IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Misty Mourning deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 17-05-2007 13:57 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 12 mei 2007 19:31 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
En daar heb je dus niet gelijk in... Misty Mourning werd voordat iemand ook maar een toon gehoord had al afgezeken, toen ik mijn bek opentrok kreeg ik het hele forum over me heen, en dat is sindsdien niet veranderd. Dus om nou te zeggen dat ik mijn eigen kans om zeep geholpen heb is gewoon onzin.

En ik zeik niet alles en iedereen af als ze kritiek hebben.... maar als iemand kritiek heeft die zelf muziek maakt die ik niet om aan te horen vind, heb ik het recht om dat te zeggen (en ook de kritiek naast me neerleggen... wat ik vaak niet eens doe, ik neem het altijd mee in mijn oordeel als ik nog een keer mijn eigen nummers bekijk om te kijken of het niet beter kan), dus ja... ik pik kritiek alleen van muzikanten waar ik respect voor heb.


EEuhm, dat klopt niet helemaal...

Ik had nog nooit van MM gehoord tot ik werd geattendeerd op jouw ongevraagde recensie van onze cd en die van een andere band. Deze cd's werden jou toegestuurd voor een concert in de cave. Zien wij ineens op het BDKR-forum hoe jij ons de grond in boort en onze cd zogenaamd aan de kat hebt gegeven als speelgoed. Dit is simpelweg respectloos en grof voor iemand die zelf weinig kan.
Daarna viel het hele forum over jou heen en is deze hele poppekast begonnen. Jij hebt hier een grote bek op een forum waar menig muzikant rondhangt die zijn sporen heeft verdient. JIJ bent begonnen. nogmaals JIJ BENT BEGONNEN. Als dit niet tot je door dringt dat je het over jezelf hebt geroepen dan bewijst dat mijn punt dat jij een borderliner bent.


Een kleine snol zit zo vol.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 17-05-2007 14:22 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 17 mei 2007 13:57 schreef SkinPeeleR het volgende:
Als dit niet tot je door dringt dat je het over jezelf hebt geroepen dan bewijst dat mijn punt dat jij een borderliner bent.


* doet Madonna-dansje *



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-05-2007 14:28 by mental Profiel van mental

quote:
Op 17 mei 2007 14:22 schreef blonde rockgod het volgende:
* doet Madonna-dansje *


Fuck the world and fuck you


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 17-05-2007 14:33 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 17 mei 2007 14:28 schreef mental het volgende:



Kank wè!



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-05-2007 14:34 by mental Profiel van mental

quote:
Op 17 mei 2007 14:33 schreef blonde rockgod het volgende:
Kank wè!
Dat wil ik zien.


Fuck the world and fuck you


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 17-05-2007 14:36 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 17 mei 2007 14:34 schreef mental het volgende:
Dat wil ik zien.


Zoals een groot wijsgeer ooit schreef: "voor alles is een tijd en een plaats"



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-05-2007 14:37 by mental Profiel van mental

quote:
Op 17 mei 2007 14:36 schreef blonde rockgod het volgende:
Zoals een groot wijsgeer ooit schreef: "voor alles is een tijd en een plaats"
daar moet dan maar eens hard aan gewerkt worden om dat te kunnen laten plaatsvinden.


Fuck the world and fuck you


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 17-05-2007 14:44 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

Wil de heer RidM bij zijn volgende cabaretsessie op ons geliefde forum even datum en tijd vermelden van zijn eerstvolgende bezoek? Ik mis het goddomme altijd...

[Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 17-05-2007 14:45]



windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 17-05-2007 19:13 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 17 mei 2007 13:38 schreef Lionheart het volgende:
Na het één en het ander te hebben gelezen vraag ik me af wie er sneuer bezig zijn, Rouwend in de mist die bij hoog en laag beweert dat zijn muziek goed is of zowat de rest van het forum die continu proberen hem duidelijk te maken dat zijn muziek troep is?

Ik stel voor dat beide partijen braaf hun mond gaan houden, omdat ze elkaar toch niet kunnen overtuigen of de muziek wel of niet ruk is, dit gezien de hoge aantal posts in de Misty Moron topics.

Van een aantal users weet ik dat ze nuttigere dingen te doen hebben, zoals muziek maken die zelfs in bepaalde gevallen kwalitatief goed is, ga dat lekker doen ipv je tijd te verdoen aan een persoon die eigen fantasie en werkelijkheid door elkaar haalt.

Omdat ik zowat de rest van het forum hoger inschat qua niveau dan Rouwend in de mist, heb ik een kleine tip voor ze: "Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience".

Hopelijk is er op dit forum een mod met rechten van betekenis die zich niet laat meeslepen in deze draaikolk van gepijpzeik die er gewoon een slot op deze topic doet.


Alvast bedankt.


Niemand probeerd rouwende mist ergens van te overtuigen. Dit topic is puur leedvermaak a la "temtation island" maar dan interahahactief. Je moet er even op inspelen om tot een climax te komen snap je.

Talk to the hands!
vèèèèèèèèèt


mvg wk10


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 18-05-2007 14:48 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 17 mei 2007 13:57 schreef SkinPeeleR het volgende:
EEuhm, dat klopt niet helemaal...

Ik had nog nooit van MM gehoord tot ik werd geattendeerd op jouw ongevraagde recensie van onze cd en die van een andere band. Deze cd's werden jou toegestuurd voor een concert in de cave. Zien wij ineens op het BDKR-forum hoe jij ons de grond in boort en onze cd zogenaamd aan de kat hebt gegeven als speelgoed. Dit is simpelweg respectloos en grof voor iemand die zelf weinig kan.
Daarna viel het hele forum over jou heen en is deze hele poppekast begonnen. Jij hebt hier een grote bek op een forum waar menig muzikant rondhangt die zijn sporen heeft verdient. JIJ bent begonnen. nogmaals JIJ BENT BEGONNEN. Als dit niet tot je door dringt dat je het over jezelf hebt geroepen dan bewijst dat mijn punt dat jij een borderliner bent.


Dude... als je niet doorhad dat ik lichtelijk overdreef om het grappiger te laten klinken ben je echt nog dommer dan het achterend van een varken.
Trouwens, ik ben nog steeds van mening dat die demo klinkt als een vormeloze brij met een blastbeat er doorheen. Muzikanten die hun sporen verdiend hebben? Wat? Omdat ze zo veel geld vragen dat ze nooit ergens spelen... veel plezier met je sporen, maar de realiteitszin ontbreekt gewoon.
Of hebben ze hun sporen verdiend omdat ze denken dat zodra die cd in de winkel ligt ze niets meer hoeven te doen om cd's te verkopen?
Of hebben ze hun sporen verdiend omdat ze er voor geleerd hebben?
Talent valt niet aan te leren en veel van de bands hier die zogenaamd hun sporen verdiend hebben maken behoorlijk emotieloze muziek, waar ik (en een hoop anderen) gewoon niet op zitten te wachten.
Liever een intens bevlogen Zack de la Rocha die zich uitleeeft met telkens weer maatschappijcritische teksten, dan de zoveelste nepsatanist die niets te melden heeft. Of van mijn part een emometal-band die constant alleen maar zit te zeiken over zijn overleden moeder ( mijn vriendinnetje heeft me gedumpt )
maar daar met heel zijn hart achter staat, dan een band die dingen loopt te verkondigen waar ze niet achter staan met zo'n attitude van:"Kijk ons eens duister zijn, wij gaan op de thee bij Jeffrey Dahmer" en in de tussentijd doodleuk een saaie kantoorbaan hebben, huisje boompje beestje en al die shit.
Maar goed, je geeft dus toe dat je heel kinderachtig bent en mensen hebt lopen ophitsen om ons af te zeiken? Stoer hoor, dat je je problemen niet zelf op kan lossen.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 18-05-2007 15:03]



spectre
Usericon van spectre
Posted 18-05-2007 14:57 by spectre Profiel van spectre

Dat jij alles wat boven 50,- euro uitkomt veel vind is niet ons probleem, pauper.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-05-2007 14:57 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 18 mei 2007 14:57 schreef spectre het volgende:
Dat jij alles wat boven 50,- euro uitkomt veel vind is niet ons probleem, pauper.


En zelf 200 vragen voor een optreden.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 18-05-2007 15:00 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 18 mei 2007 14:57 schreef MMayo het volgende:
En zelf 200 vragen voor een optreden.


Lul niet zo slap, wij vragen 50 voor optredens, maar dan moet er backline aanwezig zijn, maar wellicht dat we iets kunnen regelen met een band die wel backline hebben om samen te gaan touren. Bovendien, als we zelf backline mee moeten nemen zijn we grofweg 300 kwijt, en dan vind ik het totaal niet onredelijk om 200 te vragen.


[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 18-05-2007 15:01]



spectre
Usericon van spectre
Posted 18-05-2007 15:04 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 18 mei 2007 15:00 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Bovendien, als we zelf backline mee moeten nemen zijn we grofweg 300 kwijt.

Hoe krijg je dat voor elkaar.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-05-2007 15:05 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 17 mei 2007 14:36 schreef blonde rockgod het volgende:
Zoals een groot wijsgeer ooit schreef: "voor alles is een tijd en een plaats"
Wie beledig je nou, de aap, of Bush?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-05-2007 15:06 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 18 mei 2007 15:00 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Lul niet zo slap, wij vragen 50 voor optredens, maar dan moet er backline aanwezig zijn, maar wellicht dat we iets kunnen regelen met een band die wel backline hebben om samen te gaan touren. Bovendien, als we zelf backline mee moeten nemen zijn we grofweg 300 kwijt, en dan vind ik het totaal niet onredelijk om 200 te vragen.



quote:
Op 16 mei 2007 13:44 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Bullshit... als mijn bandje 50 euro geboden wordt komen we wel... maar dan is de voorwaarde wel dat er backline aanwezig is, want als we die moeten huren, en ook nog een busje erbij om het te vervoeren maken we om en nabij de 200 euro aan kosten (het busje alleen al is rond de 150 euri huur, nog backline erbovenop mogen we blij zijn als we überhaupt onder de 300 uitkomen).

Voor 50 euro reizen we zó af naar de andere kant van het land, mits er backline is. Vragen we nog niet eens om eten, slaapplekken of wat dan ook.. wij komen wel.


En er werd jullie een optreden aangeboden voor 50 euro, verder was alles aanwezig en dat wilden jullie niet. Vreemd.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 18-05-2007 15:07 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 18 mei 2007 15:04 schreef spectre het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar.


Volledige backline huren is niet goedkoop, ik gok op zo'n 150 voor een dag en ik weet zeker dat het busje moeilijk of niet beschikbaar is voor minder dan 150.
We willen natuurlijk niet in een busje gaan zitten wat bij elkaar gehouden wordt door plakband.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 18-05-2007 15:08 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 18 mei 2007 15:04 schreef spectre het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar.


Ze moeten het nog kopen...

Maar echt, wat een triest figuur... zelf lopen zeiken over bandgages en dan 200 euro voor een optreden vragen....

@ Misantroooooop: Bush natuurlijk, maar inderdaad, mischien beledig ik de aap er ook wel mee...



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 18-05-2007 15:08 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 18 mei 2007 15:06 schreef MMayo het volgende:
En er werd jullie een optreden aangeboden voor 50 euro, verder was alles aanwezig en dat wilden jullie niet. Vreemd.


Nee, dat optreden dat ons aangeboden werd, (in Assen, geloof dat het aanbod van een van de leden van Grindminded kwam) werd expliciet bij vermeld dat we onze eigen backline mee moeten nemen.
Maar, kom maar hoor, voor 50 euro staan we d'r.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 18-05-2007 15:09 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 18 mei 2007 15:07 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Volledige backline huren is niet goedkoop, ik gok op zo'n 150 voor een dag en ik weet zeker dat het busje moeilijk of niet beschikbaar is voor minder dan 150.
We willen natuurlijk niet in een busje gaan zitten wat bij elkaar gehouden wordt door plakband.


hebben jullie geen drumstel/versterkers? Djeezus wat een band...



spectre
Usericon van spectre
Posted 18-05-2007 15:09 by spectre Profiel van spectre

Je moet er wat voor over hebben, natuurlijk.

Een band zonder eigen materiaal is geen band.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 18-05-2007 15:10 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 18 mei 2007 15:00 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Lul niet zo slap, wij vragen 50 voor optredens, maar dan moet er backline aanwezig zijn, maar wellicht dat we iets kunnen regelen met een band die wel backline hebben om samen te gaan touren. Bovendien, als we zelf backline mee moeten nemen zijn we grofweg 300 kwijt, en dan vind ik het totaal niet onredelijk om 200 te vragen.


Hmm, ik blijf het moeilijk vinden om te geloven dat je als je je backline meeneemt dat je dan 300 euro kwijt bent.

Ik ben degene die de auto rijdt waar de bakcline van ons altijd inzit, en ik kom vrij ver voor 50 euro.

Wat ik dan wel vreemd vind is dat je bands die veel geld vragen niet wilt boeken en dat belachelijk vindt, terwijl je zelf 300 euro vraagt. Je maakt zelf ook de kreten dat je er als muzikant iets voor over moet hebben, en er misschien wel eens geld op toe moet leggen. Het lijkt me dat dat elkaar dan tegenspreekt.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 18-05-2007 15:11 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 18 mei 2007 15:08 schreef blonde rockgod het volgende:
Ze moeten het nog kopen...

Maar echt, wat een triest figuur... zelf lopen zeiken over bandgages en dan 200 euro voor een optreden vragen....




Dude... hou die verzinsels even voor je, als ik al 200 euro gevraagd heb is dat voor een van de (internationaal) tourende bands onder mijn boekingsbureau, dus als men zich er van wil weerhouden nog meer bullshit over mij en mijn band te verzinnen kan dit topic mischien nog een beetje relaxed blijven.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 18-05-2007 15:11]



Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 18-05-2007 15:11 by Mr. Cuntreaper Profiel van Mr. Cuntreaperhttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

quote:
Op 18 mei 2007 14:48 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
"Kijk ons eens duister zijn, wij gaan op de thee bij Jeffrey Dahmer"


Dan zullen ze toch eerst zijn as moeten reanimeren

[Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 18-05-2007 15:12]


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-05-2007 15:13 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 18 mei 2007 15:11 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Dude... hou die verzinsels even voor je, als ik al 200 euro gevraagd heb is dat voor een van de (internationaal) tourende bands onder mijn boekingsbureau, dus als men zich er van wil weerhouden nog meer bullshit over mij en mijn band te verzinnen kan dit topic mischien nog een beetje relaxed blijven.
Je zegt het net expliciet zelf knaap


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen