IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Mobieltje? Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-08-2008 16:47 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 23 augustus 2008 13:26 schreef Jolijn het volgende:
Ohjee, een Blackberry van je werk: 'Je krijgt van ons een blackberry en daarvoor in ruil kunnen we jou 24 uur per dag lastigvallen.'
Nee dat was een gewone mobiel destijds . Deze krijg ik dan weliswaar wel van zijne horstheid maar daar zitten verder weinig zakelijke verplichtingen aan vast



Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 23-08-2008 16:48 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 23 augustus 2008 16:47 schreef Judge M. het volgende:
Nee dat was een gewone mobiel destijds . Deze krijg ik dan weliswaar wel van zijne horstheid maar daar zitten verder weinig zakelijke verplichtingen aan vast
En een Blackberry wordt daar niet voor gebruikt wou je zeggen?

maar van de chef valt t mee, ja. hadie niet zelf zo'n ding? of is dat deze? is hij alweer toe aan een nieuwe?

[Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 23-08-2008 16:49]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-08-2008 16:50 by Snaack Profiel van Snaack

Ik heb ook een Blackberry van de zaak. Op zijn 1e acculading heb ik hem aangehad, sindsdien ligt hij dood in mijn bureaulade. Echt, wat ik met dat ding moet, keine ahnung.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 23-08-2008 16:51 by Jolijn Profiel van Jolijn

haha, zo denken mijn docenten over de palmtops en de centrale agenda. Zo loop ik nogal eens mensen mis: 'ohja, die had toch wel een afspraak'


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-08-2008 16:52 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 23 augustus 2008 16:48 schreef Jolijn het volgende:
En een Blackberry wordt daar niet voor gebruikt wou je zeggen?
Nee, dat zeg ik niet

quote:
maar van de chef valt t mee, ja. hadie niet zelf zo'n ding? of is dat deze? is hij alweer toe aan een nieuwe?
Die krijgt meen ik elke 2 jaar een nieuwe.



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-08-2008 21:42 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 23 augustus 2008 16:50 schreef Snaack het volgende:
Ik heb ook een Blackberry van de zaak. Op zijn 1e acculading heb ik hem aangehad, sindsdien ligt hij dood in mijn bureaulade. Echt, wat ik met dat ding moet, keine ahnung.


Blackberry is bedoelt voor push-mail en agenda. Sowieso veel functioneler dan een standaard telefoon.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-08-2008 12:42 by Snaack Profiel van Snaack

No shit.. Maar ik heb geen mobiele functie, ergo, ik zit vrijwel altijd achter mijn laptop die op mijn bureau van ons kantoor in Rotterdam staat.

Daarnaast kan ik met een VPN-verbinding op het kantoor-netwerk komen, bijvoorbeeld vanaf huis.

Leuk dat ik ook als ik op de fiets zit mijn e-mail binnenkrijg maar verder..

Ik zou voor de keren dat ik onderweg ben en absoluut bij mijn mail/ agenda moet kunnen liever zo'n GPRS-kaartje voor in mijn laptop hebben.

Wat ze ook verzinnen, mail lezen op zo'n piepklein schermpje blijft kut imho.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 24-08-2008 12:54]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-08-2008 14:57 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Ik heb dan wel geen Blackberry (P1i), maar mail en rss feeds werkt best prima op een smartphone. Internetten is wel een redelijke tegenvaller, veel websites ondersteunen het niet.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-10-2008 9:20 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 24 augustus 2008 12:42 schreef Snaack het volgende:
Leuk dat ik ook als ik op de fiets zit mijn e-mail binnenkrijg maar verder..

Ik zou voor de keren dat ik onderweg ben en absoluut bij mijn mail/ agenda moet kunnen liever zo'n GPRS-kaartje voor in mijn laptop hebben.

Wat ze ook verzinnen, mail lezen op zo'n piepklein schermpje blijft kut imho.


Het blijft handig on the road of van vergadering naar vergadering. even snel een crisis weerleggen etc.
Voor jou baan minder toepasselijk denk ik dan.

Neem dan een HSDPA kaart Dan doet het nog wat. Werkt prima op mijn laptop overigens.

Verder ot: htc touch diamond om mijn oude htc mda te vervangen. Prima scherm en mail lezen is geen enkel probleem. (was het op de oude ook al niet)


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2008 9:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 24 augustus 2008 12:42 schreef Snaack het volgende:
No shit.. Maar ik heb geen mobiele functie, ergo, ik zit vrijwel altijd achter mijn laptop die op mijn bureau van ons kantoor in Rotterdam staat.

Daarnaast kan ik met een VPN-verbinding op het kantoor-netwerk komen, bijvoorbeeld vanaf huis.

Leuk dat ik ook als ik op de fiets zit mijn e-mail binnenkrijg maar verder..

Ik zou voor de keren dat ik onderweg ben en absoluut bij mijn mail/ agenda moet kunnen liever zo'n GPRS-kaartje voor in mijn laptop hebben.

Wat ze ook verzinnen, mail lezen op zo'n piepklein schermpje blijft kut imho.
Ik heb nu de omnia en dat scherm is aardig groot en goed leesbaar, daar vind ik het dus wel prima werken. Nadeel bij de Omnia is de immens gebrekkige handleiding, als je weinig feeling hebt met mobieltjes kom je er volgens mij echt niet uit.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-10-2008 9:26 by Snaack Profiel van Snaack

Er is een pilot met de iPhone op kantoor geweest, waarschijnlijk gaat deze de mobiel + blackberry vervangen. Leuk, maar wat een enorm ding, haha.

Verder krijg ik als het goed is binnenkort een Nokia N95 8GB.

Denk dat ik begin volgend jaar, als hij op de markt komt, die nieuwe touchphone van Nokia ga halen. Ziet er strak uit en is erg betaalbaar in de losse verkoop.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-10-2008 18:36 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 8 oktober 2008 9:26 schreef Snaack het volgende:
Er is een pilot met de iPhone op kantoor geweest, waarschijnlijk gaat deze de mobiel + blackberry vervangen. Leuk, maar wat een enorm ding, haha.

Verder krijg ik als het goed is binnenkort een Nokia N95 8GB.

Denk dat ik begin volgend jaar, als hij op de markt komt, die nieuwe touchphone van Nokia ga halen. Ziet er strak uit en is erg betaalbaar in de losse verkoop.




Is dat niet een beetje overdreven, een Iphone + Nokia 95GB en dan een half jaar later weer een nieuwe Nokia touchphone? Zelfs als je de helft van je werk krijgt en een riant salaris geniet lijkt het me nog erg decadent om drie soortgelijke apparaten binnen 6 maanden aan te schaffen.

Ben zelf voor de Nokia N78 gegaan, wilde eerst de N958GB maar wat een lelijk design en wat een lomp ding. Maar goed smaken verschillen.

De N78:



Inclusief navigatiesysteem

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 08-10-2008 18:38]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-10-2008 18:42 by Snaack Profiel van Snaack

iPhone krijg ik van de zaak, die vervangt dan dus de Blackberry + "gewone" mobiel.

De Nokia N95 krijg ik van een vriendin, zij krijgt hem van haar telco en paast hem aan mij door omdat ze net een nieuwe heeft en mijn mobiel redelijk gaar begint te worden.

Als die touchphone van Nokia cool is, zou dat de 2e telefoon in pak em beet 10 jaar mobiel bellen zijn die ik simlockvrij aanschaf, zonder abo erbij.

Dat valt dus alleszins mee, me dunkt.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 08-10-2008 19:57 by Bonnie Profiel van Bonnie

Heb een iPhone, is al bijna versleten dat ding. Krijg de binnenkort een htc diamond touch pro.




Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-10-2008 20:00 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 8 oktober 2008 18:42 schreef Snaack het volgende:
iPhone krijg ik van de zaak, die vervangt dan dus de Blackberry + "gewone" mobiel.

De Nokia N95 krijg ik van een vriendin, zij krijgt hem van haar telco en paast hem aan mij door omdat ze net een nieuwe heeft en mijn mobiel redelijk gaar begint te worden.

Als die touchphone van Nokia cool is, zou dat de 2e telefoon in pak em beet 10 jaar mobiel bellen zijn die ik simlockvrij aanschaf, zonder abo erbij.

Dat valt dus alleszins mee, me dunkt.


Dat zet alles inderdaad iets meer in perspectief



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-10-2008 20:57 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

hm, ik snap geen fuck van het navigatiesoftware op mn htc touch diamond te zetten haha. de torrent is nog wel even bezig ook helaas maar hopelijk kom ik er wel uit als ik meer dan alleen de instructie heb... bij uitzondering maar even gedownload, koop het toch wel maar kan het morgen goed gebruiken...


Je moeder.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-10-2008 20:59 by Snaack Profiel van Snaack

*belt BREIN*


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-10-2008 21:00 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

jaja ik zondig


Je moeder.


htheripper
Usericon van htheripper
Posted 08-10-2008 23:02 by htheripper Profiel van htheripperhttp://www.metalkrant.net

quote:
Op 8 oktober 2008 20:57 schreef karnivoor het volgende:
hm, ik snap geen fuck van het navigatiesoftware op mn htc touch diamond te zetten haha. de torrent is nog wel even bezig ook helaas maar hopelijk kom ik er wel uit als ik meer dan alleen de instructie heb... bij uitzondering maar even gedownload, koop het toch wel maar kan het morgen goed gebruiken...


misschien is het handig om even op internet naar extra hamdleidingen zoekt buiten jouw handleidingen om.


www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-10-2008 2:57 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 oktober 2008 19:57 schreef Bonnie het volgende:
Heb een iPhone, is al bijna versleten dat ding. Krijg de binnenkort een htc diamond touch pro.


Goede keus, heb hem ook sinds deze week, geweldig toestel.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 09-10-2008 8:13 by Argus Profiel van Argus

Ik zit er sinds een dag ook flink mee te pielen. Meeste interfaces lopen lekker. Het is alleen heel jammer dat ik nog even wat moet verzinnen voor MSN. Erg jammer dat dat tegenwoordig niet gewoon meer standaard in windows mobile zit....
Verder nog wat wennen aan het toetsenbord. Net wat anders als mijn oude HTC. Maar dat komt vanzelf.

Vandaag de zakelijke mail inrichten en tomtom en route66 erop knallen Eens kijken wat het beste bevalt straks.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-10-2008 21:40 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 8 oktober 2008 23:02 schreef htheripper het volgende:
misschien is het handig om even op internet naar extra hamdleidingen zoekt buiten jouw handleidingen om.


mwa, zoals verwacht werkt niks. maar goed, jammer dan, dan maar zsm gelijk de goeie versie kopen, neem aan dat dat wel moet lukken


Je moeder.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-10-2008 22:13 by Chelman Profiel van Chelman

Zit nu te twijfelen tussen de Omnia en de iPhone.

Waarschijnlijk wordt het de iPhone. De Omnia werkt niet met een Mac en ik wil een MacBook Air om mee te werken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 09-10-2008 22:49 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 24 augustus 2008 12:42 schreef Snaack het volgende:

Leuk dat ik ook als ik op de fiets zit mijn e-mail binnenkrijg maar verder..

*proest*

Moet onwillekeurig toch even lachen om deze fijnzinnige uiting van minachting.

On topic: heb sinds ik m'n abonnement verlengt he een Sony Ericsson S500i, inmiddels bijna een jaar oud. Heb lang nagedacht voor ik 'm uitkoos, maar heb toch spijt dat ik deze heb gekozen, want hij heeft binnen tien maanden last gekregen van allerhande gebreken. Van barstende/brekende toetsjes en versleten snoertjes tot een flikkerend scherm en uitvallen als de trilfunctie aanslaat (!?). Bovendien is ie nogal fragiel en moet je er niet veel kracht op uitoefenen (lees: toetsjes niet stevig indrukken), want dan gaan er weleens dingen loszitten. Volgende keer nóg maar weer langer nadenken over een nieuwe foon...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-10-2008 8:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 9 oktober 2008 22:13 schreef Chelman het volgende:
Zit nu te twijfelen tussen de Omnia en de iPhone.

Waarschijnlijk wordt het de iPhone. De Omnia werkt niet met een Mac en ik wil een MacBook Air om mee te werken.
Op diverse websites wordt aangegeven dat het wel mogelijk is bij een Omnia, hoe dat weet ik dan weer neit, maar schijnt dus wel te kunnen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen