IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Mobieltje? Vorige pagina | Volgende pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 03-02-2009 15:11 by Nix Profiel van Nix

We maken allemaal wel eens fouten.



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-02-2009 15:15 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 februari 2009 15:11 schreef Nix het volgende:
We maken allemaal wel eens fouten.



Ohja, ik begrijp alleen niet waarom ik dát woord altijd fout doe


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2009 15:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Elke gek z'n gebrek .. m'n Omnia heerscht trouwens ..


Nix
Usericon van Nix
Posted 03-02-2009 16:22 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 3 februari 2009 15:15 schreef ZelThoR het volgende:
Ohja, ik begrijp alleen niet waarom ik dát woord altijd fout doe


Je bent in gezelschap van Kimmey, Jällo én WhiteRider... Als dat niet gezellig is!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 03-02-2009 16:44 by Jällö Profiel van Jällö

Teveel Hubba Bubba gegeten, ik kan er ook niks aan doen.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Nix
Usericon van Nix
Posted 03-02-2009 17:48 by Nix Profiel van Nix

Nee inderdaad, dan kan je er niets aan doen.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-02-2009 18:19 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 3 februari 2009 11:45 schreef Kimmey het volgende:
De HTC Touch pro schijnt volgens de reviews erg goed te zijn en heb hem in de winkel ook al bekeken..

Ik had hem via www.gsmeasy.nl gekocht met een mooie aanbieding...

2 jaar abbo van 35 euro nu voor 28 euro
6 maanden internet voor 4,40 ipv 9,50
Gratis dubbele sms/mms bundel

En de foon voor 0,0000000 euro
Ow en het netwerk is vodafone.


0 euro?! Ik hoop niet dat je ineens blond bent :

1. Je betaald nu in totaal 24 x 28 euro + 6 x 4,40 euro + 18 x 9,50 = 197,40 + 672 = 869 euro

2. Bij een sim-only abo (dus zonder telefoon) betaal je al snel nog maar de helft van de normale abo-prijs dus dan zit je op +/- 17,50 x 24 maanden = 410 euro. + waarschijnlijk onbeperkt internet a 10 euro per maand x 24 = 240 = totaal 650 euro

3. Al met al betaal je nu dus ongeveer 869 - 650 euro = 319 euro voor die telefoon

Al met al een goede koop, goedkoper zul je hem niet snel aantreffen, dat is het voordeel van zo'n deal. Maar 0 euro is 'ie dus zeker niet, eerder rond de 300 euro. Alleen omdat het verwerkt zit in je abo-prijs valt het niet zo op.

Erg gaaf mobieltje verder trouwens!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-02-2009 18:24 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 3 februari 2009 13:50 schreef ZelThoR het volgende:
Dat is redelijk vaak ook wel zo bij een abbo. Ik vind het wel storend dat de kosten van het abbbbbbbonnnnnnnnnnnnnnement niet inzichtelijk gemaakt worden; dus welk deel je inderdaad aan die telefoon kwijt bent en wat de feitelijke abbbbbbbbbbbbbbbbbbbonnnnnnnnnnnnnnementskosten zijn. Zo zijn abbbbbbbbbbbbbbonnnnnnnnnnnnnnementen onderling moeilijk te vergelijken.

En dat "gratis telefoon bij je telefoon" of "telefoon 0 euro" is gewoon misleiding.


Die kosten kun je vrij makkelijk inzichtelijk maken door op internet te kijken naar gelijke abo's zonder telefoon, dan kun je ook uitrekenen wat je echt voor zo'n ding betaald (al willen de meeste mensen dat liever niet weten). Ook kan het soms zijn dat je met een 1-jarige abo en een hoger 'bijbetaal'-bedrag aan de kassa uiteindelijk weer goedkoper uit bent (ervanuitgaande dat je wel gewoon twee jaar met je gsm doet en dus na het eerste jaar overstap naar een simonly abo) hangt maar net weer af van je abo, de telefoon die je erbij neemt, wel of geen internet, etc..

Die '0 euro' is misschien misleidend ja, maar goed, zo werkt helaas ons systeem. Zo kan het ook dat je tegenwoordig vakantieaanbiedingen ziet waar wel netjes alle tax en brandstoftoeslagen voor de vlucht zijn meegerekend (immers verplicht sinds alweer een tijdje), maar waar ze dan andere dingen weer weglaten, zoals kosten voor het meenemen van een tas .. maar goed, zo zijn er genoeg creatievelingen op deze planeet die de mazen van de wet vinden en daar gebruik van maken om dingen makkelijker aan de man te brengen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-02-2009 18:28 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 februari 2009 18:24 schreef Valorian het volgende:
Die kosten kun je vrij makkelijk inzichtelijk maken door op internet te kijken naar gelijke abo's zonder telefoon, dan kun je ook uitrekenen wat je echt voor zo'n ding betaald (al willen de meeste mensen dat liever niet weten). Ook kan het soms zijn dat je met een 1-jarige abo en een hoger 'bijbetaal'-bedrag aan de kassa uiteindelijk weer goedkoper uit bent (ervanuitgaande dat je wel gewoon twee jaar met je gsm doet en dus na het eerste jaar overstap naar een simonly abo) hangt maar net weer af van je abo, de telefoon die je erbij neemt, wel of geen internet, etc..

Ik zou het ook zeker proberen uit te zoeken, het punt is meer dat dat helemaal niet nodig zou moeten zijn. Op deze manier is het gewoon heel ondoorzichtig wat je waarvoor betaalt (voordat je zelf op onderzoek uitgaat) en veel mensen laten zich maar wat graag misleiden. Da's misschien niet slim van die mensen, maar het blijft misleiding
quote:
Die '0 euro' is misschien misleidend ja, maar goed, zo werkt helaas ons systeem. Zo kan het ook dat je tegenwoordig vakantieaanbiedingen ziet waar wel netjes alle tax en brandstoftoeslagen voor de vlucht zijn meegerekend (immers verplicht sinds alweer een tijdje), maar waar ze dan andere dingen weer weglaten, zoals kosten voor het meenemen van een tas .. maar goed, zo zijn er genoeg creatievelingen op deze planeet die de mazen van de wet vinden en daar gebruik van maken om dingen makkelijker aan de man te brengen.


Yup. Deels is het uiteraard de verantwoordelijkheid van de consument, maar soms merk je dat ze wel heel hard hun best doen om de adders goed diep onder het gras te verstoppen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 03-02-2009 18:44 by 6sic6 Profiel van 6sic6


Nog steeds deze, alweer bijna een jaar. Misschien binnenkort maar eens wat nieuws bestellen.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 03-02-2009 18:48 by Kimmey Profiel van Kimmey

quote:
Op 3 februari 2009 18:19 schreef Valorian het volgende:
0 euro?! Ik hoop niet dat je ineens blond bent :

1. Je betaald nu in totaal 24 x 28 euro + 6 x 4,40 euro + 18 x 9,50 = 197,40 + 672 = 869 euro

2. Bij een sim-only abo (dus zonder telefoon) betaal je al snel nog maar de helft van de normale abo-prijs dus dan zit je op +/- 17,50 x 24 maanden = 410 euro. + waarschijnlijk onbeperkt internet a 10 euro per maand x 24 = 240 = totaal 650 euro

3. Al met al betaal je nu dus ongeveer 869 - 650 euro = 319 euro voor die telefoon

Al met al een goede koop, goedkoper zul je hem niet snel aantreffen, dat is het voordeel van zo'n deal. Maar 0 euro is 'ie dus zeker niet, eerder rond de 300 euro. Alleen omdat het verwerkt zit in je abo-prijs valt het niet zo op.

Erg gaaf mobieltje verder trouwens!


Dat weet ik ook allemaal wel maar ik bedoelde met de 0 euro dat ik niks bij hoe te betalen voor de foon zelf...


Het is de lichtinval ;')


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-02-2009 18:49 by M. Profiel van M.

Best interessant zo'n smartphone, voor de reiziger. Hij zou dan in ieder geval het volgende moeten kunnen:
- bellen
- GPS-functionaliteit
- internet (vooral voor google maps, mail)
- tekstverwerker (enigszins makkelijk te bedienen)
- voice recording
- mp3's afspelen

Als het ding dat allemaal kan, op een acceptabel niveau en met enig gebruikersgemak, wordt het voor mij wellicht interessant. Ik maak me alleen wat zorgen over de duurzaamheid van die dingen. Voordeel ervan is dat ik niet meer een internetcafé inhoef als ik eens wil mailen, iets moet regelen online of een blog wil bijwerken. Ik ben dan nog wel afhankelijk van wifi-hotspots. Maar alles in één apparaatje scheelt gewicht & ruimte. Nadeel is dat als het ding stuk gaat, meteen alles stuk is.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2009 18:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Omnia dus


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-02-2009 18:56 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 februari 2009 18:49 schreef M. het volgende:
Best interessant zo'n smartphone, voor de reiziger. Hij zou dan in ieder geval het volgende moeten kunnen:
- bellen
- GPS-functionaliteit
- internet (vooral voor google maps, mail)
- tekstverwerker (enigszins makkelijk te bedienen)
- voice recording
- mp3's afspelen

Als het ding dat allemaal kan, op een acceptabel niveau en met enig gebruikersgemak, wordt het voor mij wellicht interessant. Ik maak me alleen wat zorgen over de duurzaamheid van die dingen. Voordeel ervan is dat ik niet meer een internetcafé inhoef als ik eens wil mailen, iets moet regelen online of een blog wil bijwerken. Ik ben dan nog wel afhankelijk van wifi-hotspots. Maar alles in één apparaatje scheelt gewicht & ruimte. Nadeel is dat als het ding stuk gaat, meteen alles stuk is.


Als het wat ruiger wordt zijn het behoorlijke kutdingen natuurlijk. Anders kun je beter voor waterdichte en stootvaste telefoons gaan. en dan moet je ook nog goed uitzoeken want ik heb al aardig wat van die "Stootvaste" kapot zien gaan in mn broekzak. Maar t heeft me vaak gered als hij weer eens in het water pleurde hehe. Maar de belangrijkste functie van mn mobiel was toch altijd de zaklamp


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 03-02-2009 19:12 by Nimbus Profiel van Nimbus

Over een paar maanden mag ik mijn abonnement ook verlengen, voorzichtig al wat aan het rondkijken naar wat telefoons. GPS en wifi is eigenlijk wat ik nu bovenop de functionaliteit van mijn huidige toestel wil.
Nokia heeft een aantal interessante modellen met de E66 en E71, voordeel van de E71 is een qwerty-toetsenbord en een trackball (geloof ik). Een volledig qwerty-toestsenbord icm een touchscreen lijkt me ook wel wat, dan kun je bijvoorbeeld, de HTC touchpro nemen, maar daar zit windows mobile op, leuk om een beetje mee te experimenteren maar aan de andere kant traag en vastlopers, Google Android lijkt me dan wel wat. Voorlopig alleen met de T-Mobile G1. Blackberry's en Palm's zijn misschien ook nog wel leuk, maar dan moet je flink bijbetalen of een veel duurder abonnement nemen.
Die Nokia's hebben gps icm kaarten speciaal voor wandelaars, dat lijkt me wel wat. Anders een losse gps-muis icm TrackBuddy.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-02-2009 19:27 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 3 februari 2009 18:48 schreef Kimmey het volgende:
Dat weet ik ook allemaal wel maar ik bedoelde met de 0 euro dat ik niks bij hoe te betalen voor de foon zelf...


Oh, dat geloof ik ook wel hoor, maar toch zie je nog altijd veel mensen die het niet weten en gewoon maar denken dat dingen gratis zijn. Dus ik dacht, laat ik het nog een keertje uit tekeken voor eventuele ontwetenden op dit forum


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-02-2009 19:36 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Sim only FTW!

Bel nu voor minder dan 13 euro per maand qua abbo.

[oh, en een goed mobieltje heb je al voor een euro of 60, als je niet teveel gaye troep erop wil hebben]

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 03-02-2009 19:39]


Boeiender


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 03-02-2009 22:10 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

Bij KPN kun je na 3 maanden je abonnement naar beneden doen. Sluit je bijv. eerst abonnement af voor 35 euro per maand, gratis foon erbij, daarna veranderen naar 15 euro per maand


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-02-2009 22:19 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 3 februari 2009 11:45 schreef Kimmey het volgende:
De HTC Touch pro schijnt volgens de reviews erg goed te zijn en heb hem in de winkel ook al bekeken..

Ik had hem via www.gsmeasy.nl gekocht met een mooie aanbieding...

2 jaar abbo van 35 euro nu voor 28 euro
6 maanden internet voor 4,40 ipv 9,50
Gratis dubbele sms/mms bundel

En de foon voor 0,0000000 euro
Ow en het netwerk is vodafone.


Goede aankoop.

Wel even andere rom erop pleuren


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-02-2009 22:48 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 3 februari 2009 22:10 schreef flebbie het volgende:
Bij KPN kun je na 3 maanden je abonnement naar beneden doen. Sluit je bijv. eerst abonnement af voor 35 euro per maand, gratis foon erbij, daarna veranderen naar 15 euro per maand


Hmm.. lijkt me sterk. Geloof best dat ze zo'n abonnement hebben (volgens mij wel eens een reclame van langs zien komen), maar die zal dan zeker niet aangeboden worden in combinatie met de duurdere telefoons 'gratis' erbij, anders komt het min of meer neer op kapitaalvernietiging voor KPN..


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-02-2009 22:49 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 februari 2009 22:48 schreef Valorian het volgende:
Hmm.. lijkt me sterk. Geloof best dat ze zo'n abonnement hebben (volgens mij wel eens een reclame van langs zien komen), maar die zal dan zeker niet aangeboden worden in combinatie met de duurdere telefoons 'gratis' erbij, anders komt het min of meer neer op kapitaalvernietiging voor KPN..


Veel wordt ook niet vermeld als je een abonnement afsluit.


Boeiender


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 03-02-2009 23:38 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 3 februari 2009 22:48 schreef Valorian het volgende:
Hmm.. lijkt me sterk. Geloof best dat ze zo'n abonnement hebben (volgens mij wel eens een reclame van langs zien komen), maar die zal dan zeker niet aangeboden worden in combinatie met de duurdere telefoons 'gratis' erbij, anders komt het min of meer neer op kapitaalvernietiging voor KPN..


Ik heb er een jaar geleden gebruik van gemaakt (Flexibel van kpn), kreeg de k850i erbij, was toen nog een vrij dure telefoon, na een paar maanden kon ik mijn abonnementskosten naar beneden schroeven. Maargoed het is maar een tip, zie maar wat je ermee doet.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-02-2009 0:26 by Snaack Profiel van Snaack

Ik kan volgende week mijn abo verlengen, zit sterk te denken aan de HTC Touch HD of een SE Xperia X1.

Ik was de laatste jaren niet meer zo van de high-tech mobieltjes, afgeknapt na o.a. het iMode drama. Heb nu een SE w880i en die bevalt op zich prima.

Eigenlijk om dezelfde reden als WR zie ik het wel weer zitten een high tech ding te nemen.

Inet werkt goed, flexibiliteit (zeker met aangepaste ROM's) etc..

Onder andere GPS en google maps in de broekzak tot de beschikking hebben spreekt me wel erg aan.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-02-2009 9:27 by Chelman Profiel van Chelman

Gewoon de iPhone nemen. Was eerst fors sceptisch maar ben na een paar maanden gebruik helemaal omgeturnd.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


renYek
Usericon van renYek
Posted 04-02-2009 9:34 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 3 februari 2009 18:49 schreef M. het volgende:
Best interessant zo'n smartphone, voor de reiziger. Hij zou dan in ieder geval het volgende moeten kunnen:
- bellen
- GPS-functionaliteit
- internet (vooral voor google maps, mail)
- tekstverwerker (enigszins makkelijk te bedienen)
- voice recording
- mp3's afspelen

Als het ding dat allemaal kan, op een acceptabel niveau en met enig gebruikersgemak, wordt het voor mij wellicht interessant. Ik maak me alleen wat zorgen over de duurzaamheid van die dingen. Voordeel ervan is dat ik niet meer een internetcafé inhoef als ik eens wil mailen, iets moet regelen online of een blog wil bijwerken. Ik ben dan nog wel afhankelijk van wifi-hotspots. Maar alles in één apparaatje scheelt gewicht & ruimte. Nadeel is dat als het ding stuk gaat, meteen alles stuk is.


Inderdeed. Ik heb de HTC TyTnII. Windows Mobile 6.1 erop en ik heb thuis de laptop nog amper aan. Ik nu.nl wat, hyve wat en mail vooral. Verder actuele weer en verkeerinfo en office mobile. GPS gebruik niet meer op 't ding omdat mijn voiture een geil apparaat met 7" scherm ingebouwd heeft.

Ik ben dik tevreden met het ding en heb hem nu bijna een jaar


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen