|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zojuist de remake van The Secret of Monkey Island aangeschaft. Vanavond eens proberen, ik ben benieuwd. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Laat eens weten hoe ie is. Ik heb zelf (helaas) alleen deeltje 4 gespeeld, maar ik ben best geïnteresseerd in deze remake |
|
signature |
|
Ik snap het niet... Superman is btw een ontzettend vervelend spel. Back in the days hadden we die ook. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ik heb dit spel liggen als origineel signature |
|
Maar vind je het wat? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ik snap het niet ik dacht gewoon, misschien wil Wim hem wel signature |
|
Nouja, voor de heb zeer zeker en als je er toch niets mee doet... Mail je me anders? wvb kringelding judgementday punt nl En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
aha ik zal het even doen ja signature |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ja, die is idd erg. Vooral de besturing om uit zo'n gat te komen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik zou dat spel alleen al voor de geluiden kopen |
|
Dat van die geluiden, tsja. Haast alle atari 2600 spellen klinken zo. Tis maar een hele simpele console. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat zal het nooit maar het is wel dé oplossing voor de luie gamer die geen zin heeft om al z'n ouwe zooi op de tv aan te sluiten (zoals ik). Enkele aanpassingen doet wonderen. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Ach, ik vind dat juist wel z'n charme hebben. Gelukkig heb ik hiervoor een 52 cm tv'tje, want het ziet er echt niet uit op een 112 cm lcd tv, hehehe. Ps2 en xbox gaat nog wel, maar alles wat ouder is, nee. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Walla! http://www.playnes.net/index.php En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Waar blijft jouw video met ABBA muziek? |
|
Godver, wat een goed idee! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik ben een paar dagen geleden weer eens Mystic Quest op de GBA gaan spelen. In de rest van de wereld uitgebracht als Final Fantasy 1 |
|
Holy hell! SICK! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Incorrect. Mystic Quest is een losstaand en versimpeld deel met een heel simpel verhaaltje en dito gameplay wat uitgebracht is om te kijken of de Amerikaanse markt interesse had in Final Fantasy. FF1 heeft daar niets mee te maken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Wow.. |
|
Damn, das wel zieke shizzle van wat iemand kan doen als ie teveel tijd heeft Vraag me af hoe vaak ie het wel niet heeft moeten proberen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |