IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Mobieltje? Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-06-2007 13:08 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 12 juni 2007 13:03 schreef Ethereal het volgende:
Die heb ik ook, heerschend ding!! In telefoonmodus gaat ie ook verdomd lang mee, accu-wise.. Heb de MP3modus nog niet getest kwa accu, maar de uren die ik hem in mp3modus heb laten draaien viel het me bizar mee kwa verbruik.. Uberplat, camera is ook erg goed, en kreeg er zelfs een bon bij waarmee ik een Sennheiser koptelefoon kreeg, met afstandsbediening enzo in het snoer.. Geniaal! Toptelefoon...


Nice

Ze komen hem morgen op mijn werk brengen, ben erg benieuwd!

Bizarre service van Hi trouwens, heb dat ding vannacht besteld, werd 's ochtends gebeld voor de bevestiging en net voor de afleverafspraak.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 12-06-2007 13:12 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Ik mag er binnenkort, als ik met het onderzoek op de stage klaar ben, eentje uitzoeken. Ben benieuwd wat het budget is.
Budget <500
http://www.smartphoneshop.nl/product/32294/htc-p3300-gps-nl.html
http://www.smartphoneshop.nl/product/39652/htc-s710.html

budget <750
http://www.smartphoneshop.nl/product/38144/nokia-n95-deep-plum.html

[Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 12-06-2007 13:13]


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 12-06-2007 13:14 by Jällö Profiel van Jällö

Mooie ding die Sony met Walkman. Ik weet alleen niet of ik dat wel aandurf!


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-06-2007 13:15 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Die Nokia N95 heerscht ja, zeker voor gaan als het budget dat toelaat.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 12-06-2007 13:23 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Hm, lees alleen maar slechte dingen over die N95, lees maar eens na op Tweakers.. Slide-systeem schijnt rammelig te zijn en niet goed aan te sluiten.. Ofwel, stof en zut ín je foon, niet fijn! Heb er al een hoop verhalen gelezen over mensen die noodgedwongen dat ding hebben moeten openschroeven en met stukjes tape dat slide-systeem moesten vastzetten

@ Snaack: Hi is imho de fijnste provider in Nederland! Snel, geen gezeik, leuke aanbiedingen, goed bereik.. Top! Kreeg laatst ineens een sms van ze of ik niet 500 extra belminuten / smsjes wilde.. SMSje teruggestuurd en nu heb ik elke maand 500 extra minuten! Top
En het enige gemis aan de W880i is dat er geen flitslampje op zit.. Niet voor foto's, maar dat was altijd zo verdomde handig om achter kastjes naar kabels op zoek te gaan

Deze foto's zijn allemaal met de W880i cam gemaakt.. Weliswaar iets verkleind, maar toch netjes voor een telefoon! In het donker heeft ie helaas wat moeite, maar dat is dan ook niet zo gek zonder flits..


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 12-06-2007 13:23 by Jällö Profiel van Jällö

Is er inmiddels al es een telefoon verkrijgbaar mèt Walkman maar zonder fotocamera?
Dat zou ik graag willen nml.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 12-06-2007 13:25 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 12 juni 2007 13:23 schreef Ethereal het volgende:
Hm, lees alleen maar slechte dingen over die N95, lees maar eens na op Tweakers.. Slide-systeem schijnt rammelig te zijn en niet goed aan te sluiten.. Ofwel, stof en zut ín je foon, niet fijn! Heb er al een hoop verhalen gelezen over mensen die noodgedwongen dat ding hebben moeten openschroeven en met stukjes tape dat slide-systeem moesten vastzetten


Hm ok, qua functies/design ziet hij er in ieder geval wel goed uit


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-06-2007 13:26 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 12 juni 2007 13:23 schreef Ethereal het volgende:
Hm, lees alleen maar slechte dingen over die N95, lees maar eens na op Tweakers.. Slide-systeem schijnt rammelig te zijn en niet goed aan te sluiten.. Ofwel, stof en zut ín je foon, niet fijn! Heb er al een hoop verhalen gelezen over mensen die noodgedwongen dat ding hebben moeten openschroeven en met stukjes tape dat slide-systeem moesten vastzetten




Mmz dat had ik dan niet meegekregen, hoor er alleen maar goede verhalen over eigenlijk.

Maar zal eens kijken op Tweakers.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 12-06-2007 21:32 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Ik heb nu de LG chocolate. Slide phone dus. Maar ik heb nergens problemen mee. Tenminste nog niet. Ik ben er ook wel erg voorzichtig mee hoor.
Maar mijn vorige phone was een Samsung D500. Ook slide. Die ziet er nu nog erg goed uit, na 2 jaar intensief gebruikt te hebben. Slide functie doet het nog prima.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 12-06-2007 21:37 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 12 juni 2007 21:32 schreef zillah-morte het volgende:
Ik heb nu de LG chocolate. Slide phone dus. Maar ik heb nergens problemen mee. Tenminste nog niet. Ik ben er ook wel erg voorzichtig mee hoor.



+ 1



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-06-2007 21:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 12 juni 2007 13:08 schreef Snaack het volgende:
Nice

Ze komen hem morgen op mijn werk brengen, ben erg benieuwd!

Bizarre service van Hi trouwens, heb dat ding vannacht besteld, werd 's ochtends gebeld voor de bevestiging en net voor de afleverafspraak.
heb kpn zelf ging ook zo, dike heers


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 12-06-2007 21:59 by Immortella Profiel van Immortella

Heb nu deze:





Edit: De Samsung U600 dus.

Bevalt tot nu toe erg goed. Ook een slide telefoon, met 'tiptoetsen'. Ik vind 'm er chique uit zien en hij heeft erg veel mogelijkheden. Ook de 3.2 MP camera is vrij goed te noemen, leuk voor als ik m'n DSLR 's niet bij me heb .
Net vandaag een 1 GB geheugenkaartje erbij gekocht, nu bezig de telefoon vol met MP3's te stouwen.

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 12-06-2007 22:00]


..."Hate can only create more hate"...


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 12-06-2007 22:25 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com



Sony Ericsson Z530i + Telfort

Heb niet zoveel extra zooi erop ofzo.



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-06-2007 0:41 by Immortella Profiel van Immortella

Oja, iemand enig idee waar ik al dan niet gratis 'sms toontjes' kan downloaden? De geluiden die standaard op m'n telefoon zitten zijn wat zacht/raar/etc.
't Mooist zou een (korte) MP3 zijn natuurlijk.


..."Hate can only create more hate"...


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 13-06-2007 8:56 by Dentz Profiel van Dentz




... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-06-2007 8:59 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 13 juni 2007 8:56 schreef Dentz het volgende:




Goede bieropener ja!



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 13-06-2007 9:04 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 13 juni 2007 8:59 schreef blonde rockgod het volgende:
Goede bieropener ja!

Klopt, tevens is hij ook kaarsvet bestendig.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-06-2007 9:05 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



Deze heb ik incl I-mode en UMTS, toch best handig die I-functies


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 13-06-2007 9:07 by Dentz Profiel van Dentz

I-mode was toch al achterhaald. Of ben ik in de war met een andere mobiele vinding?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-06-2007 9:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik denk het, werkt best relaxt. En er zit ook fatsoenlijke mail op. Ding was nog gratis bij 15 euro abo ook


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 13-06-2007 12:44 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 12 juni 2007 21:59 schreef Immortella het volgende:
Heb nu deze:





Edit: De Samsung U600 dus.

Bevalt tot nu toe erg goed. Ook een slide telefoon, met 'tiptoetsen'. Ik vind 'm er chique uit zien en hij heeft erg veel mogelijkheden. Ook de 3.2 MP camera is vrij goed te noemen, leuk voor als ik m'n DSLR 's niet bij me heb .
Net vandaag een 1 GB geheugenkaartje erbij gekocht, nu bezig de telefoon vol met MP3's te stouwen.

Mooi Ik ben best pro Samsung. Mijn oude Samsung kon wat meer hebben dan mijn LG volgens mij. Die LG heeft ook tiptoetsen. Op zich wel makkelijk, maar zit er ook wel gauw naast. Kom ik in een ander menu.
En de toetsen om te smsen vind ik van de LG wel kloten. Die smst niet echt lekker ofzo.
Maar hij ziet er wel geweldig uit


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 13-06-2007 14:11 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

Heb het het moment een robuuste 'zaken'telefoon:



Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-06-2007 14:16 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 12 juni 2007 21:32 schreef zillah-morte het volgende:
Ik heb nu de LG chocolate. Slide phone dus. Maar ik heb nergens problemen mee. Tenminste nog niet. Ik ben er ook wel erg voorzichtig mee hoor.


Die heb ik ook, al een jaar ofzo, maar ik vind het een kuttelefoon.
Enkele minpunten:
- Als je sms't met T9 en 'T9Abc' gebruikt, gaat hij automatisch na de eerste letter op 'T9abc', dus moet je hem weer handmatig op 'T9Abc' zetten om de zin weer met een hoofdletter te laten beginnen.
- De wekkerfunctie doet het voor geen meter, heeft het ook nooit gedaan.
- Bloetoeter is naar en van andere telefoons zo langzaam als dikke stront door een trechter.
- Die accu is kut.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 13-06-2007 14:58 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 13 juni 2007 14:16 schreef WhiteRider het volgende:
Die heb ik ook, al een jaar ofzo, maar ik vind het een kuttelefoon.
Enkele minpunten:
- Als je sms't met T9 en 'T9Abc' gebruikt, gaat hij automatisch na de eerste letter op 'T9abc', dus moet je hem weer handmatig op 'T9Abc' zetten om de zin weer met een hoofdletter te laten beginnen.
- De wekkerfunctie doet het voor geen meter, heeft het ook nooit gedaan.
- Bloetoeter is naar en van andere telefoons zo langzaam als dikke stront door een trechter.
- Die accu is kut.


- Dat is inderdaad erg irritant ja
- Geen last van, ik gebruik 'em elke ochtend
- Ook niet echt last van, maar ik gebruik het ook nauwelijks
- Ook geen last van, hij houdt het makkelijk een week uit hier.



Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 13-06-2007 15:05 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 12 juni 2007 21:59 schreef Immortella het volgende:
Heb nu deze:





Edit: De Samsung U600 dus.

Bevalt tot nu toe erg goed. Ook een slide telefoon, met 'tiptoetsen'. Ik vind 'm er chique uit zien en hij heeft erg veel mogelijkheden. Ook de 3.2 MP camera is vrij goed te noemen, leuk voor als ik m'n DSLR 's niet bij me heb .
Net vandaag een 1 GB geheugenkaartje erbij gekocht, nu bezig de telefoon vol met MP3's te stouwen.

Ik had de d600, met hetzelfde toetsbord, gruwelijk irritant. Nog nooit zoveel typefouten gemaakt.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen