IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Mobieltje? Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 20-10-2008 15:03 by spectre Profiel van spectre

Dat kan net zo goed aan je equaliser instelling liggen van Itunes (ik neem aan dat dat de mp3software is op je Iphone)


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 20-10-2008 15:07 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 20 oktober 2008 15:03 schreef spectre het volgende:
Dat kan net zo goed aan je equaliser instelling liggen van Itunes (ik neem aan dat dat de mp3software is op je Iphone)
iTunes op de iPhone is alleen om nummers te kopen, er zit gewoon echt een programmaatje op dat iPod heet. In de instellingen heb ik niks kunnen vinden wat op bepaalde kleurklankbepalingen zou kunnen wijzen, net zoals op mijn mp3speler, op een volume begrenzing na. Ach, ik luister sowieso liever naar mijn mp3speler, op mijn telefoon luister ik alleen naar audiobooks.



Snark
Usericon van Snark
Posted 20-10-2008 15:15 by Snark Profiel van Snark

instellingen -> ipod ->equilizer -> homo


simpel



Snark
Usericon van Snark
Posted 20-10-2008 15:15 by Snark Profiel van Snark

quote:
Op 20 oktober 2008 11:31 schreef Snark het volgende:
weet iemand hier raad mee:

ik kreeg een telefoon opgestuurd, deze had ik besteld ism een abb

daarbij kreeg ik een extra telefoon

drie dagen daarna kreeg ik een factuuromschrijving van mn telefoon
die klopte

daarnaast kreeg ik zo'n zelfde vodje met een abb omschrijving van iets waar ik nog nooit van gehoord ahd, laat staan afgesloten heb.

Nu heb ik al gebeld dat ik enkel dat ene abb heb afgesloten en niets anders.

moet ik nu de telefoon teruggeven of is dat een cadeautje?

t is toch een ongevraagde zending...





noo boddie?




MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-10-2008 15:23 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 20 oktober 2008 15:15 schreef Snark het volgende:
noo boddie?





Eh kunnen zij je dat niet vertellen dan toen je ze belde?


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 20-10-2008 15:29 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 20 oktober 2008 15:15 schreef Snark het volgende:
instellingen -> ipod ->equilizer -> homo


simpel



Ja, nee, niet dus, ik wil geluid liever niet met aanpassingen enzo.



Snark
Usericon van Snark
Posted 20-10-2008 17:26 by Snark Profiel van Snark

quote:
Op 20 oktober 2008 15:07 schreef Audiophile het volgende:
In de instellingen heb ik niks kunnen vinden wat op bepaalde kleurklankbepalingen zou kunnen wijzen, net zoals op mijn mp3speler,


eikol


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 20-10-2008 18:33 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 20 oktober 2008 17:26 schreef Snark het volgende:
eikol
Dat ga ik tegen je moeder zeggen!



Snark
Usericon van Snark
Posted 20-10-2008 18:44 by Snark Profiel van Snark

ik heb geen moeder


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-10-2008 19:19 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 20 oktober 2008 15:29 schreef Audiophile het volgende:
Ja, nee, niet dus, ik wil geluid liever niet met aanpassingen enzo.
WTF lul je dan, je krijgt het cleane signaal, je wilt het opvetten (eq) maar dat mag niet omdat je het cleane signaal wilt hebben. Daar komen we niet uit dus he.

Wedden dat je mp3speler heel stiekum gewoon een eq erover heen dondert


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-10-2008 19:32 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

kreeg net te horen dat mijn broer erin geslaagd is om mijn LG shine te maken!! Ik heb dat ding vorig jaar ergens bij een abonnement gekregen maar was natuurlijk na 2 maanden al kapot. In die tussentijd een super oude Nokia gebruikt die je 100x kan laten stuiteren (wat uiteraard ook veelvuldig voorkomt) en heel blijft! Zelfs nadat ik hem in de plee had laten vallen, deed ie het nog! Het enige nadeel van deze telefoon is dat de inbox zo snel vol zit.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 20-10-2008 19:50 by MetalJan Profiel van MetalJan

Ik heb nog steeds de Nokia 3310. Old skool!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-10-2008 20:10 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 20 oktober 2008 19:50 schreef MetalJan het volgende:
Ik heb nog steeds de Nokia 3310. Old skool!
die heb ik volgens mij ook. 't is alleen dat ik het frontje met plakband vast moet maken, maar verder werkt ie nog prima! Deze heeft al 5 nieuwerwetse telefoons van mij overleeft.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 21-10-2008 12:33 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 20 oktober 2008 19:19 schreef spectre het volgende:
WTF lul je dan, je krijgt het cleane signaal, je wilt het opvetten (eq) maar dat mag niet omdat je het cleane signaal wilt hebben. Daar komen we niet uit dus he.

Wedden dat je mp3speler heel stiekum gewoon een eq erover heen dondert

Dehehe, ja ik heb er stiekem wel een EQ over en zit gniffelend te luisteren naar muziek terwijl ik geniet van het feit dat ik heel ZM in het ootje neem met mijn post. ^^

Neuh, het is niet zozeer een probleem, maar het geluidsverschil viel in mijn ervaring gewoon op. Ik hoef het geluid niet op te vetten, ik luister liever zonder EQ erover heen, maar volgens mij heb ik die indruk gewekt dat ik dat wel wil. Het ging mij alleen om het verschil in klank tussen mijn iPhone en mijn mp3spelert. Da's alles.

Het lijkt mij trouwens best wel vervelend om met de EQ van mijn mp3speler of telefoon te klooien, volgens mij kan ik em dan per album anders in stellen. En ik ben al niet zo'n held met equalisers.



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-10-2008 17:56 by Argus Profiel van Argus

De Iphone is gewoon ruk. Vergelijk voor de gein je youtube beeld eens met een htc touch serie. Echt pijnlijk....

Audio: kan je niet op gprs internetten dan? De iphone heeft moeite dat zelf om te zetten dus wellicht moet je hem een handje helpen als je 3g dekking weg valt / overbelast is.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-10-2008 19:05 by Hexegot Profiel van Hexegot

Nadat mijn Sony Ericsson S500i voor de derde keer binnen tien maanden kuren vertoonde (eerste keer: scherm, tweede keer: toetsenbord, derde keer: weer scherm, plus dat hij inmiddels neigt naar uiteenvallen) heb ik maar gewoon een nieuwe foon gekocht:



Meteen ook maar een paar stapjes terug in prijsklasse, want ik merkte dat ik met alle gadgets op de S500i toch nooit wat deed. Prima telefoontje voor mij, deze.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 21-10-2008 23:39 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 21 oktober 2008 17:56 schreef Argus het volgende:
De Iphone is gewoon ruk. Vergelijk voor de gein je youtube beeld eens met een htc touch serie. Echt pijnlijk....

Audio: kan je niet op gprs internetten dan? De iphone heeft moeite dat zelf om te zetten dus wellicht moet je hem een handje helpen als je 3g dekking weg valt / overbelast is.
Gaan we eens een keertje proberen.

HTC Touch heb ik ook gehad, maar daar is de stylus een beetje hinderlijk af en toe, de iPhone is met een hand te bedienen. Maar ik heb altijd wel wat te zeuren. Misschien moet ik gewoon weer rooksignalen proberen ofzo...



Vampire_girl
rabiƫs
Usericon van Vampire_girl
Posted 22-10-2008 0:02 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

Ik heb sinds kort een Nokia 6500 silver slide. Het meest irritant aan het apparaat is dat het vanzelf op zijn automatische instellingen gaat staan. Dus geen eigen ringtone maar de meest irritante Nokia tune. Weg wallpaper en een meest lelijk Nokia geval.
Al een keer laten repareren en upgraden, maar het euvel is niet verholpen.... de volgende keer denk ik geen Nokia meer....


the only pleasure is pain


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 22-10-2008 0:08 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 21 oktober 2008 19:05 schreef Hexegot het volgende:
Nadat mijn Sony Ericsson S500i voor de derde keer binnen tien maanden kuren vertoonde (eerste keer: scherm, tweede keer: toetsenbord, derde keer: weer scherm, plus dat hij inmiddels neigt naar uiteenvallen) heb ik maar gewoon een nieuwe foon gekocht:



Meteen ook maar een paar stapjes terug in prijsklasse, want ik merkte dat ik met alle gadgets op de S500i toch nooit wat deed. Prima telefoontje voor mij, deze.


heb zelf ook zoiets. idd kuren met scherm.


Een kleine snol zit zo vol.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 22-10-2008 11:32 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 21 oktober 2008 23:39 schreef Audiophile het volgende:
Gaan we eens een keertje proberen.

HTC Touch heb ik ook gehad, maar daar is de stylus een beetje hinderlijk af en toe, de iPhone is met een hand te bedienen. Maar ik heb altijd wel wat te zeuren. Misschien moet ik gewoon weer rooksignalen proberen ofzo...


Toppie Met 3g ook altijd uitkijken. De dekking is door de techniek daarachter gewoon nooit constant. (voor 2g is dekking een stuk makkelijker stabiel te houden).
Had die HTC ook touchflow 3d? ik kan alles met 1 vinger doen op mijn touch pro in ieder geval


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


R.
Usericon van R.
Posted 22-10-2008 12:03 by R. Profiel van R.

Ik heb er al 2 jaar geen 'e'en meer. Bevalt me prima! Wanneer ik iemand o zo nodig moet bereiken op straat dan wandel ik wel naar een munt-telefooncel.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 22-10-2008 13:43 by Argus Profiel van Argus

Nu kpn geen verplichting meer heeft om per x aantal mensen zo'n cel in leven te houden kan dat wel eens lekker ver wandelen worden knul.
Cellen op muntgeld zijn voor zover ik weet al sinds vorige eeuw een bedreigde diersoort.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-10-2008 14:07 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 21 oktober 2008 12:33 schreef Audiophile het volgende:
Dehehe, ja ik heb er stiekem wel een EQ over en zit gniffelend te luisteren naar muziek terwijl ik geniet van het feit dat ik heel ZM in het ootje neem met mijn post. ^^




Dat bedoel ik niet, maargoed


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


R.
Usericon van R.
Posted 22-10-2008 14:09 by R. Profiel van R.

quote:
Op 22 oktober 2008 13:43 schreef Argus het volgende:
Nu kpn geen verplichting meer heeft om per x aantal mensen zo'n cel in leven te houden kan dat wel eens lekker ver wandelen worden knul.
Cellen op muntgeld zijn voor zover ik weet al sinds vorige eeuw een bedreigde diersoort.


Ja klopt, maar ze ontpoppen zichzelf opeens overal.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 22-10-2008 14:09]


Kriegsnebel
Usericon van Kriegsnebel
Posted 22-10-2008 14:09 by Kriegsnebel Profiel van Kriegsnebel

Ik heb een Samsung p960.
Met 2 jaar gratis tv.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen