|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehehe, heerschend! Ik heb mame met tig spellen op een andere pc staan, ff checken of deze er tussen staat. Over die floppydrive, gewoon proberen, lijkt me. Ik bedoel gratis, kom op. Indien kapot gewoon een andere msx kopen, zo duur zijn die dingen nou ook weer niet. @ schaep: Gaaf, man! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ja, ik heb 'em. Hahaha, wat heerschend en norm heerlijk fout!!! Goede tip, R! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Goeie shit Tijd terug met een maat van me via een emulator en een kailera(?) met zijn tweeen Streets of rage 2 en golden axe doorgeramd. Geniaal is dat. (bij golden axe drie bijna op het eind een disconnect alleen, dat was wat jammer) Life doesn't get much better than this! |
|
Gaaf! Ik ben nu nog aan het bieden op veiligen van de Menacer 6-Game Cartridge, T2: The Arcade Game en Sonic 2. Ik zit eraan te denken om een Sega Megadrive Mastersystem Converter te kopen, zodat ik ook games voor het Sega Master System op mijn Sega Megadrive kan spelen. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 27-10-2007 12:58] |
|
edit: verkeerde topic, check dope games topci [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 26-10-2007 0:14] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Allemachtig, wat een slechte clone namen. Hoort bij deze homecomputer, ik ken heel het ding niet. Aquarius “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Pac Mr? N-Vaders? :') Ik vind trouwens de meeste covers van games uit de jaren 80 prachtig artwork hebben, ook al zag het ingame er bij lange na niet zo uit. |
|
quote: Hahaha, klopt. Ik heb geweldig mooie doosjes liggen voor de intellivision en de atari 2600. En dan start je het spel en dan... Bummer! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Herman van de bakker |
|
Ik had 'em al wel eens gezien. De lafaard, met 2 gitaren, kan ie wel? Hehehe. Oja, broer, check even wat voor geheugen jij in je pc hebt, want ik ben bang dat het geheugen wat ik nog heb liggen al wat ouder is. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 26-11-2007 21:04] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
|
|
Tering, waarom staat Ulrich tussen de tags? Verder: Wauwie! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Laat anders maar joh. Het draait allemaal wel. In ieder geval bedankt... Sjezus, die drummer wil ik in m'n bandje... (zal de huidige niet leuk vinden) Herman van de bakker |
|
spelen hier nog mensen RTCW ET trouwens? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Mochten er nog meer Weebl and Bob-fans zijn: http://www.mofunzone.com/online_games/ultimate_pie_theft.shtml# ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Sjezis,wat een superspel is dat man.. Die sfeer.. Sinds ik cod 2 online speel is het er ff bij ingeschoten maar je brengt me wel weer op het idee Herman van de bakker |
|
Ik zie de poster hier rechts voor m'n neus hangen, hehe. Tijd geleden, maar dat is idd een heerschspel! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ja het ziet er misschien niet zo mooi uit maar het zit wel goed in elkaar. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Ach, ik weet nog goed dat ik stijl achterover sloeg van duke nuke'em in de vga mode. Wat is niet zo mooi... [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 28-11-2007 23:23] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Oh ja dat weet ik ook nog haha! De tijd van de B-floppies! En dat leraren niet wisten hoe ze een pc aan moesten zetten... ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
|
|
quote:Als ik dit hoor, brr, nachtmerrie gewoon. Omdat ik Super Mario Bros. veel heb gespeeld, echt heeeeel veel. Té veel. |
|
Te veel? Dat kan toch niet? Kijk naar mij, ik speel al zo'n+25 jaar teveel videogames en ik ben volledig normaal! ZpXrrr9! Oja: http://dsc.discovery.com/tv/video-game/video-game.html Natuurlijki weer niet bij ons te zien, maar als je kijkt op [fluistermode] torrentspion, maar dan op z'n engels[/fluistermode], dan zou je daar wel eens wat kunnen aantreffen met de naam rise of the videogame. Ik down alvast even. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: lol, sicko |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |