IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Misty Mourning deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 13:10 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 9 mei 2007 13:07 schreef Jenje het volgende:
Wat? Je wilt niet eens in je eigen muziek investeren?


Willen wel.. maar de mogelijkheid hebben tot, daar ontbreekt het aan.

quote:
Op 9 mei 2007 13:10 schreef Jenje het volgende:
Jaloers?


Zeker niet, als mijn ouders zoiets probeerden zou ik ze een knal voor hun hoofd geven en zeggen dat ze normaal moesten doen. Als ik zo'n soort wedstrijd win, dan wil ik het op mijn kunnen winnen, en niet op hoeveel geld ik er tegenaan kan smijten... maar dat zal dan wel met eergevoel (en vooral het gebrek daaraan bij een hoop mensen) te maken hebben.
Bovendien stonden ze uiteindelijk geloof ik zelfs in de Finale en hebben ze daar alleen maar des te harder voor lul gestaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 09-05-2007 13:14]



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 13:12 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 9 mei 2007 13:10 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Willen wel.. maar de mogelijkheid hebben tot, daar ontbreekt het aan.


Tijd om werk te gaan zoeken dan. Dus.

Het is een keuze. Mijn vakantiegeld gaat naar apparatuur en software, en slechts een klein deel gebruik ik voor andere doeleinden.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 09-05-2007 13:13 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Harder werken, iedereen volgens mij op dit forum die in een band zit en investeert heeft een normale full time baan drbij, het kan dus wel..


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2007 13:14 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 mei 2007 13:10 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Willen wel.. maar de mogelijkheid hebben tot, daar ontbreekt het aan.


Hoezo heb je de mogelijkheid niet? Heb je in 0031 geen mogelijkheden om gelde te verdienen om apparatuur te kopen? Of ben je gewoon zo'n handophoudende kraker die alleen kan klagen hoe slecht hij het niet heeft?

Er lopen hier op ZM genoeg muzikanten die niet echt het predikaat Croesus kunnen dragen maar toch hebben ze genoeg geld bijeen kunnen sparen om fatsoenlijke gear te kunnen kopen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 13:15 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Ach, wellicht moet een echte creatieve geest beter niet opgesloten worden in het '9 tot 5'-hokje. Of zo.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-05-2007 13:15 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Misschien is het zo'n 17-jarig pikkie en kan hij nog niet werken!


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2007 13:16 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 9 mei 2007 13:12 schreef Illusione het volgende:
Tijd om werk te gaan zoeken dan. Dus.

Het is een keuze. Mijn vakantiegeld gaat naar apparatuur en software, en slechts een klein deel gebruik ik voor andere doeleinden.
Maar dat is om je gebrek aan talent te maskeren


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 09-05-2007 13:16 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 9 mei 2007 12:57 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Hey.... of ik nou op een Koch.. of een Marshall of een Orange of wat dan ook voor versterker speel (uitgezonderd het spul dat bij speelgoedwinkels verkocht wordt, alhoewel ik durf te wedden dat ik daar ook goed geluid uit krijg), zelfs dat kleine kutfendertje dat ik thuis heb staan, mocht er niet genoeg volume uit komen om de zaal mee te vullen versterkt men het uit over de P.A. en klaar is kees, per sé dezelfde apparatuur moeten gebruiken omdat je die sound anders niet hebt.. doet mij gewoon denken dat je meer tijd had mogen nemen in het leren hanteren van versterkers.

Pleur op gek, ik durf te wedden dat je uit een ENGL nog een kutgeluid haalt..

En natuurlijk kan ik ook over een Marshall, VHT, Krankensetin of welk merk dan ook spelen, maar dat gaat wel ten koste van mn geluid. En bij mij, en ik denk daarbij met velen gaat het als het ten koste gaat van het geluid, ook ten koste van de muziek, of je nu pa hebt of niet, een kutgeluid blijft een kutgeluid.

En leren hanteren van andere versterkers? Dat kan ik wel hoor, maar denk je niet dat dr een reden is waarom er zoveel verschillende zijn, en zoveel verschillende buizen? Iets met een totaal verschillend geluid misschien?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 13:16 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 9 mei 2007 13:16 schreef spectre het volgende:
Maar dat is om je gebrek aan talent te maskeren


Daar heb je dan weer een punt.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 13:16 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 9 mei 2007 13:14 schreef Chelman het volgende:
Hoezo heb je de mogelijkheid niet? Heb je in 0031 geen mogelijkheden om gelde te verdienen om apparatuur te kopen? Of ben je gewoon zo'n handophoudende kraker die alleen kan klagen hoe slecht hij het niet heeft?

Er lopen hier op ZM genoeg muzikanten die niet echt het predikaat Croesus kunnen dragen maar toch hebben ze genoeg geld bijeen kunnen sparen om fatsoenlijke gear te kunnen kopen.


Tsja, ik solliciteer me een ongeluk, maar niemand wil me aannemen, dus dat handophoudende kraker kan je beter voor je houden, ik heb nog nooit een uitkering gehad, zelfs niet toen ik er wel recht op had.



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-05-2007 13:17 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Dan doe je toch iets verkeerd. Even als voorbeeld: "wij" hebben onze demo gratis online gezet, (ook al zijn we arme sloebers) met als resultaat een heeerschend snelle verspreiding van onze muziek, met daarbij de nodige naamsbekendheid. (Ik wil niet zeggen dat we in één adem met Slayer genoemd worden ofzo, maar je snapt het wel, hoop ik)

Bovengenoemde naamsbekendheid heeft tot vele optredens geleid, die op hun beurt de boel wederom groter hebben gemaakt qua naam en reputatie etc... (nogmaals: niet bedoeld om stoer te doen ofzo! ) For the record: dit zijn optredens in heel NL, en ook daarbuiten. Kijk gerust even naar de tourdates op onze site. Dat zal weer meer bekendheid opleveren, wat weer voor meer gigs/verkoop zorgt, etc...

Conclusie: investeer er toch maar flink in, desnoods leen je het van iemand, maar als je muziek goed is, loont het zich écht wel!


Bruce Banner


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2007 13:17 by spectre Profiel van spectre

Op die "demo" kun je het wonderschone gitaargeluid horen, alhoewel het een kutversterker is, heeft die jangen er echt een prachtig gitaartapijt uitgehaald! Hulde


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-05-2007 13:17 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 9 mei 2007 13:16 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
maar niemand wil me aannemen,



Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 09-05-2007 13:18 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Gewoon naar de McDonalds of de dichtsbijzijnde lopende band gaan, daar nemen ze iedereen aan, dus er is altijd werk..


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 13:18 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 9 mei 2007 13:16 schreef Murdering Monk het volgende:
Pleur op gek, ik durf te wedden dat je uit een ENGL nog een kutgeluid haalt..

En natuurlijk kan ik ook over een Marshall, VHT, Krankensetin of welk merk dan ook spelen, maar dat gaat wel ten koste van mn geluid. En bij mij, en ik denk daarbij met velen gaat het als het ten koste gaat van het geluid, ook ten koste van de muziek, of je nu pa hebt of niet, een kutgeluid blijft een kutgeluid.

En leren hanteren van andere versterkers? Dat kan ik wel hoor, maar denk je niet dat dr een reden is waarom er zoveel verschillende zijn, en zoveel verschillende buizen? Iets met een totaal verschillend geluid misschien?


ALs je handig genoeg bent in draaien aan die knoppen kan je uit elke versterker goed geluid halen, je moet er gewoon de tijd voor nemen, ik krijg precies dezelfde sound uit welke versterker dan ook, het duurt bij de ene versterker alleen langer dan bij de andere.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-05-2007 13:19 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

"Eén Whopper Cheese en een versterker alsjeblieft."


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 13:19 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Wat een geblaat weer.. het zijn mensen als jij, Rouwend, die echte muzikanten (die wel bereid zijn te werken en te investeren in hun passie, en daarvoor zweten en oefenen) een slechte naam geven als lui, zwevend kraakvolk.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-05-2007 13:20 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 9 mei 2007 13:18 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
ALs je handig genoeg bent in draaien aan die knoppen kan je uit elke versterker goed geluid halen, je moet er gewoon de tijd voor nemen, ik krijg precies dezelfde sound uit welke versterker dan ook, het duurt bij de ene versterker alleen langer dan bij de andere.

Ok, ik geef toe, ik heb misschien 3 keer een versterker aangeraakt, maar beweer je hier nu daadwerkelijk dat je uit alle versterkers een even goed geluid kunt krijgen?

Ik denk dat zelfs de Burger King 'Nee.' zal zeggen.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 09-05-2007 13:21 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 9 mei 2007 13:18 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
ALs je handig genoeg bent in draaien aan die knoppen kan je uit elke versterker goed geluid halen, je moet er gewoon de tijd voor nemen, ik krijg precies dezelfde sound uit welke versterker dan ook, het duurt bij de ene versterker alleen langer dan bij de andere.

Kerel, dit doe ik niet snel, maar LUL TOCH NIET ZO ALLEJEZUS DOM!!!!

Never nooit niet dat je uit mn ENGL hetzelfde geluid krijgt als uit bv. een fender, hoeveel je ook aan die knoppen draait.

Ik heb denk ik minimaal 5 versterkers nog thuisstaan, en die klinken allemaal anders, ongeacht of ik nu aan die knoppen draai of niet.

als je ergens geen ruk vanaf weet, begin er dan gewoon niet over.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 13:21 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 9 mei 2007 13:17 schreef spectre het volgende:
Op die "demo" kun je het wonderschone gitaargeluid horen, alhoewel het een kutversterker is, heeft die jangen er echt een prachtig gitaartapijt uitgehaald! Hulde


Niet iedereen vindt een kamerbreed gitaargeluid mooi...
Niet iedereen wil dat de basgitaar verdwijnt onder het gitaartapijt....
Kwestie van smaak, en we weten al dat mijn smaak gigantisch verschilt van die van jou... je lokt een nutteloze discussie uit met dit soort opmerkingen.



spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2007 13:21 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 9 mei 2007 13:18 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
ALs je handig genoeg bent in draaien aan die knoppen kan je uit elke versterker goed geluid halen, je moet er gewoon de tijd voor nemen, ik krijg precies dezelfde sound uit welke versterker dan ook, het duurt bij de ene versterker alleen langer dan bij de andere.
Een kutgeluid ja.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-05-2007 13:21 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 9 mei 2007 13:21 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Niet iedereen vindt een kamerbreed gitaargeluid mooi...
Niet iedereen wil dat de basgitaar verdwijnt onder het gitaartapijt....
Kwestie van smaak, en we weten al dat mijn smaak gigantisch verschilt van die van jou... je lokt een nutteloze discussie uit met dit soort opmerkingen.

Waarom reageer je nog?


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 13:22 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 9 mei 2007 13:21 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Niet iedereen vindt een kamerbreed gitaargeluid mooi...
Niet iedereen wil dat de basgitaar verdwijnt onder het gitaartapijt....
Kwestie van smaak, en we weten al dat mijn smaak gigantisch verschilt van die van jou... je lokt een nutteloze discussie uit met dit soort opmerkingen.


Het is maar te hopen dat je nooit als mixing engineer gaat hobbyen..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2007 13:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 9 mei 2007 13:10 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Willen wel.. maar de mogelijkheid hebben tot, daar ontbreekt het aan.
Onzin, beetje cdr heb je voor 5 euro 10 stuks ...


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2007 13:23 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 9 mei 2007 13:21 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Niet iedereen vindt een kamerbreed gitaargeluid mooi...
Niet iedereen wil dat de basgitaar verdwijnt onder het gitaartapijt....
Kwestie van smaak, en we weten al dat mijn smaak gigantisch verschilt van die van jou... je lokt een nutteloze discussie uit met dit soort opmerkingen.


Jij kan een joodse haakneus nog recht lullen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen