|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook al bestaat er al een Top 10 2005 topic, roep ik iedereen op om in dit topic (nogmaals) zijn/haar definitieve album jaarlijst 2005 te plaatsen. Deze lijstjes ga ik vervolgens samenvoegen, zodat ik namens ZM er een jaarlijst van ga maken die vervolgens op de frontpage zal verschijnen, net als vorig jaar gebeurd is. Een paar opmerkingen vooraf: - Graag niet teveel dom lullen en slowchatten tussen de lijstjes door, zodat ik een beetje overzicht kan houden; - Het album moet in 2005 uitgekomen zijn; - Uiteraard is het maar toegestaan om 1 lijst te plaatsen. Dit zal nauwkeurig in de gaten worden gehouden; - Ivm vorige punt: je moet geregistreerd zijn bij ZM vóór vandaag 15-12-2005. Dit om dubbele registraties via andere IP adressen tegen te gaan. Ja ja, we zijn streng… - Graag je lijst plaatsen vóór maandag 9 januari as.!!! De lijstjes worden dus na 8 januari niet meer meegeteld en de uitslag zal daarna spoedig op de FP te zien zijn; - Graag volledige titels; - Let op jaar van release aub. Alleen 2005! Twijfelgevallen doen we niet moeilijk over; - Maximaal een top 20 is toegestaan! Minimaal 10. Lijstjes korter dan 10 worden geschrapt; - Geen re-releases, geen boxsets, geen verzamelaars en geen singles. - Mocht je je in dit topic geplaatste lijst willen wijzigen, quote dan aub je lijst, pas 'm aan en geef ff aan wat je gewijzigd hebt. Dit zodat ik niet steeds hoef terug te zoeken. Mailen mag natuurlijk ook. Zie profiel. Bedankt voor de moeite alvast en voor het in acht nemen van bovenstaande punten! Uiteraard hoop ik weer op zoveel mogelijk reacties! Alvast het goede voorbeeld van ondergetekende: 1 <code> - Nouveau Gloaming 2 Opeth - Ghost Reveries 3 Between the Buried and Me - Alaska 4 Porcupine Tree - Deadwing 5 Extol - The Blueprint Dives 6 Gehenna - WW 7 The Fall of Troy - Doppelganger 8 Gojira - From Mars to Sirius 9 Dornenreich - Hexenwind 10 Meshuggah - Catch 33 11 Burst - Origo 12 Lunar Aurora - Mond 13 Deathspell Omega - Kenose 14 The Red Chord - Clients 15 Arcturus - Sideshow Symphonies 16 1349 - Hellfire 17 Cryptopsy - Once Was Not 18 Despised Icon - The Healing Process 19 Dredg - Catch Without Arms 20 PsyOpus - Ideas of Reference Namens Zwaremetalen alvast bedankt voor jullie medewerking! Robert [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 27-12-2005 17:14] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
mogen deze er ook in Vader - the art of war The secrets of the Moon - exhibitions Negura Bunget - Inarborat Kosmos Mcds beetje? thank you! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 15-12-2005 22:53] signature |
|
quote:Nou bij nader inzien: vooruit. Ik heb de regeltjes iets aangepast Anders krijgen we dat geouwehoer over wel of niet een MCD. Heb ik dus geen zin in. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 15-12-2005 22:21] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wanneer is iets een MCD, en wanneer een single? Ik bedoel b.v.: http://www.sigur-ros.co.uk/band/disco/hoppipolla.php Tijdsduur: ong. 18 minuten Nummers: 3 |
|
quote:Wanneer het nummer reeds afkomstig is van een volledige cd. In dit geval is het dus een single. Een MCD is dus een nieuwe release die los staat van een volldig album. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
een single is als het in een plat doosje verkocht wordt of in een karton hoesje. signature |
|
Dan wordt dit 'm. 1. Sigur Ros - Takk 2. The Mars Volta - Scab Dates 3. … And You Will Know Us By the Trail of Dead - Worlds Apart 4. The Mars Volta - Frances the Mute 5. Coldplay - X & Y 6. Bloc Party - Silent Alarm 7. Editors - The Back Room 8. Deathspell Omega - Kenose 9. Franz Ferdinand - You Could Have it So Much Better With 10. Lunar Aurora - Mond 11. Queens of the Stone Age - Lullabies to Paralyze 12. Arcturus - Sideshow Symphonies 13. 30 Seconds to Mars - A Beautiful Lie 14. Rapture - The Silent Stage 15. Primordial - The Gathering Wilderness 16. Amusement Parks on Fire - Amusement Parks on Fire 17. Paradise Lost - Paradise Lost 18. A-Frames - Black Forest Afknapper van 't jaar: Dream Theater - Octavarium |
|
01. Extol - The Blueprint Dives 02. Zeraphine - Blind Camera 03. Darkane - Layers of Lies 04. Riverside - Second Life Syndrome 05. Fields of the Nephilim - Mourning Sun 06. Darkseed - Ultimate Darkness 07. Project Pitchfork - Kaskade 08. Dark Suns - Existence 09. Non Human Level - Non Human Level 10. Draconian - Arcane Rain Fell 11. Nevermore - This Godless Endeavor 12. The Old Dead Tree - The Perpetual Motion 13. Solefald - Red for Fire (An Icelandic Odyssey part I) 14. Dark Tranquillity - Character 15. Deine Lakaien - April Skies no text supplied |
|
En hier is de Hypnos-lijst 1. Lost Soul - Chaostream 2. Equilibrium - Turis Fratyr 3. Negura Bunget - Inarborat Kosmos 4. Dark Funeral - Attera Totus Sanctus 5. Terror 2000 - Terror for sale 6. Necrophagia - Harvest ritual part I 7. Lunar Aurora - Mond 8. Vader - the art of war 9. Shining - the eerie cold 10. Exodus - Shovel headed kill machine 11. Fallen - A tragedy's bitter end 12. Secrets of the Moon - The exhibition 13. Project Hate - Armageddon march eternal 14. Deathspell Omega - Kenose 15. Ritual Carnage - I, infidel 16. Lurker of Chalice - Lurker of Chalice 17. Bolt Thrower - Those once loyal 18. Masterplan - Aeronautics 19. Lullacry - vol.4 20. Rotten Sound - Exit Die Fallen is van 2004? Ik hoop er gene vergeten te hebben. tegenvallers : Soilwork , Fear Factory, Arch Enemy, ... Sunn o)), Mutiilation en Grimfist vallen net af... WAAROM GEEN 25?????? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-12-2005 1:00] signature |
|
quote:http://www.zwaremetalen.com/recensie/4002.html Zie ook onderaan bij reacties. Telt gewoon als 2005 release. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
lijst is aangepast nu kan ik met een gerust hart gaan slapen signature |
|
1.Callenish Circle - Pitch Black Effects 2.Testament - Live In London 3.Soilwork - Stabbing the drama 4.Nevermore - This Godless Endeavor 5.Exodus - Shovel headed kill machine 6.Arch Enemy - Doomsday Machine 7.Dew Scented - Issue IV 8.Kreator - Enemy of God 9.Darkane - Layers of Lies 10.Strapping Young Lad - Alien 11.Fear Factory - Transgression [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 16-12-2005 16:35] |
|
quote: Geeft het nog met dik gedrukte letters aan en dan post ie nog een top 20... En hij is niet de enige trouwens. Mijn lijst: 01) Novembers Doom - The Pale Haunt Departure 02) Draconian - Arcane Rain Fell 03) Reverend Bizarre – Crush the Insects 04) Mournful Congregation - Monad Of Creation 05) Mourning Beloveth - A Murderous Circus 06) Life of Agony – Broken Valley 07) Evoken - Antithesis of Light 08) Thee Plague of Gentleman - Primula Pestis 09) Rapture - The Silent Stage 10) Opeth - Ghost Reveries [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 16-12-2005 8:52] |
|
Damn zeg .. word weer flink nadenken ERG goed doomjaartje YOB, Khanate, Sunn O)), Earth |
|
quote:Nou okee, dat had iets duidelijker gemogen. Is aangepast. Toch heb ik dudielijk aangegeven dat het maximaal een top 20 mag zijn: quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Begrijpend lezen is wel moeilijk of niet? |
|
20 was eigenlijk te weinig, 2005 is een prima muziekjaar: 1. Burst - Origo 2. Buried Inside - Chronoclast 3. Overmars - Affliction, Endocrine..Vertigo 4. 65 Days of Static - One Time For All Time 5. Augury - Concealed 6. Explosions In The Sky - The Rescue 7. Kylesa - To Walk A Middle Course 8. Akercocke - Words That Go Unspoken.. 9. Between the Buried and Me - Alaska 10. Gojira - From Mars to Sirius 11. Crowbar - Lifesblood for the Downtrodden 12. Cephalic Carnage- Anomalies 13. Khanate - Capture/Release 14. Infernal Poetry - Beholding the Unpure 15. Sigur Rós – Takk 16. Gorefest – La Muerte 17. Code - Nouveau Gloaming 18. Unearthly Trance - In The Red 19. Obituary - Frozen In Time 20. Immolation - Harnessing Ruin |
|
1. Gorefest - La muerte 2. Opeth - Ghost reveries 3. System of a Down - Mezmerize/Hypnotize 4. Nile - Annihilation of the wicked 5. Obituary - Frozen in time 6. Pro-Pain - Prophets of doom 7. Chimaira - Chimaira 8. Soulfly - Dark ages 9. Dimmu Borgir - Stormblast (mag dat? ) 10. Cephalic Carnage - Anomalies She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:pfff jezus weer zo'n uitzondering... Ik zeg JA, aangezien dit geen re-release is, maar een heropgenomen versie. *zucht* Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
1. Bolt Thrower -*- Those once Loyal 2. Opeth -*- Ghost Reveries 3. Strapping young Lad -*- Alien 4. Soilwork -*- Stabbing the drama 5. Deeds of Flesh -*- Crown of souls 6. NiN -*- With Teeth 7. Nevermore -*- The Godless ...... 8. Spiritual Beggers -*- Demons 9. Bile -*- The shed 10. Life of agony -*- Broken Valley. En nog wel een paar maar kan er zo niet op komen... [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 16-12-2005 11:13] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
hoe gaat het in zijn werk als ik een lijst zou posten zonder louter metalwerken? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Is al gedaan eerder deze thread. Ik vermoed alleen dat die nominaties niet al te hoog zullen eindigen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Vooral omdat je zelf ook een mCD hebt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
1. Opeth - Ghost Reveries 2. Mourning Beloveth - A Murderous Circus 3. Draconian - Arcane Rain Fell 4. The Old Dead Tree - The Perpetual Motion 5. Porcupine Tree - Deadwing 6. Dark Suns - Existence 7. The Vision Bleak - Carpathia: A Dramatic Poem 8. Primordial – The Gathering Wilderness 9. Magica - Lightseeker 10. Green Carnation - The Quiet Offspring 11. Fallen - A Tragedy's Bitter End 12. Between The Buried And Me - Alaska 13. Moonsorrow - Verisäkeet 14. Primordial – The Gathering Wilderness 15. Life of Agony – Broken Valley I Find That I Am Not There... |
|
wat heeft iedereen toch met die laatste opeth? die valt me elke keer toch weer tegen |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |