IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : The Ruins of Beverast Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-03-2007 20:09 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik heb een paar weken geleden die Unlock The Shrine gescoord. Ik vind dit wel lekkere relaxte sfeermuziek eigenlijk. (op het allerlaatste stukje na dan... )

Het doet me in de verte ook wel een beetje aan Det Som Engang Var en/of Filosofem van Burzum denken.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-03-2009 14:43 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Gisteren dus Rain Upon the Impure gekocht, had dit eerder moeten checken. Hele gave sfeervolle plaat


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-03-2009 1:27 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er dit jaar een nieuwe plaat komt, ik hoop het in ieder geval


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 03-03-2009 1:32 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2009 1:27 schreef cataclysm child het volgende:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er dit jaar een nieuwe plaat komt, ik hoop het in ieder geval




Werd ook wel weer tijd eigenlijk, de vorige is alweer van 2006.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 24-03-2009 21:47 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ja, die ben ik maar weer aan het luister. God, wat een meestwerk. De riffs, de zang, de ondergesneeuwde productie; wát een sfeer ademt dat schijfje uit


Zijn de nummers van de splits trouwens wat?
Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik daar nog niet bekend mee ben.

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 24-03-2009 21:49]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-03-2009 21:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

war??


signature


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 24-03-2009 21:56 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

??


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-03-2009 21:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

waar gelezen? moet op FP


signature


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 24-03-2009 22:01 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Nouja, hij heeft er eentje met Urfaust en eentje met Deathgate Arkanum/Anti/Nihil Nocturne, zie ik. Beide uit 2007. Daar heb ik nog niks van gehoord, vandaar mijn vraag.

Of is dit nog steeds niet wat je bedoeld?

quote:
Op 3 maart 2009 1:27 schreef cataclysm child het volgende:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er dit jaar een nieuwe plaat komt, ik hoop het in ieder geval


Of bedoel je deze "gelezen"?

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 24-03-2009 22:02]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-05-2009 21:27 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2009 1:27 schreef cataclysm child het volgende:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er dit jaar een nieuwe plaat komt, ik hoop het in ieder geval


Het nieuwe album van The Ruins of Beverast is al opgenomen en gemixed, alleen het artwork en de mastering moet nog worden gedaan.

Tegelijk met de release van de nieuwe plaat verschijnen de eerste twee platen op normaal vinyl en komt er een re-release van het eerste album op CD.

Plaat schijnt een verrassing te worden, ben nu zeer benieuwd en hopelijk heb ik mijn plaat van het jaar te pakken.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 14-05-2009 0:50 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2009 21:27 schreef Lionheart het volgende:
Het nieuwe album van The Ruins of Beverast is al opgenomen en gemixed, alleen het artwork en de mastering moet nog worden gedaan.



Hehe, toevallig kreeg ik net hetzelfde antwoord toen ik een maand geleden via mail erover informeerde


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-05-2009 0:53 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Van Sveinn?


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 14-05-2009 1:13 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Jep, op 11/04 exact


Faustian Spirit of the Earth


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 14-05-2009 12:53 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 24 maart 2009 21:47 schreef Metalhead22 het volgende:
Zijn de nummers van de splits trouwens wat?
Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik daar nog niet bekend mee ben.

Late reactie, misschien heb je ondertussen al geluisterd, maar goed. Dat nummer van de split met Urfaust (The Moselle Enigma... is a Tale About All That Frightens Man) is in ieder geval erg goed. Kan er niet echt de vinger op leggen, maar klinkt wel anders dan de full-lengths.



El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 29-05-2009 14:14 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Rain upon the Impure . Inderdaad erg goed. Het volume is wat laag maar hinderlijk is het niet. Sfeerrijk ende duister.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 29-05-2009 14:27 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Dat nieuwe album een tijdje geleden gehoord (ruwe verzie, zonder mastering) en het klonk op het eerste gehoor weer enorm gaaf...

goed, er zat wel wat drank in de pokkel, dus mijn luisterend oor kan enigszins bedrogen zijn..

maar goed, we wachten wel op het eindproduct


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-08-2009 8:59 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Nieuws over de nieuwe plaat:

quote:
"Foulest Semen of A sheltered Elite" will be released on vinyl and CD the 11th of September. Presale will start somewhen end of the month.
Best regards,
Sveinn




Faustian Spirit of the Earth


Northward
Usericon van Northward
Posted 12-08-2009 11:40 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Geweldig nieuws!!


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 12-08-2009 11:43 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Helemaal super!


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 12-08-2009 11:47 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Ontzettend tof!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 12-08-2009 19:33 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2009 8:59 schreef cataclysm child het volgende:
Nieuws over de nieuwe plaat:






Sveinn maar weer eens gemaild?

Duurt niet lang meer en gelijk ook op vinyl.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-08-2009 19:37 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ja, ik begon benieuwd te worden


Faustian Spirit of the Earth


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 12-08-2009 19:45 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Eindelijk


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-08-2009 20:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zo, sebiets es op FP smijten


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 23-08-2009 13:07 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

De nieuwe The Ruins of Beverast komt uit op 11 september en heet Foulest Semen of A Sheltered Elite:



1. I Raised this Stone as a Ghastly Memorial 10:31
2. Alu 00:51
3. God's Ensanguined Bestiaries 08:33
4. Mount Sinai Moloch 12:27
5. Transcending Saturnine Iericho Skies 00:46
6. Kain's Countenance Fell 08:37
7. The Restless Mills 12:09
8. Theriak - Baal - Theriak 01:22
9. Blood Vaults (II - Our Despots Cleanse the Levant) 09:19
10. Arcane Pharmakon Messiah 15:14
Total playing time 01:19:49



Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen