|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Je moeder. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 07-12-2009 3:33] |
|
quote: Haha dat was ook geniaal ja. |
|
quote: Dat is wel heel ruig ende old school. Hulde! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
Geniaal Dat spel heb ik ook tot in den treuren gespeeld. |
|
Ik ook ja. |
|
Dat was wel echt een vergeten spel voor mij. Bedankt voor de herinnering Ik moet die Atari echt weer eens van de zolder plukken. |
|
Fijn om na al die jaren die geluidjes weer te horen. Nog een die ik toen speelde: |
|
quote: Haha mijn pa was bezeten van dat spel! Hij probeerde 't laatst nog eens op te starten op de nieuwe pc, maar dat werkte natuurlijk niet meer helaas Net als dit spel, vond ie ook zo mooi; Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik heb net de shareware van Paganitzu erop gezet, en die werkt gewoon prima. Inclusief crappy geluid. Mooi dat dat spel na jaren nog op gevoel gaat. |
|
Deze speelde ik vroeger veel op de c64. Laden met een cassettespeler, natuurlijk. Raid over moscow: Blue max: Fort apocalypse: Falcon patrol: Commando: Ik heb de map met lijstjes van m'n bandjes uit pak 'em beet 1982 nog, hehe. En de bandjes. En die doen het nog steeds. Lijkt er op dat bandjes langer mee gaan dan cd erretjes. Vroeger was alles beter. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 04-02-2010 21:05] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Die had je ook op de Atari 800XL. Veel gespeeld destijds ja... |
|
Als cartridge? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nee, op 5.25 floppy. |
|
Aha. Misschien eens proberen aan te komen, ik heb nu wel een atari met floppydrive. Wat zeg ik, ik heb wel 5 atari's waar dat ding op aangesloten kan worden, hehe. Laden van een bandje is toch minder in 2010. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja, het was destijds een luxe met een floppydrive. Ik heb dat ding eens kapot gehad. Een nieuwe koste zo'n 800 gulden. |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Precies. Daarom hadden we hier ook geen floppydrive bij onze c64, gewoon te duur. Je kon ook gewoon een atari cassettespeler op die atari's aansluiten. Vette luxe voor jou dan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Bullfrog! Dan moet ik aan dungeon keeper denken. Die heb ik in den treure gespeeld. Ik dacht wel eens dat er imps in m'n kelder zaten, hehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
In zekere zin wel ja, maar omdat minder mensen een floppydrive hadden was het verkrijgen van spellen ook lastiger. |
|
Dat sowieso. Tering, wat werd er vroeger veel geruild met die tapes. Het eerste jaar wist ik niet eens dat er ook legale spellen waren, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
met Powercardridge? Ik heb die inderdaad ook allemaal gespeeld, eerst van bandje, daarna van floppy > load press play on tape... pieieieeeep > run En toen kwam de Amiga: North & South : Moonstone : Wings : Micro Machines : Toen waren games nog gaaf! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |