IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Mobieltje? Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-08-2005 20:54 by mental Profiel van mental

hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 23-08-2005 20:56]


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-08-2005 20:55 by mental Profiel van mental

.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 23-08-2005 20:56]


Fuck the world and fuck you


Hamer
Nog liever
Usericon van Hamer
Posted 23-08-2005 21:12 by Hamer Profiel van Hamerhttp://www.HammerArts.cjb.net

quote:
Op 23 augustus 2005 20:40 schreef Snaack het volgende:
Wat een hoerig AIDS ding. Hij is alweer verrot.

Ga maar ff checken of ik een Moto Raz0rrr kan scoren.


wat is dr mee gebeurd dan?

quote:
Op 23 augustus 2005 20:45 schreef grimbert het volgende:
zo'n razor is de shit!


Idd, heb die zwarte vandaag gezien... zo lekker strak! en dan die mooie metallic knopjes!!!

Erg mooie bak, maarja hij is wel dun, overleeft ie mn broekzak wel?

[Dit bericht is gewijzigd door Hamer op 23-08-2005 21:14]



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-08-2005 21:13 by mental Profiel van mental

snaack een beetje kennend zal d'r wel een paar liter bier over heen gegaan zijn


Fuck the world and fuck you


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 23-08-2005 21:40 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Die van mij kan dat hebben. Die kun je ook gewoon laten vallen, wat met elke telefoon mogelijk zou moeten zijn.

Al die toestellen van tegenwoordig, tis allemaal leuk om te zien, maar o zo gauw kapot.

Maar dat past natuurlijk lekker in onze wegwerpmaatschappij.

Aug 2005: Kijk mijn flashy pimpy phone.

Oct 2005: Dat toestel van mij? Zoooo oud en vol met krassen en ik heb 'em al een keer laten vallen. Ik moet echt en nieuwe.





M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-08-2005 21:41 by M. Profiel van M.

Zo komt de economie tenminste op gang, Wim.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-08-2005 21:42 by mental Profiel van mental

jij hebt zeker nog een van die eerste nokia's ??? Die dingen zijn idd onverwoestbaar, volgens mij kon je die zelfs van een flat af pleuren en dan deden ze het NOG.


Fuck the world and fuck you


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-08-2005 21:43 by M. Profiel van M.

Ik heb proefondervindelijk ervaren dat die "onverwoestbare" Nokia 3310 zo'n 100 ml. shampoo NIET overleeft

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 23-08-2005 21:43]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 23-08-2005 21:45 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 augustus 2005 21:41 schreef M. het volgende:
Zo komt de economie tenminste op gang, Wim.


Hehehe. Mobieltjes verkopen zowiezo goed, ondanks de slechte economie en geen vertrouwen erin. Ik hoorde dat er ook meer auto;s zijn verkocht als eerdere periodes. Vreemd..



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 23-08-2005 21:47 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 augustus 2005 21:42 schreef mental het volgende:
jij hebt zeker nog een van die eerste nokia's ??? Die dingen zijn idd onverwoestbaar, volgens mij kon je die zelfs van een flat af pleuren en dan deden ze het NOG.


Nee, ik heb deze:




Voorkant hard plastic, achterkant een soort rubber-achtig spul. Blijftie ook mooi op een dashboard van een auto liggen.

En je kunt hem dus laten vallen.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-08-2005 21:48 by M. Profiel van M.

quote:
Op 23 augustus 2005 21:47 schreef Oud Vuil het volgende:
Nee, ik heb deze:




Voorkant hard plastic, achterkant een soort rubber-achtig spul. Blijftie ook mooi op een dashboard van een auto liggen.

En je kunt hem dus laten vallen.

Die Nokia van me had de shampoodood gestorven... deze hier heb ik in twee jaar naar de tering geholpen.

Ik heb gewoon een destructieve persoonlijkheid.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


watery black
Usericon van watery black
Posted 23-08-2005 21:49 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 23 augustus 2005 21:42 schreef mental het volgende:
jij hebt zeker nog een van die eerste nokia's ??? Die dingen zijn idd onverwoestbaar, volgens mij kon je die zelfs van een flat af pleuren en dan deden ze het NOG.


kennis van mij had een 3210. hij reed op zn motor op de snelweg, 120 ongeveer, pleurde dat ding uit zn broekzak... hij terug om m te pakken... NOT A SCRATCH!!!


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-08-2005 21:50 by mental Profiel van mental

hahaha, dat hoef je met die nieuwe zooi niet te proberen...fantastisch !!


Fuck the world and fuck you


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-08-2005 21:50 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 23 augustus 2005 21:47 schreef Oud Vuil het volgende:
Nee, ik heb deze:




Voorkant hard plastic, achterkant een soort rubber-achtig spul. Blijftie ook mooi op een dashboard van een auto liggen.

En je kunt hem dus laten vallen.


Lol.. ik heb een samsung met digitale camera, gekregen van iemand, maar het ding bevalt me voor geen meter. Het enige voordeel is zijn compactheid, maar met de camera doe ik niets en met het batterijvretende kleurenscherm ook niet. Verder mist het ding een snoozefunctie en wordt de klok en datum gereset bij lege batterijen (erg handig als je hem als wekker gebruikt en vergeten bent de tijd weer goed in te stellen) ..

Mijn volgende telefoon wordt of weer een nokia 3310 (onverwoestbaar, mega-lange standby tijd, en kan tegen een stootje of een druppel water) of iets soortgelijks...


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 23-08-2005 21:51 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 augustus 2005 21:48 schreef M. het volgende:
Die Nokia van me had de shampoodood gestorven... deze hier heb ik in twee jaar naar de tering geholpen.

Ik heb gewoon een destructieve persoonlijkheid.


Tering, ik heb die van mij altijd in m'n rugzak zitten en die sjouw ik overal mee naartoe, pletter ik overal op de grond en hij is niet kapot te krijgen.

Wat heb je er nu voor 1 dan? Eentje NASA staal ofzo?

Hoewel bij de NASA ook van alles uit elkaar aan het flikkeren is.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-08-2005 21:52 by mental Profiel van mental

ja, het enige wat kut is aan de samsung toestellen zijn de batterijen helaas...na een dag of twee moet je het ding wel weer opladen.hopelijk gaan ze daar nog wat aan verbeteren bij toekomstige modellen.


Fuck the world and fuck you


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-08-2005 21:53 by M. Profiel van M.

quote:
Op 23 augustus 2005 21:51 schreef Oud Vuil het volgende:
Tering, ik heb die van mij altijd in m'n rugzak zitten en die sjouw ik overal mee naartoe, pletter ik overal op de grond en hij is niet kapot te krijgen.

Wat heb je er nu voor 1 dan? Eentje NASA staal ofzo?

Ik heb nu een Samsung, fancy ding met camera en shit. Alweer meer dan een jaar! Da's best knap.

Dat van die Nokia en dat water is volgens mij lulkoek. De shampoo kon hij in ieder geval niet aan, hehe.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


renYek
Usericon van renYek
Posted 23-08-2005 21:54 by renYek Profiel van renYek

Ik ben al aan mijn 6e toestel in krap 4 jaar tijd toe. Allemaal nokia's. Maar ik krijg steeds van die 2e hands afgeragde dingen (foon van werk). Als deze gaar is (6310i) eis ik er een vers uit de doos..


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-08-2005 21:58 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 23 augustus 2005 21:52 schreef mental het volgende:
ja, het enige wat kut is aan de samsung toestellen zijn de batterijen helaas...na een dag of twee moet je het ding wel weer opladen.hopelijk gaan ze daar nog wat aan verbeteren bij toekomstige modellen.


Dat is niet zozeer kut als wel de keerzijde van een enorme berg elektronica die je ervoor krijgt. Dat is dus ook niet iets waar heel makkelijk iets aan gedaan kan worden noch iets waar concurrenten echt op voor lopen. Het is de keuze die je maakt; wil je met je telefoon graag relatief goede foto's kunnen maken en mp3's kunnen beluisteren, draadloos kunnen communiceren met andere telefoons en computers en dat alles laten weergeven op een scherm met een relatief hoge resolutie en goede kleuren, DAN kies je voor zo'n elektronisch hoogstandje van bijv. Samsung.

Wil je bellen en verder eigenlijk niets, dan is de keuze ook snel gemaakt en moet je wel behoorlijk gestoord zijn om voor zo'n samsung te kiezen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-08-2005 21:59 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 23 augustus 2005 21:53 schreef M. het volgende:
Ik heb nu een Samsung, fancy ding met camera en shit. Alweer meer dan een jaar! Da's best knap.

Dat van die Nokia en dat water is volgens mij lulkoek. De shampoo kon hij in ieder geval niet aan, hehe.


Kijk met die samsung ook maar uit met water, bij bijvoorbeeld vocht doordat je hem in je broekzak hebt gehouden tijdens een fietstochtje door de regen kan het geval al totalloss raken (heeft ervaring geleerd bij Liesbeth's samsung, een van de nieuwste modellen) en vochtschade valt niet onder garantie dus....


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 23-08-2005 22:00 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

heb simpele Nokia 2100


Faustian Spirit of the Earth


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-08-2005 22:11 by mental Profiel van mental

quote:
Op 23 augustus 2005 21:59 schreef Valorian het volgende:
Kijk met die samsung ook maar uit met water, bij bijvoorbeeld vocht doordat je hem in je broekzak hebt gehouden tijdens een fietstochtje door de regen kan het geval al totalloss raken (heeft ervaring geleerd bij Liesbeth's samsung, een van de nieuwste modellen) en vochtschade valt niet onder garantie dus....


weet ik.reparatie kosten waren 189 euro. ( samsung van maat van me. )


Fuck the world and fuck you


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 23-08-2005 22:13 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Nee, natuurlijk valt vochtschade niet onder de garantie. Ze zijn niet gek.



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 23-08-2005 22:15 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Nokia 3310 is gewoon de Darkthrone onder de mobieltjes. Niks fancy's, gewoon puur waar ie voor gemaakt is...




Zenial


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-08-2005 22:22 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Wat een shit telefoon is dat, ja leuk dat het belt. Maar design is niet aanwezig of enige manier om met je pc te connecten.
Mijn S55 is dan een stuk beter, klein, heeft alle connectivity dat nodig is (iR, bluetooth) en ziet er ook nog is normaal uit.



"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen