IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : The Ruins of Beverast Vorige pagina | Volgende pagina
Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 16-03-2013 2:44 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

En terecht!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Yucca
Usericon van Yucca
Posted 19-03-2013 20:09 by Yucca Wijzig reactieProfiel van YuccaQuote dit bericht

http://www.metal-archives.com/~metalarc/board/viewtopic.php?f=1&t=97116

Nieuw album op komst:

Blood Vaults, - The Blazing Gospels Of Heinrich Kramer

Eind april, begin mei blijkbaar.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-03-2013 20:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 19-03-2013 22:20 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 23-03-2013 14:45 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2013 20:26 schreef Hypnos het volgende:


+1


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 24-03-2013 9:43 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Hm, vreemd genoeg kan ik enkel een paar nummers van zijn laatste plaat goed pruimen. Zowel unlock als rain als de oerfaust split gaan er hier echt niet in.

Snap er geen kut van.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 24-03-2013 9:52 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2013 9:43 schreef Sisyphos het volgende:
Hm, vreemd genoeg kan ik enkel een paar nummers van zijn laatste plaat goed pruimen. Zowel unlock als rain als de oerfaust split gaan er hier echt niet in.

Snap er geen kut van.
Rain Upon the Impure al gechecked? Toch ff doen yo, volgens vele z'n beste werk.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 24-03-2013 11:39 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2013 9:52 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Rain Upon the Impure al gechecked? Toch ff doen yo, volgens vele z'n beste werk.

Ik krijg het al jarenlang aangeraden maar kom er echt niet in.
Kan je ook niet vertellen waarom niet, gezien ik alles wat de plaat heeft helemaal fantastisch zou moeten vinden.


Argh
Usericon van Argh
Posted 12-04-2013 1:24 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Nieuw spul voor de liefhebbers



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 12-04-2013 2:11 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

WTF autotune


Argh
Usericon van Argh
Posted 12-04-2013 2:15 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Niet opgevallen. Ik weet wel dat ik het 'reverb' effect mis en de productie te gepolijst vindt waardoor de sfeer die op eerdere platen ten gehore werd gebracht weg valt.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 12-04-2013 2:24 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2013 2:15 schreef Argh het volgende:
te gepolijst vindt waardoor de sfeer die op eerdere platen ten gehore werd gebracht weg valt.
Dit.
Valt toch ff tegen hoor.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 12-04-2013 2:25 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Vanaf 1:22.

Maar Foulest... is toch ook niet reverberig? Ik vind dit nummer er wel op lijken, iets meer doom dat wel.


Argh
Usericon van Argh
Posted 12-04-2013 2:29 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Niet mee eens. Nog genoeg reverb en echo'ende effecten te horen op die plaat. Productie juist net goed. Nu te steriel/te dichtbij ofzo. Weg sfeer.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 12-04-2013 8:40 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ik vind't niet verkeerd klinken, hoor. Dat gitaartje op de achtergrond dat de gehele tijd terugkomt vind ik erg tof. Zitten wel wat hipsterachtige tonen in verwerkt.
Hopelijk ook wat nummers met wat meer pit dan deze, maar ik wacht in spanning verder.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 12-04-2013 17:36 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Best een aardig nummer. Het echt ruwe was er bij de vorige plaat al af.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Andrei
Usericon van Andrei
Posted 12-04-2013 17:57 by Andrei Wijzig reactieProfiel van AndreiQuote dit bericht

Wow!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-04-2013 20:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2013 2:29 schreef Argh het volgende:
Niet mee eens. Nog genoeg reverb en echo'ende effecten te horen op die plaat. Productie juist net goed. Nu te steriel/te dichtbij ofzo. Weg sfeer.

+1


I wish I was a butterfly


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 13-04-2013 1:09 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Bij de eerste luisterbeurt was ik ook lichtjes teleurgesteld. Nadien nog een keer of 3 geluisterd en ben helemaal mee. Dit gaat verder waar Foulest... stopte en ik vind het prima


Faustian Spirit of the Earth


Northward
Usericon van Northward
Posted 13-04-2013 9:05 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Valt me goed mee, qua sound vind ik het niet zo verschillend van Foulest.
Al blijf ik vooral fan van de sound van de eerste twee.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-04-2013 9:43 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 12 april 2013 20:25 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
+1
Jaja, beetje in je KoK-slipje CHD luisteren en dan hier zeuren over een zogenaamd vermoorde sfeer. Bereid je voor op een duchtige afranseling vanmiddag, knul!

ಠ_ಠಠ_ಠ


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 13-04-2013 10:09 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Een aankomende plaat op Van die tegen valt?
Naaaaah, kan ik me echt niet voorstellen.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-04-2013 10:11 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 13 april 2013 10:09 schreef Sisyphos het volgende:
Een aankomende plaat op Van die tegen valt?
Naaaaah, kan ik me echt niet voorstellen.
Mocht je serieus zijn, dat Saligia klinkt goed saai, overbodig en uitgekauwd. Selim Lemouchi... weet ik ook nog niet helemaal.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 13-04-2013 10:16 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2013 10:11 schreef Kvelgeest het volgende:
Mocht je serieus zijn, dat Saligia klinkt goed saai, overbodig en uitgekauwd. Selim Lemouchi... weet ik ook nog niet helemaal.

Werkelijk? Misschien moet je de plaat eens afwisselen met die laatste van Gold en Verdunkeln.
ZALUG!


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-04-2013 10:18 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 13 april 2013 10:16 schreef Sisyphos het volgende:
Werkelijk? Misschien moet je de plaat eens afwisselen met die laatste van Gold en Verdunkeln.
ZALUG!
Gold heb ik helemaal overgeslagen.
Die laatste Verdunkeln vind ik niets mis mee, hoor. Wellicht minder dan die twee daarvoor, maarja.. Dat is dan natuurlijk ook topklasse.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen