IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Satyricon Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-03-2006 14:50 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 10 maart 2006 14:48 schreef spectre het volgende:
Ja foutje, nu heb je een link in je box


Yeah, geweldig!

Nogmaals bedankt.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-03-2006 14:54 by spectre Profiel van spectre

veel plezier ervan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-03-2006 15:34 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik net pas het eerste nummer te luisteren maar ik weet nu al dat het weer een knaller van een plaat is, of de volgende nummers moeten allemaal uit Schlager muziek bestaan, maar daar ga ik niet vanuit


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-03-2006 19:09 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Net de hele plaats geluisterd. Wat een knaller, zeg!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 10-03-2006 19:20 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Ik weet 't nog niet. Klinkt allemaal vrij dunnetjes en riffs en tekstflarden worden soms te lang herhaald.


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 10-03-2006 19:29 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

Ik heb hem geluisterd en ik vind het opzich een goed album, maar ik had wat meer verwacht.
Ik ben ietwat ontevreden over het drumgeluid. Misschien opzettelijk zo gedaan, maar ik vind het te droog klinken allemaal. En Frost's drumwerk is redelijk saai te noemen. Dat wil niet zeggen dat het ten koste van de muziek gaat, want dit keer lijken ze te kiezen voor een wat simpelere song structuur.
En Satyr's zang blijft ijzersterk en ik vind hem ook zo langzamerhand wel één van de beste blackmetal vocalisten. Zoals eerder gezegd zijn de hoorns die af en toe opduiken erg gaaf. Totaal niet verwacht, zeker niet toen ik de eerste paar nummers luisterde. Now, Diabolical gaat toch meer richting de Volcano kant op, wat ik een pré vind. Alhoewel ik wat meer Rebel Extravaganza invloeden had willen horen, kan ik niet zeggen dat ik dit een slecht album vind, maar ook niet hun beste.

NP: The rite of our cross



Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 10-03-2006 19:29 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

quote:
Op 10 maart 2006 19:29 schreef Borthulaz het volgende:
Ik heb hem geluisterd en ik vind het opzich een goed album, maar ik had wat meer verwacht.
Ik ben ietwat ontevreden over het drumgeluid en het algehele geluid. Vrij iel. Misschien opzettelijk zo gedaan, maar ik vind het te droog klinken allemaal. En Frost's drumwerk is redelijk saai te noemen. Dat wil niet zeggen dat het ten koste van de muziek gaat, want dit keer lijken ze te kiezen voor een wat simpelere song structuur.
En Satyr's zang blijft ijzersterk en ik vind hem ook zo langzamerhand wel één van de beste blackmetal vocalisten. Zoals eerder gezegd zijn de hoorns die af en toe opduiken erg gaaf. Totaal niet verwacht, zeker niet toen ik de eerste paar nummers luisterde. Now, Diabolical gaat toch meer richting de Volcano kant op, wat ik een pré vind. Alhoewel ik wat meer Rebel Extravaganza invloeden had willen horen, kan ik niet zeggen dat ik dit een slecht album vind, maar ook niet hun beste.

NP: The rite of our cross




Gorath
Usericon van Gorath
Posted 10-03-2006 19:30 by Gorath Profiel van Gorath

Het zal nog moeten groeien zeker?


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 10-03-2006 19:30 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

Waarom quote ik mezelf?



NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 10-03-2006 19:44 by NecroNoud Profiel van NecroNoudhttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Is ie al uit?


don't mistake lack of talent for genius


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-03-2006 19:45 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 10 maart 2006 19:44 schreef NecroNoud het volgende:
Is ie al uit?


Uitgelekt ja

Hij komt pas 21 April uit.


Sater
Usericon van Sater
Posted 10-03-2006 20:40 by Sater Profiel van Sater

quote:
Op 10 maart 2006 12:29 schreef spectre het volgende:
Tot nu toe heeft volgens mij alleen Nocturno Culto ooit de bas gedaan (Nemesis Divina) nu doen ze het altijd met z'n 2en

Samoth ook toch? Op Shadowthrone.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 10-03-2006 20:45 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Yep.



Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 10-03-2006 20:46 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 10 maart 2006 19:45 schreef Burzum het volgende:
Uitgelekt ja

Hij komt pas 21 April uit.


hmh, hoe klinkt het?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Argh
Usericon van Argh
Posted 10-03-2006 21:39 by Argh Profiel van Argh

in het verlengde van Volcano , ik dacht dat satyricon op elke plaat een ander geluid wilde maar blijkbaar niet... niet zo heel boeiend... Zeer weinig tot geen gebruik gemaakt van Frost z'n capaciteiten..


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-03-2006 21:52 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 10 maart 2006 21:39 schreef Argh het volgende:
Zeer weinig tot geen gebruik gemaakt van Frost z'n capaciteiten..


Echt? Knappe jongen die zijn fratsen nadoet... óók op deze cd.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-03-2006 1:00 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 10 maart 2006 19:20 schreef Psychonaut het volgende:
Ik weet 't nog niet. Klinkt allemaal vrij dunnetjes en riffs en tekstflarden worden soms te lang herhaald.

Dunnetjes koop fatsoenlijke speakers vlegel, het drumgeluid en de gitaren klinken juist heel erg vol, misschien bedoel je de open productie.


quote:
Op 10 maart 2006 21:39 schreef Argh het volgende:
in het verlengde van Volcano , ik dacht dat satyricon op elke plaat een ander geluid wilde maar blijkbaar niet... niet zo heel boeiend... Zeer weinig tot geen gebruik gemaakt van Frost z'n capaciteiten..

Tering, er zitten echt hele geniale drumstukken in, altijd maar hard en snel is idd ook lastig maar dan zet ik wel de laatste 1349 op.. Dit is een discipline opzich en zeker niet minder lastig!

quote:
Op 10 maart 2006 19:29 schreef Borthulaz het volgende:
Ik ben ietwat ontevreden over het drumgeluid. Misschien opzettelijk zo gedaan, maar ik vind het te droog klinken allemaal.


Luister maar eens naar de subtiele verschillen per nummer in de drumsound, machtig.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-03-2006 1:14 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Klinkt allemaal weer errug lekker. De productie klopt aan alle kanten. Alleen denk ik niet dat ik hier opnieuw niet aan verslaafd raak zoals aan Nemesis Divina. Qua "diepgang" is Satyricon nou eenmaal achteruit gegaan, qua pakkende riffs schrijven en deze samensmeden tot verschrikkelijk sterke nummers laten ze weer horen hoe het moet.

NP: A New Enemy


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 11-03-2006 1:16 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Na deze verhalen wordt ik ook wel erg benieuwd naar de cd.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-03-2006 1:21 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Favoriet tot nu toe: The Rite of Our Cross


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 11-03-2006 10:54 by The Chosen Profiel van The Chosen

quote:
Op 11 maart 2006 1:16 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Na deze verhalen wordt ik ook wel erg benieuwd naar de cd.


Inderdaad!


She Said Destroy in Black New York


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-03-2006 12:40 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Asl de cd in het verlengde ligt van Volcano is het voor mij verplichte kost. Ik vind Volcano niks minder dan super.

En, die DVD van hun tour, die is echt schitterend. Ik kan nu niet meer naar "satyr" kijken zonder dat ik in de lach schiet (nadat hij argeloos iets bestelde om te eten wat afgeleverd moest worden bij het "adolf-hitlerstadion"; de dvd-bezitters zullen het wel begrijpen).


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-03-2006 13:29 by spectre Profiel van spectre

hehe, gaaf is dat


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 11-03-2006 13:33 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Voor de gein ook maar even downen, al vind ik satyricon sinds rebel al niet meer zo.



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-03-2006 14:05 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 11 maart 2006 13:33 schreef Oud Vuil het volgende:
Voor de gein ook maar even downen, al vind ik satyricon sinds rebel al niet meer zo.


Dat is hun beste plaat ooit, zelfs een van de beste BM platen ooit.

Moet zeggen dat Now, Diabolical akelig dicht in de buurt komt.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen