IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : God Dethroned Vorige pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 18-06-2009 21:13 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 18 juni 2009 16:47 schreef ZelThoR het volgende:
Dat is zeker een goede opmerking, maar in dit geval is het niet fout genoeg om weer grappig te worden.

Dat had Entombed een stuk beter begrepen.



ja maar dan heb je het ook over entombed
wordt nou eens wakker...


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Grijze roodstaart
Usericon van Grijze roodstaart
Posted 18-06-2009 21:16 by Grijze roodstaart Profiel van Grijze roodstaart


Ben nieuw hier. Maar de nieuwe GD bevalt me niet.
Kunnen ze niet iets anders verzinnen dan oorlog.


invictis
Usericon van invictis
Posted 18-06-2009 21:19 by invictis Profiel van invictis

gniffel gniffel


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Grijze roodstaart
Usericon van Grijze roodstaart
Posted 18-06-2009 21:20 by Grijze roodstaart Profiel van Grijze roodstaart

quote:
Op 18 juni 2009 21:19 schreef invictis het volgende:
gniffel gniffel



Wat zegt u?


invictis
Usericon van invictis
Posted 18-06-2009 21:26 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 18 juni 2009 21:20 schreef Grijze roodstaart het volgende:
Wat zegt u?


ah nee, lange voorgeschiedenis.
maar je opmerking kwam wel uitermate goed getimed uit


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 18-06-2009 23:27 by Myth of Fury Profiel van Myth of Furyhttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 18 juni 2009 21:26 schreef invictis het volgende:
ah nee, lange voorgeschiedenis.
maar je opmerking kwam wel uitermate goed getimed uit
Zeg dan meteen dat je in hem een bondgenoot ziet in je ZM-war tegen degene die die laatste CD wel goed vinden



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-06-2009 8:10 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 18 juni 2009 21:16 schreef Grijze roodstaart het volgende:
Ben nieuw hier. Maar de nieuwe GD bevalt me niet.
Kunnen ze niet iets anders verzinnen dan oorlog.


Ah daar hebben we Orlando weer.
Deze user is gebanned: Nog 2147483646 dagen

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-06-2009 8:11]


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 19-06-2009 8:51 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Hij schijnt de boodschap maar niet te kunnen begrijpen...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 19-06-2009 9:38 by drdennuz Profiel van drdennuzhttp://www.myspace.com/scionics

quote:
Op 18 juni 2009 21:11 schreef invictis het volgende:
presentatiekaartje?


idd.. zo vind ik Iron Maiden ook een gigantische zaadband... ik bedoel... indianen konden helemaal niet fietsen...



maar on-topic.. ik zal de clip thuis eens aanschouwen maar het klinkt nu al veelbelovend de plaat vond ik overigens gaaf.. maar wel weer minder gaaf dan LOTWW..


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-06-2009 10:44 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Ach hoe slecht de clip ook,... zoals je ziet wordt er wel over gepraat.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 19-06-2009 10:53 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 19 juni 2009 10:44 schreef zillah-morte het volgende:
Ach hoe slecht de clip ook,... zoals je ziet wordt er wel over gepraat.


Tja...maar of het de publiciteit is waar je als band op zit te wachten, is een ander verhaal natuurlijk


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-06-2009 10:54 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 19 juni 2009 10:53 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Tja...maar of het de publiciteit is waar je als band op zit te wachten, is een ander verhaal natuurlijk

Als men de muziek gaaf vind, dan zal een clip niet boeien. Misschien dat de volgende clip wat "anders" wordt, zodat je evt de GD leken, ook kan aanspreken.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 19-06-2009 11:00 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 19 juni 2009 10:54 schreef zillah-morte het volgende:
Als men de muziek gaaf vind, dan zal een clip niet boeien. Misschien dat de volgende clip wat "anders" wordt, zodat je evt de GD leken, ook kan aanspreken.


Het scheelt natuurlijk wel dat God Dethroned een gevestigde naam is met een geduchte livereputatie. Een slecht gelukte videioclip zal weinig schade aanrichten...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-06-2009 11:04 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 19 juni 2009 11:00 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Het scheelt natuurlijk wel dat God Dethroned een gevestigde naam is met een geduchte livereputatie. Een slecht gelukte videioclip zal weinig schade aanrichten...

Dat ding schijnt al behoorlijk vaak bekeken/gedownload te zijn. Mensen zeggen tegen anderen dat het een kloten clip is, en hup anderen willen dat per se zien. Nou daar heb je je pr.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 19-06-2009 11:08 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 19 juni 2009 11:04 schreef zillah-morte het volgende:
Dat ding schijnt al behoorlijk vaak bekeken/gedownload te zijn. Mensen zeggen tegen anderen dat het een kloten clip is, en hup anderen willen dat per se zien. Nou daar heb je je pr.


Ook waar natuurlijk


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-06-2009 12:51 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 juni 2009 10:44 schreef zillah-morte het volgende:
Ach hoe slecht de clip ook,... zoals je ziet wordt er wel over gepraat.


Helaas voldoet de muziek qua niveau ook niet aan de belofte 'terug naar de stijl van BB'; extra verkochte cd's zal het dan ook niet opleveren vrees ik.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 19-06-2009 12:55 by underkoffer Profiel van underkofferhttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

Ik heb de cd echter wel aangeschaft, terwijl mijn laatste GD aanschaf toch echt grand grimoire..dus minimaal een extra cd verkocht !

vind de clip idd wel kut.

[Dit bericht is gewijzigd door underkoffer op 19-06-2009 12:55]


Vind ik ook niet


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-06-2009 21:49 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 19 juni 2009 12:51 schreef Mutilator het volgende:
Helaas voldoet de muziek qua niveau ook niet aan de belofte 'terug naar de stijl van BB'; extra verkochte cd's zal het dan ook niet opleveren vrees ik.


Verkoop verloopt anders al goed hoor. Er zitten ook totaal andere muzikanten bij dan eerder. Dan is het logisch dat je wat anders krijgt.
De cd op zich losstaand van eerder werk, vind ik wel gaaf.

Edit: Zeker live, met de nieuwe drummer

[Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 19-06-2009 21:50]


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 20-06-2009 1:43 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Wat boeit die clip nu ook. Net alsof mensen daardoor zullen beslissen om de cd niet te kopen, ondanks dat ze de muziek wel goed vinden?


Faustian Spirit of the Earth


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-06-2009 2:00 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 juni 2009 19:38 schreef spectre het volgende:
Precies, wat een ouwerwetse knol die Jan


Tevens degenen die Jan's post zo goed vonden, maar mss zijn zij niet van de youtube ed.

quote:
Op 19 juni 2009 21:49 schreef zillah-morte het volgende:
Verkoop verloopt anders al goed hoor. Er zitten ook totaal andere muzikanten bij dan eerder. Dan is het logisch dat je wat anders krijgt.
De cd op zich losstaand van eerder werk, vind ik wel gaaf.

Edit: Zeker live, met de nieuwe drummer


Mooi dat de verkoop goed gaat; het 'merk', de bandnaam dus, heeft natuurlijk al credits en veel mensen vinden hard en snel dan al vrij rap gelijk aan 'goed'. Het mooie van GD was echter altijd die combi met goede melodieën die nu ver gezocht kunnen worden. De belofte is daarmee niet ingelost en dat is mijn grote bezwaar.

Als je het op de andere bandleden wil gooien dan wordt Jens node gemist en wat de drummer betreft waren we het toch nooit eens; ik vind Roel veel beter uit de verf komen dan Ariën, hoe technischer die ook is. Michiel als blastbeatdrummer zal het vast ook goed doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-06-2009 2:04]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


frontpage
Usericon van frontpage
Posted 20-06-2009 12:48 by frontpage Profiel van frontpagehttp://www.last.fm/user/frontpage2

quote:
Op 20 juni 2009 2:00 schreef Mutilator het volgende:
Tevens degenen die Jan's post zo goed vonden, maar mss zijn zij niet van de youtube ed.



Mooi dat de verkoop goed gaat; het 'merk', de bandnaam dus, heeft natuurlijk al credits en veel mensen vinden hard en snel dan al vrij rap gelijk aan 'goed'. Het mooie van GD was echter altijd die combi met goede melodieën die nu ver gezocht kunnen worden. De belofte is daarmee niet ingelost en dat is mijn grote bezwaar.

Als je het op de andere bandleden wil gooien dan wordt Jens node gemist en wat de drummer betreft waren we het toch nooit eens; ik vind Roel veel beter uit de verf komen dan Ariën, hoe technischer die ook is. Michiel als blastbeatdrummer zal het vast ook goed doen.


Hoezo melodische stukken ver te zoeken? No survivors,fallen empires en passiondale zitten bomvol...


Sater
Usericon van Sater
Posted 20-06-2009 13:13 by Sater Profiel van Sater

De clip van Under the Golden Wings of Death was inderdaad veel gaver!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 25-01-2010 17:38 by ADHD Profiel van ADHD

Check dit:

After having worked off my ass for over a year and having sacrificed many things in my personal life for God Dethroned I received an email this week, from The Serpent King himself, telling me that I was no longer part of his band.


Let's put it in the "irreconcilable differences" file.


I hope you'll understand that I won't reply to any messages asking me more about this, as my emotions are going haywire and a thousand things are going through my mind right now.


I would like to thank all fans and other nice people I met during our War Propaganda world tour last year.
This was a time I won't forget...

Susan



WTF!!!


[Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 25-01-2010 17:39]


Vlekkie
Hallo!
Usericon van Vlekkie
Posted 25-01-2010 18:02 by Vlekkie Profiel van Vlekkie

Best jammer voor Susan. Zij is een goede gitariste.


euu?


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 25-01-2010 18:02 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen