IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Misty Mourning deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 09-05-2007 12:25 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ik snap de link niet?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 12:25 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 9 mei 2007 12:17 schreef Murdering Monk het volgende:
Mee eens, maar je gaat voorbij aan mijn hele punt.

Wil je een topact worden zul je toch in andere locaties als Piets Patatpaleis moeten gaan spelen, en toch eens proberen te kijken of je in wat bekendere undergroundkroegen bv. terecht kunt komen, en het zo opbouwen.

Oftewel nog steeds, door veel op te treden op minder geschikte lokaties, hoe goed je ook bent, wordt je inmo geen topact..


Ben ik het niet mee eens... hoe vaker je optreedt hoe beter, niet alleen vanwege de oefening, maar ook vanwege het feit dat er nog best eens mensen rond zouden kunnen lopen die je niet aan zou treffen in de bekendere undergroundtenten die het vet vinden... en dat zouden ook zomaar eens mensen kunnen zijn die je vooruit kunnen helpen, die zitten echt niet de hele tijd in de undergroundtenten te wachten in de hoop dat er een vette band komt spelen. Sterker nog, die zouden dat niet eens hoeven doen omdat ze al doodgegooid worden met demo's.
Ik bedoel.. sinds ik de boekingen voor the Cave doe wordt ik al doodgegooid met demo's, kun je je voorstellen wat een gigantische overvloed aan demo's die mensen binnenkrijgen zonder van hun gat te komen?



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-05-2007 12:26 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 mei 2007 12:25 schreef Murdering Monk het volgende:
Ik snap de link niet?
Bovenste bericht.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 12:26 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 9 mei 2007 12:25 schreef Murdering Monk het volgende:
Ik snap de link niet?


Een flauwe grap, bovenste post.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 12:27 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 9 mei 2007 12:19 schreef spectre het volgende:
Wat lul je weer dom zeg.
Ik vraag morgen het Filharmonisch Orkest om in het plaatselijke café hier op te gaan treden op 1 viool. Zal mij benieuwen.

Je begrijpt me wel hopelijk.


Je vergelijkt een band (tot op 10 leden, maximaal) met een orkest (pak hem beet 20 a 30 leden) tuurlijk heeft een orkest meer ruimte nodig.. maar een band moet prima kunnen volstaan met slechte versterkers in een kleine ruimte. Als ze hun muziek niet evengoed neer kunnen zetten zonder, dan zijn ze dus gewoon niet zo goed als ze zelf graag willen geloven.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 09-05-2007 12:30]



spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2007 12:29 by spectre Profiel van spectre

Nee dat moeten ze niet.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 12:32 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Ik vind het getuigen van gebrek aan muzikaal talent als een muzikant per sé precies die versterkers en precies die apparatuur nodig heeft om zijn/haar muziek goed neer te zetten, want dan draait het dus blijkbaar meer om de apparatuur en de ruimte dan dat het draait om het musicerend vermogen van de band.

Ik heb tijdens mijn vakantie nog nummers van Misty Mourning neergezet op een semi-akoest, zonder de drummer en bassist erbij en zonder effectenpedaal of wat dan ook en mensen vonden het nog steeds leuk.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 09-05-2007 12:35]



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 12:33 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Wat een bullshit. Veel muzikanten gebruiken specifieke apparatuur om een bepaalde sound op te wekken.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 12:34 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 9 mei 2007 12:33 schreef Illusione het volgende:
Wat een bullshit. Veel muzikanten gebruiken specifieke apparatuur om een bepaalde sound op te wekken.


En als je die sound niet ook uit andere apparatuur krijgt ben je gewoon niet goed.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2007 12:35 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 mei 2007 12:34 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
En als je die sound niet ook uit andere apparatuur krijgt ben je gewoon niet goed.


Oh ja?

Dus als ik specifieke apparatuur nl. een piano gebruik dan ben ik niet goed omdat ik geen pianosound uit een gitaar krijg?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 12:37 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 9 mei 2007 12:35 schreef Chelman het volgende:
Oh ja?

Dus als ik specifieke apparatuur nl. een piano gebruik dan ben ik niet goed omdat ik geen pianosound uit een gitaar krijg?


Wil je er niet omheen lullen, dat zei ik niet en dat weet je ook wel.



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 12:37 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Een goed muzikant is inderdaad in staat uit slechte apparatuur nog wat goeds voort te brengen.
Maar of je nu speelt op een Korg of een Casio (nu, 12,95 bij de Bart Smit!), dat is toch een behoorlijk ander geluid..

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 09-05-2007 12:38]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2007 12:38 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 mei 2007 12:37 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Wil je er niet omheen lullen, dat zei ik niet en dat weet je ook wel.


Hoezo? Instrumenten gebruik je om een bepaalde sound te krijgen en versterkers en allerlei elementen gebruik je op precies dezelfde manier. Digitale processoren kunnen een andere sound als vacuumbuizen maken etc....

Damn, zelfs als je een strak opgenomen CD op twee verschillende high-end systemen afspeelt krijg je een verschillende sound.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 09-05-2007 12:38 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 9 mei 2007 12:34 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
En als je die sound niet ook uit andere apparatuur krijgt ben je gewoon niet goed.


Haha, jij bent de grap van de maand, ware het niet dat ik je te kansloos vind om zoveel credit te geven.



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-05-2007 12:40 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 mei 2007 12:38 schreef Chelman het volgende:

een strak opgenomen CD .


Zeg, wil je niet in voor hem onbegrijpelijke vaktaal spreken?

[/inkopper]


Bruce Banner


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 12:41 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 9 mei 2007 12:38 schreef Chelman het volgende:
Hoezo? Instrumenten gebruik je om een bepaalde sound te krijgen en versterkers en allerlei elementen gebruik je op precies dezelfde manier. Digitale processoren kunnen een andere sound als vacuumbuizen maken etc....

Damn, zelfs als je een strak opgenomen CD op twee verschillende high-end systemen afspeelt krijg je een verschillende sound.


Ja, maar als de sound die je nodig hebt voor je muziek zo specifiek is dat er echt specifieke apparatuur voor nodig is voor het tot zijn recht komt, dan stel je de muziek als zijnde ondergeschikt aan de sound.



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 12:43 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 9 mei 2007 12:41 schreef Rouwend in de Mist het volgende:.. dan stel je de muziek als zijnde ondergeschikt aan de sound.


..



[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 09-05-2007 12:43 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 9 mei 2007 12:34 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
En als je die sound niet ook uit andere apparatuur krijgt ben je gewoon niet goed.


Oh, dus ik heb voor de kat zn kut jarenlang spullen geprobeerd totdat ik de set bij elkaar gezocht had die ik nu heb?

Dat spul heb ik met een reden, en er is een reden waarom ik ALTIJD mn eigen spullen meeneem, juist vanwege mn sound, die krijg ik niet uit andere zooi, daar ben ik met het jarenlang proberen van andere spullen wel achtergekomen..


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 12:44 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Tja, nee, sorry Koen, je bent gewoon niet goed dus.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 09-05-2007 12:45 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Kanker, in dat geval, houdt het gevraagd/aangeboden muziekinstrumententopic maar in de gaten, dan kan het allemaal weg..


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2007 12:45 by Chelman Profiel van Chelman

MM je zuigt apenballen. Vraag het aan Misty.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 09-05-2007 12:46 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 9 mei 2007 12:45 schreef Chelman het volgende:
MM je zuigt apenballen. Vraag het aan Misty.


Dit maakt me zo verdrietig, al dat oefenen, voor niks, al die dingen die we tot nu toe gedaan hebben, voor niks, zelfs het zonder demo terecht komen als support voor GWAR, voor niks, alleen maar omdat ik alleen op mn eigen spullen wil spelen


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 12:47 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 9 mei 2007 12:46 schreef Murdering Monk het volgende:
Dit maakt me zo verdrietig, al dat oefenen, voor niks, al die dingen die we tot nu toe gedaan hebben, voor niks, zelfs het zonder demo terecht komen als support voor GWAR, voor niks, alleen maar omdat ik alleen op mn eigen spullen wil spelen


Aan de andere kant, nu kan ik dus gewoon een Casio kopen, da's alles wat ik nodig heb!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2007 12:48 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 mei 2007 12:47 schreef Illusione het volgende:
Aan de andere kant, nu kan ik dus gewoon een Casio kopen, da's alles wat ik nodig heb!


En een vette My First Sony mike om alles op te nemen:



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2007 12:51 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 9 mei 2007 12:41 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Ja, maar als de sound die je nodig hebt voor je muziek zo specifiek is dat er echt specifieke apparatuur voor nodig is voor het tot zijn recht komt, dan stel je de muziek als zijnde ondergeschikt aan de sound.


Dikke onzin.
Dat jij een armoedzaaiende pauper bent die zelfs een kuttig ruisversterkertje niet kan betalen weten we al. Verbloem het nou niet tot een positief iets.

@Illu: Ja maar toetsenisten waren sowieso al obsolete he

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-05-2007 12:53]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen