IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : The Ruins of Beverast Vorige pagina | Volgende pagina
Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 13-04-2013 10:23 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Even zonder flauw gewauwel. Ik heb de oudere werken van TRoB nu meerdere malen geprobeerd, maar het wilt er hier stomweg niet in. Ja, er kwamen momenten voorbij dat ik het gevoel kreeg het te begrijpen, maar deze waren zo vluchtig dat het maar weinig impact heeft weten te maken.
Vrij irritant aangezien zo'n beetje alles om deze band heen schreeuwt dat ik er verzot op zou moeten zijn.

Misschien over een paar jaartjes, wanneer de balletjes dan toch gezakt zijn.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-04-2013 10:30 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Welke albums heb je over? De eerste twee of de eerste drie?
"Unlock the Shrine" is hiernendaar ook gewoon een wat fragmentarisch album. "Rain upon the Impure" staat al sinds'ie uit is in de kast, maar om een of andere reden nooit aan toe gekomen. Momenteel als ik TRoB wil horen (ééns in de twee/drie weken ofzo) is het voor mij een keuze tussen of heerlijke, sfeervolle Duitse black of een episch blackend dark metalalbum met vol geluid. RUtP is totaal niet geprogrammeerd.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 13-04-2013 11:06 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Rain upon the Impure en Unlock the Shrine.
Foulest trek ik dan weer bijzonder goed (al verslapt mijn aandacht wel richting het eind). Is die demo de moeite waard?


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-04-2013 11:10 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 13 april 2013 11:06 schreef Sisyphos het volgende:
Rain upon the Impure en Unlock the Shrine.
Foulest trek ik dan weer bijzonder goed (al verslapt mijn aandacht wel richting het eind). Is die demo de moeite waard?
Die demo heb, en ken ik derhalve, niet.
Maar op die compilatie-EP staan sowieso wel een paar gave dingetjes!

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 13-04-2013 11:10]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-04-2013 11:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2013 9:43 schreef Kvelgeest het volgende:
Jaja, beetje in je KoK-slipje CHD luisteren en dan hier zeuren over een zogenaamd vermoorde sfeer. Bereid je voor op een duchtige afranseling vanmiddag, knul!

ಠ_ಠಠ_ಠ

Ja.

Het is van beklemmende doom/black naar standaard trage doom gegaan zo ongeveer. Het enige leuke is die hoge gitaarlijn die erdoor loopt maar wel veel te lang duurt


I wish I was a butterfly


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 13-04-2013 14:23 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Gisteren nog eens de 3 albums na elkaar beluisterd en hoewel er op de eerste 2 ook meerdere composities staan die ik echt vet vind, blijft men voorkeur gaan naar Foulest. Misschien wel door mijn voorliefde voor doom en het toch iets minder black is. Dit nieuwe nummer trek ik dan ook bijzonder goed.
Kan niet wachten om ze over een week live te ervaren!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 13-04-2013 15:23 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 13 april 2013 11:06 schreef Sisyphos het volgende: Is die demo de moeite waard?
Die zet ik sneller op dan de twee albums die erna komen. Lekker stofzuigeren.


xiweinx
Usericon van xiweinx
Posted 13-04-2013 19:11 by xiweinx Wijzig reactieProfiel van xiweinxQuote dit bericht

Ik ben al jaren fan en ik kan dit wel hebben. Prachtig nummer.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-04-2013 22:34 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Met je staightedge..


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-04-2013 12:59 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Wat een slecht(e) geluid/productie heeft RUtI, zeg. Veel te 'nauw' en 'murky' waardoor de muziek totaal niet uitkomt.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 14-04-2013 13:32 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2013 12:59 schreef Kvelgeest het volgende:
Wat een slecht(e) geluid/productie heeft RUtI, zeg. Veel te 'nauw' en 'murky' waardoor de muziek totaal niet uitkomt.


De productie went. Rain upon the Impure vind ik het beste werk met Unlock the Shrine er vlak achter.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


xiweinx
Usericon van xiweinx
Posted 14-04-2013 19:28 by xiweinx Wijzig reactieProfiel van xiweinxQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2013 22:34 schreef Kvelgeest het volgende:
Met je staightedge..


Beestig. Je zou het eens moeten proberen, man!


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-04-2013 20:49 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Sorry, ik ben niet geretardeerd.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-04-2013 20:56 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Even normaal doen tegen Retardo.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 14-04-2013 21:05 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

en de groetjes natuurlijk.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 15-04-2013 19:26 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2013 1:24 schreef Argh het volgende:
Nieuw spul voor de liefhebbers




Klinkt de twee keer al een stuk beter. Best wel FSoaSE, die vond ik het begin ook matig, maar werd na een tijdje pas goed.
Verwacht ook wel dat er feller werk te horen valt op de nieuwe. Althans dat hoop ik ook. Een nummer als Between Bronze Walls is echt geniaal.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 15-04-2013 19:27 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2013 12:59 schreef Kvelgeest het volgende:
Wat een slecht(e) geluid/productie heeft RUtI, zeg. Veel te 'nauw' en 'murky' waardoor de muziek totaal niet uitkomt.


Dat went inderdaad. Eerste keer het volume maar opschroeven om wat te horen, maar na een tijd valt het op zijn plek.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 09-05-2013 7:25 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

"Blood Vaults" blijft maar terugkomen. Welk onderwerp moet ik me hierbij voorstellen? Heeft de man achter dit project ooit iets uit de doeken gedaan over z'n thema's?

Wat zijn "The Ruins of Beverast"? Waar liggen ze?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Afschuwelijk
Usericon van Afschuwelijk
Posted 09-05-2013 7:57 by Afschuwelijk Wijzig reactieProfiel van AfschuwelijkQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2013 7:25 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
"Blood Vaults" blijft maar terugkomen. Welk onderwerp moet ik me hierbij voorstellen? Heeft de man achter dit project ooit iets uit de doeken gedaan over z'n thema's?

Wat zijn "The Ruins of Beverast"? Waar liggen ze?


Beverast is een verbastering van het woord Bifröst, wat in de Noorse mythologie de brug tussen Asgard en Midgard is.

Waar het Bloodvault gedoe vandaan komt, weet ik niet.


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 27-05-2013 21:33 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

Voor de geïnteresseerde(n): de gehele show van The Ruins of Beverast @ Deathkult Open Air in 5 delen:

1 - Intro & "The Mine"
2 - "Kain's Countenance Fell" & "Between Bronze Walls"
3 - "50 Forts Along the Rhine"
4 - "Malefica"
5 - "I Raised This Stone As a Ghastly Memorial" & outro

http://www.youtube.com/watch?v=8OrxPNkatrU&list=PL9TiGl4zcPJFbHtuVMTvAZ-2JzvRYXN2a&index=1



Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 01-06-2013 13:46 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Is het album nu al uit?


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 01-06-2013 13:53 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

Neen.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 01-06-2013 14:02 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht



Eind april/begin mei...


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 01-06-2013 15:56 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Pas leren kennen dit. Goed spul!


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 17-06-2013 7:17 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2013 14:02 schreef Nimbus het volgende:


Eind april/begin mei...


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen