IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Metalcore: NIET iPims grote topic over metalcore [praat hier over metalcore] Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 13-07-2012 12:24 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Curl Up And Die is weer bij elkaar!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-07-2012 12:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Nog zo'n band waar ik dringend muziek van moet horen. Meer mathcore, toch?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 13-07-2012 13:11 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2012 12:31 schreef BenKnuckles het volgende:
Nog zo'n band waar ik dringend muziek van moet horen. Meer mathcore, toch?


Ja. Dikke vette chaos. Unfortunately We're Not Robots is echt mokervet. Die eerste vier nummers zijn baas.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 13-07-2012 14:14 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Is dat geen screamo?


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-07-2012 14:42 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Trololololo.



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-07-2012 14:42 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Dit is mijn topic niet vriend.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-07-2012 14:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

O.


I wish I was a butterfly


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-07-2012 14:44 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Van wie is 'ie dan wel?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-07-2012 14:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

De grootste metalcorefan van het forum?


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-07-2012 23:32 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Oh, hallo.

OT:



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-08-2012 16:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ben de laatste dagen helemaal into Chokehold. Heel erg harde metalcore-band uit de gouden jaren '90, vegan sXe metalcore die af en toe eens redelijk politieke statements durven maken.

Voor de andere Chokehold-fans hier (Bokkie dus): op xStuck in the Pastx is een bootleg van de laatste show te vinden (in New Bedford, 1996), die naar het schijnt beter klinkt dan de full-lengths van de band. Dat is ook niet zo moeilijk... Straks ga ik het er eens door de mp3 knallen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-09-2012 23:45 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Nieuwe For Today valt vies tegen. Breaker was geweldig, Immortal is een flauw aftreksel...


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 10-09-2012 23:51 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Dat dacht ik dus echt ook toen ik hem voor het eerst hoorde, maar net als bij Breaker duurde het een keer of 5 luisteren voordat Immortal me beviel. Het is weer die dynamische metalcore met preachende vocalen en verlichtende, melodische gitaarriffjes en ademende breaks.

Heerlijk, heerlijk, heerlijk. Ik kan er geen genoeg van krijgen.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-09-2012 23:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik kan momenteel nog geen genoeg krijgen van Breaker, dus mijn aandacht gaat daar nog naartoe. Zo lang ze live maar hard blijven, ben ik tevreden

Heb je hun oudere albums al gehoord, Pim? Hoe zijn die?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 10-09-2012 23:55 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Neen. Waarom weet ik eigenlijk niet. Breaker was opzichzelf verzadigend genoeg en nu ik Immortal heb, heb ik nog minder zin om die oudere albums op te pakken. Live spelen ze er ook niet echt veel van, dus heb niet echt de motivatie.

Hun drummer is trouwens ermee opgehouden om zo discipleship aan tenemen, want dat had 'ie in een droom gezien. En dus was het een boodschap van god. Kapotmooi natuurlijk, maar het geeft wel aan dat deze gasten for real zijn met hun gristelijkheid. En dat vind ik écht wat toevoegen aan de muziek. Net zo veel als dat je bij Verse of Defeater die oprechte wanhoop hoort.

En nee, ik stem geen SGP.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 10-09-2012 23:55]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-09-2012 0:00 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Gepassioneerd zijn ze inderdaad wel, al hoef ik geen preek van vijf minuten lang te horen. Speel dan gewoon een extra nummer. Hoewel die zanger er zo breed uit ziet dat je hem zonder problemen gelijk gaat geven

Al vind ik het best nog schattig, die overtuiging. Impending Doom is van hetzelfde laken een pak (al horen die in het deathcore-topic thuis). Een van die bandleden had in een interview eens aangegeven dat hij het zo vreemd vond dat iemand met een Deicide-shirt op een concert van zijn band stond te kijken. Hihi


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 11-09-2012 0:01 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Had Deicide niet een aantal christelijke bandleden?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-09-2012 0:03 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Haha, juist! Ralph Santolla, dacht ik.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-09-2012 21:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2012 21:38 schreef BenKnuckles het volgende:



Ken je dat, Pimmie? Heb ik hier al meerdere malen tevergeefs aan de man proberen te brengen Geniale band. The Black Dahlia Murder is een complete rip-off van deze gasten.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 11-09-2012 21:48 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ken ik niet, waarschijnlijk omdat ik niet zo van The Black Dahlia Murder ben. Zal het een keer uitchecken.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-09-2012 21:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Doen!




Alles rammelt, zoals het hoorde in de jaren '90. Een van de eerste bands die melodieuze death metal met hardcore mixte.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-10-2012 16:02 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik ben hier wel heel erg laat mee, maar OMG!

http://lambgoat.com/bits/6329/On-Broken-Wings-debuts-two-new-songs


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


ProgTon777
Usericon van ProgTon777
Posted 14-10-2012 0:01 by ProgTon777 Wijzig reactieProfiel van ProgTon777Quote dit berichthttp://https://www.instagram.com/christianmetalhorde?igsh=ZHl5ZzlqazUxaXRz





[Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 14-10-2012 0:06]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-10-2012 0:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2012 16:02 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik ben hier wel heel erg laat mee, maar OMG!

Old Man Gloom is zeer vet, ja! Maareh, geen metalcore (A)


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-10-2012 0:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2012 0:05 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Old Man Gloom is zeer vet, ja! Maareh, geen metalcore (A)

Straks een OBW op je FBC!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen