48 graden celsius", aldus Joseph Thomas.


SQT
Usericon van SQT
Posted 01-07-2002 22:10 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

lang leve de stompzinnige mensheid


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-07-2002 22:15 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 1 juli 2002 22:10 schreef SQT het volgende:
lang leve de stompzinnige mensheid


Ja... ik ben voor een intelligentie-test alvorens je recht hebt op het nemen van kinderen en/of huisdieren.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 01-07-2002 22:16 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 1 juli 2002 22:15 schreef Valorian666 het volgende:
Ja... ik ben voor een intelligentie-test alvorens je recht hebt op het nemen van kinderen en/of huisdieren.


Dan hebben we wat te doen zeg... Maar het klopt, veel mensen kunnen gewoon geen kinderen opvoeden. TE veel mensen.


SQT
Usericon van SQT
Posted 01-07-2002 22:17 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Dat zou mooi zijn ja..


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 01-07-2002 22:19 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 1 juli 2002 22:15 schreef Valorian666 het volgende:
Ja... ik ben voor een intelligentie-test alvorens je recht hebt op het nemen van kinderen en/of huisdieren.

Domme mensen kunnen niet van dieren en kinderen houden??


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


SQT
Usericon van SQT
Posted 01-07-2002 22:21 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 1 juli 2002 22:19 schreef mislyd het volgende:
Domme mensen kunnen niet van dieren en kinderen houden??



Geen IQ-test over dom of slim, een IQ-test over de bevoegdheid en wilskracht om kinderen en/of huisdieren te mogen houden


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 01-07-2002 22:22 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Ik zou die psychologen en testmakers niet vertrouwen


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-07-2002 22:22 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 1 juli 2002 22:19 schreef mislyd het volgende:
Domme mensen kunnen niet van dieren en kinderen houden??



Tuurlijk wel, maar helaas is een deel ervan te dom om de verantwoording te kunnen nemen..

Echter was die bovenstaande post van mij meer in een opwelling hoor..

In realiteit zijn er natuurlijk ook genoeg intelligente mensen die de verantwoordelijkheid niet nemen en hun kinderen laten doodgaan door dit soort onzin..

Maar geef toe, van zo'n verhaal (dat van die kinderen in die auto) wordt je toch niet echt vrolijk ofzo.. Ik bedoel, hoe DOM ben je nou als je je kinderen van 10 maanden en 3 jaar oud 3 uur bij 30 graden in een auto laat zitten?? En dit soort dingen gebeuren veel vaker dan je denkt..

DAT soort mensen, daar zit dus echt iets bij los, die moeten het recht ontnomen worden om kinderen te nemen! Helaas kun je zoiets natuurlijk nooit testen ofzo, en al zou het dan zou je nog niet een grens kunnen trekken ofzo.. maar toch..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 01-07-2002 22:23]


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 01-07-2002 22:22 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Gewoon een test dus .


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 01-07-2002 22:23 by DimmuChild Profiel van DimmuChild

quote:
Op 1 juli 2002 22:15 schreef Valorian666 het volgende:
Ja... ik ben voor een intelligentie-test alvorens je recht hebt op het nemen van kinderen en/of huisdieren.


Beetje verkeerde woordkeuze imo, maar in de kern van de zaak heb je wel gelijk. Een soort examen als het ware alvorens tot het aanschaffen van een huisdier danwel het verwekken van een kind mag worden overgegaan.

Maar ja, dat gaat natuurlijk weer niet werken in de praktijk. Zodra er over het lot van anderen (zowel mens als dier) moet worden beslist door een selecte groep mensen, komen er weer horden protestacties, om nog maar te zwijgen van het gesjoemel dat ongetwijfeld plaats gaat vinden.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-07-2002 22:25 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 1 juli 2002 22:23 schreef DimmuChild het volgende:
Beetje verkeerde woordkeuze imo, maar in de kern van de zaak heb je wel gelijk. Een soort examen als het ware alvorens tot het aanschaffen van een huisdier danwel het verwekken van een kind mag worden overgegaan.

Maar ja, dat gaat natuurlijk weer niet werken in de praktijk. Zodra er over het lot van anderen (zowel mens als dier) moet worden beslist door een selecte groep mensen, komen er weer horden protestacties, om nog maar te zwijgen van het gesjoemel dat ongetwijfeld plaats gaat vinden.


Zie wijziging in mijn bovenstaande post


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-07-2002 22:26 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 1 juli 2002 22:22 schreef Valorian666 het volgende:
Ik bedoel, hoe DOM ben je nou als je je kinderen van 10 maanden en 3 jaar oud 3 uur bij 30 graden in een auto laat zitten?? En dit soort dingen gebeuren veel vaker dan je denkt..




en wat vind je van die ouders die carriere moeten maken en kinderen nooit zien ??? dat is mischien niet zo direct, en een kind zal er niet aan dood gaan, maar ik vind dat dus net zo erg


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 01-07-2002 22:27 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 1 juli 2002 22:22 schreef Valorian666 het volgende:

Maar geef toe, van zo'n verhaal (dat van die kinderen in die auto) wordt je toch niet echt vrolijk ofzo.. Ik bedoel, hoe DOM ben je nou als je je kinderen van 10 maanden en 3 jaar oud 3 uur bij 30 graden in een auto laat zitten?? En dit soort dingen gebeuren veel vaker dan je denkt..



Kapsel is toch belangrijker dan kinderen!

Ja sorry, ik zie nu pas in welke context je dat zei,.. Ik moet beter lezen (ik zou dus niet slagen als ik zo'n test zou doen )


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 01-07-2002 22:28 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Ik weet iig dat ik later een potentieel kind NIET ga toevertrouwen aan iemand anders, behalve mijn vrouw, mezelf en eventueel ouders. Geen oppas of zo, of een dagverblijf voor de hele week.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-07-2002 22:28 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

D'r zouden idd protesten komen, want helaas leven we in een land waar iedereen denkt dat iedereen gelijke rechten moet hebben. Ik ben tegen! Eerst maar eens laten zien dat je capabel bent om kinderen op te voeden en de wilskracht ook hebt (al blijkt zoiets natuurlijk ook pas na een jaar of 10).

Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren.

Bovendien is het zo dat mensen niet kunnen samenwerken en elkaar niet goed begrijpen dus waarschijnlijk zou mijn 'ideale regering' uitdraaien op een vrij rigide & dogmatische vorm vergelijkbaar met fascisme . Maar tot die tijd, als er iemand zou zijn die het allemaal in z'n eentje zou kunnen.... 'enlightened dictatorship' als beste alternatief voor democratie . Misschien moeten we dan maar een enorm superbrein kan kweken dat al die verantwoordelijkheid aankan, EN het niet wil (een eerste voorwaarde voor zulk een macht).


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-07-2002 22:29 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 1 juli 2002 22:26 schreef attila_de_hun het volgende:
en wat vind je van die ouders die carriere moeten maken en kinderen nooit zien ??? dat is mischien niet zo direct, en een kind zal er niet aan dood gaan, maar ik vind dat dus net zo erg


Inderdaad, zoals ik al zei, er zijn ook genoeg intelligente mensen die de verantwoordelijkheid niet nemen / aankunnen..

Wat jij zegt (carriere voor kind) kan natuurlijk ook zeer schadelijk zijn voor kinderen, maar hoeft niet altijd zo te zijn..

Hoe dan ook , het is dus onmogelijk om mensen op wat voor manier dan ook te testen op of ze geschikt zijn kinderen te nemen, of je zou ze verplichtingen moeten opleggen, net zoiets als een rijbewijs voor je auto


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-07-2002 22:30 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

inderdaad, de ideale leiding is een verlichte, onbaatzuchtige maar strenge dictator. maar vonden stalin en mao niet dat ze verlicht waren?

glad ijs!

maar in theorie is het ideaal.

(reactie op dwaallicht)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 01-07-2002 22:31]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-07-2002 22:34 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

In theorie zijn er wel meer politieke vormen ideaal, in praktijd is er slechts 'de minst beroerde' mogelijk


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-07-2002 22:34 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Natuurlijk is het glad ijs, maar fuck dat, black metal is ook glad ijs . Ik ben er nog steeds voor.
En ik vind mezelf ook verlicht , maar ook chaoot, dus dat gaat nooooooit werken. In ieder geval vind ik democratie een verheerlijking van de zwakte en de middelmaat en is de enige reden dat ik stem het feit dat 'de rest' dat ook mag. 't is ook elke keer weer een dilemma, 'wel stemmen en het democratisch instituut in stand houden' of 'niet stemmen en dan gevoelsmatig de rest vrij spel geven'.

Ach, de terreinen waar zo'n topic je al niet heen kan voeren...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen