IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : The Ruins of Beverast Vorige pagina | Volgende pagina
Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 07-09-2011 13:52 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Dit blijft toch zeer sterk:



G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 25-10-2011 13:08 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Rain Upon the Impure maar weer eens opgezet. Godverdomme wat is dit vette black. Zijn er naast Foulest Semen... Rain Upon...en Unlock the Shrines nog werken die het checken waard zijn?

Edit: Valt dit onder elite blackmetal samen met een Blut Aus Nord of een Emperor?

[Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 25-10-2011 13:12]


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-10-2011 13:55 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2011 13:08 schreef G.I.R.L. het volgende:
Edit: Valt dit onder elite blackmetal samen met een Blut Aus Nord of een Emperor?


elite black metal?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 25-10-2011 13:57 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Gewoon een stuk beter als de rest? Idk. D:


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-10-2011 13:58 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2011 13:57 schreef G.I.R.L. het volgende:
Gewoon een stuk beter als de rest? Idk. D:


Zoiets noemen ze geloof ik gewoon een "goeie band". Wat is het volgende? Elite-schlagers?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 25-10-2011 14:01 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up



Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 25-10-2011 14:22 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2011 13:08 schreef G.I.R.L. het volgende:
Rain Upon the Impure maar weer eens opgezet. Godverdomme wat is dit vette black. Zijn er naast Foulest Semen... Rain Upon...en Unlock the Shrines nog werken die het checken waard zijn?

Edit: Valt dit onder elite blackmetal samen met een Blut Aus Nord of een Emperor?


Er is wat nieuws uit geloof ik, zelf nog niet gehoord.
Uitstekende band natuurlijk, luister anders eens naar Funeral Mist, anders maar voor mij hetzelfde straatje van excellentie.

Edit: Verdunkeln, Graupel, Kermania, Lunar Aurora, etc
Die hele Duitse scene.

[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 25-10-2011 14:23]


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 25-10-2011 14:26 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2011 14:22 schreef Nimbus het volgende:
Er is wat nieuws uit geloof ik, zelf nog niet gehoord.

Enchanted By Gravemould. Soort compilatie, bevat ook 3 covers.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 25-10-2011 14:35 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Dia ja.
Van mijn betrouwbare bron gehoord dat ie goed is.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-10-2011 14:36 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

@ G.I.R.L.: Forteresse, Antediluvian, (sommige nummers van) Twilight, Drastus (!), Moon (de Australische), Dysthymia, Impavida en Kermania.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 25-10-2011 22:22 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 25 oktober 2011 14:36 schreef Count Usher het volgende:
@ G.I.R.L.: Forteresse, Antediluvian, (sommige nummers van) Twilight, Drastus (!), Moon (de Australische), Dysthymia, Impavida en Kermania.
Goedzo. Strooi maar met namen. Maakt niet uit waar het opslaat. Nimbus weet tenminste waar hij het over heeft.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 26-10-2011 10:46 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Heb je überhaupt ook maar één van die bands opgezocht?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 26-10-2011 11:38 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 26 oktober 2011 10:46 schreef Count Usher het volgende:
Heb je überhaupt ook maar één van die bands opgezocht?
Ochgut, überwarrior en Maoïst C-U aan de huil. Wat denk je zelf nou, knul?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 26-10-2011 11:53 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2011 11:38 schreef Kvelgeest het volgende:
Ochgut, überwarrior en Maoïst C-U aan de huil. Wat denk je zelf nou, knul?


Dat ik geen van beide ben, dat je geen enkele van die bands kent of hebt opgezocht, dat jouw bijdrage hierin nihil is en dat je je gelijk tracht te halen door stoer "knul" te roepen ipv iets zinnigs/constructiefs bij te dragen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 26-10-2011 11:56 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 26 oktober 2011 11:53 schreef Count Usher het volgende:
Dat ik geen van beide ben, dat je geen enkele van die bands kent of hebt opgezocht, dat jouw bijdrage hierin nihil is en dat je je gelijk tracht te halen door stoer "knul" te roepen ipv iets zinnigs/constructiefs bij te dragen.
Drastus verdient het wel eens wat meer aandacht te krijgen. Als is ook echt niet alles van dat project sterk. Verder...
Ja, Twilight, maar toch enigszins misplaatst.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 26-10-2011 11:57 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2011 11:56 schreef Kvelgeest het volgende:
Drastus verdient het wel eens wat meer aandacht te krijgen. Als is ook echt niet alles van dat project sterk. Verder...
Ja, Twilight, maar toch enigszins misplaatst.


Daarom staat er bij Twilight ook "sommige nummers van".


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 26-10-2011 12:03 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 26 oktober 2011 11:57 schreef Count Usher het volgende:
Daarom staat er bij Twilight ook "sommige nummers van".
Ik doel er meer op dat Twilight qua stijl (iig sowieso het meest recente album) wat ver weg staat van TRoB. Vind ik van de andere bands die je aanhaalt trouwens ook.
Ik zou eerder gaan voor Nagelfar, Darkspace, The Beast of the Apocalyps, Obscure Anachronism (debuutalbum), Interitus, Lotus Circle, Nihill etc.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-10-2011 12:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ging om 'tot de black metal elite behoren' en niet om 'op TRoB lijken', toch?


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 26-10-2011 12:06 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ochgut, spuitelf, wil je een kusje?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 26-10-2011 12:09 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Enige 'elitairisme' waar ik TRoB ooit op heb kunnen betrappen, maar volgens mij kwam dat meer vanuit Van(-GBR), is meedoen aan die 7" serie(?) die niet via internet aangekondigd, verspreid of bestelbaar was (die ik als überwarrior natuurlijk, in cellofaan, in de kast heb staan).


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-10-2011 12:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2011 12:09 schreef Kvelgeest het volgende:
Enige 'elitairisme' waar ik TRoB ooit op heb kunnen betrappen, maar volgens mij kwam dat meer vanuit Van(-GBR), is meedoen aan die 7" serie(?) die niet via internet aangekondigd, verspreid of bestelbaar was (die ik als überwarrior natuurlijk, in cellofaan, in de kast heb staan).

Elite qua kwaliteit, niet pretentieusiteit (pretentiositeit?)

[/spuitelf]


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 26-10-2011 12:11 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 26 oktober 2011 12:10 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Elite qua kwaliteit, niet pretentieusiteit (pretentiositeit?)

[/spuitelf]
Ga ik daar, direct, opin dan?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-10-2011 12:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2011 12:11 schreef Kvelgeest het volgende:
Ga ik daar, direct, opin dan?

Weet ik veel, wat je zei was in ieder geval niet relevant

Ik vind TRoB wel aardig in de buurt komen van de topbands, maar nog net wat releases van écht extreme kwaliteit te weinig hebben.


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 26-10-2011 12:15 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Relevanter dan jouw posts.

Grey, Muti, Beli! Assie is offtopic!!!!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-10-2011 12:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2011 12:15 schreef Kvelgeest het volgende:
Relevanter dan jouw posts.

Grey, Muti, Beli! Assie is offtopic!!!!

Ik ben altijd relevant, vriend :')

Nu weer ontopic, graag

Heb jij die verzamelaar van TRoB gehoord?


I wish I was a butterfly


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen