IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : God Dethroned Vorige pagina | Volgende pagina
SleepwalkeR
come read my epitaph
Usericon van SleepwalkeR
Posted 18-09-2002 11:39 by SleepwalkeR Profiel van SleepwalkeR

k heb alleen s wat gehoord van Ravenous, Stepping Stone?? ofzo iets tenminste, klonk wel ok.
maar verder weet ik er eigenlijk weinig over


Ronster
Speed kills... hell yeah!!
Usericon van Ronster
Posted 18-09-2002 13:06 by Ronster Profiel van Ronsterhttp://www.callenish-circle.com

quote:
Op 17 september 2002 16:50 schreef Merlin het volgende:
Wat ik van ze ken vind ik echt erg lekker. Bij ons worden Firebreath en Under the golden wings of death vaak gedraaid, en die nummers vind ik echt wel lekker...


nou, ik heb Arjen nu zo'n 7 keer aan het werk gezien en echt op hem gelet, maar toch niet gemerkt dat hij het niet bij kan houden... hij ken t ech wel!!
Henri en consorten zijn wat mij betreft 1 van de beste exxxxxxxxxxxtreme live bands in Nederland


Ronster
Speed kills... hell yeah!!
Usericon van Ronster
Posted 18-09-2002 13:08 by Ronster Profiel van Ronsterhttp://www.callenish-circle.com

quote:
Op 17 september 2002 16:33 schreef Inside-Lie het volgende:
Ik vond Roel velen malen beter. Deze (jonge?) kerel kon het allemaal maar net bijhouden...


Bij mn vorige post had k dus bovenstaande willen quoten


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-09-2002 13:10 by Slechtheid Profiel van Slechtheid



Hij staat er niet als dekoratie.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-09-2002 13:11 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

The grand grimoire vind ik toch veruit de beste cd


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 18-09-2002 16:17 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

geweldige, paar maanden geleden hebben ze een zeer heerschend optreden gegeven in apeldoorn van iets meer dan 1,5 uur geloof ik.
en hun beste cd is natuurlijk zonder twijfel bloody blasphemy, hoewel de rest ook een paar lekkere nummers bevatten.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 18-09-2002 16:20 by Inside-Lie Profiel van Inside-Liehttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 18 september 2002 13:06 schreef Ronster het volgende:
nou, ik heb Arjen nu zo'n 7 keer aan het werk gezien en echt op hem gelet, maar toch niet gemerkt dat hij het niet bij kan houden... hij ken t ech wel!!
Henri en consorten zijn wat mij betreft 1 van de beste exxxxxxxxxxxtreme live bands in Nederland


Als ik me niet vergis was ik bij één van de eerste shows van ze met Arjen (zo zei Henri) in België op Eurorock. Hij zat daar totaal verhit en half hyperventilerend en met een knal rood hoofd te timmeren.

Maar hij deed het al beter afgelopen winter in de Baroeg.


Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 18-09-2002 18:19 by Holocausto Profiel van Holocausto

God dethroned is onzin


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 19-09-2002 14:40 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 18 september 2002 18:19 schreef Holocausto het volgende:
God dethroned is onzin
en jouw post ook.


Gheraert Den Duyvel
Usericon van Gheraert Den Duyvel
Posted 19-09-2002 15:23 by Gheraert Den Duyvel Profiel van Gheraert Den Duyvelhttp://www.throneofabsence.tk

1. The Grand Grimoire!!!!!!!
2. Bloody Blasphemy !!!!!!!
The Ravenous vind ik iets minder, beukt niet zo erg als voorgenoemde
The Christhunt is me dan iets te doorsnee.
who cares wat voor stijl ze spelen, 't is 100 % Metal
noem het een mix tussen Black en Death Metal, maar met duidelijke knipoog naar SLAYER (Bloody Blasphemy!)


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 19-09-2002 15:28 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 18 september 2002 16:20 schreef Inside-Lie het volgende:
Als ik me niet vergis was ik bij één van de eerste shows van ze met Arjen (zo zei Henri) in België op Eurorock. Hij zat daar totaal verhit en half hyperventilerend en met een knal rood hoofd te timmeren.
Volgens Jens schijnt het 'normaal' te zijn dat die jongen elke repetitie grotesque hoeveelheden zweet uit z'n lichaam werkt. Die kruk kan je uitwringen, zeg maar.


Touché, pussycat!


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 19-09-2002 15:32 by Hoolie99 Profiel van Hoolie99

Hey dude... Arjen is echt gewoon 1 van de beste Nederlandse metaldrummers... die gast is gewoon echt goed. Als je dat niet ziet/hoort wordt het tijd voor een bezoekje aan de oog/oor-arts...


!!! THE SIGN IS ON !!!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 19-09-2002 15:38 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

Mee eens, hoor. Ben overigens wel net bij de opticiën geweest. Dat was niet omdat ik Ariens drumwerk niet waardeer, maar omdat mijn Voleginnetje op mijn bril was gaan staan.


Touché, pussycat!


Gheraert Den Duyvel
Usericon van Gheraert Den Duyvel
Posted 20-09-2002 9:31 by Gheraert Den Duyvel Profiel van Gheraert Den Duyvelhttp://www.throneofabsence.tk

btw, de drums van EDGECRUSHER's volgende demo werden ingespeeld door Ariën!
zie maar op http://www.geocities.com/edgecrushingmetal/news.htm


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 17-02-2003 19:13 by Dargull Profiel van Dargull

quote:
Op 15 februari 2003 18:54 schreef Mutilator het volgende:
Wat vinden jullie van deze band?

Ik heb laatst de nieuwe cd geluisterd en ik moet zeggen dat ik em net als Ravenous behoorlijk klote vindt; nergens halen ze het niveau van Bloody blasphemy qua gevonden melodieën & riffs.

Ik vind dit dus een enorme plagiaat band; tuurlijk; elke metalband jat wel eens wat maar als je weet waarvan dan doen ze het toch erg slecht; check de songtitels en je weet welke films als inspiratie dienden (Enemy of the state) soms wordt een compleet filmscript in een songtekst gezet zoals met Warlock op het bloody blasphemy album en ik hoorde op Into the lungs' een basisriff die wel érg duidelijk van Morbid Angel's Summoning redemption was gejat.

Jammer; ik had er meer van gehoopt.



BeyondTheLiving
Usericon van BeyondTheLiving
Posted 17-02-2003 19:29 by BeyondTheLiving Profiel van BeyondTheLiving

Het had allemaal idd wel iets vetter en harder gemotten en de zware passages iets meer uit motten buiten maar ja ik ben al blij dat ze doorgegaan zijn

En buiten dat om het is nog steeds verdomd lekkere cd en ze hebben genoeg andere goede cd'kes gemaakt dus zet je die toch maar een paar keer meer op, Cheers

The Christhunt zal altijd ownen!


Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 21-06-2003 20:18 by Stormblast Profiel van Stormblast

Aaah God dethroned, ik vind ze persoonlijk top.
Vooral Grand Grimoire en Bloody Blasphemy zijn superalbums.
ravenous is wel oke maar haalt het mijns inziens gewoon niet bij de andere 2.
over de nieuwe GD kan ik niet oordelen omdat ik die nog niet gehoord heb.


This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 21-06-2003 20:20 by Lothar Profiel van Lothar

Soul capture 1562


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-06-2003 21:14 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Wil wat ben je positief over God Dethroned.. goed man
Ik vind God Dethroned super..
Vooral die bassist is tof
(is mijn beste vriend )
Die zanger is wel een lekker ding Geintje.. (mijn ex )
Nee ff serieus, ze zijn goed bezig.
Live vind ik ze ook goed


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


isaac
"fingerCRUSHER"
Usericon van isaac
Posted 21-06-2003 21:38 by isaac Profiel van isaachttp://www.edgecrusher.be

Inderdaad, Ariën heeft ook de CD van EDGECRUSHER ingedrumd... en daarin ben ik gitarist. Heb ook een aantal jaren bij hem op het Rotterdams conservatorium gezeten... Daar oefende hij soms een hele namiddag, waardoor het hele gebouw begon te daveren. "Daar heb je Ariën weer!", zei men dan. Ik kan je dus verzekeren dat hij zijn drum helemaal te pletter slaat. Vandaar dat hij wel eens zou durven zweten. Maar aan de andere kant kan hij ook heel veel dynamiek in zijn drumspel steken ("van hard naar keihard" zei een leraar op het conservatorium ooit geheel terecht). En ik heb nog maar zelden drummers gezien die een hele namiddag aan een stuk -even snel en even hard- dubbel-bass zitten te raggen en de meest waanzinnige fills verzinnen.
Onze CD heeft hij in 4 uurtjes ingespeeld en ik hoorde dat hij 6 uur gedrumd heeft voor de opnames van "into the lungs...". Weet jij een drummer die het sneller en exacter kan?!
Hij let ook goed op zijn houding en ademhaling terwijl hij speelt, waardoor je de indruk zou kunnen hebben dat hij haast niet kan volgen... Maar wees gerust, meestal is het omgekeerd hoor (als je onze CD ooit te pakken krijgt, luister dan maar eens naar Evilution)!
Er zullen wel nog drummers zijn die sneller zijn dan hem (dat vindt hij overigens niet het belangrijkste), maar of die dan ook evenveel power kunnen steken in wat ze doen (let maar eens op de snare als hij aan het blasten is... snoeihard!) Om dan nog maar te zwijgen over zijn stampwerk...
En ik kan nog wel even doorgaan over zijn absoluut gehoor, zijn timing, alle kleine, onopvallende dingetjes die hij speelt (maar die het wel dat ietsje meer geeft), etc, maar dat zou ons te ver leiden... En eerlijk gezegd heb ik ook geen zin om hem te verdedigen. Ik vind hem een van de beste drummers in de metalscène en da's genoeg voor mij. Wat een ander ervan vindt, gaat mij eigenlijk geen zak aan. Ik vind het enkel bijzonder jammer dat mensen hem onterecht de grond in boren...
Maar wie ben ik om daarover te oordelen?!



Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 21-06-2003 21:51 by Heer Krieg Profiel van Heer Krieg

Is 'n


[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 21-06-2003 22:05]


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 22-06-2003 0:31 by bonobo Profiel van bonobohttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Aangezien het gros van alle metalbands in onze polders compleet inspiratieloze mal-metal speelt, moeten we zuinig zijn met de schaarse moordende bands zoals God Dethroned. Ik kan moorden op al hun platen, maar ik vind Into the Lungs of Hell wel een verdomd goed giftig stuk vreten. Ik weet dat het een volkssport is om alles wat uitsteekt boven het metalen maaiveld af te kraken, maar op God Dethroned zouden we met zijn allen moeten proosten.

Andere metalen bastaarden in Nederland met bestaansrecht en meer: Altar (nog steeds de ultieme Nedermetal band), Dead Head, Monolith Deathcult, Cirith Gorgor (live helaas een stuk minder), Sauron..


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-06-2003 0:34 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Mijn god, stomme aap, we zullen je smaak maar wijden aan het aloude adagium 'soort zoek soort'. Want het moge duidelijk zijn dat de leden van genoemde bands de betiteling 'homo sapiens' niet mogen dragen. Sterker nog, de eerste de beste bosneger heeft nog meer kaas gegeten van melodie dan bovenstaande houthakkers.


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 22-06-2003 0:37 by bonobo Profiel van bonobohttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

En dwaalnicht masturbeerde verder op de melodieuze tonen van Rhapsody en Within temptation.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 22-06-2003 0:38 by Kristof Profiel van Kristofhttp://www.metalfan.nl

quote:
Op 19 september 2002 15:32 schreef Hoolie99 het volgende:
Hey dude... Arjen is echt gewoon 1 van de beste Nederlandse metaldrummers... die gast is gewoon echt goed. Als je dat niet ziet/hoort wordt het tijd voor een bezoekje aan de oog/oor-arts...


heb hem twee keer gezien en jah hij is gewoon heel goed


Do androids dream of electric sheep?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen