IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Mobieltje? Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-02-2009 9:45 by M. Profiel van M.

quote:
Op 4 februari 2009 9:27 schreef Chelman het volgende:
Gewoon de iPhone nemen. Was eerst fors sceptisch maar ben na een paar maanden gebruik helemaal omgeturnd.

OK, een collega had ook een iPhone, daardoor raakte ik geinteresseerd inderdaad.

Waarom ben je omgeturnd?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-02-2009 12:56 by Snaack Profiel van Snaack

Een iPhone is leuk maar mij te star.

Keuze is gemaakt, een HTC Touch HD gaat het worden.


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 04-02-2009 13:07 by *Sander* Profiel van *Sander*http://www.facebook.com/sander.vd.meer

Super tevreden over Iphone(heb 1ste generatie), Windows mobile is sowieso niet mijn ding dus zulke toestellen vallen voor mij af.

Gebruik email/internet op mijn phone behoorlijk veel, dus wil iig weer een smartphone.

Moet binnenkort ook weer gaan verlengen maar het is lastig kiezen. Een nieuwe Iphone3g krijg je alleen met 2 jarig contract, en daar heb ik sowieso geen zin in. Die G1 met Android-OS is wel interessant, zeker ook omdat ik daar met een 1-jarig contract een goede deal mee kan maken. Toestel is alleen wel wat minder qua looks.


But there is no real me: only an entity, something illusory................


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 04-02-2009 14:35 by 6sic6 Profiel van 6sic6

quote:
Op 3 februari 2009 19:36 schreef MR. N het volgende:
Sim only FTW!

Bel nu voor minder dan 13 euro per maand qua abbo.

[oh, en een goed mobieltje heb je al voor een euro of 60, als je niet teveel gaye troep erop wil hebben]


Hier hetzelfde verhaal, 250 belminuten voor €5 per maand.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-02-2009 14:39 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 februari 2009 9:27 schreef Chelman het volgende:
Gewoon de iPhone nemen. Was eerst fors sceptisch maar ben na een paar maanden gebruik helemaal omgeturnd.


?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 04-02-2009 16:18 by Helnorsk Profiel van Helnorsk

lol!

hmm moet in oktober weer een nieuw abo..
heb nu de klote samsungu700, die ik al eens heb moeten laten repareren, touchscreen kapot.
Wil dus echt geen touchscreen meer. Als deze tel nou fijn was, had ik wel een sim only genomen...
Denk dat ik dan toch maar voor een tel ga met alles erop en eraan (voornamelijk veel geheugen en goede mp3 speler)



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-02-2009 8:29 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 4 februari 2009 12:56 schreef Snaack het volgende:
Een iPhone is leuk maar mij te star.

Keuze is gemaakt, een HTC Touch HD gaat het worden.


Hmm, toch maar niet, geen zin in een 2jarig abo verlenging én het wordt de nieuwe phone op de zaak ipv BlackBerry + Nokia.

Heb nu mijn abo met 1 jaar verlengd en een SE Xperia X1 besteld. Zaterdag zou ik hem moeten hebben, ben benieuwd.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-02-2009 8:43 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 4 februari 2009 9:45 schreef M. het volgende:
OK, een collega had ook een iPhone, daardoor raakte ik geinteresseerd inderdaad.

Waarom ben je omgeturnd?
Geniaal gebruiksgemak. Alle functionaliteit die ik nodig heb (mail, net etc.) Klein handzaam, loopt niet vast en de batterij doet het voor een smartphone verrassend lang eigenlijk.

En hij ziet er leuk uit ook.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-02-2009 20:35 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 13 februari 2009 8:29 schreef Snaack het volgende:
Hmm, toch maar niet, geen zin in een 2jarig abo verlenging én het wordt de nieuwe phone op de zaak ipv BlackBerry + Nokia.

Heb nu mijn abo met 1 jaar verlengd en een SE Xperia X1 besteld. Zaterdag zou ik hem moeten hebben, ben benieuwd.


Vandaag dus. Even wennen aan Windows Mobile :')

Afgezien van ruzie met het correct overzetten van mijn telefoonnummers en zo snel niet kunnen vinden hoe ik de weergave van SIM contacten uit kan zetten, denk ik dat ik dit wel leuk ga vinden.

Kan iig mijn google account (agenda en mail) al synchroniseren en das alvast erg fijn.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-02-2009 18:31 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 17 februari 2009 20:35 schreef Snaack het volgende:
Vandaag dus. Even wennen aan Windows Mobile :')

Afgezien van ruzie met het correct overzetten van mijn telefoonnummers en zo snel niet kunnen vinden hoe ik de weergave van SIM contacten uit kan zetten, denk ik dat ik dit wel leuk ga vinden.

Kan iig mijn google account (agenda en mail) al synchroniseren en das alvast erg fijn.


Tof, dat Windows Mobile.

HTC TouchFlo 3D interface erop geknald als panel, vet.
YouTube panel erop gezet, ook vet.


Gallina
Usericon van Gallina
Posted 01-03-2009 15:16 by Gallina Profiel van Gallina

Ik heb alweer zo'n 6 jaar de Nokia 3510i. Oldschool. En onverwoestbaar: hij is al een paar keer helemaal uit mekaar gevallen op harde tegels en hij doet het altijd gelijk weer als alle onderdelen weer verenigd zijn.




Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-03-2009 15:48 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 3 februari 2009 18:56 schreef ElitE het volgende:
Als het wat ruiger wordt zijn het behoorlijke kutdingen natuurlijk. Anders kun je beter voor waterdichte en stootvaste telefoons gaan. en dan moet je ook nog goed uitzoeken want ik heb al aardig wat van die "Stootvaste" kapot zien gaan in mn broekzak. Maar t heeft me vaak gered als hij weer eens in het water pleurde hehe. Maar de belangrijkste functie van mn mobiel was toch altijd de zaklamp
wat is een goeie waterdichte telefoon dan? Ik flikker nog wel eens een telefoon in de koffie of in de plee pot. Alhoewel 1 nokia het van mij heeft overleeft nadat het in de wc was gevallen. Ik heb nu mijn LG shine weer terug. Opzich best een relext ding, maar er zit een enorme barst in het scherm omdat ik gewoon niet echt voorzichtig ben met dat soort fragiele meuk. Ding heeft ook een lange tijd stil gelegen omdat ik hem had vernield (door te laten vallen) en de scrollbalk vastliep. maar mijn broer heeft hem weten te fixen en nu doet mijn telefoon het weer als vanoudst.
Het kutte is is dat ik nu nog steeds met een pre-paidkaart bel. 10x zo duur, maar omdat ik niet bij een bedrijf hier in Noorwegen werk en dus geen loonstrookjes heb, kan ik geen abonnement aanvragen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-03-2009 16:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

http://www.bright.tv/node/493

er is nog 1 sterker merk geloof ik maar die had ik niet genomen omdat ik misschien toch nog mooie fotos wou kunnen maken, maar daar heb ik spijt van, te geheugen is snel vol en de kwaliteit echt kut.

En op de een of andere manier is er toch nog een toets afgevallen in mn broekzak wel heel tering irritant van het is de C toets.

maar voor de rest wel relaxed ik gooi er best veel mee, en laat hem vaak genoeg in het water pleuren.

Ik ben ook niet anders gewend met mn telefoons eigenlijk hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 01-03-2009 16:02]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-03-2009 16:11 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 1 maart 2009 16:02 schreef ElitE het volgende:
http://www.bright.tv/node/493

er is nog 1 sterker merk geloof ik maar die had ik niet genomen omdat ik misschien toch nog mooie fotos wou kunnen maken, maar daar heb ik spijt van, te geheugen is snel vol en de kwaliteit echt kut.

En op de een of andere manier is er toch nog een toets afgevallen in mn broekzak wel heel tering irritant van het is de C toets.

maar voor de rest wel relaxed ik gooi er best veel mee, en laat hem vaak genoeg in het water pleuren.

Ik ben ook niet anders gewend met mn telefoons eigenlijk hehe.

Wauw!!! Dat lijkt echt een telefoon voor mij!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-03-2009 16:16 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

het menu werkt alleen tering irritant. bij de nokia modellen was dat wel weer beter, en die hadden ook een zaklamp en daarvoor gebruikte ik echt veel meer dan dat ik belde hehe. En het kompas was ook weleens handig.
Maar deze is wel echt een stuk sterker en waterdichter.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-03-2009 16:21 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

ohw Ik vind het wel een dikke pre om een relext gebruikersmenu te hebben. ik heb eens een mobieltje gehad waar ik gewoon echt niet mee overweg kon. Dat ding heb ik geloof ik na 2 maanden de deur uitgedaan.
Maar een compas idd erg handig. Die gebruik ik nogal eens. Tja het is een beetje een wikken en wegen. Het is me al zeker een half jaar gelukt om mijn telefoon niet in de plee te laten vallen. Er zijn al 3 telefoons van mij door waterschade kapot gegaan. 1 had ik nog maar 2 weken! Dikke bummer. Nou ja, ik heb deze nog wel even. Ik ben nooit zo heel erg van de telefoon wissel. Opzich is deze wel aardig spatwatervast. Zelfs met de barst in het scherm. Ik had laatst fotos gemaakt in een sneeuwbui en de telefoon doet het nog steeds!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-03-2009 16:32 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

sneeuw is ook minder erg dan regen hoor.

Jah het menu is kut, maarja heb je ook niet heel veel nodig want er zit niet veel op. Maar kut dat je je telefoon lijst pas hebt na 3 knopjes en selecteren voor een persoon om naar te smsen is ook echt kut, maar het handige is dan wel weer dat je hem wel weg kan gooien als je geirriteerd bent.

Maar dat kompas zat op mn nokia 5140, wel gaaf want daar zat ook nog thermometer, zaklamp, dB meter. En de spelletjes die erop zaten kon je hardlopen fietsen en roeien


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-03-2009 16:36 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

ahhaah daar heb je dan ook wel weer een punt.
hmm die Nokia klinkt wel interessant! Dat roeispelletje


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-03-2009 16:38 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

die was echt een stuk minder stevig hoor, k heb er 3 of 4 kapot gemaakt in anderhalf jaar.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-03-2009 16:45 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Drommelsch! Dan maar weer terug naar die van het filmpje. Ik denk als jij er al zoveel kapot maakt dan moet dat mij ook denk ik lukken


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 01-03-2009 20:12 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 1 maart 2009 15:16 schreef Gallina het volgende:

Ik heb alweer zo'n 6 jaar de Nokia 3510i. Oldschool. En onverwoestbaar: hij is al een paar keer helemaal uit mekaar gevallen op harde tegels en hij doet het altijd gelijk weer als alle onderdelen weer verenigd zijn.





Heb zelf ook een hele tijd gedaan met een zo simpel mogelijke telefoon. Toch merk ik bij mezelf dat ik het hebben van een apparaat met op z'n minst een enigszins sophisticated agendasysteem en internetmogelijkheid (geen hoge eisen, WAP is ook prima) wel erg fijn vind. Heb op dit moment een Sony Ericsson S500i en vrees dat ik, als ik over een half jaar weer de mogelijkheid heb om een nieuw toestel uit te zoeken, toch de kant op ga van de hightech multifunctionele telefoons, al dan niet met touchscreen... *gaat zich alvast oriënteren*


Zany
Kan nie gekker worre
Usericon van Zany
Posted 03-03-2009 22:41 by Zany Profiel van Zanyhttp://b00n.org

Ik heb een Blackberry Curve 8900 omdat ik op de hoogte wil blijven van van alles en omdat ie gratis bij me abbo was <3. Nooit problemen mee alleen het opstarten duurt lang en als ie vastloopt krijg je hem alleen weer goed door de batterij eruit te halen. Dan weer starten en twee minuten wachten...

[Dit bericht is gewijzigd door Zany op 03-03-2009 22:42]


"It happended and it couldn't have happended any other way because we are still alive."


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 03-03-2009 22:42 by Lionheart Profiel van Lionheart

Zit er Windows op of zo?


Zany
Kan nie gekker worre
Usericon van Zany
Posted 03-03-2009 22:43 by Zany Profiel van Zanyhttp://b00n.org

quote:
Op 3 maart 2009 22:42 schreef Lionheart het volgende:
Zit er Windows op of zo?


Nee, blackberry OS 4.6. Is wel goed alleen soms erg traag


"It happended and it couldn't have happended any other way because we are still alive."


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 05-03-2009 13:46 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar



Zal nog even braaf melden dat ik deze tegenwoordig mee sjouw.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen