IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : EK 2008 Zwitserland / Oostenrijk Topic Volgende pagina
Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 14-10-2005 13:24 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Oranje bij loting EK-kwalificatie in Pot 1

In de kwalificatie voor het EK in 2008 krijgt Nederland in ieder geval niet te maken met Tsjechië. Beide landen zijn voor de loting in de eerste pot terug te vinden.
Naast Tsjechië hoeft Nederland niet te vrezen voor Griekenland, Portugal, Engeland, Frankrijk of Zweden. Deze zeven landen zijn op basis van de kwalificaties voor het EK in 2004 en het WK in 2006 gerangschikt bij de sterkste ploegen.

Maar in de 'mindere' potten zijn nog voldoende zeer zware tegenstanders te vinden. Zo zijn onder meer Italië en Spanje veroordeeld tot Pot 2, terwijl Denemarken en Rusland zelfs nog een groep lager zitten.

Op 27 januari wordt er in het Zwitserse Montreux geloot. Oostenrijk en Zwitserland zijn als organiserende landen direct geplaatst.

p.s. Belgie zit al in pot 4.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 15-10-2005 1:12 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:


p.s. Belgie zit al in pot 4.



jah .... nog een toernooi dat we missen dus


Faustian Spirit of the Earth


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 15-10-2005 2:26 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ik blijf me toch afvragen waarom België zo overschat wordt.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 16-10-2005 0:39 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 15 oktober 2005 2:26 schreef Y Draig Goch het volgende:
Ik blijf me toch afvragen waarom België zo overschat wordt.



overschat? k weet ni ..... 6 keer op rij WK gehaald, en we konden toch af en toe voor uitschieters zorgen. Nu gaat het natuurlijk echt wel slecht ... raar wel, qua talent is dit mss de beste groep van de laatste 10 jaar


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-10-2005 11:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 15 oktober 2005 2:26 schreef Y Draig Goch het volgende:
Ik blijf me toch afvragen waarom België zo overschat wordt.



Makkelijker om tegen te verliezen ...


signature


Dorgoroth
Usericon van Dorgoroth
Posted 18-10-2005 11:10 by Dorgoroth Profiel van Dorgoroth

quote:
Op 14 oktober 2005 13:24 schreef Psychonaut het volgende:
Oranje bij loting EK-kwalificatie in Pot 1

In de kwalificatie voor het EK in 2008 krijgt Nederland in ieder geval niet te maken met Tsjechië. Beide landen zijn voor de loting in de eerste pot terug te vinden.
Naast Tsjechië hoeft Nederland niet te vrezen voor Griekenland, Portugal, Engeland, Frankrijk of Zweden. Deze zeven landen zijn op basis van de kwalificaties voor het EK in 2004 en het WK in 2006 gerangschikt bij de sterkste ploegen.

Maar in de 'mindere' potten zijn nog voldoende zeer zware tegenstanders te vinden. Zo zijn onder meer Italië en Spanje veroordeeld tot Pot 2, terwijl Denemarken en Rusland zelfs nog een groep lager zitten.

Op 27 januari wordt er in het Zwitserse Montreux geloot. Oostenrijk en Zwitserland zijn als organiserende landen direct geplaatst.

p.s. Belgie zit al in pot 4.


aan landen als italie en spanje gan we nog een flinke dobber kijgen vrees ik eigenlijk


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-10-2005 11:12 by altx Profiel van altx

quote:
Op 18 oktober 2005 11:10 schreef Dorgoroth het volgende:
aan landen als italie en spanje gan we nog een flinke dobber kijgen vrees ik eigenlijk


Italië èn Spanje is sowieso een beetje overdreven...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-10-2005 11:16 by Smoochy Profiel van Smoochy

Maakt niet uit toch welk land we krijgen toch we willen winnen wat beter om dan direct wat goede landen uit te schakelen om zo de tegenstanders te laten zien, don`t mess with us.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Dorgoroth
Usericon van Dorgoroth
Posted 18-10-2005 19:52 by Dorgoroth Profiel van Dorgoroth

quote:
Op 18 oktober 2005 11:12 schreef altx het volgende:
Italië èn Spanje is sowieso een beetje overdreven...

ja...dat is zo...ik heb ook niet gezegd dat we italie en spanje krijgen in een groep..maar ik typ ook een beetje onduidelijk

[Dit bericht is gewijzigd door Dorgoroth op 18-10-2005 19:53]


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 27-01-2006 13:03 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Het Nederlands elftal moet zich tegen overwegend Oost-Europese landen zien te plaatsen voor het EK 2008 in Oostenrijk en Zwitserland. Roemenië en Bulgarije zijn de zwaarste opponenten. Groep G wordt gecompleteerd door Albanië, Luxemburg, Slovenië en Wit-Rusland.
Oranje had het beduidend slechter kunnen treffen. In Groep B moeten bijvoorbeeld Frankrijk, Italië en Oekraïne de degens kruisen. Verder zijn in Groep D Tsjechië en Duitsland aan elkaar gekoppeld, staan Zweden, Spanje en Denemarken tegenover elkaar in Groep F en moeten Engeland, Kroatië en Rusland zich in Groep E zien te kwalificeren.

Naast Groep B is Groep A een zeer zware poule. Als enige bestaat deze groep uit acht landen. De Belgen moeten het in groep A opnemen tegen Portugal, Polen, Servië en Montenegro, en Finland. Titelhouder Griekenland zit in Groep C en treft daarin onder andere Turkije en Noorwegen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-01-2006 13:09 by Chelman Profiel van Chelman

Wordt een pittig groepje voor Polen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-01-2006 13:12 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Tsja, dit horen ze dus met twee vingers in de neus te halen. Verreweg de makkelijkste poule. Vooral als ik kijk naar Groep A (Portugal, Polen, Servie, Belgie), Groep B (Frankrijk, Italie, Oekraine) en Groep F (Zweden, Spanje, Denemarken).

Afgelopen WK kwalificatie werd Roemenie met twee keer 2-0 naar huis gestuurd. En dan is Roemenie de sterkste tegenstander in deze poule...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 11-08-2006 17:21 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

Van Nistelrooy en Van Bommel niet in Oranje

11/8/2006 12:35

De uitnodiging voor de 'zieke' André Ooijer roept vraagtekens op. Maar vooral de namen van de spelers die níet zijn opgeroepen voor de oefeninterland van Oranje springen eruit.
Ruud van Nistelrooy en Mark van Bommel ontbreken in de achttienkoppige selectie die Van Basten samenstelde voor de oefeninterland tegen Ierland, dat woensdag als gastheer. Op de twee oud-PSV'ers was er tijdens het WK kritiek.

Ook is opvallend dat er voor Maarten Stekelenburg geen plaats is in de Oranje-selectie. De Ajax-doelman was op het WK nog Henk Timmer gepasseerd in de pikorde en fungeerde als tweede man achter Edwin van der Sar.

Hoewel hij al op mocht draven in de voorbereiding op het WK, mag Klaas-Jan Huntelaar zich nu opmaken voor zijn debuut in het Nederlands elftal. De Ajacied behoort tot de groep van achttien spelers die het op 16 augustus gaan opnemen tegen Ierland

Huntelaar is een van de drie jeugdinternationals, die het afgelopen zomer schopten tot Europees kampioen. Stijn Schaars (AZ) en Urby Emanuelson (Ajax) zijn de andere twee uit het keurcorps van Foppe de Haan. Gijs Luirink, die wel was opgenomen in de voorlopige selectie, heeft de stap niet kunnen maken.

Opvallend genoeg zit ook André Ooijer bij de selectie. De verdediger leeft in onmin met zijn club PSV en heeft zich ziek gemeld om een transfer af te dwingen. Voor Van Basten blijkbaar geen reden de Amsterdammer thuis te laten.

Dat Giovanni van Bronckhorst en Khalid Boulahrouz ontbreken is een goede verklaring. De twee verdedigers zijn door hun rode kaart op het WK geschorst voor het eerste EK-kwalificatiewedstrijd. Van Basten wil daarom de interland tegen Ierland gebruiken om alternatieven te proberen.


SELECTIE NEDERLAND



Doel: Henk Timmer (Feyenoord) en Edwin van der Sar (Manchester United).
Verdediging: Urby Emanuelson en John Heitinga (Ajax), Tim de Cler, Kew Jaliens, Joris Mathijsen (AZ) en André Ooijer (PSV).
Middenveld: Wesley Sneijder (Ajax), Stijn Schaars (AZ), Nigel de Jong, Rafael van der Vaart (Hamburger SV), en Denny Landzaat (Wigan Athletic)
Aanval:Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Chelsea), Dirk Kuijt (Feyenoord) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-08-2006 1:36 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

België - Kazachstan 0-0

behoeft geen verdere uitleg


Faustian Spirit of the Earth


creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 17-08-2006 12:56 by creature of the nigh Profiel van creature of the nigh

quote:
Op 17 augustus 2006 1:36 schreef cataclysm child het volgende:
België - Kazachstan 0-0

behoeft geen verdere uitleg


jammer dat ik niet meer in Belgie woon


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-08-2006 18:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ziekelijk gewoon


signature


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 17-08-2006 18:50 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 17 augustus 2006 18:47 schreef Hypnos het volgende:
ziekelijk gewoon

typisch gewoon


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-08-2006 1:35 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 17 augustus 2006 18:50 schreef Beli Mawr het volgende:
typisch gewoon


idd, het boeit me allemaal zo niet meer

ze bakken er toch niets van


Faustian Spirit of the Earth


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 18-08-2006 8:54 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Toch jammer, een sterk België is een stuk leuker dan deze ellende... Een goede pot tussen oranje en de rode duivels doet me normaal wel altijd wat...


Dear dirty delightful old drunken old days


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 19-08-2006 2:09 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

maar tegen topploegen spelen ze de laatste jaren redelijk goed, alleen tegen de kleintjes laten ze het altijd afweten


Faustian Spirit of the Earth


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 19-08-2006 15:11 by Vampire John Profiel van Vampire Johnhttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 17 augustus 2006 1:36 schreef cataclysm child het volgende:
België - Kazachstan 0-0

behoeft geen verdere uitleg


Hoezo, had Kazachstan een totale off-dag???


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-08-2006 15:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 19 augustus 2006 15:11 schreef Vampire John het volgende:
Hoezo, had Kazachstan een totale off-dag???


nee, een Hollandse trainer


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-08-2006 15:14 by spectre Profiel van spectre

lol


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 01-09-2006 9:28 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
'Duel in PSV-stadion in het donker'

ARNHEM - Werknemers van de vier grote energiebedrijven zullen woensdag bij de voetbalinterland Nederland-Wit Rusland de stroom in het PSV-stadion onderbreken. Dit doen zij uit onvrede met de aanstaande splitsing van de energiebedrijven. Dat liet LME, het platform van ondernemingsraden in de energiesector, vrijdag weten.

"Tot nu toe probeerde het LME zijn argumenten tegen de splitsingswet voor het voetlicht te brengen via vriendelijke acties en een bescheiden mediacampagne. Nu het wetsvoorstel al richting Eerste Kamer wordt gestuurd, lijkt hardere actie onontkoombaar", zo schrijft het Landelijk Medezeggenschapsplatform Energiedistributiebedrijven vrijdag in een verklaring. LME vertegenwoordigt de ondernemingsraden van Essent, Nuon, Eneco en Delta.

Eind oktober buigt de Eerste Kamer zich over de splitsingswet. Als gevolg van de nieuwe wet moeten de Nederlandse energiebedrijven, zoals Essent en Nuon, worden opgesplitst in een leverings- en netwerkbedrijf. Op die manier wil het kabinet gelijke toegang tot de netten garanderen, onder meer voor nieuwe energieleveranciers. Maar de energiebedrijven vrezen na splitsing een makkelijke overnameprooi te worden van de veelal ongesplitste buitenlandse energieconcerns.



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-09-2006 1:48 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Luxemburg - Nederland 0-1
Italië - Litouwen 1-1


Faustian Spirit of the Earth


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 03-09-2006 18:31 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 3 september 2006 1:48 schreef cataclysm child het volgende:
Luxemburg - Nederland 0-1

Damn wat was dat slecht, ik hoop dat van Basten nu eindelijk wakker wordt.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen