IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Metalcore: NIET iPims grote topic over metalcore [praat hier over metalcore] Vorige pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-03-2016 13:12 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Bedoel je de terugkeer van die sXe-metalcore-sound? xRepentancex had eind 2013 al een demo uit in hun bekende stijl. Ik denk eerder dat de re√ľnieslag van onder meer Morning Again en Unbroken het nog wat teruggebracht hebben. Code Orange ligt daar nog een stuk verder van af dan xRepentancex, imo.

Op 7 januari 2018 11:16 schreef Natural Disaster het volgende: Racisme is het eerste woord wat dat soort lijkt te leren.

iPim
Skrrr skrrrr
Usericon van iPim
Posted 09-03-2016 13:34 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Hm, maar zo populair zijn Morning Again en Unbroken nu ook weer niet (zeker niet in de hedendaagse Amerikaanse scene). (Wist trouwens niet dat Unbroken actief is? Life. Love. Regret. is zo'n harde plaat.)

Qua timing was een demo van xRepentancex wellicht eerder, maar ik denk echt dat Code Orange Kids met I Am King het acceptabel hebben gemaakt om weer lompe metalcore te brengen.

'Bang was ik, bang ben ik gebleven. Zo is het.'

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 09-03-2016 13:50 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Wat BenKnuistjes al zegt; Code Orange Shit heeft helemaal niks te maken met de jaren negentig metalcore, teveel hersenloos gechugbreakdowngedoe en te weinig Slayer.

Jammer van xRepentancex wel.

StaalCore
Usericon van StaalCore
Posted 30-10-2016 17:57 by StaalCore Wijzig reactieProfiel van StaalCoreQuote dit bericht

I Am Revenge, ik trek het wel.

1:35, ik zie Ben al vliegen!

Harm's Way

Negatieveling
I need your clothes, your boots & your motorcycle
Usericon van Negatieveling
Posted 30-10-2016 18:01 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Juist, zo doe je een breakdown. Alles kapot, overal bloed.

Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen"

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-10-2016 18:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ja hoor, ik ga even de vensterbank herpotten.

Staat niet op Youtube, maar die track Tapout van dezelfde band. Stevig Op een plaat genaamd Pit Justice, kan niet verkeerd gaan. Goeie tip, Staal!

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 30-10-2016 18:06]

Op 7 januari 2018 11:16 schreef Natural Disaster het volgende: Racisme is het eerste woord wat dat soort lijkt te leren.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-07-2018 11:53 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

williamblake
Usericon van williamblake
Posted 03-07-2018 12:16 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Hopelijk ook een Europese tour.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-07-2018 13:28 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat zou vetjes zijn. Ik koester de show op Groezrock nog steeds.

Negatieveling
I need your clothes, your boots & your motorcycle
Usericon van Negatieveling
Posted 03-07-2018 20:34 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Ah, ik kijk al uit naar het drama dat ongetwijfeld zal ontstaan. Damien en zo.

Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen"

williamblake
Usericon van williamblake
Posted 04-07-2018 9:11 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Die is toch Done...

Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com