|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
GAME ON!!<Wayne's world modus> The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vroom dju dat ik het keyboard niet ingesteld kreeg N64 is ook geïnsta&lleerd en stella voor ATari signature |
|
Goed bezig. M.a.m.e. is btw ook een aanradertje, kan je zo ongeveer alle arcadekasten van vroeger spelen op je pc. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: waar vind je de spellen? signature |
|
Op het internet. |
|
Dat is het enige tricky er aan. De spellen zijn roms en die zijn dus illegaal. Maar een beetje zoeken mbv torrentsites doet wonderen. Of rom-world.com. Mame 32 moet je trouwens hebben. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
Bedankt voor de tip, downloaden werkt prima, maar hoe werkt dat mame? Ik krijg het maar niet voor elkaar om spellen te draaien, hoe stel ik de directorie in waar ie moet zoeken naar de bestanden? |
|
Als ik het me goed herinner, moet je de roms in de map roms plaatsten en dan ziettie ze vanzelf. Nieuwe vista install hiero, dus alles weg qua mame, maar zo zat het, volgens mij. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Kutspel dat Sonic. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
+1 Kon en kan ik helemaal niets van. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
signature |
|
Voor de liefhebber: www.freeonlinegames.com old school arcadegames in je browser |
|
quote: Deze dan, die is echt geweldig (en nog eens mooi!) When your people matter, menstrual health matters |
|
Nooit geweten dat er zelfs in 2011 nog SEGA Dreamcast games uitkomen http://www.telegraaf.nl/digitaal/games/7456463/__Einde_Dreamcast_nog_steeds_niet_in_zicht__.html?p=8,1?sn=digitaal [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-08-2010 2:43] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hehehe, zolang er fanatiekelingen zijn... Er verschijnen zelfs nog steeds games voor de philips videopac. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Heb vandaag Rise of the Triad (Apogee) maar weer eens geïnstalleerd. Zijn mijn ogen zo slecht geworden of ben ik gewoon betere graphics gewend? :p Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Philips videopac? Dat ken ik niet.. Hier trouwens 8bit; een leuke homage aan retro games: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-09-2010 3:48] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Die hadden we voor de atari 2600. Ken je de graphics van de atari 2600? De videopac is net zoiets, alleen zijn die graphics echt minimaal, hehehe. Maar wel gave spellen. Dit is 'em: Voorbeeld van een spel: http://computermuseum.50megs.com/dutch/merken/g7000dt.htm En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Weet iemand welke SNES games hierop afgebeeld staan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
^ BOEIEND. http://www.dumpert.nl/mediabase/1283641/aaa6e9ca/arcade_dump.html Wim, stop ze! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 05-01-2011 17:33] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Vreemd, hoor. Ik zou zeggen, opknappen en verkopen! Even over die games met die trey knakker. Welke spellen er daar staan weet ik niet, amerikaanse snes, spellen zien er ook anders uit in europa (cartridges dus). Maar als ik me goed herinner bedankte trey in z'n thanxlist ook allerlei games, dus dan weet je welke hij iig tof vond. Staat iig in 1 van de boekjes van 1 van de cd's t/m covenant. Daarna misschien ook wel, maar na covenant ben ik afgehaakt qua MA, dus dat weet ik verder niet. En k heb niet zoveel zin om die cd's erbij te pakken, hehe. ps Over mame. Ik heb mame 32 er weer opstaan en kon met gemak tig en tig roms vinden. Op iets met pirate. ;-) [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 05-01-2011 20:32] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Beter dan Mario. |
|
Ik heb hier tig sonic's liggen, maar ik heb nog nooit een level gehaald, geen zin in, veels te snel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |