IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Misty Mourning deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 12:51 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione



Muziekproductie was nog nooit zo goedkoop.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2007 12:52 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 9 mei 2007 12:46 schreef Murdering Monk het volgende:
Dit maakt me zo verdrietig, al dat oefenen, voor niks, al die dingen die we tot nu toe gedaan hebben, voor niks, zelfs het zonder demo terecht komen als support voor GWAR, voor niks, alleen maar omdat ik alleen op mn eigen spullen wil spelen
GWAR heeft alles gejat van Lordi.. dat weet iedereen! Lordi zat laatst wat te poedelen langs het bubbelbad en toen heeft GWAR zijn eerste riff gejat!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 09-05-2007 12:56 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 9 mei 2007 12:52 schreef spectre het volgende:
GWAR heeft alles gejat van Lordi.. dat weet iedereen! Lordi zat laatst wat te poedelen langs het bubbelbad en toen heeft GWAR zijn eerste riff gejat!


Maar, maar, het waren zon aardige jongens, ik geloof nooit dat die iets zouden jatten.. (hoewel serieus sommige van hun adviezen vrij dubieus waren, hehe)


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2007 12:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 9 mei 2007 12:41 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Ja, maar als de sound die je nodig hebt voor je muziek zo specifiek is dat er echt specifieke apparatuur voor nodig is voor het tot zijn recht komt, dan stel je de muziek als zijnde ondergeschikt aan de sound.
Als je sound zo is dat ie op alle gangbare apparatuur als verzuipende dikbillenkoeien klinkt, nee, dan ben je een muzikaal genie! Echt, sinds Goebels is er geen betere sprookjesschrijver geweest!


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 12:57 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Hey.... of ik nou op een Koch.. of een Marshall of een Orange of wat dan ook voor versterker speel (uitgezonderd het spul dat bij speelgoedwinkels verkocht wordt, alhoewel ik durf te wedden dat ik daar ook goed geluid uit krijg), zelfs dat kleine kutfendertje dat ik thuis heb staan, mocht er niet genoeg volume uit komen om de zaal mee te vullen versterkt men het uit over de P.A. en klaar is kees, per sé dezelfde apparatuur moeten gebruiken omdat je die sound anders niet hebt.. doet mij gewoon denken dat je meer tijd had mogen nemen in het leren hanteren van versterkers.



spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2007 12:58 by spectre Profiel van spectre

een echte muzikant heeft geen PA nodig!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 12:58 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Blablablablablabullshitbla.

Vertel liever maar eens wanneer jullie demo uit gaat komen, hmm ? We staan allemaal te trappelen om het wonder dat Misty Mourning is in goede kwaliteit mee te maken.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2007 12:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Muziek is al klaar Paultje, alleen dat artwork nog he ..


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 13:00 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 9 mei 2007 12:59 schreef Jenje het volgende:
Muziek is al klaar Paultje, alleen dat artwork nog he ..


.. wat.. ? Die meuk op MySpace is de demo.. ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2007 13:01 by spectre Profiel van spectre

Ze zijn er achter dat het uitbrengen van wat muziek in eigen beheer toch wel wat geld kost, en ja.. dat is het ENIGE wat Misty Mourning niet bezit

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-05-2007 13:01]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-05-2007 13:01 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Lordi op Wacken?

Gay.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 13:02 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Als je hem zo graag wilt hebben kan je hem bij mij (of een van de andere bandleden)voor 5 euro bestellen.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 09-05-2007 13:04]



spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2007 13:02 by spectre Profiel van spectre

Bij deze. Hoeveel kost dat?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2007 13:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Al reviews?


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 13:03 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Nee dank je. Als ik geld uit wil geven aan slechtklinkende herrie koop ik wel een oefenopname van de Josti-band.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-05-2007 13:04 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 9 mei 2007 13:03 schreef Illusione het volgende:
Nee dank je. Als ik geld uit wil geven aan slechtklinkende herrie koop ik wel een oefenopname van de Josti-band.

Ik hoorde dat de Jostiband nog best gave muziek maakt.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-05-2007 13:05 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 mei 2007 12:57 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Hey.... of ik nou op een Koch.. of een Marshall of een Orange of wat dan ook voor versterker speel (uitgezonderd het spul dat bij speelgoedwinkels verkocht wordt, alhoewel ik durf te wedden dat ik daar ook goed geluid uit krijg), zelfs dat kleine kutfendertje dat ik thuis heb staan, mocht er niet genoeg volume uit komen om de zaal mee te vullen versterkt men het uit over de P.A. en klaar is kees, per sé dezelfde apparatuur moeten gebruiken omdat je die sound anders niet hebt.. doet mij gewoon denken dat je meer tijd had mogen nemen in het leren hanteren van versterkers.


Begrijp ik hieruit dat je niet eens een fatsoenlijk eigen live-equipment hebt?

Wat een topartiest ben je!


Bruce Banner


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 13:05 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 9 mei 2007 13:02 schreef Jenje het volgende:
Al reviews?

Nope, nog niet, we wilden eerst de kosten terugverdienen voordat we gratis exemplaren rond gaan sturen.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-05-2007 13:06 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 mei 2007 13:04 schreef WhiteRider het volgende:
Ik hoorde dat de Jostiband nog best gave muziek maakt.
Vergeleke bij Misty Mourning is dat ook niet zo'n opgave.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 13:07 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 9 mei 2007 13:06 schreef kwelgeest het volgende:
Vergeleke bij Misty Mourning is dat ook niet zo'n opgave.


De prijs voor Inkopper Van De Dag gaat hierbij naaaarrrr... Kwelgeest!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2007 13:07 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 9 mei 2007 13:05 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Nope, nog niet, we wilden eerst de kosten terugverdienen voordat we gratis exemplaren rond gaan sturen.
Wat? Je wilt niet eens in je eigen muziek investeren?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-05-2007 13:07 by mental Profiel van mental

quote:
Op 9 mei 2007 13:06 schreef kwelgeest het volgende:
Vergeleke bij Misty Mourning is dat ook niet zo'n opgave.
Zinvolle bijdrage hoor, kwelgeest.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 09-05-2007 13:10]


Fuck the world and fuck you


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 13:08 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 9 mei 2007 13:07 schreef Jenje het volgende:
Wat? Je wilt niet eens in je eigen muziek investeren?


Kwaliteit financieert zichzelf, Jan.





[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 13:09 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 9 mei 2007 13:05 schreef Lainedil het volgende:
Begrijp ik hieruit dat je niet eens een fatsoenlijk eigen live-equipment hebt?

Wat een topartiest ben je!


Bezittingen staan los van talent. Kijk maar eens naar het Emergenza festival... zou zogenaamd een maatstaf moeten zijn voor hoe goed bands zijn.
Nou, d'r zat een band tussen genaamd Young & Hopeless, waarvan een van de ouders van de bandleden de toegangskaarten gratis gaf in ruil voor een stem (en die hadden een bus gehuurd... de P60 stond spontaan vol met 8 tot 12 jarig grut)... die kutkoters hebben het tot de finale geschopt, puur op omkoperij, want talent hadden ze niet.. o wacht.. de drummer was wel okee.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2007 13:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Jaloers?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen