|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Damn, das waar ook. Alleen deel 1 gezien. Gelukkig bestaat er youtube enzo. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
pitfall heeft geen goeie bijdrage aan mijn ontwikkeling geleverd! sta er nog steeds van te kijken hoe de graphics er nu uit zien tov tennis toen rofl ; | . | oldskoolers snappen dit wel mweh mis eigenlijk wel games zoals "guild of thieves" en dat soort zut. http://www.cultesdesgoules.nl.nu/ http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2521645 http://www.myspace.com/cultesdesgoulesnlnu |
|
quote: Zo valt er iets te snappen Zenial |
|
ja! kutinterface ook, en ik met mijn kunsten! http://www.cultesdesgoules.nl.nu/ http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2521645 http://www.myspace.com/cultesdesgoulesnlnu |
|
Tennis? Pong! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Yeah, dat was vroegah idd een en hetzelfde Pong is gaaf trouwens. Vroagah was alles beter, gameplay > graphics. Life doesn't get much better than this! |
|
En niet vergeten: Discovery Channel 21:00 I, videogame: The mind Life doesn't get much better than this! |
|
quote: jetzt Life doesn't get much better than this! |
|
Gekeken, vond 'em niet zo heel boeiend, ik hou meer van de ouwe zooi, hehe. Die mod voor UT2003, van 9-11. Bruut! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
yeah, denk dat je afgelopen week, met Wolf3d/Doom leuker vond dan. Life doesn't get much better than this! |
|
hm, weer gemist. achja, oldschool is toch altijd beter Je moeder. |
|
quote: Hehe, vandaag kwmaen simcity en civilization (de oldschool versies) ook aan bod japio. De enige spellen die jij uberhaupt kan spelen Life doesn't get much better than this! |
|
dan ga ik ze vanavond maar weer zelf spelen hehe Je moeder. |
|
Wat is er te zien/what will be present: Bonami Spelcomputermuseum: (De meeste computers zullen voor bezoekers “bespeelbaar” zijn!) *** Nintendo Virtual Boy *** *** Nintendo Game & Watch HandHeld - Mario’s Bombs Away *** *** Nintendo Table Top - Donkey Kong Jr. *** *** Nintendo Table Top - Mario’s Cement Factory *** *** Atari Lynx - draagbare spelcomputer *** *** Sega Nomad - draagbare spelcomputer *** *** Coleco Table Top - Galaxian *** *** Coleco Table Top - MS.Pac-Man *** *** Portable Cdi *** *** Olivetti M21 *** *** Vectrex *** *** Mac Classic Color *** *** Hyperion *** *** Compaq Presario 3060 (dia vertoning) *** *** Diverse handhelds waaronder Game & Watch en Mini Arcade *** Mr.& Mrs. Atari: (Enkele computers zullen voor bezoekers “bespeelbaar” zijn!) *** Atari 5200 *** *** Atari 7800 *** *** Atari 2600 (diverse types) *** *** Diverse types 8-bit computers *** *** Pinball *** *** Pong *** *** Test Centre *** *** Rekenmachine(s) *** *** Vitrine met zeldzamere carts en leuke merchandise *** Martin Zandstra: (De meeste computers zullen voor bezoekers “bespeelbaar” zijn!) *** Sega Master System 1 en 2 *** *** Sega Megadrive 1 en 2 *** *** Sega Saturn *** *** Sega Dreamcast *** *** Sega Gamegear *** *** Sony Playstation 1 *** *** Sony PS One met schermpje *** *** Sony Yaroze (zwarte Playstation 1) *** *** Nintendo NES *** *** Super Nintendo *** *** Nintendo 64 *** Richard Lagendijk: *** Commodore VIC 1001 (Japan) *** *** Commodore 65 !!! (serienummer 81) *** *** De Gouden Commodore 64 (serienummer 37) *** *** 2x EPSON laptop *** *** Xtreem Commodore Logo *** HCC MSX: *** LCD display *** *** SCSI Harddisk op MSX-2 *** *** Compact Flash *** *** de Slot-expander *** *** een compleet verbouwde NMS 8280 MSX-2 computer *** HCC Sinclair: *** Spectrum 128+ Disciple *** *** Een complete Sam Coupe *** Jeroen Sanders: *** Vectrex met 3D bril *** *** Diverse Vectrex games *** Patrick Bakker: *** Commodore C16 *** *** Commodore Plus/4 *** *** Diskdrive 1541 *** *** Diskdrive 1551 *** *** Diskdrive 1581 *** *** Datasette 1531 *** *** C16-Plus4 Games *** Roland van Oorschot: *** Mattel Aquarius *** Karma Revival - d3signer: *** Nieuwe games voor: *** *** vectrex *** *** colecovision *** *** sega *** *** dreamcast *** *** atari *** Computer Museum Erik Klooster: (De meeste computers zullen voor bezoekers “bespeelbaar” zijn! Zie () *** Acorn Atom( *** *** Apple II/c( *** *** Magnavox Odyssey *** *** Sinclair ZX 80 *** *** Videopac G7200 ( *** *** Vectrex( *** *** Grundy New Brain ( *** *** Comx-35 *** *** Multitech Microprofessor I en II *** *** Tandy TRS 80 (model 4) *** *** Thomson TO7-70 *** Robert Sprokholt: *** Texas Instruments TI99/4a met games *** *** Tandy Coco 1 met games *** *** Arabische Computers: *** *** Atari 65 XE *** *** Enterprise *** *** Al Alamiah AX170 *** *** Mini Computers: *** *** Matra Alice *** *** Philips VG5000 *** *** Sord M5 *** *** Illegale namaak uit het oosten: *** *** Jet *** *** Spectr *** *** HC2000 (sinclair clonen) HCC Commodore: (Een aantal computers zullen voor bezoekers “bespeelbaar” zijn!) *** CBM 8032 *** *** Commodore VIC20 *** *** Commodore C16 *** *** Commodore Plus/4 *** *** Commodore 64 type I *** *** Commodore 64 type II *** *** Commodore 128D *** *** Commodore 64SX *** “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
ik begrijp dat jij gaat kwijlen? ps,ik heb een aantal ouwe bandjes teruggevonden. Die zijn natuurlijk voor jou... Herman van de bakker |
|
Vet! Ik hoop dat ze het nog doen, zit bandje 3 er bij? Die heerschte het hardst, meen ik me te herinneren. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Met het oranje pistool natuurlijk! [Dit bericht is gewijzigd door LLphotograph op 25-07-2007 0:10] |
|
oe ja! speelde dat altijd bij een basisschool vriendje, tenminste, nooit lang gezien ik altijd won Je moeder. |
|
quote: Lol, bandje 3 ligt ook op je deurmat.... Herman van de bakker |
|
Ja, te gek! Ik slinger vanaaf de c64 aan, die staat toevallig opgesteld voor de tv. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Iets zegt mij dat dit geen toeval is, maar dat hier opzet in het spel is. |
|
Hahaha, nee, echt niet. De amiga was even opgeborgen, want ik had een bak floppys voor de c64 gehad. Het snellaadbandje en bandje 1 werken iig nog en dat na een jaar of 24! Net gespeeld: skramble! Maar dan de 1983 versie. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Wansmaak is te oud voor voorbedachte rade. |
|
Sssst, ik ben bezig! <L press play on tape found necromancer loading ready run “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |