IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Besnijdenis: verbieden of niet? Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2004 14:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 14:30 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
waar de hele koran om draait: een vrouw voor jezelf, lekker kunnen neuken zonder velletjes en verder je bek houwe!


hey ...




goed boek


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 08-10-2004 14:30 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 14:28 schreef Jenje het volgende:
omdat je ouders misgooide?

dan had ik het helemaal moeten weten toch


Kankerlul


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 08-10-2004 14:31 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

Gen 17:10,11
10 Dit is mijn verbond, dat gij zult houden tussen Mij en u en uw nageslacht: dat bij u al wat mannelijk is besneden worde; 11 gij zult het vlees van uw voorhuid laten besnijden, en dat zal tot een teken van het verbond zijn tussen Mij en u.


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2004 14:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 14:30 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
dan had ik het helemaal moeten weten toch
... oh ja .. nha ja ... je kind indoctrineren met je eigen religie is imho gelijk aan een dictator die een land ondr zijn grillen martelt.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-10-2004 14:31 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 8 oktober 2004 14:28 schreef Jenje het volgende:
heb em wat aangepast


Hehe, oki.. Over die dwang ben ik eht met je eens hoor.. Ik vind zelfs niet dat er voor een kind beslist moet worden tot welke religie - als hij al tot een religie wil behoren - hij moet behoren.. en zeker niet door zo'n ingrijpende ingreep.. Maar ik vind de achterliggende gedacht (van het ritueel, het waarom ervan) wel iets interessant om uit te pluizen..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 08-10-2004 14:31 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

heb je soms last van je voorhuid als je iets met geiten doet ?


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 08-10-2004 14:32 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 14:31 schreef Jenje het volgende:
... oh ja .. nha ja ... je kind indoctrineren met je eigen religie is imho gelijk aan een dictator die een land ondr zijn grillen martelt.


vind ik ook.. overigens waren het niet mijn ouders hoor, die hekelen het zelf. ik heb op een zwaar christelijke basisschool gezeten.als je je ogen niet dicht deed met bidden kreeg je stokslagen!


Kankerlul


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-10-2004 14:32 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 8 oktober 2004 14:30 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
waar de hele koran om draait: een vrouw voor jezelf, lekker kunnen neuken zonder velletjes en verder je bek houwe!




Meerdere vrouwen voor jezelf zelfs..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 08-10-2004 14:33 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 8 oktober 2004 14:31 schreef Paul het volgende:
heb je soms last van je voorhuid als je iets met geiten doet ?
Hey!


I'm not being rude. You're just insignificant.


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 08-10-2004 14:34 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 14:32 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
vind ik ook.. overigens waren het niet mijn ouders hoor, die hekelen het zelf. ik heb op een zwaar christelijke basisschool gezeten.als je je ogen niet dicht deed met bidden kreeg je stokslagen!


Hoe konden ze dat zien?


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2004 14:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 14:34 schreef stookvogel het volgende:
Hoe konden ze dat zien?
De pastor deed zelf niet bidden


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-10-2004 14:35 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 14:31 schreef Paul het volgende:
heb je soms last van je voorhuid als je iets met geiten doet ?

lol


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 08-10-2004 14:35 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 14:34 schreef stookvogel het volgende:
Hoe konden ze dat zien?


leraren zijn uiteraard superieur


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2004 14:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 14:31 schreef Paul het volgende:
heb je soms last van je voorhuid als je iets met geiten doet ?
Zijn geiten wel kosjer dan?

Vandaar dat Twan hippie is! Hippies wassen zich nooit omdat ze anders bang zijn door moslims in de kont geneukt te worden!


Nu snap ik het ..


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 08-10-2004 14:37 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 14:36 schreef Jenje het volgende:
Zijn geiten wel kosjer dan?

Vandaar dat Twan hippie is! Hippies wassen zich nooit omdat ze anders bang zijn door moslims in de kont geneukt te worden!


Nu snap ik het ..


hippies zijn slimmer dan wij dachten!


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2004 14:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 14:32 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
vind ik ook.. overigens waren het niet mijn ouders hoor, die hekelen het zelf. ik heb op een zwaar christelijke basisschool gezeten.als je je ogen niet dicht deed met bidden kreeg je stokslagen!

Ik mag toch aannemen dat dat over stokslagen gelul is aangezien dat al jaren verboden is ...

En mag aannemen dat je ouders het niet toleren dat leraren met fysiek geweld dreigen


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 08-10-2004 14:37 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 8 oktober 2004 14:37 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
hippies zijn slimmer dan wij dachten!
Well duh

Maar eh, beetje minder slowchat en iets meer ontopic graag


I'm not being rude. You're just insignificant.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 08-10-2004 14:38 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 14:37 schreef Jenje het volgende:
Ik mag toch aannemen dat dat over stokslagen gelul is aangezien dat al jaren verboden is ...

En mag aannemen dat je ouders het niet toleren dat leraren met fysiek geweld dreigen


ik heb 1 leraar gehad waar ik als de dood voor was, die deinste er inderdaad niet voor terug om je een tik of een knal voor je hersens te geven. als ik hem nu tegenkom heb pas jaren later verteld over die leraar, durfte k niet toen ik nog klein was.


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2004 14:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 14:37 schreef helmet het volgende:
Well duh

Maar eh, beetje minder slowchat en iets meer ontopic graag
Paul started it


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2004 14:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 14:38 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
ik heb 1 leraar gehad waar ik als de dood voor was, die deinste er inderdaad niet voor terug om je een tik of een knal voor je hersens te geven. als ik hem nu tegenkom heb pas jaren later verteld over die leraar, durfte k niet toen ik nog klein was.
Daar kun je nu nog steeds wat tegen doen hoor (mits hij nog lesgeeft)


Ben blij dat ik een milde christelijke basisschool heb bezocht .. en dat mij ouders nooit dwang hebben uitgeoefend om aan hun religie mee te doen.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 08-10-2004 14:42 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 14:40 schreef Jenje het volgende:
Daar kun je nu nog steeds wat tegen doen hoor (mits hij nog lesgeeft)


Ben blij dat ik een milde christelijke basisschool heb bezocht .. en dat mij ouders nooit dwang hebben uitgeoefend om aan hun religie mee te doen.


ik heb er nu geen moeite meer mee hoor


Kankerlul


Sater
Usericon van Sater
Posted 08-10-2004 14:44 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 14:24 schreef Sharteel het volgende:
Noch in de Bijbel, nog in de Koran staat ook maar een letter over besnijdenis..

Ik herinner me een verhaal waarin er vijftig voorhuiden van Filistijnse mannen bezorgd moesten worden bij de een of andere bijbels figuur. Dus dat klopt niet wat je zegt.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-10-2004 14:45 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 8 oktober 2004 14:44 schreef Sater het volgende:
Ik herinner me een verhaal waarin er vijftig voorhuiden van Filistijnse mannen bezorgd moesten worden bij de een of andere bijbels figuur. Dus dat klopt niet wat je zegt.


Nee idd, ik denk dat totaal naast elkaar aan 't praten zijn.. Ik had het over vrouwenbesnijdenis..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 08-10-2004 14:54 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 14:45 schreef Sharteel het volgende:
Nee idd, ik denk dat totaal naast elkaar aan 't praten zijn.. Ik had het over vrouwenbesnijdenis..


overigens is baby- of jongens/meisjes besnijdenis wat toepasselijker in deze context aangezien ze pas 8 dagen hun oogjes open hebben


Kankerlul


MisS PeeleR
Wiederstand ist zwecklos!!!
Usericon van MisS PeeleR
Posted 08-10-2004 14:55 by MisS PeeleR Wijzig reactieProfiel van MisS PeeleRQuote dit berichthttp://www.grindminded.com

quote:
Op 8 oktober 2004 14:54 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
overigens is baby- of jongens/meisjes besnijdenis wat toepasselijker in deze context aangezien ze pas 8 dagen hun oogjes open hebben


mag je ze dan ook nog aborteren??


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen