IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : The Ruins of Beverast Vorige pagina | Volgende pagina
Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 05-01-2018 0:53 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2018 0:22 schreef iPim het volgende:
Omdat we 'm gemist hadden maar hij wel hoog in de jaarlijst staat. Beter laat dan nooit!
ZM plaat van het jaar gemist.





Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-01-2018 1:03 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2018 0:53 schreef Tommeh het volgende:
ZM plaat van het jaar gemist.






Amenra hadden we gewoon hoor

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 05-01-2018 1:03]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 05-01-2018 11:42 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Mijn nummer 1 van het jaar. Het album geeft nog steeds geheimpjes prijs. En dat definieert een groeiplaat. Unieke band. Geweldig album.

Edit: review gecheckt. Kan ik me verder helemaal in vinden, hoewel mijn persoonlijk score nog hoger zou zijn. Maar score is veel minder belangrijk dan de inhoud van een review imho.

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 05-01-2018 11:44]



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 05-01-2018 11:55 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Hou je 'em wel binnen op Roadburn, Dirge?


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 05-01-2018 11:59 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2018 11:55 schreef ColdheartMinor het volgende:
Hou je 'em wel binnen op Roadburn, Dirge?


Ligt eraan in welke zaal RoB speelt.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-01-2018 12:01 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Prima album hoor, maar bevalt mij net iets minder dan de vorige, die mij net iets minder beviel dan de vorige.

Ik zet hem nog eens op.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 05-01-2018 12:05 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2018 11:59 schreef Buiksmurf het volgende:
Ligt eraan in welke zaal RoB speelt.




Maar dat komt wel goed. Brain orgasm kan ook.

@Mark. Dat was ook mijn eerste gedachte. Hij stond alleen standaard op mijn telefoon, waardoor ik 'm vaker ben gaan luisteren en dan ontdek je dus steeds meer. Het is geen gemakkelijke plaat (de vorige was veel toegankelijker in dat opzicht). Het is niet mijn favoriete ROB plaat. Welke dat wel is, ben ik nog niet uit.



Northward
Usericon van Northward
Posted 05-01-2018 12:26 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

De eerste twee platen zijn super. De twee daarna ook goed, maar al niet meer van hetzelfde niveau. De nieuwe is zeker niet slecht, maar het gaat meer langs me heen, pakt me minder helaas.

De show op Roadburn vijf jaar geleden was wel echt sterk.
Eerste show ooit ook dacht ik.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 05-01-2018 12:29 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Mee eens. Unlock the Shrine en Rain Upon the Impure zijn van ongeëvenaarde klasse. Foulest Semen is net een tikje minder maar nog steeds dikke heersch.

Blood Vaults en Exuvia vind ik eigenlijk de minste van TRoB, maar aangezien die laatste in m'n top 10 stond kan je nagaan hoe episch gaaf ik die eerste 2 platen vind.



Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-01-2018 7:44 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2018 0:22 schreef iPim het volgende:
Omdat we 'm gemist hadden maar hij wel hoog in de jaarlijst staat. Beter laat dan nooit!


Pijnlijk om te zien hoeveel platen uit de bovenste regionen van de jaarlijst jullie gemist hebben en waarvan in de laatste week van het jaar nog snel een review voor werd geschreven.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 08-01-2018 16:18 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2018 7:44 schreef Mark Z het volgende:
Pijnlijk om te zien hoeveel platen uit de bovenste regionen van de jaarlijst jullie gemist hebben en waarvan in de laatste week van het jaar nog snel een review voor werd geschreven.


Ik vind het wel meevallen, eigenlijk. Acht releases in totaal, geloof ik. Ayreon, Godflesh, Power Trip en Venenum waren niet bij ons binnen gekomen als promo. En die nieuwe Ulver hebben we uiteindelijk ook maar laten liggen, omdat dat echt heel ver van metal af staat.

The Ruins Of Beverast, Suffocation, Audn en Grave Pleasures waren wel binnengekomen en hadden we natuurlijk al moeten hebben, maar als je werkt met vrijwilligers kan je niemand forceren om een bepaalde plaat op te pakken. Als er dagelijks 50 promo's binnenkomen, vliegen dergelijke belangrijke platen wel eens onder de radar.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 08-01-2018 16:35 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

[sluikreclame][grapje]Ik ga 'em echt tyfushard flippen als Faal er straks niet op staat. [/grapje][/sluikreclame]

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 08-01-2018 16:35]


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 08-01-2018 16:47 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2018 16:35 schreef ColdheartMinor het volgende:
[sluikreclame][grapje]Ik ga 'em echt tyfushard flippen als Faal er straks niet op staat. [/grapje][/sluikreclame]


We hoeven ons alleen zorgen te maken dat we recensies hebben van platen die in de top 50 van de jaarlijst komen

Zonder gein: plaat is al een kleine maand binnen en allang verdeeld. Die recensie komt er sowieso!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 08-01-2018 17:39 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2018 16:47 schreef iPim het volgende:

Zonder gein: plaat is al een kleine maand binnen en allang verdeeld. Die recensie komt er sowieso!


Mannenliefde voor iPim.


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 24-03-2020 7:33 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht



Split met Mourning Beloveth genaamd "Don't Walk On The Mass Graves". Komt uit op 27 Maart.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 24-03-2020 10:44 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Oeh, zo even voor gaan zitten. Eigenlijk ook wel benieuwd naar wat MB anno nu doet.



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 26-03-2020 19:45 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Weer een mooie track.



Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 29-05-2020 6:35 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht





Van de split met Almyrkvi.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 28-11-2020 14:23 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht



Northward
Usericon van Northward
Posted 28-11-2020 15:02 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Mooi nieuws, siked


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 28-11-2020 19:07 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Gaaf! Exuvia is misschien wel mijn favoriete The Ruins of Beverast-plaat geworden, dus ik ben erg benieuwd.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-11-2020 12:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

yupyupyup


signature


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-12-2020 14:30 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2020 19:07 schreef HierIsMike het volgende:
Gaaf! Exuvia is misschien wel mijn favoriete The Ruins of Beverast-plaat geworden, dus ik ben erg benieuwd.


Exuvia heb ik ook hoog zitten. Deze track doet me verder nog niet zoveel. Of ligt het aan mij?




Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 15-12-2020 14:35 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Poeh, hij wil te graag op die nieuwe track. Heel veel veranderingen, maar nergens bereikt hij echt diepgang. Het wordt nog een hele kluif om Exuvia te evenaren, wat een heerlijk occulte plaat was dat.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 15-12-2020 14:56 by Diarrepelsteeltje Wijzig reactieProfiel van DiarrepelsteeltjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2020 14:30 schreef Dirge for november het volgende:
Of ligt het aan mij?

Nee.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen