IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : WK 2006 Duitsland topic Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-02-2006 20:05 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Jezus die broeken! Castelen en Sneijder kunnen 'm zonder moeite over het hoofd trekken.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-03-2006 10:04 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Geachte mevrouw Verdonk,

Tot dusver heb ik mij in de media onthouden van commentaar maar naar alles wat er over mij gezegd en geschreven is, heb ik nu ook de behoefte om zelf te reageren.

Nu wij in deze zaak zo tegenover elkaar staan, kan ik alleen maar zeggen dat ik dit nooit zo bedoeld heb. Ik betreur deze gang van zaken maar ik kan het helaas niet veranderen. Ik ben nu eenmaal een weg ingeslagen die niet omkeerbaar is.

Wat heb ik dan wel bedoeld? Nadat ik zelf de voorkeur had uitgesproken om Nederlander te worden (net als mijn broer) en om voor het Nederlandse elftal uit te komen, ben ik er op gewezen dat dit via een versnelde procedure mogelijk was.

Hierdoor diende ik aan bepaalde eisen te voldoen, met name eisen in sportief opzicht. Ik ben een sportman en opgegroeid in een prestatieklimaat, wie goed is komt bovendrijven, wie slecht is valt af.

Hoe pijnlijk dat ook kan zijn, als sportman moet je daar mee kunnen leven. Maar daar zit het probleem niet. Inmiddels is vastgesteld dat ik aan alle sportieve eisen voldoe, dat maakt me trots. Zoals het me met name trots maakt dat bondscoach Marco van Basten voor mij een plaats in de WK-selectie heeft ingeruimd.

Van afvallen op basis van mijn talent is dus geen sprake, want daar had ik mee kunnen leven. Met het gedoe in de rechtszaak, het parlement en de media een stuk minder.

Ik praat er niet veel over, maar wil best toegeven dat het mij niet onberoerd heeft gelaten en dat ook mijn spel er onder geleden heeft. Met name over dit laatste voel ik mij schuldig ten opzichte van Feyenoord, de supporters en mijn teamgenoten.

Ik moet me er bij neerleggen dat er dingen zijn waar je geen invloed op kunt uitoefenen, die je weliswaar niet begrijpt maar moet accepteren. Ik heb mezelf toegesproken en mijn hoofd leeggemaakt, ik ga de dingen doen waar ik goed in ben, dribbelen, passeren, passen en scoren.

De dingen waar het allemaal mee begonnen is en waar het inmiddels niet meer over gaat.

U noemde laatst, toen u het over mijn zaak had, "het Nederlanderschap de hoofdprijs". Ik zal u eerlijk zeggen, zo heb ik er nooit naar gekeken, het Nederlanderschap maakt mij geen beter mens of een betere voetballer en zal ook op geen enkele manier mijn sportieve toekomst beinvloeden. Ik wilde gewoon wereldkampioen worden met Nederland. Dat was mijn hoofdprijs.

Hoogachtend,
Salomon Kalou



Inburgering gefaald. Een minister schrijf je niet aan met 'Geachte mevrouw'. Die hoor je met 'Hare Excellentie' aan te schrijven.

Ok, de verloedering is in Nederland toegeslagen en men tolereert 'Geachte mevrouw' tegenwoordig. Iemand die op basis van zijn uitzonderlijke kwaliteiten de Nederlandse nationaliteit wil hebben heeft echter een voorbeeldfunctie en hoort zich correct te gedragen.

Aanvraag afgewezen.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 10-03-2006 10:39 by Flappie Alzheimer Profiel van Flappie Alzheimer



Spel vouten zijn cool!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-05-2006 11:53 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ik las dat Van Basten 3 centrumspitsen gaat meenemen. Hij gaat dus kiezen tussen Van Nistelrooij, Vennegoor, Huntelaar en Kuijt.

Aangezien Van Nistelrooij mij een vaste waarde lijkt en Kuijt het voordeel heeft op meerdere plaatsen uit de voeten te kunnen, lijkt he mij te gaan tussen Vennegoor en Huntelaar. Persoonlijk vind ik dat Huntelaar mee moet, maar Van Basten liet laatst in Studio Voetbal weten dat ie Vennegoor wel erg graag mee wou hebben...Of zou toch Van Nistelrooij afvallen??? Ik ben erg benieuwd moet ik zeggen!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-05-2006 12:00 by altx Profiel van altx

quote:
Op 10 mei 2006 11:53 schreef NecRobert het volgende:
Ik las dat Van Basten 3 centrumspitsen gaat meenemen. Hij gaat dus kiezen tussen Van Nistelrooij, Vennegoor, Huntelaar en Kuijt.

Aangezien Van Nistelrooij mij een vaste waarde lijkt en Kuijt het voordeel heeft op meerdere plaatsen uit de voeten te kunnen, lijkt he mij te gaan tussen Vennegoor en Huntelaar. Persoonlijk vind ik dat Huntelaar mee moet, maar Van Basten liet laatst in Studio Voetbal weten dat ie Vennegoor wel erg graag mee wou hebben...Of zou toch Van Nistelrooij afvallen??? Ik ben erg benieuwd moet ik zeggen!


In de Spits van vandaag stond dat Van Nistelrooij en Kuijt niet ter discussie staan. Dus gaat het tussen Huntelaar en Vennegoor.

Wat een moeilijke keuze!!! Wie heeft er het meeste wedstrijdritme? Wie was er topscorer dit seizoen? Wie heeft er *uberhaupt* gescoord dit seizoen?

En dan zul je zien dat hij voor Vennegoor kiest...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 10-05-2006 12:05 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

Ik zou ook kiezen voor Huntelaar. Vennegoor heeft, zeker vergeleken met vorige seizoen, een zeer matig seizoen gedraaid dit jaar.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


acid
Usericon van acid
Posted 10-05-2006 13:16 by acid Profiel van acid

Vennegoor moet mee natuurlijk; die konijnenkophype mag van mij wel eens stoppen. Laat hem eerst maar eens presteren op CL niveau.

Vennegoor is een type breekijzer wat het Ned. elftal nodig heeft. Huntelaar is dat niet; daar hebben we v. Nistelrooij en Kuijt al voor.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-05-2006 13:21 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Is zou dan eerder Makaaij meenemen ipv Huntelaar, maarja.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-05-2006 13:29 by altx Profiel van altx

quote:
Op 10 mei 2006 13:16 schreef acid het volgende:
(...) Laat hem eerst maar eens presteren op CL niveau. (...)



1x scoren in 2 wedstrijden is niet goed genoeg?


edit: En o ja, breekijzers die niet scoren, dáár hebben we wat aan...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 10-05-2006 13:31]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


acid
Usericon van acid
Posted 10-05-2006 13:45 by acid Profiel van acid

quote:
Op 10 mei 2006 13:29 schreef altx het volgende:
1x scoren in 2 wedstrijden is niet goed genoeg?


edit: En o ja, breekijzers die niet scoren, dáár hebben we wat aan...


2 wedstrijden op CL niveau is niet echt veel. VoH heeft al heel wat meer grote tegenstanders gezien.

En breekijzers die niet scoren? Heb jij wel voetbal gekeken dit jaar? Vennegoor heeft toch weer de nodige goals (zowel in de CL als Ned. competitie) ingekregen.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-05-2006 13:49 by altx Profiel van altx

quote:
Op 10 mei 2006 13:45 schreef acid het volgende:
2 wedstrijden op CL niveau is niet echt veel. VoH heeft al heel wat meer grote tegenstanders gezien.


Presteren en scoren tegen Inter zegt meer dan genoeg. En Huntelaar had daarnaast al de nodige UEFA Cup ervaring. Voor de rest lekker boeiend dat Vennegoor's handtekeningenboekje voller is dan die van Huntelaar.

quote:
En breekijzers die niet scoren? Heb jij wel voetbal gekeken dit jaar? Vennegoor heeft toch weer de nodige goals (zowel in de CL als Ned. competitie) ingekregen.


Ja een stuk of zes in totaal.

Jippie!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-05-2006 13:52 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Godverdomme, met dit weer mag het WK nu wel beginnen van mij, heerschend. Lekker bier zuipen voor de TV en "trap hem op zijn enkels" schreeuwen.



acid
Usericon van acid
Posted 10-05-2006 13:56 by acid Profiel van acid

quote:
Op 10 mei 2006 13:49 schreef altx het volgende:
Presteren en scoren tegen Inter zegt meer dan genoeg. En Huntelaar had daarnaast al de nodige UEFA Cup ervaring. Voor de rest lekker boeiend dat Vennegoor's handtekeningenboekje voller is dan die van Huntelaar.



Ja een stuk of zes in totaal.

Jippie!


Een stuk of 6? 12 in de competitie, 2 in de champions league en nog een paar in de gatorade cup. Vergeet niet dat VoH heel belangrijk kan zijn met het vasthouden van de bal, het doorkoppen en daarmee de snelheid in de aanval houden.

Huntelaar is een prima spits, maar meer van het type Nistelrooij (die nog altijd een stuk beter is). Waarom dan nog zo'n spits meenemen en geen breekijzer?

Presteren en scoren tegen Inter zegt genoeg? Volgens mij was het toch echt Inter dat won van 020. Daarnaast heeft Huntelaar dus 1 keer gescoord. Da's prima, zeker tegen een taaie verdediging van Inter, maar is dat genoeg?


"Jullie stemmen Pechtold!!"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-05-2006 13:58 by altx Profiel van altx

quote:
Op 10 mei 2006 13:56 schreef acid het volgende:
Een stuk of 6? 12 in de competitie, 2 in de champions league en nog een paar in de gatorade cup. Vergeet niet dat VoH heel belangrijk kan zijn met het vasthouden van de bal, het doorkoppen en daarmee de snelheid in de aanval houden.

Huntelaar is een prima spits, maar meer van het type Nistelrooij (die nog altijd een stuk beter is). Waarom dan nog zo'n spits meenemen en geen breekijzer?

Presteren en scoren tegen Inter zegt genoeg? Volgens mij was het toch echt Inter dat won van 020. Daarnaast heeft Huntelaar dus 1 keer gescoord. Da's prima, zeker tegen een taaie verdediging van Inter, maar is dat genoeg?


Dat presteren en scoren sloeg op Huntelaar als individu, niet op Ajax als team, maar dat had je vast al door.

En ja, dat is genoeg als je bedenkt dat Ajax nog nooit zo dramatisch gedraaid heeft als dit seizoen. Kun je nagaan wat een Huntelaar kan in een ploeg die wel draait.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 10-05-2006 15:44 by Zodiac Profiel van Zodiac

Vennegoor vind ik duidelijk de minste van de 4 centrumspitsen, toch zie ik hem er liever bij dan bijvoorbeeld Castelen die dan wel vleugelspeler mag zijn maar daar is dan wel alles mee gezegd...


This is Zodiac speaking...


Impaler Lord
In Faustian Verse
Usericon van Impaler Lord
Posted 10-05-2006 16:25 by Impaler Lord Profiel van Impaler Lordhttp://www.cradleoffilth.nl

quote:
Op 10 mei 2006 13:52 schreef Burzum het volgende:
Godverdomme, met dit weer mag het WK nu wel beginnen van mij, heerschend. Lekker bier zuipen voor de TV en "trap hem op zijn enkels" schreeuwen.





Ik vind het overigens belachelijk dat Davids waarschijnlijk niet mee mag en Afellay wel. Zelfde geldt voor Seedorf (altijd goed en in de basis bij AC).
Davids-Van Bommel-Cocu
Dat zou echt een lekker middenveld zijn.
Van Basten kan wat mij betreft door de stront zakken met zn progressieve selectie. Dr moet meer ervaring bij op zo een WK!!!


Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-05-2006 16:27 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 10 mei 2006 16:25 schreef Impaler Lord het volgende:

Afellay wel.


? Die zit toch niet bij de (voorlopige) selectie?


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 10-05-2006 16:47 by Zodiac Profiel van Zodiac

Inderdaad, en Seedorf altijd goed... die moet ik onthouden


This is Zodiac speaking...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-05-2006 16:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 10 mei 2006 16:25 schreef Impaler Lord het volgende:

Davids-Van Bommel-Cocu

NEEN! Ten eerste moet Van der Vaart spelen. Die heeft veel meer dreiging en verrassing in zijn spel. Davids is een leuke stofzuiger, maar heeft ook weer het risico dat ie veel kaarten pakt.
Cocu mag van mij wel in de verdediging, als ie af en toe maar naar voren schuift indien mogelijk.

Ik zeg:

Doel:
vd Sar

Verdediging:
V. Bronckhorst (l)
Ooijer
Cocu
Jaliens of Heitinga (r)

Middenveld:
v.d. Vaart (l)
Sneijder (m)
v. Bommel (r)

Aanval:
Robben (l)
V. Nistelrooij (m)
Kuijt (r)

Reserves:
Timmer
Stekelenburg

Bouhlarouz
De Cler
Heitinga (kan ook rechtsachter) of Jaliens
Mathijsen

De Jong (hoop ik)
(zo niet: Emanuelson - linkshalf)
Maduro
Landzaat

Huntelaar (spits)
Van Persie (links)
Castelen (rechts)


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-05-2006 16:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

geen Feyenoorders dus (buiten Kiujt)

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-05-2006 16:52]


signature


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-05-2006 16:53 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 10 mei 2006 16:52 schreef Hypnos het volgende:
geen Feyenoorders dus (buiten Kiujt)


Castelen


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-05-2006 16:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 10 mei 2006 16:53 schreef Burzum het volgende:
Castelen


oja... ken ik niet (is dat die pipo die in de barrages tegen Ajax zo flaterde voor doel?)

en Landzaat? das toch een goeie?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-05-2006 16:54]


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-05-2006 16:55 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 10 mei 2006 16:52 schreef Hypnos het volgende:
geen Feyenoorders dus (buiten Kiujt)
Wie zou je er naast Kuijt en Castelen nog meer in moeten dan van Feyenoord? Hofs???Vlaar???


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-05-2006 16:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 10 mei 2006 16:55 schreef NecRobert het volgende:
Wie zou je er naast Kuijt en Castelen nog meer in moeten dan van Feyenoord? Hofs???Vlaar???


kalou


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-05-2006 16:56 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 10 mei 2006 16:54 schreef Hypnos het volgende:


en Landzaat? das toch een goeie?
Dit jaar is Landzaat niet bijster sterk. Maar hij mag wel mee (van mij...)


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen