IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : OV staking donderdag 14 oktober 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-10-2004 10:59 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 10:57 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
en ondertussen wel zeiken over de plannen van het kabinet, doen mensen eindelijk eens wat en dan is het nog niet goed. mensen zijn echt kankerstom. eigen belang voorop en verder dom meelullen met iedereen.


Ik zeik niet over het kabinet, ze doen zelfs goede zaken. Maar de bonden misbruiken een aantal zaken om stakingen te organiseren, met name dat gelul over pre pensioen. Dan hoor je mensen bij de demonstratie zeggen dat het pensioen afgeschaft gaat worden.


"This one is older than shit, heavier than time!"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-10-2004 11:22 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 10:57 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
en ondertussen wel zeiken over de plannen van het kabinet, doen mensen eindelijk eens wat en dan is het nog niet goed. mensen zijn echt kankerstom. eigen belang voorop en verder dom meelullen met iedereen.


Maar waarom moet dat ten koste gaan van je werkgever? Idd, eigen belang voorop...

Staken doe je als je het niet eens bent met werkgeversbeleid. Als je het niet eens bent met het kabinetsbeleid, doe je dat maar in je eigen tijd...

Ik bedoel, ik ga echt niet mijn werkgever eronder laten lijden of zo...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 11:24 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 11:22 schreef altx het volgende:
Maar waarom moet dat ten koste gaan van je werkgever? Idd, eigen belang voorop...

Staken doe je als je het niet eens bent met werkgeversbeleid. Als je het niet eens bent met het kabinetsbeleid, doe je dat maar in je eigen tijd...

Ik bedoel, ik ga echt niet mijn werkgever eronder laten lijden of zo...


Lik je zijn kont ook ofzo


Kankerlul


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-10-2004 11:30 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 11:24 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Lik je zijn kont ook ofzo


Hoe gek het ook mag klinken, maar mijn werkgever heeft mij niks misdaan...

En daarbij heeft het voor mensen van onze leeftijd uberhaupt geen zin om te staken tegen het afschaffen van het prepensioen, omdat tegen de tijd dat wij zo oud zijn, het sowieso afgeschaft zal zijn. Kunnen wij nu meer gaan betalen voor iets waar we zelf toch nog gebruik van kunnen maken (als we dan toch het eigen belang voorop gaan stellen... ).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 14-10-2004 11:34 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Het is wel te merken ja dat er gestaakt word, de klas is wel behoorlijk leeg op dit moment


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 11:36 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 11:30 schreef altx het volgende:
Hoe gek het ook mag klinken, maar mijn werkgever heeft mij niks misdaan...

En daarbij heeft het voor mensen van onze leeftijd uberhaupt geen zin om te staken tegen het afschaffen van het prepensioen, omdat tegen de tijd dat wij zo oud zijn, het sowieso afgeschaft zal zijn. Kunnen wij nu meer gaan betalen voor iets waar we zelf toch nog gebruik van kunnen maken (als we dan toch het eigen belang voorop gaan stellen... ).


Ach ja... Het kwam alleen een beetje kontelikkerig over op mij (no offence). Mijn punt is dat iedereen eerst liep te mekkeren ; boehoeee kloteregering, kom op we trekken ten strijde en gaan naar Amsterdam!!! En nu het openbaar vervoer staakt en die mensen dus zelf de dupe ervan zijn, iedereen gaat lopen zeiken, dat vind ik echt een beetje matig hoor. Iedereen heeft recht op staken, zij dus ook.


Kankerlul


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-10-2004 11:38 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 11:36 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Ach ja... Het kwam alleen een beetje kontelikkerig over op mij (no offence). Mijn punt is dat iedereen eerst liep te mekkeren ; boehoeee kloteregering, kom op we trekken ten strijde en gaan naar Amsterdam!!! En nu het openbaar vervoer staakt en die mensen dus zelf de dupe ervan zijn, iedereen gaat lopen zeiken, dat vind ik echt een beetje matig hoor. Iedereen heeft recht op staken, zij dus ook.


Beetje matig is dat mensen nu lopen te zeiken in het algemeen en niet tijdens de verkiezingen waarin dit in het partijprogramma voor kwam. Mosterd na de maaltijd en dit soort staking werken sowiezo niet, het enige wat het doet is de bonden in een kwaad daglicht stellen. Wat op zich goed is.


"This one is older than shit, heavier than time!"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-10-2004 11:41 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 11:36 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Ach ja... Het kwam alleen een beetje kontelikkerig over op mij (no offence). Mijn punt is dat iedereen eerst liep te mekkeren ; boehoeee kloteregering, kom op we trekken ten strijde en gaan naar Amsterdam!!! En nu het openbaar vervoer staakt en die mensen dus zelf de dupe ervan zijn, iedereen gaat lopen zeiken, dat vind ik echt een beetje matig hoor. Iedereen heeft recht op staken, zij dus ook.


Ik snap best waar je naartoe wil. Haal alleen de woorden demonstratie en staking niet door elkaar...

De meeste mensen toen in Amsterdam waren op dat moment aan het demonstreren, niet aan het staken, oftewel ze hadden hun vrije dag ervoor opgeofferd. Vind ik in deze toch wel een noemenswaardig verschil...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 11:41 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 11:38 schreef 0Tolerence het volgende:
Beetje matig is dat mensen nu lopen te zeiken in het algemeen en niet tijdens de verkiezingen waarin dit in het partijprogramma voor kwam. Mosterd na de maaltijd en dit soort staking werken sowiezo niet, het enige wat het doet is de bonden in een kwaad daglicht stellen. Wat op zich goed is.


Zo zitten mensen nu eenmaal in elkaar, mensen zijn kuddedieren en zullen uit zichzelf nooit actie ondernemen. Als er dan ineens een grootse demonstratie in Amsterdam is waarbij de meeste mensen ook nog eens via de FVN aan gratis treinkaartjes konden komen, tja dan gaan ze daar inderdaad heen. Lekker gratis reizen, bier zuipen en een hoop onzin ouwehoeren. Dat soort mensen gaan inderdaad niet zeiken als de verkiezingen aan de gang zijn omdat ze zelf niet eens weten waar het precies over gaat (wat jij daarnet al zei over dat pensioen).

[edit] staking-demonstratie [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 14-10-2004 11:44]


Kankerlul


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 11:42 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 11:41 schreef altx het volgende:
Ik snap best waar je naartoe wil. Haal alleen de woorden demonstratie en staking niet door elkaar...

De meeste mensen toen in Amsterdam waren op dat moment aan het demonstreren, niet aan het staken, oftewel ze hadden hun vrije dag ervoor opgeofferd. Vind ik in deze toch wel een noemenswaardig verschil...


Dat is waar maar komt in principe op hetzelfde neer. Als die demonstratie op een dinsdag geweest was, dan hadden al die mensen daar nog heen gegaan (zie bovenstaande post)


Kankerlul


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-10-2004 11:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Sorry hoor, ik vind het nog steeds niks! Ja okee zeiken op de regering, terecht hier en daar. Vakbonden, wij zijn er voor de werknemers.. wij willen helpen. EN WAT DOEN ZE? Ze proberen het werken voor mij onmogelijk te maken door geen OV te laten rijden.

Oh en helemaal grappig is dat men nog steeds hamert op dat laat de auto staan en reis met OV.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 11:54 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 11:50 schreef MindlessMayo het volgende:
Sorry hoor, ik vind het nog steeds niks! Ja okee zeiken op de regering, terecht hier en daar. Vakbonden, wij zijn er voor de werknemers.. wij willen helpen. EN WAT DOEN ZE? Ze proberen het werken voor mij onmogelijk te maken door geen OV te laten rijden.

Oh en helemaal grappig is dat men nog steeds hamert op dat laat de auto staan en reis met OV.


Maar in feite proberen ze toch ook te helpen door de regering gewoon de kabinetsplannen te laten wijzigen. Die gelden namelijk voor iedereen, ook voor de zogenaamde werknemer die nu de dupe wordt.


Kankerlul


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-10-2004 11:56 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik ben nu via een VPN verbinding thuis aan het werk. Best handig



MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 11:59 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 11:56 schreef Judge M. het volgende:
Ik ben nu via een VPN verbinding thuis aan het werk. Best handig


dat is zeker handig, doen sommigen van ons die niet konden komen ook


Kankerlul


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 14-10-2004 11:59 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

ik heb vandaag maar een vrije dag opgenomen


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-10-2004 12:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 11:54 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Maar in feite proberen ze toch ook te helpen door de regering gewoon de kabinetsplannen te laten wijzigen. Die gelden namelijk voor iedereen, ook voor de zogenaamde werknemer die nu de dupe wordt.


Door het op deze manier af te dwingen? Nou ze helpen er mij niet mee, ook al wijzigt het kabinet er zijn plannen mee. Zo ontzettend veel veranderd er ook weer niet. Wat leven we nou in voor een land? Een land waar afpersen/chantage heel normaal is? Oh als jullie je plannen niet wijzigen, zorgen wij er voor dat heel nederland plat ligt qua vervoer.

Ik blijf er bij dat dit geintje gewoon weer een stukje 'geen zin in werken' is voor een groot deel.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-10-2004 12:00 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 14 oktober 2004 11:56 schreef Judge M. het volgende:
Ik ben nu via een VPN verbinding thuis aan het werk. Best handig


is dat niet handig om altijd te doen?


Bruce Banner


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 12:02 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:00 schreef MindlessMayo het volgende:
Door het op deze manier af te dwingen? Nou ze helpen er mij niet mee, ook al wijzigt het kabinet er zijn plannen mee. Zo ontzettend veel veranderd er ook weer niet. Wat leven we nou in voor een land? Een land waar afpersen/chantage heel normaal is? Oh als jullie je plannen niet wijzigen, zorgen wij er voor dat heel nederland plat ligt qua vervoer.

Ik blijf er bij dat dit geintje gewoon weer een stukje 'geen zin in werken' is voor een groot deel.


Ik denk van niet Ik denk dat het best goed is om op deze manier het kabinet idd te dwingen om niet zo achterlijk te doen. En wat ik al zei : het is effectief, want kijk maar wat een teringzooi het teweegbrengt als het OV plat ligt, bijna iedereen is ervan afhankelijk.


Kankerlul


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-10-2004 12:04 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:02 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Ik denk van niet Ik denk dat het best goed is om op deze manier het kabinet idd te dwingen om niet zo achterlijk te doen. En wat ik al zei : het is effectief, want kijk maar wat een teringzooi het teweegbrengt als het OV plat ligt, bijna iedereen is ervan afhankelijk.


Wat precies vind je achterlijk van het kabinet dan?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-10-2004 12:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:02 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Ik denk van niet Ik denk dat het best goed is om op deze manier het kabinet idd te dwingen om niet zo achterlijk te doen. En wat ik al zei : het is effectief, want kijk maar wat een teringzooi het teweegbrengt als het OV plat ligt, bijna iedereen is ervan afhankelijk.


lol, Er is niks achterlijks. Er werd beleid gemaakt en dat wordt nu uitgevoerd.


"This one is older than shit, heavier than time!"


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 12:06 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:04 schreef MindlessMayo het volgende:
Wat precies vind je achterlijk van het kabinet dan?


De hele wijze waarop het kabinet omgaat met het ongenoegen onder het volk ten eerste. Het kabinet vertegenwoordigt het volk en moet ervoor zorgen dat het volk in het algemeen welvarend en gelijk is. Met de nieuwe plannen van het kabinet is dat volgens mij niet het geval.


Kankerlul


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 12:07 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:05 schreef 0Tolerence het volgende:
lol, Er is niks achterlijks. Er werd beleid gemaakt en dat wordt nu uitgevoerd.


dat vind jij.


Kankerlul


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 14-10-2004 12:08 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

toch verbaast het me best wel dat er tot nu toe nog niet zo heel veel andere stakingen zijn geweest. (moesten wij ook maar eens gaan doen ;-))


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 12:10 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:08 schreef Chantalie het volgende:
toch verbaast het me best wel dat er tot nu toe nog niet zo heel veel andere stakingen zijn geweest. (moesten wij ook maar eens gaan doen ;-))


precies, heel nederland plat en als het dan nog niets word dan slaan we JP op zijn voet


Kankerlul


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 12:14 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Kijk, ik ben het met heel veel plannen van de regering wel eens. Zoals sommige dingen gewoon uit het ziekenfonds halen. Sommigen behandelingen gaan nergens over en ik vind dan ook dat je daar best op kan bezuinigen. De economie is op dit punt op zijn laagst, de consumenten consumeren minder dan ooit en kopen bewust. Dit is slecht voor Nederland in zijn geheel. Wat ga je dan doen?Dan ga je bezuinigen. Ik vind alleen dat ze wat beter hadden kunnen nadenken waarop.


Kankerlul


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen