|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hehe, dankjewel voor de fiets man, dat was echt fijn. Morgen breng ik hem terug! Nu ga ik slapen, welterusten! |
|
haha heel goed, ik ga nog ff verder met de bokschampionship |
|
Ik heb nu 892 Gameboy roms, 646 Nintendo roms, 727 Super Nintendo Roms en 1482 Sega roms, waarvoor 818 voor de Megadrive. Maar ik denk niet dat ik die 200 spellen zou missen! |
|
Geen mame roms? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Elevator heerscht mensen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Hell yeah, die blijft te gek! Lampjes kapot schieten zodat het gebouw donker wordt enzo. Blijft trouwens moeilijk, die heb ik btw als mame rom. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik ook..heb daar vroeger vele guldens aan verspeeld. mannetjes pletten met de lift ftw!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ik had ze wel, maar nu zegt Mame32 van niet. |
|
quote: Ow? Kut, man! Ik heb 3.279 mame roms, een dvd of 3. Ik wil wel wat voor je branden? Ruilen? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Hahahaha, ik had er drie of zo hoor, dus het is nog te overzien. Ik kon ze altijd moeilijk vinden. Maar ruilen klinkt goed! Ik heb 2GB aan Nintendo, Super Nintendo en Sega roms (32X, 1000, Game Gear, Master System en Megadrive) en emulators, die wil ik wel op dvd branden. Dan kan ik nog 2,5 dvd volbranden met Gameboy roms, maar die dingen zijn groot, zie ik net. Tenminste, ik denk niet dat je interesse hebt in 7GB aan Gameboy roms, maar anders kan ik die natuurlijk ook nog branden. Door die 3.279 Mame roms valt mijn stoerdoenerij wel weer in het niet, hehe. |
|
Vandaag nog Duckhunter en The Gremlins gespeelt |
|
Duckhunter? |
|
Ja, die roms waren 1 torrent, wel zo handig, hehe. Ik meel je vwb de ruilactie. Maar dan morgen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Haha, is goed man, na je reactie van gisteren wilde ik ook al een e-mail sturen, maar ik was te lui. |
|
quote: hmmm in het ouwe zooi topic ook al..... wat zijn er toch een rare mensen! btw scheap alles nu ok met PS1? |
|
quote: Het wordt weer morgen, weinig tijd nu, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Morgen echt! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Haha, anders ik wel! Hier ook drukte inderdaad, maar er is geen haast bij, het komt wel goed! |
|
Precies! Kijk af en toe hier even, maar heb niet zoveel tijd om een goede meel te meelen. Maar komt goed, ja. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik heb alvast het initiatief genomen! |
|
Goedddd! Maar ik zit nu achter pc2/ Ik kijk morgen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
|
|
quote: Hehe, snap ik, kalm aan! quote: Ah, dat is ook één van de eerste games die ik speelde! |
|
En da's dan weer een spinoff van Digger Het eerste spel wat ik ooit mocht spelen op een 4 kleuren CGA schermpje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |