IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Besnijdenis: verbieden of niet? Vorige pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 19-11-2004 13:03 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Of je balzak.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 19-11-2004 13:03 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

godverdomme ik wilde het net gaan zeggen


Kankerlul


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 19-11-2004 13:07 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 19 november 2004 13:03 schreef Leviathanica het volgende:
Of je balzak.


Ik heb gisteren nog De nacht van de wansmaak bekeken op dvd..


als ik dan dit lees zie ik echt een hemoglobine oceaan voor me


Suck my piss


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 19-11-2004 13:57 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2004 13:03 schreef Leviathanica het volgende:
Of je balzak.


auw :S maar dit hele topicis auw


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 19-11-2004 13:59 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2004 13:57 schreef zarlack het volgende:
auw :S maar dit hele topicis auw




Kankerlul


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 19-11-2004 14:46 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2004 13:03 schreef Leviathanica het volgende:
Of je balzak.


dat nooit! een ingegroeide haar ergens weghalen is al een irritant gevoel, laat staan je hele zak haarloos maken.

[Dit bericht is gewijzigd door Metallica-Freak op 19-11-2004 14:47]


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 19-11-2004 14:49 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

bah vieze praatjes


Kankerlul


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 19-11-2004 14:50 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht



They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-11-2004 16:46 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Snijden of niet? Als het niet om een medische noodzaak gaat moet het een vrije keuze blijven.
"Hard genoeg mee spelen" was vroeger de boodschap
En dames, het is niet omdat het niet met een mes is bewerkt dat het smerig is, verdomme zeg
En dat gelul over "meer gecontroleerd", sorry, maar dat is iets wat iedere vent kan leren, niks aan.
Het is niet natuurlijk om dat vel eraf te halen dus ook niet nodig.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2004 17:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

het is ook niet natuurlijk om je haar te knippen en je te scheren ... dus dat is een kutargument


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-11-2004 18:10 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2004 17:13 schreef Jenje het volgende:
het is ook niet natuurlijk om je haar te knippen en je te scheren ... dus dat is een kutargument

Ja? Als ik de posts van Mikee lees anders niet.
Ik bedoel maar dat besnijdenis toch iets radicaler is dan scheren of je haar knippen (wat ik ook beperk, héhé). Ik ga hier maar niet uitwijden over het wegvallen van natuurlijke selectie enzo

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 19-11-2004 18:12]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


natassja
Usericon van natassja
Posted 19-11-2004 18:25 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2004 17:13 schreef Jenje het volgende:
het is ook niet natuurlijk om je haar te knippen en je te scheren ... dus dat is een kutargument


haar groeit
nagels groeien


en voorhuid niet


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-11-2004 19:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 november 2004 12:40 schreef she_devil het volgende:
duhuhhhh maar je hebt wel meer kans dat er tattie achter het randje blijft zitten


Je klinkt alsof je er hier flink kaas van hebt gegeten

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-11-2004 19:32]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 21-11-2004 14:30 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

*bwuerk*


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


invictis
Usericon van invictis
Posted 21-11-2004 18:11 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

doe maar gelijk chemische castratie en steriliseren dan die handel


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Azagtoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagtoth
Posted 22-11-2004 12:20 by Azagtoth Wijzig reactieProfiel van AzagtothQuote dit bericht

Nou, ik moet zeggen dat ik nog nooit zoveel te neuken heb gehad als na mijn besnijdenis!!


Change the coffee in the office coffee maker to decafe. Wait about three weeks (or until you think everybody has gotten over their caffeine addiction)and switch to espresso!


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 22-11-2004 12:25 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2004 12:20 schreef Azagtoth het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat ik nog nooit zoveel te neuken heb gehad als na mijn besnijdenis!!

Maak jij dat duidelijk met een bordje op je voorhoofd dan?


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Azagtoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagtoth
Posted 22-11-2004 12:30 by Azagtoth Wijzig reactieProfiel van AzagtothQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2004 12:25 schreef Gunman het volgende:
Maak jij dat duidelijk met een bordje op je voorhoofd dan?


Hoezo? Ik breng het gewoon ter sprake en als zo'n moppie dan vraagt van, hoe is dat nou? Wil je 'm zien? En hoppa, neuken geblazen!!!


Change the coffee in the office coffee maker to decafe. Wait about three weeks (or until you think everybody has gotten over their caffeine addiction)and switch to espresso!


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen